Капітальний ремонт вул. Пушкінської у Шевченківському районі м. Києва
Очікувана вартість
144 105 354,75 UAH
UA-2019-07-03-001553-a 75e56ff3c9bd42c2b4944435e0e6f9cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження замовника: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа замовника: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 21:00
Початок аукціону: 19 липня 2019 15:39
Очікувана вартість: 144 105 354,75 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 720 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720 526,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Пушкінської у Шевченківському районі м. Києва (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. За письмовим зверненням Виконавця Замовник приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір авансу на виконання робіт не може перевищувати 30 % від річного обсягу фінансування таких робіт. Аванс здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державного Казначейства, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк до трьох місяців, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в ГУДКСУ м. Києва. Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 10 (десяти) календарних днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3), які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику. При виявленні в розрахунках визначення вартості виконаних робіт (Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3), які були оформлені та оплачені у попередні періоди, безперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості будівництва, загальна вартість виконаних будівельних робіт підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі документів, визначених пунктом 5.3 цього Договору, за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 липня 2019 15:49
Електронний цифровий підпис
03 липня 2019 15:48
373 - ТД Пушкінська.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КИЇВШЛЯХБУД" 142 635 316,00
UAH з ПДВ
142 635 316,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" 143 656 732,00
UAH з ПДВ
143 656 732,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 11:34
РОЗРАХУНОК ЗП КШБ 2019.pdf
24 липня 2019 11:34
Довідка Ст.50.pdf
24 липня 2019 11:34
ДОВІДКА МВД.pdf
24 липня 2019 11:34
Довідка ДФС.pdf
24 липня 2019 11:34
довідка - корупція.pdf
24 липня 2019 11:34
162.imd
18 липня 2019 10:42
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 липня 2019 10:42
Ліцензія банк.pdf
18 липня 2019 10:42
заверенная копия.pdf.p7s
18 липня 2019 10:42
заверенная копия.pdf
18 липня 2019 10:42
016-001-28294-2019.pdf.p7s
18 липня 2019 10:42
016-001-28294-2019.pdf
18 липня 2019 10:42
Технічне завдання.PDF
18 липня 2019 10:42
Статут Оттема (1).pdf
18 липня 2019 10:42
Рішення Оттема (2).PDF
18 липня 2019 10:42
Проект договору.PDF
18 липня 2019 10:42
Довідка Ст. 17.PDF
18 липня 2019 10:41
Витяг ПДВ.PDF
18 липня 2019 10:41
Договір №3 від 20.03.18.pdf
18 липня 2019 10:41
ду одеська.PDF
18 липня 2019 10:41
договор Одеська.PDF
18 липня 2019 10:41
Відгук (1).PDF
18 липня 2019 10:41
АКь КБ2грудень 10964,09640.PDF
18 липня 2019 10:41
Акт2.PDF
18 липня 2019 10:41
Акт КБ2липень 35197,84175.PDF
18 липня 2019 10:41
Акт КБ2липень 1370,85947.PDF
18 липня 2019 10:41
АКт КБ2жовтень 1810,90010.PDF
18 липня 2019 10:41
АКт КБ2грудень 7426,64323.PDF
18 липня 2019 10:41
Акт КБ2грудень 2016.PDF
18 липня 2019 10:41
Акт КБ2.PDF
18 липня 2019 10:41
Акт КБ2 (2).PDF

Публічні документи

17 липня 2019 11:42
1_КБ2в додоговору 11_2016.pdf
17 липня 2019 11:42
Додаток 4.pdf
17 липня 2019 11:42
Додаток 6.pdf
17 липня 2019 11:42
Додаток 5.pdf
17 липня 2019 11:42
Лист з кодом доступу.pdf
17 липня 2019 11:42
Licenziya DEA.PDF
17 липня 2019 11:42
Licenziya.zip
17 липня 2019 11:42
Dovirenist.zip
17 липня 2019 11:42
Doverennost DEA.PDF
17 липня 2019 11:42
BG 4429-19G BSHBU 50.zip
17 липня 2019 11:42
Заявка пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КИЇВШЛЯХБУД"
#36156238
Переможець 142 635 316,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 09:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КИЇВШЛЯХБУД"
#36156238
142 635 316,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 серпня 2019 11:07
130-10.pdf укладений
05 серпня 2019 11:06
sign.p7s зміни до договору
12 травня 2020 12:06
Додаткова 6.pdf зміни до договору
12 травня 2020 12:05
sign.p7s зміни до договору
26 березня 2020 11:47
Додаткова 5.pdf зміни до договору
26 березня 2020 11:47
sign.p7s зміни до договору
17 січня 2020 15:29
Додаткова 4.pdf зміни до договору
17 січня 2020 15:29
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2019 14:59
Додаткова 3.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 14:58
sign.p7s зміни до договору
17 жовтня 2019 14:00
Додаткова 2.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 14:00
sign.p7s зміни до договору
14 серпня 2019 09:41
Додаткова 1.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лінійний графік на виконання робіт..
Номер договору про закупівлю: 130-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ 4 викласти в новій редакції: п.4.1. Обсяги фінансування виконання робіт у 2019 році відповідно до адресного переліку становлять 53 075 000,00 грн.. п.4.2. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. п.4.3. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів. 2. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 130-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п. 4.1. Договору, викласти в новій редакції: п.4.1 Обсяги фінансування виконання робіт на 2019 рік становлять: 32 000 000,00 грн.. 2. Зміна реквізитів Виконавця. 3. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 130-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1 викласти в новій редакції: п. 4.1. Вартість виконаних робіт у 2019 році становить: 31 917 714,03 грн., із них станом на 01.01.2020 року оплачених: 6 584 680,87 грн. 2. Додаток 2 "Календарний план виконання робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 130-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. ДЦ не змінюється, є динамічною та складає: 142 635 316,00 грн. 2. Розділ IV в новій редакції: п. 4.1 Вартість фактично виконаних та оплачених робіт у 2019 році становить: 31 917 714,03 грн. п. 4.2. Обсяги фінансування виконання робіт у 2020 році відповідно до Адресного переліку становлять: 110 717 601,92 грн. п. 4.3. Зобовязання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. п. 4.4 Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетниї коштів. 3. Пункт 5.1 викласти в новій редакції, щодо авансування відповідно до постанови КМУ від 04.12. 2019 р. №1070. 4. В розділі XXII змінено реквізити Замовника та Виконавця. 5. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 130-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. ДЦ не змінюється, є динамічною та складає: 142 635 316,00 грн. 2. Обсяги фінансування робіт на березень-серпень 2020 року : 110 717 601,97 грн. 3. Додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 130-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку