Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
966 619,38 UAH
UA-2019-07-04-000414-c 50ee0d3ff5f24c95ac0567bccea33a2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОЛОМИЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143548
Місцезнаходження замовника: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м.Коломия, бульвар Лесі Українки, буд.45
Контактна особа замовника: Леся П’ятничанська
+380343320407
tenderosvitakra@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2019 10:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2019 10:33
Початок аукціону: 22 липня 2019 15:27
Очікувана вартість: 966 619,38 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 833,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
501 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, бульвар Лесі Українки,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-04-000414-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОВЕКТОР", Код ЄДРПОУ:41660177
Дата подання: 26 липня 2019 13:37
Вимога на скасування рішення
Тендерна пропозиція ТзОВ "Європейська енергетична компанія" не відповідає вимогам Замовника щодо тендерної документації.
customer_decision: Вимога не задоволена
30 липня 2019 14:56
Директору Товариства з обмеженою відповідальністю «Коловектор»
Вишневському В.Г.

Шановний Володимире Григоровичу!

У відповідь на Вашу вимогу на скасування рішення замовника від 26.07.2019 №260719/1 повідомляємо наступне.

Тендерна документація підготовлена Управлінням освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації відповідно до вимог закону України «Про публічні закупівлі». Так, тендерною документацією встановлено форми подання учасниками конкурсних торгів тендерної пропозиції та анкети учасника торгів. Предметом закупівлі визначено пару, гарячу воду та пов’язану продукцію в обсязі 501 Гкал. А основним і єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій для закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (код по ДК 021:2015 – 09320000-8)» встановлено «ціну» предмета закупівлі.

Оскільки Товариством з обмеженною відповідальністю «Європейська енергетична компанія» було запропоновано найнижчу ціну на предмет закупівлі, електронною системою закупівель дане товариство було визначено переможцем тендерних торгів (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-07-04-000414-c).

В процесі кваліфікації переможця тендерним комітетом Управлінням освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації не виявлено невідповідності тендерної пропозиції, наданої ТОВ «Європейська енергетична компанія», формі подання тендерної пропозиції, затвердженої тендерним комітетом Управлінням освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації.

Преамбулою Закону України «Про теплопостачання» визначено, що регулювання цього спеціального законодавчого акту поширюється на сферу теплопостачання, яка охоплює діяльність пов’язану з виробництвом, транспортуванням, постачанням та використанням теплової енергії з метою забезпечення енергетичної безпеки України, підвищення енергоефективності функціонування систем теплопостачання, створення і удосконалення ринку теплової енергії та захисту прав споживачів та працівників сфери теплопостачання.

Абзацом тридцять третім статті 1 Закону України «Про теплопостачання» встановлено, що теплова енергія є товарною продукцією, що виробляється на об’єктах сфери теплопостачання для опалення, підігріву питної води, інших господарських і технологічних потреб споживачів, призначена для купівлі-продажу.

Відповідно до абзацу п’ятого статті 19 Закону України «Про теплопостачання» теплогенеруюча організація має право постачати вироблену теплову енергію безпосередньо споживачу згідно з договором купівлі-продажу. У разі якщо така організація не є теплотранспортуючою, то теплотранспортуюча організація не має права відмовити теплогенеруючій організації у транспортуванні теплової енергії, якщо це дозволяють технічні можливості системи.

У свою чергу споживач, відповідно до абзацу третього статті 24 вищезгаданого законодавчого акту, має право на вибір одного або декількох джерел теплової енергії чи теплопостачальних організацій, якщо це можливо за існуючими технічними умовами.

Враховуючи зазначене, вважаємо Ваше твердження щодо того, що законом України «Про теплопостачання» і проектом Договору про закупівлю товару (пара, гаряча вода та пов’язана продукція), який подавався тендерним комітетом Управління освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації у складі тендерної документації за закупівлею UA-2019-07-04-000414-c, регулюється виключно діяльність з постачання теплової енергії є суб’єктивним і неповним.

Окрім цього, тендерною документацією закупівлі UA-2019-07-04-000414-c за учасником закріплюється відповідальність щодо отримання необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, виробництва обладнання, закупівлі устаткування – здійснення усіх необхідних дій, націлених на забезпечення замовника предметом закупівлі в обсязі 501 Гкал до 31 грудня 2019 р. У разі порушення переможцем тендерних торгів умов відповідного тендеру чи договірних відносин, його буде притягнуто до відповідальності в установленому законодавством порядку.

Тендерною документацією закупівлі UA-2019-07-04-000414-c не заборонено переможцю тендерних торгів залучати в установленому законодавством порядку підрядні організації для забезпечення виконання своїх зобов’язань за тендерною пропозицією. Нагадуємо, що мережі теплопостачання, за допомогою яких постачається теплова енергія (товарна продукція) до визначених навчальних закладів перебувають у власності громад Коломийського району. У зв’язку з чим, Управління освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації не може вимагати від теплогенеруючого підприємства, яке є переможцем закупівлі UA-2019-07-04-000414-c, використовувати саме ці мережі теплопостачання, а органи місцевого самоврядування – перешкоджати транспортуванню теплової енергії саме цими тепловими мережами. Врегулювання питань щодо засобів та права постачання, виробленої теплової енергії покладається безпосередньо на переможця тендерних торгів, оскільки не є предметом закупівлі UA-2019-07-04-000414-c.

Що стосується підтвердження матеріально-технічного забезпечення учасниками закупівлі UA-2019-07-04-000414-c, то зазначений документ подається в складі тендерної пропозиції у довільній формі. В разі виникнення запитань до інформації викладеній в такому документі, тендерний комітет має право звернутись до учасника торгів за уточненнями.

Задекларовані зобов’язання товариства встановити у визначених котельнях теплогенеруюче обладнання не є підтвердженням відсутності такого обладнання, а навпаки письмовою гарантією виконання зобов’язань згідно з тендерною пропозицією.

Враховуючи викладені вище факти і роз’яснення, тендерний комітет Управління освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації вважає своє рішення щодо кваліфікації переможця правомірним, обґрунтованим та таким, що відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000008 ● f50bb47ac6104067aafd663042677725
  • Статус: вирішено ● Дата: 06 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-14
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-14 11:18:42
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

14.11.2019 № 60

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.11.2019 №60


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-07-04-000414-c 04.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч.2 ст 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Оскільки закупівля вже завершена, з переможцем торгів укладено договір, внести зміни до тендерної документації вже нема можливості. Крім того, слід зазначити, що в тендерній документації вказано, що кінцевий термін визначається системою автоматично, а в інформації про процедуру закупівлі, опублікованій на веб-порталі Уповноваженого органу, зазначений кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 20.07.2019 10:33 Оскільки визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію – ціна, то зрозуміло, що питома вага цього критерію 100%. Учасником закупівлі також було надано довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби. Також учасником була надана довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про раніше укладені договори, а також додано скан копію зазначеного договору, в якому є інформація про контактну особу та номер телефону Замовника. Таким чином, Учасником було надано всі необхідні документи, які вимагались Замовником.

2019-11-26 15:50:48

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОЛОМИЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, 02143548, Україна, м.Коломия, бульвар Лесі Українки, буд.45
  2. Інформація про предмет закупівлі: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, 966619.38UAH, 09320000-8, ДК021, 501, гігакалорія
  3. Інформація про оприлюднення: 50ee0d3ff5f24c95ac0567bccea33a2e, 2019-07-04
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 14 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол тендерного комітету від 25.07.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Європейська енергетична компанія», укладений договір №299 від 06 серпня 2019 року. Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у оголошенні про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі. У пункті 1 розділу V тендерної документації Замовник визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною, проте не зазначив питомої ваги цього критерію, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Встановлено, що тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. У пункті 3 частини п’ятої Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений(і) договір(и) на закупівлю аналогічного предмету закупівлі (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням предметів договорів, замовників та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Учасником така довідка надана, проте вона не містить інформації про предмет договорів та контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). У Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів надати документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, а саме: оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа; або електронна довідка. Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». ТОВ «Європейська енергетична компанія», яке Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднило в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Таким чином, замовником на порушення пункту 1 та пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Європейська енергетична компанія», у зв’язку з її невідповідністю кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та не наданням переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону., 19 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 9 та пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 та пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

-

2019-12-06 14:43:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Європейська енергетична компанія 802 000,80
UAH з ПДВ
500 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТТЕПЛО-ВІННИЦЯ" 870 420,00
UAH з ПДВ
501 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОВЕКТОР" 966 619,38
UAH з ПДВ
951 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 18:00
Ліцензія постачання.pdf
19 липня 2019 18:00
договір єек.pdf
19 липня 2019 18:00
Витяг платник ПДВ.jpg
19 липня 2019 18:00
Статут ТОВ ЄЕК.pdf
19 липня 2019 18:00
Довідка про компанію.pdf
19 липня 2019 18:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 15:12
sign.p7s
19 липня 2019 15:10
sign.p7s
19 липня 2019 15:08
Договір ст3.jpg
19 липня 2019 15:08
Договір ст2.jpg
19 липня 2019 15:08
Тендерна пропозиція.jpg
19 липня 2019 15:08
Договір ст1.jpg
19 липня 2019 15:08
Договір ст4.jpg
19 липня 2019 15:08
Витяг платн єдин под.jpg
19 липня 2019 15:08
Довідка статистика.jpg
19 липня 2019 15:08
Анкета учасника.jpg
19 липня 2019 15:08
Довідка інформація.jpg
19 липня 2019 15:08
Технічне завдання.jpg
19 липня 2019 15:08
Виписка з ЄДР 2 ст.jpg
19 липня 2019 15:08
Лист дотрим вимог.jpg
19 липня 2019 15:08
Заява згода.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст15.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст14.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст16.jpg
19 липня 2019 15:08
Витяг податки ст1.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст2.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст8.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст3.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст13.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст6.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст12.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст11.jpg
19 липня 2019 15:08
Витяг податки ст2.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст7.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст10.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст9.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст4.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст5.jpg
19 липня 2019 15:08
Довідка працівники.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст17.jpg
19 липня 2019 15:08
Виписка з ЄДР 1ст.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст1.jpg
19 липня 2019 15:08
Статут ст18.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Європейська енергетична компанія
#39698497
Переможець 500 499,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Європейська енергетична компанія
#39698497
500 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 серпня 2019 17:08
Договір Європейська.zip укладений
06 серпня 2019 17:07
sign.p7s зміни до договору
02 березня 2020 13:12
sign.p7s зміни до договору
02 лютого 2020 15:57
Додаткова 2 Європейська.pdf зміни до договору
02 лютого 2020 15:50
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 12:17
Шешурак.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 до договору №299
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2 до договору №299
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 100 099,80
UAH (в тому числі ПДВ 16 683,30 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку