Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання контейнерів для збору ТПВ (евро контейнери для збору ТПВ)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2019-07-04-000009-c 11d28dfee81d486ba9e80a23e14b4b0c
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Мусін

+380958505495 mirkom@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""МИРКОМ" МИРОНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 33225282
Місцезнаходження: 84791, Україна , Донецька обл., смт. Миронівський, вул. Театральна, 5 А
Контактна особа: Павло Мусін
+380958505495
mirkom@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019 08:03
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 08:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2019 07:51
Початок аукціону: 16 липня 2019 12:13
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Придбання контейнерів для збору ТПВ (евро контейнери для збору ТПВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84791, Україна, Донецька область, селище міського типу Миронівський, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА, будинок 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019  —  30 серпня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунки з Виконавцем у відповідності до вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 10 календарних днів через Управління Державної казначейської служби України у м. Бахмут Донецької області Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2019 08:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 08:03
Оголошення_контейнер.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних параметрів сталі
Дата подання: 08 липня 2019 17:19
Доброго дня! Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що вказана в технічному завданні сталь згідно ГОСТ 19903-74 товщиною від 1,25 мм (лист гарячекатаний) - не випускається на території України. Можлива поставка даного металу лише з інших країн, що значно підвищить вартість виробу та унеможливить проведення закупівлі за Вашим бюджетом. Просимо внести зміни в тендерну документацію, шляхом зміни технічних параметрів сталі на ГОСТ 19904-90 (лист холоднокатаний) товщиною від 1,2 мм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-04-000009-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 19 липня 2019 13:17
Неправомірне відхилення
Шановний Замовник! Просимо обгрунтувати відхилення ТОВ Запоріжкомусталь. Адже згідно прокотолу Замовник не зазначає яким чином надана документація не відповідає в повному обсязі. Так в протоколі зазначено : копію/оригінал документів, що підтверджують якість товару (висновки, сертифікати, технічні умови, протоколи аналізу тощо) - не надано в повному обсязі. Тобто наведений перелік документів які підтверджують якість товару, де словосполучення тощо трактує дане речення : і таке інше ,і тому подібне. Таким чином наведений перелік документів, де будь-який документ дозволяє підтвердитити якість товару, а не всі документи повиині бути надані в складі тендерної пропозиції. Також зазначимо, що у Додатку 1 є уточнення щодо документів, які Учасник повинен представитиу складі своєї пропозиції, що підтверджують якість товару, зокрема сертифікат відповідності. В складі тендерної пропозиції ТОВ Запоріжкомунсталь надано копію сертифікату відповідності ДСТУ 8476:2015 та копію технічного паспорту на товар. Отже, наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження якості товару тим вимогам, які визначені в складі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 липня 2019 13:17
Причина: Тех помилка
Номер вимоги: UA-2019-07-04-000009-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 19 липня 2019 13:19
Неправомірне відхилення
Шановний Замовник! Просимо обгрунтувати відхилення ТОВ Запоріжкомусталь. Адже згідно прокотолу Замовник не зазначає яким чином надана документація не відповідає в повному обсязі. Так в протоколі зазначено : копію/оригінал документів, що підтверджують якість товару (висновки, сертифікати, технічні умови, протоколи аналізу тощо) - не надано в повному обсязі. Тобто наведений перелік документів які підтверджують якість товару, де словосполучення тощо трактує дане речення : і таке інше ,і тому подібне. Таким чином наведений перелік документів, де будь-який документ дозволяє підтвердитити якість товару, а не всі документи повинні бути надані в складі тендерної пропозиції. Також зазначимо, що у Додатку 1 є уточнення щодо документів, які Учасник повинен представитиу складі своєї пропозиції, що підтверджують якість товару, зокрема сертифікат відповідності. В складі тендерної пропозиції ТОВ Запоріжкомунсталь надано копію сертифікату відповідності ДСТУ 8476:2015 та копію технічного паспорту на товар. Отже, наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження якості товару тим вимогам, які визначені в складі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 11:04
Відхилення вимоги учасника процедури електронних торгів на закупівлю товару Придбання контейнерів для збору ТПВ (евро контейнери для збору ТПВ) за кодом 44610000-9 Цистерни, резервуари, контенери та посудини високого тиску - ТОВ "Запоріжкомунсталь", так як пропозиці не відповідає технічним вимогам та/або вимогам до кваліфікації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

22 липня 2019 11:04
протокол рішення 17.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 132 750,00
UAH з ПДВ
131 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 137 250,00
UAH з ПДВ
131 292,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКЛОІНВЕСТПРОМ" 133 318,80
UAH з ПДВ
131 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 11:00
Цінова пропозиція.pdf
12 липня 2019 11:00
Технічні умови.jpg
12 липня 2019 11:00
Технічний паспорт.pdf
12 липня 2019 10:59
Проект договору.pdf
12 липня 2019 10:59
Відгук Тростянець.pdf
12 липня 2019 10:59
Витяг ЄДРЮО 18.06.2019.pdf
12 липня 2019 10:59
Висновок СЕЕ.jpg
12 липня 2019 10:59
Виписка ЄДР, копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ "СКЛОІНВЕСТПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Відхилено 131 280,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 07:53
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Переможець 131 292,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 08:35

Документи

19 липня 2019 07:53
Електронний підпис
19 липня 2019 07:51
протокол 16.pdf

Документи

23 липня 2019 08:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 08:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
131 292,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2019 08:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 16:04
стр 2.pdf укладений
30 липня 2019 16:00
стр 1.pdf укладений
30 липня 2019 16:00
стр 3.pdf укладений
30 липня 2019 16:00