Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
431 618,00 UAH
UA-2019-07-04-000328-c ● 4d7f9372dd5f4f9c9f956263e366a56e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32375554 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б |
Контактна особа: |
Грицаєнко Ольга Валеріївна +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2019 10:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 431 618,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 316,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, м. Київ, Київ, проспект Голосіївський,17-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2019 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2019 15:25 |
Зміни до ТД.docx | |
10 липня 2019 15:25 |
компютери зі змінами.docx |
10 липня 2019 15:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 липня 2019 15:25 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
10 липня 2019 15:25 |
компютери зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 липня 2019 11:18
Дата відповіді: 05 липня 2019 11:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Торгова марка/модель розглядається в еквіваленті за умови відповідності запропонованого товару технічним характеристикам предмету закупівлі.
2) Замовник розглядає пропозиції усіх організаційно-правових форм як остаточні.
2) Замовник розглядає пропозиції усіх організаційно-правових форм як остаточні.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 08 липня 2019 15:18
Дата відповіді: 09 липня 2019 13:55
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Зміни стосовно наявності програмного забезпечення буде внесено до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2019 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Зірка Столиці |
393 645,00
UAH з ПДВ
|
384 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" |
413 586,00
UAH з ПДВ
|
387 504,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Зірка Столиці #36683009 |
Відхилено |
384 000,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 12:30
|
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" #42472703 |
Переможець |
387 504,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 08:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 08:55
|
Додаткова угода компютери.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2019 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2019 12:19
|
385.pdf | укладений |
08 серпня 2019 12:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для покращення якості предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 385 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |