Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дизельне паливо
Очікувана вартість
1 165 000,00 UAH
UA-2019-07-03-002299-a 5b957004ac864a319c00a0f003954aba
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ремига

+380673682892 1navigator_pl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСТИТУТ СВИНАРСТВА І АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 00497006
Місцезнаходження: 36013, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шведська могила, 1
Контактна особа: Світлана Ремига
+380673682892
1navigator_pl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 19 липня 2019 12:57
Очікувана вартість: 1 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36013, Україна, Полтавська область, м.Полтава , вул.Шведська Могила 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Розрахунки проводяться протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дня підписання сторонами видаткової накладної на отриманий Товар, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник проводить оплату згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2019 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 18:36
Додаток №6.docx
03 липня 2019 18:36
Тендерна документація нова редакція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо тендерної документації
Дата подання: 08 липня 2019 10:15
Дата відповіді: 11 липня 2019 13:07
Шановний Замовнику! Просимо уточнити як саме буде постачатися дизельне паливо наливом чи по талонах/скретч картках? Оскільки в залежності від способу постачання залежить ціна за 1 л. дизельного палива. У разі постачання дизельного палива талонами просимо привести очікувану вартість у відповідність з середньо-ринковими цінами, оскільки очікувана вартість на закупівлю талонів є заниженою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». Уся інформація щодо термінів поставки товару викладена у тендерній документації та додатках до неї. Умовами тендерної документації передбачено постачання дизельного палива замовнику, як наливом на АЗС учасника-переможця наливом та і за талонах/скретч картках

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-25-000023 ● db23c3228ce0496d8cab630d6a2a4edb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.07.2019 № 36
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 25.07.2019 № 36

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-07-03-002299 03.07.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

процедуру відкритих торгів скасовано

2019-07-31 12:52:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-07-31 16:21:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" 1 044 000,00
UAH з ПДВ
798 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МАРС 2015" 1 050 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 1 065 000,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 15:40
Електронний підпис
18 липня 2019 16:16
Електронний підпис
18 липня 2019 16:15
Довідки ДФС.PDF
18 липня 2019 16:15
Технічне завдання.pdf
18 липня 2019 16:15
Статут завірений.pdf
18 липня 2019 16:15
Проект договору.pdf
18 липня 2019 16:15
ДП-Л-К5.PDF
18 липня 2019 16:15
ДП-З-К5.pdf
18 липня 2019 16:15
ДОГОВОР - ПП ТРАНС-21.pdf
18 липня 2019 16:15
Довідка щодо санкцій.pdf
18 липня 2019 16:15
Витяг ЭДР від 04.01.2019р.pdf
18 липня 2019 16:15
Витяг ПДВ ІЕТ.pdf
18 липня 2019 16:15
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 14:52
Електронний підпис
23 липня 2019 14:50
1 001 (2).jpg
23 липня 2019 14:03
2 001 (1).jpg
23 липня 2019 14:03
1 002 (1).jpg
11 липня 2019 15:23
Електронний підпис
11 липня 2019 15:16
Пропозиція МАРС.rar
11 липня 2019 15:16
Статут.zip
11 липня 2019 15:16
реквизити.doc
11 липня 2019 15:16
Scan_005.jpg
11 липня 2019 15:16
Scan_003.jpg
11 липня 2019 15:16
Scan_002.jpg
11 липня 2019 15:16
3 001.jpg
11 липня 2019 15:16
2.pdf
11 липня 2019 15:16
2 004.jpg
11 липня 2019 15:16
1.pdf
11 липня 2019 15:16
1 002.jpg
11 липня 2019 15:16
0000.jpeg

Публічні документи

18 липня 2019 14:07
Електронний підпис
18 липня 2019 14:07
12. Довідки.pdf
18 липня 2019 14:07
9. Укрсиббанк 16.07.19.pdf
18 липня 2019 14:07
9. ПУМБ 15.07.19.pdf
18 липня 2019 14:07
4. Лист Маршал.pdf
18 липня 2019 14:07
3. ЛИСТ-ВІДГУК ОУФО.pdf
18 липня 2019 14:07
3. Лист-відгук ЗПО.pdf
18 липня 2019 14:07
3. Договір ОУФО.pdf
18 липня 2019 14:07
2. Довідка з ЄДРПОУ.pdf
18 липня 2019 14:07
2. Витяг ПДВ.pdf
18 липня 2019 14:07
2. Витяг 09.07.19.pdf
18 липня 2019 14:07
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
18 липня 2019 14:07
1. Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
18 липня 2019 14:07
1. Протокол 1.pdf
18 липня 2019 14:07
1. Опис.pdf
18 липня 2019 14:07
1. наказ.pdf
18 липня 2019 14:07
1. Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"

ПП "МАРС 2015"

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
#40956872
Відхилено 798 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 21:17
ПП "МАРС 2015"
#39583371
Переможець 800 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 21:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 21:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МАРС 2015"
#39583371
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2019 21:19
Електронний підпис
22 липня 2019 21:18
рішення №4.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 липня 2019 12:58
Коментар щодо відміни: ст.31.ц.1 абз.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи:
31 липня 2019 12:58
Електронний підпис
31 липня 2019 12:58
Рішення відміна торгів.pdf