Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками)
Очікувана вартість
103 416 218,00 UAH
UA-2019-07-04-000583-b 758fdf2b88fc4b0299e7cc30e71b8d41
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 13:32
Очікувана вартість: 103 416 218,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 517 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 341,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38000, Україна, Полтавська область, О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500, Шишацького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) (джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам). Пiсляоплата 180 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Гарантійне обслуговування:: 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
Строки виконання:: 15%
198-192: 15%
203-199: 10%
214-204: 5%
215: 0%

Тендерна документація

04 липня 2019 14:49
Електронний цифровий підпис
04 липня 2019 14:47
ТД_Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження досвіду роботи працівників
Дата подання: 10 липня 2019 16:28
Дата відповіді: 15 липня 2019 08:30
Згідно вимог Тендерної документації Замовника для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників мають бути надані копії трудових книжок (всі сторінки, які містять записи). Надайте відповідь яким ще документом, окрім трудової книжки можна підтвердити досвід роботи працівників в разі, якщо працівники письмово відмовилися від використання копій трудових книжок, під час участі в процедурах закупівель в силу соціальних, духовних, політичних, економічних інтересів. Чи може Учасник надати довідку за підписом відділу кадрів чи інспектора з кадрів про досвід роботи працівників?Чи буде така довідка в розумінні Замовника підтвердженням досвіду роботи працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації Замовника у разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників. Для уникнення випадків дискримінації учасників, у разі якщо працівники учасника відмовляються надати вищезазначені документи, учасник повинен надати лист у довільній формі з переліком підстав відмови надання документів та підписом відповідних працівників.
Які фактичні обсяги робіт
Дата подання: 11 липня 2019 16:58
Дата відповіді: 16 липня 2019 15:58
Повторно просимо надати вичерпну інформацію про фактичні об’єми робіт, які підлягають виконанню (з вказанням ремонтних ділянок (пікетів) з відповідними об’ємами робіт), в зв'язку з тим, що сума коштів на будівництво даного об'єкту, відповідно до наданої Вами інформації виділена менше, ніж 10 % від вартості будівництва. Яка частина проекту буде виконуватися підрядною організацією відповідно до суми фінансування? Чому закупівлю оголошено не на частину виконання робіт, відповідно до фінансування з оголошенням відповідних об'ємів? Відповідно до п. 20.1 Проекту договору, який є Додатком 2 до Тендерної документації строк дії договору - до 31.12.2019 р. На яких підставах ціна оголошеної закупівлі складає 103 млн. 416 тис. 218 грн., якщо фактичне фінансування на 2019 р. відсутнє? На яких підставах строк дії договору про закупівлю – до 31.12.2019 р.? Чи буде з Учасником, якого буде визнано переможцем на всю суму закупівлі продовжено строк дії договору на будівництво даного об’єкту на всю оголошену суму закупівлі - 103 млн. 416 тис. 218 грн. (на яку кількість років?)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що початок робіт планується від ПК 92+28 в напрямку с. Михайлики. Обсяги та протяжність ділянки робіт будуть залежати від цін на дорожньо-будівельні матеріали, вартості машин та механізмів, а також від вартості всіх інших показників наданої переможцем пропозиції в цілому.
Разом з тим повідомляємо Вам, що у випадку виділення додаткових бюджетних асигнувань на фінсування робіт по даному об’єкту дія договору про закупівлю робіт з капітального ремонту буде продовжена на наступний рік.
Що до розбіжностей обсягів (показників) наведених у підсумковій відомості ресурсів тендерної документації в порівнянні обсягів (показників) підсумковій відомості ресурсів при розрахунках по технічному завданню
Дата подання: 12 липня 2019 14:28
Дата відповіді: 16 липня 2019 15:54
Ознайомившись з технічним завданням додаток 4 тендерної документації по предмету закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км 5+000 - км 24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», та при подальшому розрахунку вартості тендерної пропозиції, виникли деякі запитання що до розбіжностей обсягів (показників) наведених у підсумковій відомості ресурсів тендерної документації в порівнянні обсягів (показників) підсумковій відомості ресурсів при розрахунках по технічному завданню, а саме: Порівняння Підсумкових відомостій ресурсів Найменування Од-ця Відомість ресурсів при розрахунках Відомість ресурсів наведена виміру по технічному завданню у тендерній документації Витрати труда робітників-будівельників люд-год 21 029,50 20 877,60 а/б, д/з, тип Б, марка 1 т 21 786,09887 21 954,47037 Щебінь фр. 0-40мм м3 5 450,3869 5 279,7469 Щебінь фр. 40-70мм м3 275,0098 284,2798 Наведені вище розбіжності виникли в наслідок наступних невідповідностей у технічному завданні додаток 4 тендерної документації: 1. На кожний 1 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-47-1 - не вказаний к=1,2 (при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу) - не вказаний к0=2 (коефіцієнт до витрат всіх ресурсів) - технічне завдання: п. 37, 51, 64, 77, 90, 103, 118, 129, 146, 162, 177, 197, 214, 234, 252 2. На кожний 1 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-47-1 - не вказаний к=1,2 (при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу) - не вказаний к0=3 (коефіцієнт до витрат всіх ресурсів) - технічне завдання: п. 175, 212 3. Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем VOGELE SUPER 1800, при зміні товщини на кожні 0,5 см додавати або виключати - не вказаний к0=2 (коефіцієнт до витрат всіх ресурсів) - технічне завдання: п. 28, 42 Просимо надати пояснення що до пунктів технічного завдання наведених вище по яких виникають розбіжності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання повідомляємо Вам, що розбіжність витрат труда робітників під час обрахунку тендерної пропозиції могла виникнути в наслідок виконання розрахунків у більш новій версії програмного комплексу.
Всі зазначені коефіцієнти враховані у локальному кошторисі. Враховуючи специфіку програмного комплексу АВК під час виводу на друк відомості ресурсів коефіцієнти візуально не відображаються.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-04-000583-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 08 липня 2019 14:38
Фактична вартість фінансування=фактичні обсяги закупівлі (робіт)
По процедурі закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-10-000181-b, ID закупівлі: 5ed6673788714d5294fb4eb5c1daab5d, було опубліковано оголошення з очікуваною вартістю закупівлі - 103 416 218,00 грн.
Замовнику через електронну систему закупівель задавалося питання про надання інформації щодо фактичних обсягів фінансування даного об’єкта закупівлі в 2019 р. (з урахуванням субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, обласного бюджету та інвесторського фінансування), оскільки в 2018 р. по деяких об’єктах тендерних закупівель недофінансування складало близько 95 % і лише на стадії підписання договорів підряду на будівництво була відома інформація про фінансування (недофінансування).
Замовником 20.05.2019 р. через електронну систему закупівель було надано відповідь, про те, що на даний об’єкт передбачено фінансування - за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році - в сумі 7000,0 тис. грн. Відповідно до розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації від 10.05.19 № 337 виділено додаткове фінансування на вищезазначений об’єкт в сумі 1000,0 тис грн. з фонду розвитку територій області. Відповідно до рішення сорок третьої сесії першого скликання Шишацької селищної ради від 05.03.2019 буде виділено додаткове фінансування в сумі 1000,0 тис. грн. Відповідно до рішення тридцять четвертої сесії сьомого скликання Шишацької районної ради від 22.02.2019 буде виділено додаткове фінансування в сумі 1000,0 тис. грн.
Тобто станом на 20.05.2019 р. на будівництво фактично виділено 8 млн. грн., і планувалося виділення ще 2 млн. грн.
Дана закупівля була скасована 04 липня 2019 р.
04 липня 2019 р. Замовником знову оголошено відкриті торги за даним об’єктом з тією ж оголошеною вартістю 103 416 218,00 грн.
Фінансування даного об’єкту складає менше 10 %, проте закупівля знову оголошена на весь об’єм робіт. В даній закупівлі не зазначено конкретний об’єм робіт (по ділянкам), згідно з фактичним фінансуванням об’єкту закупівлі, цей фактор вводить в оману потенційних учасників аукціону та унеможливлює отримання учасниками повної інформації щодо предмета закупівлі та створює передумови до похибок при розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 18) ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
ВИМАГАЄМО:
1. надати вичерпну інформацію про фактичну вартість фінансування по даній процедурі та оголосити фактичні об’єми робіт, які підлягають виконанню (з вказанням ремонтних ділянок (пікетів) з відповідними об’ємами робіт) відповідно до суми фінансування.
