Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по проекту: «Реконструкція даху ЗОШ І-ІІІ ступенів Пришибської сільської ради Полтавської області»
Очікувана вартість
4 771 887,40 UAH
UA-2019-07-04-000511-b 9170c868dafd450fb430da40b45c81c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Ємець

+380986329035 prishib.sil2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПРИШИБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04384687
Місцезнаходження: 39750, Україна , Полтавська обл., Кременчуцький район, село Пришиб, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 46
Контактна особа: Ніна Ємець
+380986329035
prishib.sil2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 12:34
Очікувана вартість: 4 771 887,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


закупівля здійснюється з метою виконання робіт по проекту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по проекту: «Реконструкція даху ЗОШ І-ІІІ ступенів Пришибської сільської ради Полтавської області». Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39750, Україна, Полтавська область, с. Пришиб, с. Пришиб
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів, наданих для фінансування предмету Договору шляхом: попередньої оплати, що надається Генпідряднику Замовником відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів на підставі Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох місяців в межах 40% від вартості обсягу робіт (за даними календарного графіку виконання робіт до договору), які Генпідрядник зобов’язаний виконати протягом поточного бюджетного періоду. Використання попередньої оплати Генпідрядник повинен підтвердити актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). Надану попередню оплату Генпідрядник зобов’язаний використати в зазначений термін. Невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику. Якщо надання попередньої оплати припадає на IV квартал, то невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику не пізніше 20 грудня поточного року. поетапної оплати за виконані роботи, що проводиться Замовником щомісяця протягом 7 (сім) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Аванс 7 Календарні 40
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів, наданих для фінансування предмету Договору шляхом: попередньої оплати, що надається Генпідряднику Замовником відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів на підставі Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох місяців в межах 40% від вартості обсягу робіт (за даними календарного графіку виконання робіт до договору), які Генпідрядник зобов’язаний виконати протягом поточного бюджетного періоду. Використання попередньої оплати Генпідрядник повинен підтвердити актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). Надану попередню оплату Генпідрядник зобов’язаний використати в зазначений термін. Невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику. Якщо надання попередньої оплати припадає на IV квартал, то невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику не пізніше 20 грудня поточного року. поетапної оплати за виконані роботи, що проводиться Замовником щомісяця протягом 7 (сім) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Пiсляоплата 7 Календарні 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 14:32
Додаток 3 Технічне завдання.docx
04 липня 2019 14:32
Додаток 2 Проект договору.docx
04 липня 2019 14:32
Додаток 4 Відомості про учасника.docx
04 липня 2019 14:32
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
04 липня 2019 14:32
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 4 439 966,40
UAH з ПДВ
4 240 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО" 4 424 553,04
UAH з ПДВ
4 348 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "АЛЬТА-СТРОЙ" 4 700 000,00
UAH з ПДВ
4 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Соломон" 4 747 442,40
UAH з ПДВ
4 747 442,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 13:29
Кошторис0001.PDF
22 липня 2019 13:15
Електронний підпис
21 липня 2019 17:54
Статут.PDF

Публічні документи

19 липня 2019 18:19
Електронний підпис
19 липня 2019 18:12
36 Договірна ціна.PDF
19 липня 2019 18:12
34 Листи-відгуки.PDF
19 липня 2019 18:12
10 Проект договору.PDF
19 липня 2019 18:12
6 Копія опису статуту.PDF
19 липня 2019 18:12
5 Копія Статуту.PDF

Публічні документи

19 липня 2019 16:27
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

19 липня 2019 14:31
Електронний підпис
19 липня 2019 14:26
5 Довідки ст 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО"

ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "АЛЬТА-СТРОЙ"

ПП "Cоломон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42144581
Відхилено 4 240 620,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 11:21
ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО"
#39951326
Відхилено 4 348 850,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 11:25
ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "АЛЬТА-СТРОЙ"
#39425281
Відхилено 4 349 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 11:28
Приватне підприємство "Соломон"
#31574511
Переможець 4 747 442,40
UAH з ПДВ
25 липня 2019 11:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Соломон"
#31574511
4 747 442,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 13:52
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 11:25
Додаткова угода зобов_язання.pdf зміни до договору
23 січня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:36
Додаткова угода.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 10:25
Договір про закупівлю.pdf укладений
05 серпня 2019 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №56
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №56
Договір:
Номер додаткової угоди: №56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 747 442,40
UAH (в тому числі ПДВ 791 240,40 UAH)