Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль
Очікувана вартість
355 000,00 UAH
UA-2019-07-03-001482-b 6aaeb203b4ea466490346d618e4f0fd8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кирилюк Євгенія Василівна

+380675822486 vin_murkur_cpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області"
Код ЄДРПОУ: 37048032
Місцезнаходження: 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, Жовтнева 87
Контактна особа: Кирилюк Євгенія Василівна
+380675822486
vin_murkur_cpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2019 15:25
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2019 15:25
Початок аукціону: 22 липня 2019 12:10
Очікувана вартість: 355 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Легковий автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, вул. Жовтнева 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 серпня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару легковий автомобіль Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2019 15:20
Додаток_2 (1).doc
03 липня 2019 15:20
Додаток_5 (1).doc
03 липня 2019 15:20
Оголошення автомобіль.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000002 ● 12736b26521842a1861500dcddcba21a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019 12:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.07.2019 №39
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2019 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-07-03-001482-b 03.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення виправлено шляхом відміни торгів згідно протоколу №29 від 05.08.20149 року

2019-08-05 12:13:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни торгів, відповідно до протоколу тендерного комітету від 05 серпня 2019 року № 29.

2019-08-05 14:16:46

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВІННИЧЧИНА-АВТО" 338 766,00
UAH з ПДВ
338 766,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КРАФТ-АВТО 355 000,00
UAH з ПДВ
355 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 13:51
фото автомобіля.pdf
17 липня 2019 13:51
Тендерна пропозиція.PDF
17 липня 2019 13:51
Довідка щодо ст. 17 ЗУ.PDF
17 липня 2019 13:51
Статуту від 24.04.2019.PDF
17 липня 2019 13:51
Витяг з ЄДР 17.07.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВІННИЧЧИНА-АВТО"

ТОВ КРАФТ-АВТО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВІННИЧЧИНА-АВТО"
#03112811
Переможець 338 766,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 14:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ВІННИЧЧИНА-АВТО"
#03112811
338 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 серпня 2019 12:04
Коментар щодо відміни: За результатами моніторингу проведеного Управлінням Північного Офісу Держаудитслужби у Вінницькій області виявлені порушення вимог щодо проведення державних закупівель
Документи:
05 серпня 2019 12:04
рішення