Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з наповнення електронних картотек Споживачів послуг Замовника (в тому числі у програмному продукті Замовника) інформацією, яка впливає на нарахування та розрахунки отриманою Виконавцем з джерел, не заборонених Законом, ведення картотек Споживачів та підтримання їх у актуальному стані.
Очікувана вартість
987 120,00 UAH
UA-2019-07-04-000013-b 1d68ce4525ef4a7283559a5eaf65dbe8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фоміна Анастасія Олегівна

+380442007318 alinska@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт: http://vodokanal.kiev.ua/ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Контактна особа: Фоміна Анастасія Олегівна
+380442007318
alinska@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79560000-7: Послуги з ведення картотек


Відповідно до умов Договору.
Вид предмета закупівлі - закупівля послуг.
Джерело фінансування закупівлі - власні кошти ПрАТ "АК "Київводоканал".
Місце надання послуг - послуги надаються за місцем знаходження Виконавця.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
згідно з "Розрахунком вартості послуг" (Додаток № 1 до Договору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79560000-7 — Послуги з ведення картотек

Тендерна документація

04 липня 2019 08:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
#39946227
Переможець 987 120,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 08:40

Документи

04 липня 2019 08:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 08:47
Звіт 1014.pdf укладений
04 липня 2019 08:45