Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного огляду та випробувань
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2019-07-03-001513-a 4c5df68b99274edfa637db89a09f962a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Романчук

+380672265445 romanchuk-ta@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі житомирської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22046132
Вебсайт: http://zt.ukrposhta.com/
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Вітрука, 1
Контактна особа: Тетяна Романчук
+380672265445
romanchuk-ta@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
В першому випадку було оголошення було розміщено на сайті zakupki.prom.ua. Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-17-002191-a. Торги не відбулися, тому що на участь у торгах було подано менше двох конкурсних пропозицій. Пропозицію не надав жодний учасник.
У другому випадку оголошення було розміщено на сайті zakupki.prom.ua. Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-07-002625-b. Торги не відбулися з тих самих підстав. Пропозицію надав один учасник.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 15:44
Оскарження наміру укласти договір: 14 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 послуга
Технічний огляд автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

03 липня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 15:43
Повідомлення про переговорн проц ОТК 51500 25.06. 2019.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ"
#37712014
Переможець 51 500,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 15:44

Документи

03 липня 2019 15:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 15:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ"
#37712014
51 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 15:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 13:25
testmetrstandart.zip укладений
02 квітня 2020 13:24
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 13:02
779.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 11:26
779.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 11:23
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 17:39
20190730_173249(1).jpg зміни до договору
30 липня 2019 17:39
20190730_173308.jpg зміни до договору
30 липня 2019 17:39
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 16:45
Договір 779 від 18072019.pdf укладений
18 липня 2019 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Додаток № 1 до Договору викласти в новій редакції згідно з Додатком до даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 779
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити суму Догове ру на 10300,00 гри. з ПДВ та пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна договору становить 61800,00 (шістдесят одна тисяча вісімсот гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ: 10300,00 (десяті тисяч триста гривень 00 коп.) визначено відповідно до умов цінової пропозиції.» 2. Продовжити термін дії договору, достатній для проведення процедури закупівлі на 2020 рік та пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції «Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і діє по 31 березня 2020 року.»
Номер договору про закупівлю: 779
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікується повторно з метою внесення змін в основний контракт
Номер договору про закупівлю: 779
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 60 229,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 038,16 UAH)