Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Каштан" |
Код ЄДРПОУ: | 32021311 |
Місцезнаходження: | 37000, Україна , Полтавська обл., м. Пирятин, пл. Героїв Майдану, 8 |
Контактна особа: |
Віталій Скочко +380663818902,+380957712611 kashtanpiryatin@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2019 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 433 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Тендерна документація
15 липня 2019 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 17:24 |
ДКТ Щебінь 2019 в новій редакції.doc | |
15 липня 2019 17:13 |
Протокол змін .PDF | |
15 липня 2019 17:13 |
ДКТ Щебінь 2019 в новій редакції.doc |
15 липня 2019 17:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 липня 2019 17:24 |
ДКТ Щебінь 2019 в новій редакції.doc
|
|||
15 липня 2019 17:13 |
Протокол змін .PDF
|
|||
15 липня 2019 17:13 |
ДКТ Щебінь 2019 в новій редакції.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-08-000030 ● b971696370af4da2bfd4fe717395580f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2019 10:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.07.2019 № 32
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 08.07.2019 № 32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2019-07-03-002136-a 03.07.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації
2019-07-15 17:30:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (зміст тендерної документації замовника не враховує вимоги рішення РНБО та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (зміст тендерної документації замовника не враховує вимоги рішення РНБО та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником розміщено документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель
2019-07-16 10:14:29
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Щебінь гранітний фракції 5-20 мм |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 68 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 340,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 17:24 |
ДКТ Щебінь 2019 в новій редакції.doc |
15 липня 2019 17:13 |
ДКТ Щебінь 2019 в новій редакції.doc |
15 липня 2019 17:13 |
Протокол змін .PDF |
15 липня 2019 17:24 |
ДКТ Щебінь 2019 в новій редакції.doc
|
||
15 липня 2019 17:13 |
ДКТ Щебінь 2019 в новій редакції.doc
|
||
15 липня 2019 17:13 |
Протокол змін .PDF
|