Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОЛОМИЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02143548 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м.Коломия, бульвар Лесі Українки, буд.45 |
Контактна особа: |
Леся П’ятничанська +380343320407 tenderosvitakra@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2019 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2019 10:33 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2019 10:33 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 15:27 |
Очікувана вартість: | 966 619,38 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 833,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2019 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2019 10:36 |
проект договору опалення Ковалівка 2019.docx | |
04 липня 2019 10:36 |
Тендерна опалення Ковалівка 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вишневському В.Г.
Шановний Володимире Григоровичу!
У відповідь на Вашу вимогу на скасування рішення замовника від 26.07.2019 №260719/1 повідомляємо наступне.
Тендерна документація підготовлена Управлінням освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації відповідно до вимог закону України «Про публічні закупівлі». Так, тендерною документацією встановлено форми подання учасниками конкурсних торгів тендерної пропозиції та анкети учасника торгів. Предметом закупівлі визначено пару, гарячу воду та пов’язану продукцію в обсязі 501 Гкал. А основним і єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій для закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (код по ДК 021:2015 – 09320000-8)» встановлено «ціну» предмета закупівлі.
Оскільки Товариством з обмеженною відповідальністю «Європейська енергетична компанія» було запропоновано найнижчу ціну на предмет закупівлі, електронною системою закупівель дане товариство було визначено переможцем тендерних торгів (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-07-04-000414-c).
В процесі кваліфікації переможця тендерним комітетом Управлінням освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації не виявлено невідповідності тендерної пропозиції, наданої ТОВ «Європейська енергетична компанія», формі подання тендерної пропозиції, затвердженої тендерним комітетом Управлінням освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації.
Преамбулою Закону України «Про теплопостачання» визначено, що регулювання цього спеціального законодавчого акту поширюється на сферу теплопостачання, яка охоплює діяльність пов’язану з виробництвом, транспортуванням, постачанням та використанням теплової енергії з метою забезпечення енергетичної безпеки України, підвищення енергоефективності функціонування систем теплопостачання, створення і удосконалення ринку теплової енергії та захисту прав споживачів та працівників сфери теплопостачання.
Абзацом тридцять третім статті 1 Закону України «Про теплопостачання» встановлено, що теплова енергія є товарною продукцією, що виробляється на об’єктах сфери теплопостачання для опалення, підігріву питної води, інших господарських і технологічних потреб споживачів, призначена для купівлі-продажу.
Відповідно до абзацу п’ятого статті 19 Закону України «Про теплопостачання» теплогенеруюча організація має право постачати вироблену теплову енергію безпосередньо споживачу згідно з договором купівлі-продажу. У разі якщо така організація не є теплотранспортуючою, то теплотранспортуюча організація не має права відмовити теплогенеруючій організації у транспортуванні теплової енергії, якщо це дозволяють технічні можливості системи.
У свою чергу споживач, відповідно до абзацу третього статті 24 вищезгаданого законодавчого акту, має право на вибір одного або декількох джерел теплової енергії чи теплопостачальних організацій, якщо це можливо за існуючими технічними умовами.
Враховуючи зазначене, вважаємо Ваше твердження щодо того, що законом України «Про теплопостачання» і проектом Договору про закупівлю товару (пара, гаряча вода та пов’язана продукція), який подавався тендерним комітетом Управління освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації у складі тендерної документації за закупівлею UA-2019-07-04-000414-c, регулюється виключно діяльність з постачання теплової енергії є суб’єктивним і неповним.
Окрім цього, тендерною документацією закупівлі UA-2019-07-04-000414-c за учасником закріплюється відповідальність щодо отримання необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, виробництва обладнання, закупівлі устаткування – здійснення усіх необхідних дій, націлених на забезпечення замовника предметом закупівлі в обсязі 501 Гкал до 31 грудня 2019 р. У разі порушення переможцем тендерних торгів умов відповідного тендеру чи договірних відносин, його буде притягнуто до відповідальності в установленому законодавством порядку.
Тендерною документацією закупівлі UA-2019-07-04-000414-c не заборонено переможцю тендерних торгів залучати в установленому законодавством порядку підрядні організації для забезпечення виконання своїх зобов’язань за тендерною пропозицією. Нагадуємо, що мережі теплопостачання, за допомогою яких постачається теплова енергія (товарна продукція) до визначених навчальних закладів перебувають у власності громад Коломийського району. У зв’язку з чим, Управління освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації не може вимагати від теплогенеруючого підприємства, яке є переможцем закупівлі UA-2019-07-04-000414-c, використовувати саме ці мережі теплопостачання, а органи місцевого самоврядування – перешкоджати транспортуванню теплової енергії саме цими тепловими мережами. Врегулювання питань щодо засобів та права постачання, виробленої теплової енергії покладається безпосередньо на переможця тендерних торгів, оскільки не є предметом закупівлі UA-2019-07-04-000414-c.
Що стосується підтвердження матеріально-технічного забезпечення учасниками закупівлі UA-2019-07-04-000414-c, то зазначений документ подається в складі тендерної пропозиції у довільній формі. В разі виникнення запитань до інформації викладеній в такому документі, тендерний комітет має право звернутись до учасника торгів за уточненнями.
Задекларовані зобов’язання товариства встановити у визначених котельнях теплогенеруюче обладнання не є підтвердженням відсутності такого обладнання, а навпаки письмовою гарантією виконання зобов’язань згідно з тендерною пропозицією.
Враховуючи викладені вище факти і роз’яснення, тендерний комітет Управління освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації вважає своє рішення щодо кваліфікації переможця правомірним, обґрунтованим та таким, що відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-14-000008 ● f50bb47ac6104067aafd663042677725
- Статус: вирішено ● Дата: 06 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2019 11:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.11.2019 № 60
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.11.2019 №60
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-07-04-000414-c 04.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч.2 ст 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Оскільки закупівля вже завершена, з переможцем торгів укладено договір, внести зміни до тендерної документації вже нема можливості. Крім того, слід зазначити, що в тендерній документації вказано, що кінцевий термін визначається системою автоматично, а в інформації про процедуру закупівлі, опублікованій на веб-порталі Уповноваженого органу, зазначений кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 20.07.2019 10:33 Оскільки визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію – ціна, то зрозуміло, що питома вага цього критерію 100%. Учасником закупівлі також було надано довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби. Також учасником була надана довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про раніше укладені договори, а також додано скан копію зазначеного договору, в якому є інформація про контактну особу та номер телефону Замовника. Таким чином, Учасником було надано всі необхідні документи, які вимагались Замовником.
2019-11-26 15:50:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
-
2019-12-06 14:43:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2019 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Європейська енергетична компанія |
802 000,80
UAH з ПДВ
|
500 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТТЕПЛО-ВІННИЦЯ" |
870 420,00
UAH з ПДВ
|
501 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОВЕКТОР" |
966 619,38
UAH з ПДВ
|
951 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Європейська енергетична компанія #39698497 |
Переможець |
500 499,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2020 15:57
|
Додаткова 2 Європейська.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2020 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:17
|
Шешурак.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2019 17:08
|
Договір Європейська.zip | укладений |
06 серпня 2019 17:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 до договору №299 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 до договору №299 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |