Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код - 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (автобуси)
CPV - 34120000-4 "Mototransportni hauling 10 or more persons" (buses)
CPV - 34120000-4 "Mototransportni hauling 10 or more persons" (buses)
Очікувана вартість
79 800 000,00 UAH
UA-2019-07-03-001650-b ● c29a5af0092f490cb9dc511420069406
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти і науки Львівської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38557639 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., 79008, м.Львів, вул. Просвіти, 4а |
Контактна особа: |
Софія Ткачук +380971009600 donloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The Department of Education and Science of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 38557639 |
Contact point: |
Haiduk Ihor +380971009600 donloda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 липня 2019 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 19:00 |
Очікувана вартість: | 79 800 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 03 липня 2019 17:00 |
Enquiries until: | 19 серпня 2019 19:00 |
Complaints submission until: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 серпня 2019 19:00 |
Information
Estimated total value: | 79 800 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Scope of the procurement
Тендерна документація
22 серпня 2019 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2019 16:13 |
Перелік змін.docx | |
22 серпня 2019 16:11 |
Додаток 1 Технічне завдання зі змінами.docx | |
22 серпня 2019 16:11 |
ТД автобуси зі змінами.doc | |
03 липня 2019 17:02 |
Додаток_2 Проект договору (1).doc |
22 серпня 2019 16:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 серпня 2019 16:13 |
Перелік змін.docx
|
|||
22 серпня 2019 16:11 |
Додаток 1 Технічне завдання зі змінами.docx
|
|||
22 серпня 2019 16:11 |
ТД автобуси зі змінами.doc
|
|||
03 липня 2019 17:02 |
Додаток_2 Проект договору (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-03-001650-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 23 липня 2019 10:34
Вимога
На усунення дискриміначійних вимог тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2019 10:33
На Ваше звернення по усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», розробляючи тендерну документацію замовник повинен надати в ній інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються.
Розробка умов тендерної документації, в тому числі технічної специфікації, є виключною прерогативою замовника.
Дійсно, відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, той факт, що вимоги тендерної документації обмежують конкретно Вашу можливість брати участь у процедурі закупівлі не робить їх, по замовчуванню, дискримінаційними.
Абсолютно очевидна річ, що будь-які вимоги тендерної документації апріорі обмежують частину потенційних учасників в можливості взяти участь у закупівлі. І це не є порушенням, адже далеко не кожен суб’єкт підприємницької діяльності, який потенційно бажав би отримати прибуток від продажу своєї продукції, відповідає необхідним саме замовнику критеріям та вимогам.
Розробляючи, технічні вимоги, замовник керується своєю потребою, в тому числі завданнями внутрішнього замовника та критеріями якості, а не турботою про добробут окремих виробників продукції.
При закупівлі автобусів, так як це товар, який виробляється не за окремо розробленою специфікацією і має постійно діючий ринок, єдиним можливим критерієм оцінки при проведенні аукціону є «Ціна».
При цьому зрозуміло, що завданням замовника є проведення ефективної закупівлі, а наявність економії коштів в короткочасній перспективі не є тотожним принципу ефективного їх використання.
Замовник ставить перед собою завдання закупити товар оптимальної якості, в найкоротші терміни і за найкращу ціну на ринку, а для цього необхідно, щоб до етапу «Аукціон» були допущені лише постачальники продукції, якість якої відповідає потребам замовника.
При розробці технічного завдання в даній закупівлі замовник взяв до уваги досвід закупівель попередніх періодів, в тому числі досвід експлуатації автобусів, їх технічного обслуговування, виконання гарантійних зобов’язань і т. ін.
Найкращі відзиви по результату експлуатації одержали автобуси виробництва акціонерного товариства "Черкаський автобус" (торгове найменування (марка) виробника –ATAMAN та ДП АСЗ № 1 АТ "АК Богдан Моторс" (торгове найменування (марка) виробника– Богдан.
Тому технічне завдання замовника розроблене таким чином, що всім в сукупності технічним вимогам тендерної документації відповідає сертифікована в Україні продукція саме цих 2 виробників шкільних автобусів. Цього достатньо, щоб забезпечити належний рівень конкуренції при проведенні процедури закупівлі.
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, визначені замовником не є дискримінаційними, тому що в сукупності всім цим характеристикам відповідає продукція двох виробників, представлених в Україні.
Аналогічні скарги вже неодноразово були предметом розгляду органу оскарження Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. І практика розгляду цього питання однозначна – органом оскарження встановлено відсутність дискримінаційного підходу в діях замовників, зокрема: Рішення від 03.05.2019 № 5405 (1), Рішення від 24.06.2019 № 8287, Рішення від 04.07.2019 №8923 .pdf, Рішення від 06.05.2019 № 5508.pdf, Рішення від 03.06.2019 №7075.pdf, Рішення від 20.05.2019 № 6219.pdf
Відповідно до вимог ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», розробляючи тендерну документацію замовник повинен надати в ній інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються.
Розробка умов тендерної документації, в тому числі технічної специфікації, є виключною прерогативою замовника.
Дійсно, відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, той факт, що вимоги тендерної документації обмежують конкретно Вашу можливість брати участь у процедурі закупівлі не робить їх, по замовчуванню, дискримінаційними.
Абсолютно очевидна річ, що будь-які вимоги тендерної документації апріорі обмежують частину потенційних учасників в можливості взяти участь у закупівлі. І це не є порушенням, адже далеко не кожен суб’єкт підприємницької діяльності, який потенційно бажав би отримати прибуток від продажу своєї продукції, відповідає необхідним саме замовнику критеріям та вимогам.
Розробляючи, технічні вимоги, замовник керується своєю потребою, в тому числі завданнями внутрішнього замовника та критеріями якості, а не турботою про добробут окремих виробників продукції.
При закупівлі автобусів, так як це товар, який виробляється не за окремо розробленою специфікацією і має постійно діючий ринок, єдиним можливим критерієм оцінки при проведенні аукціону є «Ціна».
При цьому зрозуміло, що завданням замовника є проведення ефективної закупівлі, а наявність економії коштів в короткочасній перспективі не є тотожним принципу ефективного їх використання.
Замовник ставить перед собою завдання закупити товар оптимальної якості, в найкоротші терміни і за найкращу ціну на ринку, а для цього необхідно, щоб до етапу «Аукціон» були допущені лише постачальники продукції, якість якої відповідає потребам замовника.
При розробці технічного завдання в даній закупівлі замовник взяв до уваги досвід закупівель попередніх періодів, в тому числі досвід експлуатації автобусів, їх технічного обслуговування, виконання гарантійних зобов’язань і т. ін.
Найкращі відзиви по результату експлуатації одержали автобуси виробництва акціонерного товариства "Черкаський автобус" (торгове найменування (марка) виробника –ATAMAN та ДП АСЗ № 1 АТ "АК Богдан Моторс" (торгове найменування (марка) виробника– Богдан.
Тому технічне завдання замовника розроблене таким чином, що всім в сукупності технічним вимогам тендерної документації відповідає сертифікована в Україні продукція саме цих 2 виробників шкільних автобусів. Цього достатньо, щоб забезпечити належний рівень конкуренції при проведенні процедури закупівлі.
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, визначені замовником не є дискримінаційними, тому що в сукупності всім цим характеристикам відповідає продукція двох виробників, представлених в Україні.
Аналогічні скарги вже неодноразово були предметом розгляду органу оскарження Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. І практика розгляду цього питання однозначна – органом оскарження встановлено відсутність дискримінаційного підходу в діях замовників, зокрема: Рішення від 03.05.2019 № 5405 (1), Рішення від 24.06.2019 № 8287, Рішення від 04.07.2019 №8923 .pdf, Рішення від 06.05.2019 № 5508.pdf, Рішення від 03.06.2019 №7075.pdf, Рішення від 20.05.2019 № 6219.pdf
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-03-001650-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 29 липня 2019 16:15
Дата подання: 29 липня 2019 16:15
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 19:55
Рішення від 01.08.2019 №10479 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 19:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2019 № 11211.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2019 19:50
Рішення від 14.08.2019 №11211.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 22:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник вніс зміни до Тендерної документації та виконав рішення Антимонопольного комітету України.
Дата виконання рішення замовником: 20 вересня 2019 15:07
Номер скарги: UA-2019-07-03-001650-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 23 серпня 2019 13:42
Дата подання: 23 серпня 2019 13:42
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2019 20:49
рішення від 28.08.2019 № 11845 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 серпня 2019 20:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2019 № 13015.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2019 14:30
рішення від 16.09.2019 № 13015.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2019 23:00
Номер скарги: UA-2019-07-03-001650-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 30 вересня 2019 16:38
Дата подання: 30 вересня 2019 16:38
Скарга
на рішення замовника про відхилення пропозиції та допущення до аукціону інших учасників (прекваліфікацію) по Лоту 1
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 жовтня 2019 22:32
Рішення від 03.10.2019 № 14154 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2019 22:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2019 № 15173.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 01:45
Рішення від 22.10.2019 № 15173.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2019 22:59
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 – Автобуси спеціалізовані шкільні |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 1 – Автобуси спеціалізовані шкільні
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 77 700 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 388 500,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2331000 UAH |
Title: Lot 1 – Specialized School buses
Description: Lot 1 – Specialized School buses
Current status: Cancelled
Estimated total value: 77 700 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 388 500,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 28 жовтня 2019 11:24
Auction planned date: 28 жовтня 2019 11:24
Закінчення: 28 жовтня 2019 11:52
Позиції
42 шт
Лот 1 – Автобуси спеціалізовані шкільні
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Просвіти 4а
Дата доставки:
31 жовтня 2019
Lot 1 – Specialized School buses
CPV: 34120000-4
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | кошти державного, обласного та місцевих бюджетів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-03-001650-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 23 липня 2019 10:34
Вимога
На усунення дискриміначійних вимог тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2019 10:33
На Ваше звернення по усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», розробляючи тендерну документацію замовник повинен надати в ній інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються.
Розробка умов тендерної документації, в тому числі технічної специфікації, є виключною прерогативою замовника.
Дійсно, відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, той факт, що вимоги тендерної документації обмежують конкретно Вашу можливість брати участь у процедурі закупівлі не робить їх, по замовчуванню, дискримінаційними.
Абсолютно очевидна річ, що будь-які вимоги тендерної документації апріорі обмежують частину потенційних учасників в можливості взяти участь у закупівлі. І це не є порушенням, адже далеко не кожен суб’єкт підприємницької діяльності, який потенційно бажав би отримати прибуток від продажу своєї продукції, відповідає необхідним саме замовнику критеріям та вимогам.
Розробляючи, технічні вимоги, замовник керується своєю потребою, в тому числі завданнями внутрішнього замовника та критеріями якості, а не турботою про добробут окремих виробників продукції.
При закупівлі автобусів, так як це товар, який виробляється не за окремо розробленою специфікацією і має постійно діючий ринок, єдиним можливим критерієм оцінки при проведенні аукціону є «Ціна».
При цьому зрозуміло, що завданням замовника є проведення ефективної закупівлі, а наявність економії коштів в короткочасній перспективі не є тотожним принципу ефективного їх використання.
Замовник ставить перед собою завдання закупити товар оптимальної якості, в найкоротші терміни і за найкращу ціну на ринку, а для цього необхідно, щоб до етапу «Аукціон» були допущені лише постачальники продукції, якість якої відповідає потребам замовника.
При розробці технічного завдання в даній закупівлі замовник взяв до уваги досвід закупівель попередніх періодів, в тому числі досвід експлуатації автобусів, їх технічного обслуговування, виконання гарантійних зобов’язань і т. ін.
Найкращі відзиви по результату експлуатації одержали автобуси виробництва акціонерного товариства "Черкаський автобус" (торгове найменування (марка) виробника –ATAMAN та ДП АСЗ № 1 АТ "АК Богдан Моторс" (торгове найменування (марка) виробника– Богдан.
Тому технічне завдання замовника розроблене таким чином, що всім в сукупності технічним вимогам тендерної документації відповідає сертифікована в Україні продукція саме цих 2 виробників шкільних автобусів. Цього достатньо, щоб забезпечити належний рівень конкуренції при проведенні процедури закупівлі.
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, визначені замовником не є дискримінаційними, тому що в сукупності всім цим характеристикам відповідає продукція двох виробників, представлених в Україні.
Аналогічні скарги вже неодноразово були предметом розгляду органу оскарження Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. І практика розгляду цього питання однозначна – органом оскарження встановлено відсутність дискримінаційного підходу в діях замовників, зокрема: Рішення від 03.05.2019 № 5405 (1), Рішення від 24.06.2019 № 8287, Рішення від 04.07.2019 №8923 .pdf, Рішення від 06.05.2019 № 5508.pdf, Рішення від 03.06.2019 №7075.pdf, Рішення від 20.05.2019 № 6219.pdf
Відповідно до вимог ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», розробляючи тендерну документацію замовник повинен надати в ній інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються.
Розробка умов тендерної документації, в тому числі технічної специфікації, є виключною прерогативою замовника.
Дійсно, відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, той факт, що вимоги тендерної документації обмежують конкретно Вашу можливість брати участь у процедурі закупівлі не робить їх, по замовчуванню, дискримінаційними.
Абсолютно очевидна річ, що будь-які вимоги тендерної документації апріорі обмежують частину потенційних учасників в можливості взяти участь у закупівлі. І це не є порушенням, адже далеко не кожен суб’єкт підприємницької діяльності, який потенційно бажав би отримати прибуток від продажу своєї продукції, відповідає необхідним саме замовнику критеріям та вимогам.
Розробляючи, технічні вимоги, замовник керується своєю потребою, в тому числі завданнями внутрішнього замовника та критеріями якості, а не турботою про добробут окремих виробників продукції.
При закупівлі автобусів, так як це товар, який виробляється не за окремо розробленою специфікацією і має постійно діючий ринок, єдиним можливим критерієм оцінки при проведенні аукціону є «Ціна».
При цьому зрозуміло, що завданням замовника є проведення ефективної закупівлі, а наявність економії коштів в короткочасній перспективі не є тотожним принципу ефективного їх використання.
Замовник ставить перед собою завдання закупити товар оптимальної якості, в найкоротші терміни і за найкращу ціну на ринку, а для цього необхідно, щоб до етапу «Аукціон» були допущені лише постачальники продукції, якість якої відповідає потребам замовника.
При розробці технічного завдання в даній закупівлі замовник взяв до уваги досвід закупівель попередніх періодів, в тому числі досвід експлуатації автобусів, їх технічного обслуговування, виконання гарантійних зобов’язань і т. ін.
Найкращі відзиви по результату експлуатації одержали автобуси виробництва акціонерного товариства "Черкаський автобус" (торгове найменування (марка) виробника –ATAMAN та ДП АСЗ № 1 АТ "АК Богдан Моторс" (торгове найменування (марка) виробника– Богдан.
Тому технічне завдання замовника розроблене таким чином, що всім в сукупності технічним вимогам тендерної документації відповідає сертифікована в Україні продукція саме цих 2 виробників шкільних автобусів. Цього достатньо, щоб забезпечити належний рівень конкуренції при проведенні процедури закупівлі.
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, визначені замовником не є дискримінаційними, тому що в сукупності всім цим характеристикам відповідає продукція двох виробників, представлених в Україні.
Аналогічні скарги вже неодноразово були предметом розгляду органу оскарження Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. І практика розгляду цього питання однозначна – органом оскарження встановлено відсутність дискримінаційного підходу в діях замовників, зокрема: Рішення від 03.05.2019 № 5405 (1), Рішення від 24.06.2019 № 8287, Рішення від 04.07.2019 №8923 .pdf, Рішення від 06.05.2019 № 5508.pdf, Рішення від 03.06.2019 №7075.pdf, Рішення від 20.05.2019 № 6219.pdf
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2019-07-03-001650-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 30 вересня 2019 16:38
Дата подання: 30 вересня 2019 16:38
Скарга
на рішення замовника про відхилення пропозиції та допущення до аукціону інших учасників (прекваліфікацію) по Лоту 1
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 жовтня 2019 22:32
Рішення від 03.10.2019 № 14154 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2019 22:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2019 № 15173.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 01:45
Рішення від 22.10.2019 № 15173.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2019 22:59
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 вересня 2019
Найменування: | Департамент освіти і науки Львівської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38557639 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., 79008, м.Львів, вул. Просвіти, 4а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АВТОГРАД-2007" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" |
77 700 000,00
UAH з ПДВ
|
77 311 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТОГРАД-2007" |
77 700 000,00
UAH з ПДВ
|
77 311 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" |
77 700 000,00
UAH з ПДВ
|
77 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОГРАД-2007" #35891028 |
Переможець |
77 311 200,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 17:01
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 жовтня 2019 17:58 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абз.2 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
28 жовтня 2019 17:58
|
протокол лот2.pdf |