2. надати рішення Уповноваженого органу щодо визначення предмету закупівлі (з оголошеною вартістю) по об’єкту - Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-04-000583-b, ID: 758fdf2b88fc4b0299e7cc30e71b8d41.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 липня 2019 16:09
На Ваше запитання повідомляємо Вам, що відповідно до листів Полтавської обласної державної адміністрації, Державного агентства автомобільних доріг України та Комітету Верховної Ради України з питань бюджету затверджено та погоджено Перелік об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році, яким передбачено фінансування об’єкту О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 (окремими ділянками) в сумі 7000,0 тис. грн.
На даний час, відповідно до розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації від 10.05.19 № 337 виділено додаткове фінансування на вищезазначений об’єкт в сумі 1000,0 тис грн. з фонду розвитку територій області, відповідно до рішення сорок третьої сесії першого скликання Шишацької селищної ради від 05.03.2019 буде виділено додаткове фінансування в сумі 1000,0 тис. грн., відповідно до рішення тридцять четвертої сесії сьомого скликання Шишацької районної ради від 22.02.2019 буде виділено додаткове фінансування в сумі 1000,0 тис. грн.
Також повідомляємо Вам, що на даний час Замовник не володіє інформацією щодо додаткових коштів в рамках співфінансування з сільського чи обласного бюджету тощо по даному об’єкту.
Номер вимоги: UA-2019-07-04-000583-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 12 липня 2019 12:42
Вартість закупівлі, продовження договору
Відповідно до п. 1 розділу VI Тендерної документації Замовника (сторінка 16), Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Згідно ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Замовнику відомо, що на даний час вже скорочено видатки на даний предмет закупівлі, що може бути підставою для визнання торгів такими, що не відбулися. Учасники несуть витрати на отримання банківських гарантій, які згідно чинного законодавства не повертаються (крім того, сума банківської гарантії обраховується з очікуваної вартості предмету закупівлі), що є несправедливим. В разі якщо торги відбудуться і буде оголошено переможця, з ним ураховуючи вимоги ст. 36 Закону не буде продовжено строків дії договору.
Надайте відповідь, на яких законних підставах встановлена така вартість закупівлі?
В разі визнання переможця закупівлі, на яку суму буде продовжено строк дії договору на закупівлю в 2020 році?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2019 17:00
Згідно з частиною першою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
До того ж замовник може провести закупівлю робіт за державні кошти на очікувану вартість закупівлі, ураховуючи пункт 7 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України, яким передбачено, що бюджетне зобов'язання – це будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.
Зважаючи на викладене, при визначенні очікуваної вартості єдиного предмета закупівлі робіт замовник керувався даними кошторисного розрахунку на весь предмет закупівлі.
Разом з тим повідомляємо, що на даний об’єкт видатки не скорочувались, так як відповідно до листів Полтавської обласної державної адміністрації, Державного агентства автомобільних доріг України та Комітету Верховної Ради України з питань бюджету затверджено та погоджено Перелік об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році, яким передбачено фінансування об’єкту О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 (окремими ділянками) в сумі 7000,0 тис. грн. На даний час, відповідно до розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації від 10.05.19 № 337 виділено додаткове фінансування на вищезазначений об’єкт в сумі 1000,0 тис грн. з фонду розвитку територій області, відповідно до рішення сорок третьої сесії першого скликання Шишацької селищної ради від 05.03.2019 буде виділено додаткове фінансування в сумі 1000,0 тис. грн., відповідно до рішення тридцять четвертої сесії сьомого скликання Шишацької районної ради від 22.02.2019 буде виділено додаткове фінансування в сумі 1000,0 тис. грн.
Також повідомляємо Вам, що на даний час Замовник не володіє інформацією щодо додаткових коштів в рамках співфінансування з сільського чи обласного бюджету тощо по даному об’єкту.
Разом з тим повідомляємо Вам, що у випадку виділення додаткових бюджетних асигнувань на даний об’єкт, дія договору про закупівлю робіт з капітального ремонту буде продовжена на наступний рік.

Документи

11 липня 2019 16:09
Відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-04-000583-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 07 серпня 2019 18:03
на рішення Замовника щодо не відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації
не відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації (формальні помилки)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2019 12:47
рішення від 09.08.2019 № 10948 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 12:47
рішення від 28.08.2019 № 11920 .pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 22:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11920-р/пк-пз від 28.08.2019 зобов’язано Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» скасувати рішення про відхилення ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» та скасувати рішення про визначення ПП «Будгарант-7» переможцем процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-04-000583-b, крім того рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12489-р/пк-пз від 06.09.2019 та № 12575-р/пк-пз від 09.09.2019 зобов’язано Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» скасувати рішення про визначення ПП «Будгарант-7» переможцем процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-04-000583-b. Таким чином, за результатом аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» з ціною пропозиції 83 604 671 грн. 42 коп. з ПДВ (приведена ціна: 58 523 269 грн. 99 коп. з ПДВ).
Дата виконання рішення замовником: 13 вересня 2019 11:00
Номер скарги: UA-2019-07-04-000583-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 16 серпня 2019 15:42
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника щодо визнання переможцем ПП "БУДГАРАНТ-7"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2019 17:23
рішення від 20.08.2019 № 11475 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 17:23
рішення від 06.09.2019 № 12489.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 22:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11920-р/пк-пз від 28.08.2019 зобов’язано Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» скасувати рішення про відхилення ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» та скасувати рішення про визначення ПП «Будгарант-7» переможцем процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-04-000583-b, крім того рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12489-р/пк-пз від 06.09.2019 та № 12575-р/пк-пз від 09.09.2019 зобов’язано Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» скасувати рішення про визначення ПП «Будгарант-7» переможцем процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-04-000583-b. Таким чином, за результатом аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» з ціною пропозиції 83 604 671 грн. 42 коп. з ПДВ (приведена ціна: 58 523 269 грн. 99 коп. з ПДВ).
Дата виконання рішення замовником: 13 вересня 2019 11:01
Номер скарги: UA-2019-07-04-000583-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 16 серпня 2019 20:28
СКАРГА на рішення ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" про визнання переможцем іншого учасника ( протокол № 133 від 06.08.2019 року)
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень під час проведення процедури закупівлі «капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками)». 3. Зобов’язати ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" скасувати своє рішення, оформлене протоколом № 133 від 06.08.2019 року, про визнання переможцем процедури закупівлі ПП "БУДГАРАНТ-7".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2019 22:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11920-р/пк-пз від 28.08.2019 зобов’язано Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» скасувати рішення про відхилення ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» та скасувати рішення про визначення ПП «Будгарант-7» переможцем процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-04-000583-b, крім того рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12489-р/пк-пз від 06.09.2019 та № 12575-р/пк-пз від 09.09.2019 зобов’язано Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» скасувати рішення про визначення ПП «Будгарант-7» переможцем процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-04-000583-b. Таким чином, за результатом аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» з ціною пропозиції 83 604 671 грн. 42 коп. з ПДВ (приведена ціна: 58 523 269 грн. 99 коп. з ПДВ).
Дата виконання рішення замовником: 13 вересня 2019 11:09
Номер скарги: UA-2019-07-04-000583-b.c6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 23 вересня 2019 21:07
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" від 13.09.2019 р.).
З викладеного вбачається, що Замовником безпідставно і неправомірно визнано переможцем процедури закупівлі пропозицію ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА". Таким чином, враховуючи викладене, вважаємо рішення тендерного комітету про те, що тендерна пропозиція ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" відповідає тендерній документації та не відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», - хибним. Таким чином, ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" не подані документи, що підтверджують його кваліфікацію, а відповідно, його пропозиція повинна була бути відхилена Замовником згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог затвердженої Замовником тендерної документації. З урахуванням наведеного, оскаржуване рішення є неправомірним та суперечить ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», порушує право учасника, - ТОВ «ПБС», на недискримінацію та об’єктивну, неупереджену оцінку тендерної пропозиції, прямо порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, тому, керуючись ст. ст. 3, 18, Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Організувати та здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації. 3. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель та скасувати рішення ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" про визнання пропозиції ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації та про намір укласти договір з ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА". 4. Зобов’язати ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" скасувати рішення в частині визнання пропозиції ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації та про укладення договору з ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками)».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 вересня 2019 20:00
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність потреби для розгляду скарги.
Дата: 30 вересня 2019 17:16
рішення від 26.09.2019 № 13708+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 20:00
рішення від 09.10.2019 № 14530.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 19:01

Документи подані скаржником

07 серпня 2019 18:02
Протокол_114 (3).PDF
07 серпня 2019 18:02
Протокол_133 (1).pdf
07 серпня 2019 18:02
Garantiya_517 000 (1).zip
07 серпня 2019 18:02
Залучений АБЗ.pdf
07 серпня 2019 18:02
Контрольний лист.pdf
07 серпня 2019 18:03
Лабораторія.pdf
07 серпня 2019 18:03
Ліцензія.pdf
07 серпня 2019 18:03
Працівники.pdf
07 серпня 2019 18:03
Установчі документи.pdf

Документи подані замовником

13 вересня 2019 10:59
Протокол

Документи подані скаржником

16 серпня 2019 15:42
Скарга
16 серпня 2019 15:42
плат з відміткою банка

Документи подані замовником

30 серпня 2019 10:28
Клопотання
13 вересня 2019 11:01
Протокол

Документи подані скаржником

16 серпня 2019 20:28
Скарга .pdf
16 серпня 2019 20:28
ПД 10188.pdf

Документи подані замовником

30 серпня 2019 10:29
Клопотання

Документи подані скаржником

23 вересня 2019 21:07
Cкарга .pdf
23 вересня 2019 21:07
Платіжне доручення 10831.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" 83 615 013,91
UAH з ПДВ
83 604 671,42
UAH з ПДВ
1.4285714286 58 523 269.99 Документи
ТОВ Данко 88 760 000,00
UAH з ПДВ
88 760 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 62 132 000 Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 98 614 016,18
UAH з ПДВ
91 766 666,00
UAH з ПДВ
1.3571428571 67 617 543.37 Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 102 996 536,46
UAH з ПДВ
96 596 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 67 617 200 Документи
ТОВ ПБС 102 916 218,00
UAH з ПДВ
102 916 218,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 72 041 352.60 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 103 316 218,00
UAH з ПДВ
103 316 218,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 72 321 352.60 Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 09:13
sign.p7s
16 вересня 2019 09:12
Документи Переможця.pdf
22 липня 2019 16:15
sign.p7s
22 липня 2019 16:09
Установчі документи.pdf
22 липня 2019 16:09
Працівники.pdf
22 липня 2019 16:09
Ліцензія.pdf
22 липня 2019 16:09
Лабораторія.pdf
22 липня 2019 16:09
Контрольний лист.pdf
22 липня 2019 16:09
Залучений АБЗ.pdf
22 липня 2019 16:09
Garantiya_517 000 (1).zip

Публічні документи

22 липня 2019 17:55
sign.p7s
22 липня 2019 17:54
ч.6_2-37-90.pdf
22 липня 2019 17:54
ч.6_2-1-26.pdf
22 липня 2019 17:51
sign.p7s
22 липня 2019 17:50
ч.6_2.pdf
22 липня 2019 17:50
ч.6_1.pdf
22 липня 2019 17:50
ч.9.pdf
22 липня 2019 17:50
ч.8.pdf
22 липня 2019 17:50
ч.7.pdf
22 липня 2019 17:50
ч.4.pdf
22 липня 2019 17:50
ч.5.pdf
22 липня 2019 17:50
ч.3.pdf
22 липня 2019 17:50
ч.2.pdf
22 липня 2019 17:50
ч.1.pdf
22 липня 2019 17:50
Зміст.pdf
22 липня 2019 17:50
забезпечення тп.7z

Публічні документи

22 липня 2019 17:17
sign.p7s
22 липня 2019 17:14
Пакет 9.PDF
22 липня 2019 17:14
Пакет 8.PDF
22 липня 2019 17:14
Пакет 7.PDF
22 липня 2019 17:14
Пакет 6.pdf
22 липня 2019 17:14
Пакет 5.pdf
22 липня 2019 17:14
Пакет 4.pdf
22 липня 2019 17:14
Пакет 3.pdf
22 липня 2019 17:14
Пакет 2.pdf
22 липня 2019 17:14
Пакет 1.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 11:01
sign.p7s
08 серпня 2019 11:00
Документи переможця.pdf
22 липня 2019 17:36
sign.p7s
22 липня 2019 17:32
sign.p7s
22 липня 2019 17:29
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

20 липня 2019 22:39
sign.p7s
20 липня 2019 22:38
документи банку.zip
20 липня 2019 22:38
гарант_я 505.zip
20 липня 2019 22:38
63 Календарний графік.pdf
20 липня 2019 22:38
62 гарантия_505.pdf
20 липня 2019 22:38
60 Свідоцтво 2.pdf
20 липня 2019 22:38
59 Свідоцтво 1.pdf
20 липня 2019 22:38
45 Ліцензія копія.pdf
20 липня 2019 22:38
38 Копія Статуту 2018.pdf
20 липня 2019 22:37
15 Проект договору.pdf
20 липня 2019 22:37
08 Технічне завдання.pdf
20 липня 2019 22:37
07 Довідка по ст. 17.pdf
20 липня 2019 22:37
02 Довідка про досвід.pdf
20 липня 2019 22:37
01 Реєстр.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 15:49
sign.p7s
22 липня 2019 15:48
ч9.pdf
22 липня 2019 15:48
ч8.pdf
22 липня 2019 15:48
ч7.pdf
22 липня 2019 15:48
ч6.pdf
22 липня 2019 15:48
ч5.pdf
22 липня 2019 15:48
ч4.pdf
22 липня 2019 15:48
ч3.pdf
22 липня 2019 15:48
ч2.pdf
22 липня 2019 15:48
ч1.pdf
22 липня 2019 15:48
Ростдорстрой 13510-41 p7s.rar
22 липня 2019 15:48
Контрольний лист.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"
#34011607
Рішення скасоване 83 604 671,42
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 11:00
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 88 760 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 11:00
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
Рішення скасоване 96 596 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 11:00
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"
#34011607
Переможець 83 604 671,42
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"
#34011607
83 604 671,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 жовтня 2019 08:55
Договір укладений
11 жовтня 2019 08:45
sign.p7s зміни до договору
20 травня 2020 14:45
Додаткова угода _ 4.PDF зміни до договору
20 травня 2020 14:44
sign.p7s зміни до договору
25 березня 2020 09:33
Додаткова угода _ 3.PDF зміни до договору
25 березня 2020 09:32
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2019 14:55
Додаткова угода _ 2 Воскобійники.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 14:53
sign.p7s зміни до договору
11 грудня 2019 15:45
ДУ 1 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пп. 18.1., 18.1.1. Договору підряду №03-24/19-164 від 10.10.2019р., домовилися дореєструвати в ГУ ДКСУ України в Полтавській області кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-164
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони цією угодою продовжують строк дії Договору підряду № 03-24/19-164 від 10.10.2019р. та виконання зобов’язань щодо виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-164
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, на підставі Розпорядження Голови Полтавської ОДА від 19.03.2020р. № 139 «Про затвердження переліку об’єктів, що станом на 01.01.2020 фінансуються за рахунок залишку коштів з обласного бюджету та субвенції з державного бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах», домовилися дореєструвати в ДКСУ в м. Києві залишок коштів з обласного бюджету та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах станом на 01.01.2020 та внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору підряду № 03-24/19-164 від 10.10.2019р.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-164
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Сторони, на підставі Розпорядження Голови Полтавської ОДА від 12.05.2020р. № 217 «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 19.03.2020 № 139», домовилися дореєструвати в ДКСУ в м. Києві залишок коштів з обласного бюджету та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах станом на 01.01.2020р. 1.2. Сторони, керуючись п. 18.1. Договору підряду № 03-24/19-164 від 10.10.2020р. домовились викласти Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору підряду № 03-24/19-164 від 10.10.2020р.) у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-164
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку