колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» - 7 500 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Очікувана вартість
3 715 650,00 UAH
UA-2019-07-03-001700-a a4d149ba4d7c4aaa887b1d9722674ca9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 07 серпня 2019 11:46
Очікувана вартість: 3 715 650,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» - 7 500 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 шт
колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» -7 500 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52520, Україна, Дніпропетровська обл., смт. Іларіонове, Харківська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 липня 2019 16:46
Електронний цифровий підпис
11 липня 2019 16:45
ТД зі змінами.docx
11 липня 2019 16:45
ЗТД.docx
11 липня 2019 16:45
ТД виправл.docx
11 липня 2019 16:46
Електронний цифровий підпис
03 липня 2019 16:07
Електронний цифровий підпис
11 липня 2019 16:45
ТД зі змінами.docx
11 липня 2019 16:45
ЗТД.docx
11 липня 2019 16:45
ТД виправл.docx
03 липня 2019 16:07
ТД колодка М,ЧС.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-28-000011 ● 17dc5fc3b06541f584908c7ed22437a6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-02-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-02-28 16:37:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.02.2020 № 51

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 27.02.2020 № 51

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2019-07-03-001700-a 03.07.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-02 17:26:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за «ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-03-001700-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно частини 1 статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
-Просимо надати пояснення, чому закупівлю ID: UA-2019-07-03-001700-a за ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС») на суму 3715650,00 грн. здійснено не у відповідності до річного плану та без внесення змін до нього.
-Чому закупівлю ID: UA-2019-07-03-001700-a вище вказаного товару за додатковою угодою від 26.12.2019 №1 до договору від 03.09.2019 №ПР/НХ-19515/НЮ щодо збільшення вартості договору на суму 743130,00 грн. здійснено без внесення змін до річного плану.
2. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником проведено в один і той же день 03 липня 2019 дві закупівлі за кодом предмета закупівлі ДК 021-2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» -7 500 шт.), а саме: ID: UA-2019-07-03-001684-a очікувана вартість 3715650,00 грн. (Договір від 03.09.2019 №ПР/НХ-19514/НЮ на суму 3715650,00 грн), та UA-2019-07-03-001700-а очікувана вартість 3715650,00 грн. (Договір від 03.09.2019 №ПР/НХ-19515/НЮ на суму 3715650,00 грн). Загальна очікувана вартість відповідно до потреби складає 7 431 300,00 грн., що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 251185,57 євро (курс на 03.07.2019 - 29,5849 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України), що перевищує вартість предмета закупівлі визначену частиною 4 статті 10 Закону.
-Просимо надати пояснення, чому було поділено предмет закупівлі товару станом на 03.07.2019 під час здійснення процедури закупівлі «Відкриті торги», а саме: колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» на суму 7 431 300,00 грн. та додатково не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою оголошення про проведення процедури закупівлі.
3. Просимо надати пояснення, чому оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не містять інформації про джерело фінансування закупівлі згідно п.10-2 та п.11 відповідних Форм затверджених Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 №490.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-05 16:42:21

ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» - 7 500 шт.

НАЧАЛЬНИКУ
СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
ВАСИЛЬЄВУ О.В.





Шановний Олександре Володимировичу!


Стосовно процедури закупівлі UA-2019-07-03-001700-a ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» - 7 500 шт.) очікуваною вартістю 3715650,00 грн( далі – ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ) повідомляю таке.
1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно з ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Підтвердженням оприлюднення в системі Prozorro за даними є наступна інформація :
За номером в системі - UA-P-2019-05-29-002206-c на закупівлю 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 21 375 800,00 грн.
За номером в системі - UA-P-2019-05-29-001529-a на закупівлю 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «ЧС» передбачено планову суму закупівлі у розмірі 3 415 000,00 грн.

Очікувана вартість закупівлі колодок гальмівних типу «М» за даною ПРОЦЕДУРОЮ ЗАКУПІВЛІ складала 3231720,00 грн; очікувана вартість закупівлі колодок гальмівних типу «ЧС» за даною ПРОЦЕДУРОЮ ЗАКУПІВЛІ складала 483930,00 грн. Разом – очікувана вартість закупівлі ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ - 3715650,00 грн.
Таким чином, згадана вище закупівля проводилась в межах планових вартісних показників.
Водночас, слід зазначити, що обсяги закупівлі за додатковою угодою щодо продовження строку дії договору про закупівлю на підставі частини п’ятої статті 36 Закону № не потрібно враховувати в річному плані закупівель на поточний рік, тому що в ньому відображають тільки процедури, які розпорядник запланував проводити в поточному році. Про відсутність необхідності внесення змін до річного плану при продовженні дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку нового року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, зазначено і в листі інформативного характеру Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (вих. № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016). У даному листі сказано, що якщо розпорядник застосував частину п’яту статті 36 Закону № 922, то тендерний комітет/уповноважена особа. складає та затверджує річний план щодо закупівель, які планує провести без урахування обсягів, за якими виникли зобов’язання у зв’язку із продовженням строку дії договору про закупівлю в зазначеному випадку. Таким чином закупівля за додатковою угодою № 1 від 26.12.2019 до договору від 03.09.2019 № ПР/НХ-19515/НЮ не потребувала внесення змін до річного плану.
2. Стосовно процедур закупівлі №№ UA-2019-07-03-001700-a; UA-2019-07-03-001684-a, очікуваною вартістю 3715650,00 грн кожна вважаю за необхідне пояснити таке:

Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури.

З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, замовник не уникав проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону, тобто порушення , що підпадають під дії ст.31 Закону , - відсутні.
3. З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, “Вид предмета закупівлі”, “Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)”, “Джерело фінансування закупівлі”, “Номер додаткової угоди”, “Сума договору після внесення змін”, “Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін”.
Станом на 03.07.2019 під час оголошення процедури закупівлі UA-2019-07-03-001700-a ще була відсутня технічна можливість введення зазначених вище пунктів на електронному майданчику, зокрема “Джерела фінансування закупівлі”», лише з 01.11.2019 на майданчику Smarttender.biz з’явилось повідомлення про надання такої можливості.
Враховуючи викладене, на виконання вимог Наказу на засіданні тендерного комітету від 03.05.2019 було прийнято таке рішення: «Внести зміни до тендерних документацій, за якими вже оголошено торги, в частині «Оголошення про проведення відкритих торгів» (далі – ОГОЛОШЕННЯ) та в подальшому в тендерних документаціях на закупівлі, які оголошуються після 03.05.2019 урахувати положення Наказу, а саме: викласти зазначений розділ тендерної документації у чіткій відповідності до форми наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” «Оголошення про проведення закупівлі» із зазначенням всіх пунктів, за якими було внесено зміни Наказом. З моменту надання електронним майданчиком Smarttender.biz технічної можливості – вносити всю необхідну інформацію»( сканкопія протоколу додається).


Голова тендерного комітету О.О.Левченко




Надання інформації про усунення порушення замовником

НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-07-03-001700-a ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» - 7 500 шт.) очікуваною вартістю 3715650,00 грн( далі – ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ) повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно з ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. Підтвердженням оприлюднення плану в системі Prozorro є наступна інформація : За номером в системі - UA-P-2019-05-29-002206-c на закупівлю 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 21 375 800,00 грн. За номером в системі - UA-P-2019-05-29-001529-a на закупівлю 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «ЧС» передбачено планову суму закупівлі у розмірі 3 415 000,00 грн. Очікувана вартість закупівлі колодок гальмівних типу «М» за даною ПРОЦЕДУРОЮ ЗАКУПІВЛІ складала 3231720,00 грн; очікувана вартість закупівлі колодок гальмівних типу «ЧС» за даною ПРОЦЕДУРОЮ ЗАКУПІВЛІ складала 483930,00 грн. Разом – очікувана вартість закупівлі ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ - 3715650,00 грн. Саме з прив’язкою до оприлюднених планових сум були оголошені процедури закупівлі №№ UA-2019-07-03-001700-a; UA-2019-07-03-001684-a очікуваною вартістю 3715650,00 грн кожна Таким чином, згадані вище закупівлі проводилась в межах планових вартісних показників 2019 року. Це свідчить про відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель та відсутність порушення порядку планування. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури. З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС»), замовник здійснював оприлюднення оголошень на закупівлю, вартість яких по кожній процедурі закупівель не перевищувала суму, еквіваленту 133 тисячам євро. Тобто філія не ухилялася від проведення процедури відкритих торгів, а відсутність факту перевищення очікуваної вартості закупівлі, виключає необхідність додаткового опублікування оголошення англійською мовою, що в свою чергу свідчить про відсутність порушення що підпадають під дії ст.31 Закону. 2. Стосовно банківської гарантії, виданої АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 16.07.2019 №13522/19-ТГ, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «НДМЗ» ( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке. Відповідно до положень Цивільного Кодексу України та Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 ( із змінами від 09.02.2017) гарантія є чинною з дати її видачі, якщо в ній не встановлено інше. Таким чином, представлена у складі пропозиції ГАРАНТІЯ , видана 16.07.2019 , була чинною на момент подачі її замовнику , тобто на 17.07.2019, що і класифікується як наявність застереження про те, що гарантія чинна на момент подачі , інакше кажучи - відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку, в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 93 дні було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів , інакше кажучи, як такий, що відповідає умовам тендерної документації. 3. Відповідно до ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НДМЗ», чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону)зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні ) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД», тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі». З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, 03.09.2019 було укладено договір поставки з ТОВ «НДМЗ» № ПР/НХ-19515/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. 4. Стосовно відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації, а саме вимогам пункту 8 Додатку 3 ТД слід зазначити наступне. Згідно з п.8 додатку 3 тендерної документації «Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044,учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції: - копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; - або копію витягу з вказаного договору; - або копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником; - або акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця» - або копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування). На виконання вимог даного пункту учасником торгів (ТОВ «НДМЗ») надана копія Акту від 13.04.2018 №2/2018, затвердженого Головою комісії - заступником начальника Департаменту розвитку і технічної політики ПАТ «Укрзалізниця» (підпункт 4 даного пункту вимог). В складі комісії, яка підписала даний Акт, представники (відповідні фахівці) всіх необхідних для проведення обстеження та надання оцінки щодо можливості виготовлення продукції департаментів ПАТ «Укрзалізниця» (АТ «Укрзалізниця»), а саме: ЦЛ, ЦРП, ЦТ, НДКТІ. Висновок комісії наступний – присвоєння літери «А» конструкторській документації для серійного виробництва продукції – колодок гальмівних «М», «Ф», «С», «ЧС», що є підтвердженням відповідності та можливості виробництва зазначеної продукції. Таким чином, пропозиція переможця ТОВ «НДМЗ» повністю відповідала вимогам тендерної документації. 5. З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, “Вид предмета закупівлі”, “Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)”, “Джерело фінансування закупівлі”, “Номер додаткової угоди”, “Сума договору після внесення змін”, “Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін”. Станом на 03.07.2019 під час оголошення процедури закупівлі UA-2019-07-03-001700-a ще була відсутня технічна можливість введення зазначених вище пунктів на електронному майданчику, зокрема “Джерела фінансування закупівлі”», лише з 01.11.2019 на майданчику Smarttender.biz з’явилось повідомлення про надання такої можливості. Враховуючи викладене, на виконання вимог Наказу на засіданні тендерного комітету від 03.05.2019 було прийнято таке рішення: «Внести зміни до тендерних документацій, за якими вже оголошено торги, в частині «Оголошення про проведення відкритих торгів» (далі – ОГОЛОШЕННЯ) та в подальшому в тендерних документаціях на закупівлі, які оголошуються після 03.05.2019 урахувати положення Наказу, а саме: викласти зазначений розділ тендерної документації у чіткій відповідності до форми наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” «Оголошення про проведення закупівлі» із зазначенням всіх пунктів, за якими було внесено зміни Наказом. З моменту надання електронним майданчиком Smarttender.biz технічної можливості – вносити всю необхідну інформацію» ( сканкопія протоколу додається). Заступник голови тендерного комітету В.В.Семковський Вик. Губаренко В.А., 793-19-85

2020-03-17 12:31:34

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця", 40081237, Україна, Дніпро, пр. К.Маркса 108
  2. Інформація про предмет закупівлі: колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» -7 500 шт. (детальніше в додатку 6 ТД), 3715650UAH, 34630000-2, ДК021, 7500, шт
  3. Інформація про оприлюднення: a4d149ba4d7c4aaa887b1d9722674ca9, 2019-07-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 28 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерна документація, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ "НДМЗ", протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.08.2019 № 140820194201910, повідомлення про намір укласти договір, договір від 03.09.2019 № ПР/НХ-19515/НЮ, пояснення замовника, отримані 05.03.2020 через електронну систему закупівель. Моніторингом відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону, а саме: Замовником проведено закупівлю товару за ДК 021:2015: 34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» - 7400 шт. (детальніше в додатку 6 ТД), ID: UA-2019-07-03-001700-a на суму очікуваної вартості закупівлі 3 715 650,00 грн. без оприлюднення цієї закупівлі в річному плані, додатку до річного плану на веб-порталі Уповноваженого органу. Натомість, Замовником відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель було опубліковано два річних плани закупівель: - за номером ID: UA-P-2019-05-29-002206-c - Колодка гальмівна типу "М" очікуваною вартістю закупівлі на суму 21 375 800,00 грн, - за номером ID: UA-P-2019-05-29-001529-a - Колодка гальмівна типу "ЧС" очікуваною вартістю закупівлі на суму 3 415 000,00 гривень. При цьому, закупівлю ID: UA-2019-07-03-001700-a очікуваною вартістю закупівлі 3 715 650,00 грн. за вказаним вище предметом закупівлі проведено без оприлюднення відповідної строчки в річному плані та без внесення змін до річного плану щодо суми очікуваної вартості закупівлі, чим допущено порушення планування закупівлі та передумови здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону. Моніторингом оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що Замовником проведено в один і той же день 03 липня 2019 дві закупівлі за кодом предмета закупівлі ДК 021-2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» -7 500 шт.), а саме: ID: UA-2019-07-03-001700-а очікувана вартість 3715650,00 грн. (Договір від 03.09.2019 №ПР/НХ-19515/НЮ на суму 3715650,00 грн) та UA-2019-07-03-001684-a очікувана вартість 3715650,00 грн. (Договір від 03.09.2019 №ПР/НХ-19514/НЮ на суму 3715650,00 грн). Загальна очікувана вартість складає 7 431 300,00 грн., що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 251185,57 євро (курс на 03.07.2019 - 29,5849 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України), що перевищує вартість предмета закупівлі визначену частиною 4 статті 10 Закону. При цьому, частиною 4 статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Згідно з частиною 7 статті 2 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення застосування цього Закону. Таким чином, Замовником на порушення норм частини 7 статті 2 та частини 4 статті 10 Закону здійснено поділ предмета закупівлі та не проведено єдину процедуру відкритих торгів на загальну суму очікуваної вартості 7 431 300,00 грн. з додатковим оприлюдненням англійською мовою оголошення про проведення процедури на веб-порталі Уповноваженого органу. Моніторингом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НДМЗ" встановлено порушення вимог частини 6 статті 28 Закону, а саме: за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Проте, Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НДМЗ" (протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.08.2019 № 140820194201910) не прийнято рішення про визнання ТОВ "НДМЗ" переможцем та про намір укласти договір. Також, на порушення пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, щодо вимоги: «Банківська гарантія повинна мати застереження, що вона є чинною на момент подачі її Замовнику». ТОВ "НДМЗ" надано банківську гарантію, яка видана АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 16.07.2019 №13522/19-ТГ (файл: 13522_НДМЗ_Гарантія_16_07_2019.rar - 17 липня 2019 08:53) у якій відсутнє застереження, що вона є чинною на момент подачі її Замовнику. Крім того, строк дії вищевказаної банківської гарантії (до 08.11.2019 включно) щодо забезпечення тендерної пропозиції відповідно до дати розкриття тендерних пропозицій (07.08.2019) складає 93 дні, що не відповідає умовам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Аналізом відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації встановлено, що відповідно до пункту 8 Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Замовник для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, вимагає від учасника надання документів чи їх копій, завірених виробником вказаної продукції, а саме: - копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; - або копію витягу з вказаного договору; - або копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником; - або акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця» - або копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування). Проте, в тендерній пропозиції, завантаженій учасником ТОВ "НДМЗ" в електронній системі закупівель, відсутній будь який вищевказаний документ, що не відповідає вимогам тендерної документації. На порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "НДМЗ", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Також, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 10-2 Форми), повідомлення про намір укласти договір не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 11 Форми).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог ч.1 ст.4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 7 ст.2 та ч.4 ст.10 Закону. За результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НДМЗ" встановлено порушення п.4 ч.1 ст. 30, п.6 ст.28 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  4. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог ч.1 ст.4 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НДМЗ" 3 715 650,00
UAH з ПДВ
3 715 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ" 3 715 650,00
UAH з ПДВ
3 715 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 09:12
IMG_0002.pdf
19 серпня 2019 09:12
IMG_0001.pdf
19 серпня 2019 09:12
Довідка (6).zip
19 серпня 2019 09:12
Довідка (5).zip
17 липня 2019 08:54
sign.p7s
17 липня 2019 08:53
Document_USR_1005178112.pdf
17 липня 2019 08:53
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
17 липня 2019 08:53
протокол наказ.PDF
17 липня 2019 08:53
Довідка ЮО.zip
17 липня 2019 08:53
Довідка ФО.zip
17 липня 2019 08:53
Довідка банк.pdf
17 липня 2019 08:53
ТУ ЧС с печатью .pdf
17 липня 2019 08:53
сертификат ЧС.jpg
17 липня 2019 08:53
сертификат М.jpg
17 липня 2019 08:53
Пропозиція.pdf
17 липня 2019 08:53
Проект договору.pdf
17 липня 2019 08:53
маркування фото.PDF
17 липня 2019 08:53
Етикетка Чс Зразок.PDF
17 липня 2019 08:53
Етикетка М Зразок.PDF
17 липня 2019 08:53
Довідка технічна.pdf
17 липня 2019 08:53
ГОСТ М.PDF
17 липня 2019 08:53
атестат акредитації .jpg
17 липня 2019 08:53
Акт.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НДМЗ"
#35505991
Переможець 3 715 650,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 11:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НДМЗ"
#35505991
3 715 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 вересня 2019 10:00
ТОВ НДМЗ - договір.pdf укладений
04 вересня 2019 09:59
sign.p7s зміни до договору
02 липня 2020 11:38
sign.p7s зміни до договору
27 квітня 2020 10:46
ДУ2 до ПРНХ-19515НЮ (1).pdf зміни до договору
27 квітня 2020 10:46
1_ДУ2 до ПРНХ-19515НЮ.pdf укладений
27 квітня 2020 10:46
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 15:31
19515 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:31
1_19515.pdf укладений
27 грудня 2019 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-19515/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-19515/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 4 458 780,00
UAH (в тому числі ПДВ 743 130,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку