Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуг, пов'язаних із впровадження проекту «Розробка та впровадження пошукової технології водневих скупчень як екологічного енергетичного джерела»
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-07-03-001658-a ● f4f9ea13b9514b8d848929bf9c20b1e5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА ІННОВАЦІЙНА ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА УСТАНОВА |
Код ЄДРПОУ: | 00041467 |
Вебсайт: | https://www.sfii.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 65-Б |
Контактна особа: |
Дарія Лещенко +380979542751 leschenko@difku.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2019 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 11:31 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98110000-7: Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуг, пов'язаних із впровадження проекту «Розробка та впровадження пошукової технології водневих скупчень як екологічного енергетичного джерела»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, Київська область, Київ, Богдана Хмельницького, 65 – Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 98110000-7 — Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2019 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2019 16:01 |
Тендерна документація Розробка та впровадження пошукової технології водневих скупчень як екологічного енергетичного джерела.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що є досліджуваним об'єктом
Дата подання: 05 липня 2019 13:31
Дата відповіді: 08 липня 2019 17:17
Після ознайомлення з Описом проекту в Тендерній документації (стор. 12) складається враження що мова йде про певний програмний продукт, що дозволяє ідентифікувати скупчення водню при аналізі баз данних існуючих георозвідок (нафти/газу). В той же час в розділі "Ступінь розробки винаходу" зазначено що вже є "мінімально працююча модель". Запитання: дослідження якого об'єкту плануються? Це певний програмний продукт, чи фізична установка/прилад?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Перш за все дозвольте подякувати Вам за участь у закупівлях оголошених ДІФКУ. У відповідь на поставлене запитання, повідомляємо наступне. В описі проекту, що є частиною тендерної документації мова йдеться про технологію пошуку водневих скупчень для подальшого промислового видобутку.
Щиро дякуємо Вам і висловлюємо надію, щодо Вашої участі у майбутніх закупівлях.
Щиро дякуємо Вам і висловлюємо надію, щодо Вашої участі у майбутніх закупівлях.
Роз'яснення щодо документів "для перможця"
Дата подання: 08 липня 2019 10:04
Дата відповіді: 08 липня 2019 13:36
В Додатку №8 тендерної документації мова йде про "Перелік документів для переможця процедури закупівель", що повинні бути надані в паперовому вигляді. Є ряд питань:
1. Додаток 8, Розділ 3, абзац 1. Мова йде про завірену копію витягу/виписки з ЄДР з моменту видачі оригіналу якого пройшло не більше 30 діб. У нас є витяг з ЄДР, датований 08.04.2019 р., і з тих пір ЖОДНИХ змін не відбувалось, тобто витяг є АКТУАЛЬНИМ. Чи допустимо надати завірену копію зазначеного витягу з ЄДР, або ж це може привести до відмови від підписання договору?
2. Додаток 8, Розділ 3, абзац 4 (протокольне рішення учасників). Наскільки нам відомо, то даний абзац не стосується університетів. Підтвердіть або спростуйте це твердження.
3. Додаток 8, Розділ 3, абзац 6 (Паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податку керівника та бухгалтера підприємства). Чи стосується даний абзац нас як університет, установу що має ЄДРПОУ?
Завчасно дякуємо за роз'яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо!
Перш за все дозвольте подякувати Вам за участь у закупівлях оголошених ДІФКУ.
У відповідь на поставлені запитань, повідомляємо наступне.
1.Щодо завіреної копії витягу/виписки з ЄДР тридцятиденної давнини з моменту видачі оригіналу. У разі наявності актуального витягу з ЄДР, більш ніж тридцяти денної давнини, такий Витяг може бути поданий переможцем закупівлі під час укладання договору. Термін видачі актуального Витягу не може бути причиною відмови у підписані договору.
2.Відповідно до абз. 2 п.4. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі «…Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником….» Прохання тільки надати довідку (в довільній формі), що дана вимога вас не стосується.
3. Щодо вимоги надання копій документів Паспорту та реєстраційного номеру облікової картки платника податку керівника та бухгалтера підприємства – зазначена вимога стосується переможців не залежно від форми господарювання.
Ще раз дякуємо Вам і висловлюємо надію, щодо Вашої участі у майбутніх закупівлях.
Перш за все дозвольте подякувати Вам за участь у закупівлях оголошених ДІФКУ.
У відповідь на поставлені запитань, повідомляємо наступне.
1.Щодо завіреної копії витягу/виписки з ЄДР тридцятиденної давнини з моменту видачі оригіналу. У разі наявності актуального витягу з ЄДР, більш ніж тридцяти денної давнини, такий Витяг може бути поданий переможцем закупівлі під час укладання договору. Термін видачі актуального Витягу не може бути причиною відмови у підписані договору.
2.Відповідно до абз. 2 п.4. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі «…Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником….» Прохання тільки надати довідку (в довільній формі), що дана вимога вас не стосується.
3. Щодо вимоги надання копій документів Паспорту та реєстраційного номеру облікової картки платника податку керівника та бухгалтера підприємства – зазначена вимога стосується переможців не залежно від форми господарювання.
Ще раз дякуємо Вам і висловлюємо надію, щодо Вашої участі у майбутніх закупівлях.
Додаток 8, Розділ 3, абзац 6 (Паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податку керівника та бухгалтера підприємства)
Дата подання: 08 липня 2019 14:50
Дата відповіді: 11 липня 2019 11:43
Якщо дана умова "стосується переможців не залежно від форми господарювання", то підскажіть будь ласка, на основі якого нормативного документу вимагаються персональні дані керівника і бухгалтера підприємства у разі перемоги?
Відповідь: Вітаємо!
Зазначені документи вимагаються для підтвердження повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та правомочність на укладення договору про закупівлю, та НЕ підлягають завантаженню до електронної системи, надаються лише в паперовому вигляді.
Дякуємо Вам за зацікавленість у закупівлях оголошених ДЕРЖАВНОЮ ІННОВАЦІЙНОЮ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЮ УСТАНОВОЮ..
Зазначені документи вимагаються для підтвердження повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та правомочність на укладення договору про закупівлю, та НЕ підлягають завантаженню до електронної системи, надаються лише в паперовому вигляді.
Дякуємо Вам за зацікавленість у закупівлях оголошених ДЕРЖАВНОЮ ІННОВАЦІЙНОЮ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЮ УСТАНОВОЮ..
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2019 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БСК-ГРУП" |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
206 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЯКІСТЬ ГАРАНТОВАНО" |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
235 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ІННОВАЦІЙ |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БСК-ГРУП" #38669405 |
Відхилено |
206 500,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2019 12:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЯКІСТЬ ГАРАНТОВАНО" #37832451 |
Відхилено |
235 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 12:34
|
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ІННОВАЦІЙ #39484525 |
Переможець |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 14:15
|
Договір №09-17 від 21.08.2019.pdf | укладений |
21 серпня 2019 14:13
|