Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
750 500,00 UAH
UA-2019-07-04-000646-a ● 9ad042e2b110459f896c2019c58378f6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне бюро розслідувань |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, |
Контактна особа: |
Походня Анатолій Олександрович 380442946408,380731153411, dbr_uzd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2019 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 13:24 |
Очікувана вартість: | 750 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Поштових конверти та офісний папір
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 пачка
Поштові конверти та папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, місто Київ, Київ, С. Петлюри, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2019 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2019 10:28 |
Перелік змін папір та конверти.docx | |
11 липня 2019 10:26 |
TД Офісне приладдя(нова редакція).doc |
11 липня 2019 10:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 липня 2019 10:28 |
Перелік змін папір та конверти.docx
|
|||
11 липня 2019 10:26 |
TД Офісне приладдя(нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 липня 2019 11:12
Дата відповіді: 08 липня 2019 10:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Слід зазначити, що у Додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що: «У разі посилання у тендерній документації на конкретну марку предмета закупівлі, торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».».
2. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У пункті 1 розділу V Інструкції з підготовки тендерних пропозицій, яка є частиною тендерної документації зазначено, що: «Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Електронна система визначає найкращою тендерну пропозицію з найнижчою ціною.».
Слід зазначити, що у Формі тендерної пропозиції, яка є Додатком 4 до тендерної документації передбачено, що: «У випадку коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ».
Слід зазначити, що у Додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що: «У разі посилання у тендерній документації на конкретну марку предмета закупівлі, торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».».
2. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У пункті 1 розділу V Інструкції з підготовки тендерних пропозицій, яка є частиною тендерної документації зазначено, що: «Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Електронна система визначає найкращою тендерну пропозицію з найнижчою ціною.».
Слід зазначити, що у Формі тендерної пропозиції, яка є Додатком 4 до тендерної документації передбачено, що: «У випадку коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-04-000646-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 08 липня 2019 11:09
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-07-04-000646-a на закупівлю «Поштові конверти та папір офісний» де Замовником виступає Державне бюро розслідувань.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-07-04-000646-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного формату А4 були встановлені для конкретних марок паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: товщина паперу, мк ISO 534 - не менше 106; непрозорість, % ISO 2471 - не менше 93; яскравість, % ISO 2470 - не менше 102. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити параметри до паперу офісного формату А4 і викласти їх в наступній редакції: товщина паперу, мк ISO 534 - не менше 105; непрозорість, % ISO 2471 - не менше 92; яскравість, % ISO 2470 - не менше 101 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-07-04-000646-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного формату А4 були встановлені для конкретних марок паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: товщина паперу, мк ISO 534 - не менше 106; непрозорість, % ISO 2471 - не менше 93; яскравість, % ISO 2470 - не менше 102. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити параметри до паперу офісного формату А4 і викласти їх в наступній редакції: товщина паперу, мк ISO 534 - не менше 105; непрозорість, % ISO 2471 - не менше 92; яскравість, % ISO 2470 - не менше 101 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 липня 2019 10:20
Вимогу задоволено, до тендерної документації внесено зміни у порядку до ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі".
Протокол засідання тендерного комітету №23 від 10.07.2019.
Протокол засідання тендерного комітету №23 від 10.07.2019.
Номер вимоги: UA-2019-07-04-000646-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 07 серпня 2019 12:19
Невідповідність пропозиції
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-07-04-000646-a (Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 22.07.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Канцопт-Плюс" встановлено, у складі своєї пропозиції учасник не надає повний перелік документів, які вимагались Замовником згідно Тендерної документації, а саме відсутні Завірені мокрою печаткою виробника або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі.
Також надані учасником сертифікати якості на Конверт В4 та Конверт В5 в повній мірі не відповідають Технічним вимогам згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника. А саме для позицій «Конверт В4» та «Конверт В5» Замовник вимагає щільність не менше 120 г/м2, а Учасник на позицію «Конверт В4» надає Сертифікат якості Вих. №477 від 19.07.2019р. зі Щільністю – 100 г/м2, та на позицію «Конверт В5» Сертифікат якості Вих. №479 від 19.07.2019р. зі Щільністю – 90 г/м2.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Канцопт-Плюс" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Розділу III Тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Канцопт-Плюс" встановлено, у складі своєї пропозиції учасник не надає повний перелік документів, які вимагались Замовником згідно Тендерної документації, а саме відсутні Завірені мокрою печаткою виробника або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі.
Також надані учасником сертифікати якості на Конверт В4 та Конверт В5 в повній мірі не відповідають Технічним вимогам згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника. А саме для позицій «Конверт В4» та «Конверт В5» Замовник вимагає щільність не менше 120 г/м2, а Учасник на позицію «Конверт В4» надає Сертифікат якості Вих. №477 від 19.07.2019р. зі Щільністю – 100 г/м2, та на позицію «Конверт В5» Сертифікат якості Вих. №479 від 19.07.2019р. зі Щільністю – 90 г/м2.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Канцопт-Плюс" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Розділу III Тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 12:59
Пропозицію ТОВ "Канцопт-Плюс" відхилино.
Вимогу учасника задоволено (протокол засідання Тендерного комітету замовника №33 від 03.08.2019.)
Номер вимоги: UA-2019-07-04-000646-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39507306
Дата подання: 15 серпня 2019 09:58
Не відповідність учасника тендерми вимогам
Не відповідність учасника тендерми вимогам. Вимога в додатку.
Скасована
Дата: 15 серпня 2019 10:00
Причина: технічна помилка (не завантаження документа)
Номер вимоги: UA-2019-07-04-000646-a.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39507306
Дата подання: 15 серпня 2019 10:02
Не відповідність учасника ТОВ "Український папір" тендерним вимогам
Не відповідність учасника ТОВ "Український папір" тендерним вимогам (вимога в додатку).
Скасована
Дата: 15 серпня 2019 10:03
Причина: технічна помилка (не завантаження документа)
Номер вимоги: UA-2019-07-04-000646-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39507306
Дата подання: 15 серпня 2019 10:04
Не відповідність учасника ТОВ "Український папір" тендерним вимогам
ТОВ "Канцопт - Плюс" прийняв участь у закупівлі UA-2019-07-04-000646-a на закупівлю 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де надав найбільш економічно вигідну пропозицію, але був дискваліфікований через не надання сертифікатів ISO. Проаналізувавши пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", прошу звернути увагу замовника на наступне. Сертифікат "ISO 18001, який надав в складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Український папір» не відповідає вимогам чинного законодавства до складання подібних документів. Якщо учасник надає документ складений не українською мовою, то учасник зобов'язаний надати офіційний переклад такого документу, підпис перекладача на якому має бути завірений нотаріально. ТОВ "Український папер" надає переклад даного документу, проте, переклад містить підпис представника керівництва компанії "Srora Enso" - Кіммо Хаарала, мокра печатка "Srora Enso" та підпис і печатка підприємства-перекладача "Terra Lingua". Тобто, на офіційному перекладі є підпис Кіммо Хаарала представника керівництва. Що свідчить про те, що цей документ підроблений. Тому що особа, яка надає переклад, не може повністю ідентифікувати документ (підробити підпис, печатку, інші розпізнавальні знаки), а всього дає зрозуміти про що, свідчить даний документ відповідно до глави 8 Наказу “Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України” Засвідчення вірності перекладу, яка встановлює вимоги щодо здійснення офіційних перекладів.
Також замовником була встановлена вимога в Додаток 4 до тендерної документації те, що учасник зобов’язаний надати оновлену цінову пропозицію за результатом аукціону. 09.08.2019 року ТОВ “Український папір” став на оцінку та зобов’язаний був до 14.08.2019 року, включно, надати оновлену цінову пропозицію, тим паче, що в учасника ціна була змінена, дану вимогу учасник проігнорував.
Отже, враховуючи вище зазначене прошу дискваліфікувати учасника, як такий, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Також замовником була встановлена вимога в Додаток 4 до тендерної документації те, що учасник зобов’язаний надати оновлену цінову пропозицію за результатом аукціону. 09.08.2019 року ТОВ “Український папір” став на оцінку та зобов’язаний був до 14.08.2019 року, включно, надати оновлену цінову пропозицію, тим паче, що в учасника ціна була змінена, дану вимогу учасник проігнорував.
Отже, враховуючи вище зазначене прошу дискваліфікувати учасника, як такий, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 серпня 2019 11:56
Відповідно до абзацу шостого частини першої розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження наступних документів (файлів). Учасник ТОВ "Українській папір" виконав вимоги тендерної документації замовника. Порушення Закону України "Про публічні закупівлі відсутні".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2019 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" |
630 780,00
UAH з ПДВ
|
630 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
680 940,00
UAH з ПДВ
|
637 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
691 980,00
UAH з ПДВ
|
661 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
684 780,00
UAH з ПДВ
|
669 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
698 580,00
UAH з ПДВ
|
680 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" #39507306 |
Відхилено |
630 780,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 12:54
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
637 260,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 12:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 17:58
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 20:05
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 19:14
|
Договір 81.PDF | укладений |
04 вересня 2019 19:10
|