Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код CPV 55523100-3 Послуги із організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгових категорій)
Очікувана вартість
555 523,50 UAH
UA-2019-07-03-001743-a 1fcb9c527e8f442290cd326973b0abf7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ціруль

+380677542762 elza2008@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 306 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22906505
Місцезнаходження: 02097, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисківська, 4 а
Контактна особа: Тетяна Ціруль
+380677542762
elza2008@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 липня 2019 15:25
Очікувана вартість: 555 523,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 777,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Реалізація проекту Мультипрофільного харчування, який поєднує класичну форму шкільного сніданку з оновленим сучасним меню, тобто з можливістю вибору з кількох запропонованих страв
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33060 порція
ДК 021:2015 код CPV 55523100-3 Послуги із організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгових категорій).
Реалізація проекту Мультипрофільного харчування, який поєднує класичну форму шкільного сніданку з оновленим сучасним меню, тобто з можливістю вибору з кількох запропонованих страв
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02097, Україна, Київська область, Київ, Вул. Лисківська 4 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно договору Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 16:13
протокол №36.jpg
03 липня 2019 16:13
ТД 2019 РІК( 1 семестр).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 555 510,60
UAH з ПДВ
555 510,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Веклич Ірина Миколаївна 555 523,50
UAH з ПДВ
555 523,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 09:52
Електронний підпис
23 липня 2019 09:41
Довідка ДПІ 306.pdf
10 липня 2019 18:08
Електронний підпис
10 липня 2019 18:04
IMG-fc4e45359e01cb3539ef5dc39913d946-V.jpg
10 липня 2019 18:04
IMG-95f3c1a11e98f1a0b20639a5875455be-V.jpg
08 липня 2019 09:34
Електронний підпис
08 липня 2019 09:27
Пропозиції 306 (2).pdf
08 липня 2019 09:27
Аналогічні договори.pdf
08 липня 2019 09:27
НАССР сертифікат.jpeg
08 липня 2019 09:27
СКЛАД.pdf
08 липня 2019 09:27
Статутні документи.pdf
08 липня 2019 09:27
ВИТЯГ 05.07.19.pdf
08 липня 2019 09:27
ПДВ.pdf
08 липня 2019 09:27
потужності (2).pdf
08 липня 2019 09:26
Довідка (інвентар).pdf

Публічні документи

05 липня 2019 15:49
Електронний підпис
04 липня 2019 13:54
сан паспорт скан080.jpg
04 липня 2019 13:54
сан паспорт скан079.jpg
04 липня 2019 13:54
Двідка про учасника.pdf
04 липня 2019 13:54
Двідка про транспорт.pdf
04 липня 2019 13:54
Двідка про обладнан.pdf
04 липня 2019 13:54
Відгук .jpg
04 липня 2019 13:54
Витяг _USR_1003442187.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва

ФОП Веклич Ірина Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
Переможець 555 510,60
UAH з ПДВ
22 липня 2019 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
555 510,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 13:21
дод угода 4 харчування до договору за 2019 рік.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 13:17
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:15
img-191227145755-001.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 15:08
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:32
Дод угода 3.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 15:56
Дод угода 3.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 15:56
додаткова угода 2.jpg зміни до договору
17 грудня 2019 16:45
додаткова угода.jpg зміни до договору
17 грудня 2019 16:45
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 16:34
доп. угода 001.jpg зміни до договору
11 грудня 2019 16:19
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 14:00
Договір харчування 1семестр 2019.docx укладений
07 серпня 2019 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжили дію Договору на строк,достатній на проведення Замовником процедури закупівлі послуг харчування на 2020 рік та укладання за її результатами нового Договору про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін зменшили суму Договору.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML