Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення системи технологічного відеоконтролю за операціями з цінностями в будівлі Державної скарбниці України (м. Київ, вул. Пухівська, 9)
Очікувана вартість
7 675 294,12 UAH
UA-2019-07-03-001374-b 254959623f0a4c2980dd36710f788376
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Архіпова

+380442540108 svitlana.arkhipova@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Світлана Архіпова
+380442540108
svitlana.arkhipova@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 12:02
Очікувана вартість: 7 675 294,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Перелік та обсяги виконання робіт відображені в локальних кошторисах (Додаток 3) до тендерної документації. Найменування та опис технічних характеристик устаткування (обладнання), що закуповується, наведено в Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
Строк виконання робіт у повному обсязі становить 66 календарних днів з дати отримання підрядником авансу на виконання робіт.
Джерело фінансування закупівлі. Кошти Національного банку України.
Контактні особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань:
Матвієнко Андрій, начальник відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601; телефон: (044) 521-87-22, електронна адреса: Andrii.Matviienko@bank.gov.ua.
Марчук Тарас, старший менеджер відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601; телефон: (044) 521-87-19, електронна адреса: Taras.Marchuk@bank.gov.ua.
Руднєв Андрій, старший фахівець режимного відділу Державної скарбниці України, адреса: вул. Пухівська, 9, м. Київ, 02222; телефон: (044) 533-41-42, 230-18-85, електронна адреса: andrii.rudniev@bank.gov.ua.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічне переоснащення системи технологічного відеоконтролю за операціями з цінностями в будівлі Державної скарбниці України (м. Київ, вул. Пухівська, 9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник протягом 15 робочих днів з дня підписання Договору перераховує підряднику аванс у розмірі 20 % від ціни Договору. Погашення авансу здійснюється під час оплати за фактично виконані роботи та змонтоване устаткування (обладнання) шляхом вирахування із суми вартості виконаних робіт та змонтованого устаткування (обладнання) (відповідно до Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2В та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3) суми авансу до повного погашення авансу Аванс 15 Робочі 20
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи протягом 5 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2В та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, що складена згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2В. Пiсляоплата 5 Робочі 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 14:29
Додаток 4. Проект Договору.docx
03 липня 2019 14:29
Тендерна документація.docx
03 липня 2019 14:29
Кошториси.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 04 липня 2019 15:40
Дата відповіді: 08 липня 2019 15:45
Шановний замовнику! можливо чи замість декларації учасника відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці надати ДОЗВІЛ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ (роботи верхолазні що виконуються на висоті 5м і більше). АДЖЕ дозвіл - це коли організацію перевірили на дотримання вимог, а декларація це коли організація заявила що в неї все в порядку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповдіно до пункту 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, визначено, що учасники процедури закупівлі повинні завантажити в Систему файли з документами у сканованому вигляді, зокрема зареєстровану декларацію учасника відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» внесено зміни до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Цей перелік доповнено роботами, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Враховуючи вищезазначене, інформуємо, що проектною документацією не передбачено "роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5м і більше", тому замовник не вимагає в тендерній документації відповідний документ на зазначений вид робіт.
Щодо технічних характеристик серверу.
Дата подання: 05 липня 2019 16:17
Дата відповіді: 09 липня 2019 16:06
Тендерною документацією передбачена закупівля 48 камер роздільною здатністю 2МП та 21 камера роздільною здатністю 5МП. Стандартною величиною потоку для 2МП камер є 4-5Мб/с, а для 5МП камер 6-8Мб/с. Шляхом підрахунків можливо встановити, що максимальний потік на запис від 69 камер становитиме не більше 410Мб/с. Таким чином вимоги про обов'язкову здатність серверів мати Швидкість запису даних – до 1350 Мбіт/с, а Загальну пропускну здатність – до 1670 Мбіт/с вважаємо не обгрунтованими ТД та проектом, а також такими, що штучно завищені для необгрунтованого підвищення ціни товару і витрати бюджетних коштів. Пропонуємо прибрати дані вимоги з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до тендерної документації розробленої відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, Національний банк України закуповує роботи з технічного переоснащення системи технологічного відеоконтролю за операціями з цінностями в будівлі Державної скарбниці України (м. Київ, вул. Пухівська, 9). Обсяги, перелік, матеріали та обладнання визначені у затвердженій проектній документації, що розроблена та пройшла державну експертизу за всіма напрямками і затверджена відповідно до державних будівельних норм та чинного законодавства. Національний банк України не заперечує щодо еквівалентного обладнання, якщо воно буде задовольняти характеристикам обладнання, що визначені у проектній документації.
Крім того, в потоці від відеокамери (а він може досягати величини 15 мБ/с для камери 5 Мп) передається інформація про об’єкт нагляду і якщо цю інформацію зменшувати (зменшуючи величину потоку), то ми будемо втрачати якісні характеристики нашої «картинки».
Відповідно до Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, зазначено, що усі складові (елементи) СТВК повинні мати можливості для подальшої модернізації, удосконалення та розширення (підключення не менше 80 камер) як на апаратному, так і на програмному рівні. Це означає що, наданий відеосервер (як серце системи) повинен мати можливість в майбутньому працювати як з більшою кількістю камер, так і з камерами більшої роздільної здатності (майже два роки тому більш поширені були камери 1-2 Мп, зараз 4-8 Мп, а завтра це буде 16-30 Мп), а це призведе до збільшення вхідного потоку для запису даних.
Крім того, зазначені характеристики серверів запропоновані (розраховані розробником проектної документації) для жорстких дисків з інтерфейсом SAS, які мають більшу експлуатаційну надійність у порівнянні з жорсткими дисками з інтерфейсом SAТA. Пропонується під час вибору та монтажу обладнання системи технологічного відеоконтролю, з метою зменшення ризику передчасного виходу з ладу та забезпечення гарантованого збереження відеоінформації на серверах, надати перевагу саме жорстким дискам з інтерфейсом SAS.
Слід зазначити, що замовник на свій розсуд вибирає обладнання з певними технічними характеристиками для вирішення своїх задач та вправі вимагати від учасників щоб запропоноване ними обладнання буле не гіршим за параметрами.
Щодо технічних характеристик серверу
Дата подання: 05 липня 2019 16:21
Дата відповіді: 09 липня 2019 16:38
Тендерною документацією передбачено закупівлю 48 камер роздільною здатністю 2МП та 21 камера роздільною здатністю 5МП. Проте у вимогах до серверів присутня обов'язкова вимога про Максимальну роздільну здатність – 30 Мп. Вважаємо дану вимогу необгрунтованою, такою що призводить до штучного завищення характеристик обладнання та його ціни, та необгрунтованої витрати бюджетних коштів. Пропонуємо виключити дану вимогу з обов'язкових характеристик серверів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, частково позиція Національного банку України була викладена у попередній відповіді на питання.
Звертаємо увагу, в Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, зазначено, що усі складові (елементи) СТВК повинні мати можливості для подальшої модернізації, удосконалення та розширення як на апаратному, так і на програмному рівні. Отже, запропонований учасником відеосервер (як основа системи) повинен мати можливість в майбутньому працювати, також з камерами більшої роздільної здатності (наразі камери 4-8 Мп мають таку ж саму вартість як камери 2 Мп в минулому. Разом з тим, в подальшому за таку ж саму вартість можна буде придбати камери 20-30 Мп).
Зважаючи на попередню відповідь та враховуючи вищевикладене, уважаємо, обґрунтованою дану вимогу щодо максимальної роздільної здатності, що визначена в проектній документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-03-001374-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване виробниче бюро "Центуріон", Код ЄДРПОУ:37773496
Дата подання: 14 липня 2019 14:05
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником вимог у документації конкурсних торгів, які не відповідають чинним стандартам і законодавству
Ознайомившись з Тендерною документацією , ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. У п.6.7 та 7.7 таблиці 2 Додатку 3 до тендерної документації міститься обов’язкова вимога щодо максимальної роздільної здатності запису серверів – 30 МП (один сервер на 48 каналів та два сервери по 16 каналів, загальна максимальна кількість каналів запису – 80). При цьому Тендерною документацією передбачено закупівлю 48 камер роздільною здатністю 2МП та 21 камера роздільною здатністю 5МП (загальна кількість камер 69). При цьому Тендерна документація не містить вимоги закупівлі камер з розподільчою здатністю 30 МП. На ринку систем безпеки України представлені сервери з розподільчою здатністю до 5 МП, до 10 МП і т.і., що є значно дешевшими ніж ті, що вказані в Тендерній документації. Враховуючи вищезазначене, ця вимога до серверів порушує основні принципи здійснення закупівель п.1 статті 3, а саме максимальна економія та ефективність. При цьому в світі є лише один Виробник програмного забезпечення, яке підтримує розподільчу здатність запису 30 МП – компанія Avigilon. Тобто ця вимога звужує коло потенційних учасників та обмежує конкуренцію, чим порушує п.3 статті 5 та п.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. У п.6.5, 6.6, 7.5 та 7.6 таблиці 2 Додатку 3 до тендерної документації міститься обов’язкові вимоги щодо загальної пропускної здатності серверів (до 1670 Мбіт/с) та швидкість запису даних (до 1350 Мбіт/с). При цьому Тендерною документацією передбачено закупівлю 48 камер роздільною здатністю 2МП та 21 камера роздільною здатністю 5МП (загальна кількість камер 69). Максимальний потік від однієї камери з роздільною здатністю 2МП може бути до 5 Мбіт/с, а з камери роздільною здатністю 5МП – 8 Мбіт/с. Тобто загальний максимальний потік з камер складає 48*5+21*8=408 Мбіт/с. Для запису камер передбачено програмне забезпечення серверів – один сервер на 48 каналів та два сервери по 16 каналів, загальна максимальна кількість каналів запису – 80. Тобто у майбутньому Замовник зможе докупити та поставити на запис на ці сервери тільки 11 камер, при цьому закупівля та встановлення камер роздільною здатністю 30 МП в приміщенні Національного банку України (чи будь якого іншого приміщення) є взагалі недоцільним та не ефективним, а тому порушує основні принципи здійснення закупівель п.1 статті 3.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 17.07.2019 № 9575.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 22:55

Документи подані скаржником

14 липня 2019 14:05
СКАН_ПД.pdf
14 липня 2019 14:05
СКАН_Скарга в АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ" 7 636 888,35
UAH з ПДВ
7 636 888,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" 7 659 312,04
UAH з ПДВ
7 659 312,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2019 14:25
Електронний підпис
04 серпня 2019 14:24
зп.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_ОПР_АР_Таб.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_15_ДЦ_Т3-10.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_15_ДЦ_Т2.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_30_ДЦ_ССР.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_30_ДЦ_СВР.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_30_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_30_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_30_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_30_ДЦ_ИВР.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_15_ДЦ_ДЦприб.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_15_ДЦ_ДЦ2.pdf
04 серпня 2019 14:24
r_30_ДЦ_ДЦ.pdf
04 серпня 2019 14:24
Тендерна пропозиція 04.pdf
04 серпня 2019 13:27
Електронний підпис
04 серпня 2019 13:26
r_ОПР_АР_Таб.pdf
04 серпня 2019 13:26
r_15_ДЦ_Т3-10.pdf
04 серпня 2019 13:26
r_15_ДЦ_Т2.pdf
04 серпня 2019 13:26
r_30_ДЦ_ССР.pdf
04 серпня 2019 13:26
r_30_ДЦ_СВР.pdf
04 серпня 2019 13:26
r_15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
04 серпня 2019 13:26
r_15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
04 серпня 2019 13:26
r_15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
04 серпня 2019 13:26
r_30_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
04 серпня 2019 13:26
r_30_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
04 серпня 2019 13:26
r_30_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
04 серпня 2019 13:26
r_30_ДЦ_ИВР.pdf
04 серпня 2019 13:26
r_15_ДЦ_ДЦприб.pdf
04 серпня 2019 13:26
r_15_ДЦ_ДЦ2.pdf
04 серпня 2019 13:26
r_30_ДЦ_ДЦ.pdf
04 серпня 2019 13:26
не потрібний документ.docx
04 серпня 2019 13:26
30.bdcu
04 серпня 2019 13:26
Тендерна пропозиція 04.pdf
02 серпня 2019 23:51
Довідка МВС 02.08.2019.rar
02 серпня 2019 11:52
Електронний підпис
02 серпня 2019 11:50
r_ОПР_АР_Таб.pdf
02 серпня 2019 11:50
r_15_ДЦ_Т3-10.pdf
02 серпня 2019 11:50
r_15_ДЦ_Т2.pdf
02 серпня 2019 11:50
r_15_ДЦ_ССР.pdf
02 серпня 2019 11:50
r_15_ДЦ_СВР.pdf
02 серпня 2019 11:50
r_15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
02 серпня 2019 11:50
r_15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
02 серпня 2019 11:50
r_15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
02 серпня 2019 11:50
r_15_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
02 серпня 2019 11:50
r_15_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
02 серпня 2019 11:50
r_15_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
02 серпня 2019 11:50
r_15_ДЦ_ИВР.pdf
02 серпня 2019 11:50
r_15_ДЦ_ДЦприб.pdf
02 серпня 2019 11:50
r_15_ДЦ_ДЦ2.pdf
02 серпня 2019 11:50
r_15_ДЦ_ДЦ.pdf
02 серпня 2019 11:50
15.imd
02 серпня 2019 11:50
15.bdcu
02 серпня 2019 11:35
Електронний підпис
02 серпня 2019 11:23
Електронний підпис
02 серпня 2019 11:16
Електронний підпис
02 серпня 2019 11:16
Довідка МВС 08.07.2019.rar
02 серпня 2019 11:16
Довідка ЄДР корупція.rar
22 липня 2019 13:48
Довідка.pdf
22 липня 2019 12:31
public_doc.pdf
22 липня 2019 12:30
Довідка МВС 08.07.2019.rar
18 липня 2019 15:55
Електронний підпис
18 липня 2019 15:53
зп.pdf
18 липня 2019 15:53
сервер HD-NVR4-PRM замена.pdf
18 липня 2019 15:53
сервер HD-NVR3-PRM.pdf
18 липня 2019 15:53
ПО робоча станція.pdf
18 липня 2019 15:53
ПО АВИДЖИЛОН.pdf
18 липня 2019 15:53
Підписаний_Лицензия.pdf
18 липня 2019 15:52
камера 50L-H4A-B3.pdf
18 липня 2019 15:52
Тендерна пропозиція.pdf
18 липня 2019 15:52
r_ОПР_АР_Таб.pdf
18 липня 2019 15:52
r_15_ДЦ_Т3-10.pdf
18 липня 2019 15:52
r_15_ДЦ_Т2.pdf
18 липня 2019 15:52
r_15_ДЦ_ССР.pdf
18 липня 2019 15:52
r_15_ДЦ_СВР.pdf
18 липня 2019 15:52
r_15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
18 липня 2019 15:52
r_15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
18 липня 2019 15:52
r_15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
18 липня 2019 15:52
r_15_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
18 липня 2019 15:52
r_15_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
18 липня 2019 15:52
r_15_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
18 липня 2019 15:52
r_15_ДЦ_ИВР.pdf
18 липня 2019 15:52
r_15_ДЦ_ДЦприб.pdf
18 липня 2019 15:52
r_15_ДЦ_ДЦ2.pdf
18 липня 2019 15:52
r_15_ДЦ_ДЦ.pdf
18 липня 2019 15:52
15.imd
18 липня 2019 15:52
15.bdcu

Публічні документи

18 липня 2019 17:21
Св-во ПДВ.pdf
18 липня 2019 17:21
Рішення.pdf
18 липня 2019 17:21
Наказ.pdf
18 липня 2019 17:21
Відомості ЄДРПОУ.pdf
18 липня 2019 17:21
Виписка ЄДРПОУ.pdf
18 липня 2019 17:21
Аналогічні договора.7z
18 липня 2019 17:21
Гарантія.7z
18 липня 2019 17:21
Ліцензія ТОВ ТК СЕК.pdf
18 липня 2019 17:21
Лист дилера Boshell.pdf
18 липня 2019 17:21
ELKO серт. дилера.pdf
18 липня 2019 17:21
1178_ДЦ_ОПР.pdf
18 липня 2019 17:21
1178_ДЦ_ЛС3_2-1-3.pdf
18 липня 2019 17:21
1178_ДЦ_ЛС1_2-1-2, 2-1-3.pdf
18 липня 2019 17:21
1178_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
18 липня 2019 17:21
1178_ДЦ_ИВРОБ_2-1.pdf
18 липня 2019 17:21
1178_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2, 2-1-3.pdf
18 липня 2019 17:21
1178_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
18 липня 2019 17:21
1178_ДЦ_ИВР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ"
#37250307
Переможець 7 636 888,35
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 10:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ"
#37250307
7 636 888,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:14
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 17:24
Дод.договір №101631 від 29.11.2019 року.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 17:20
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 11:27
Договір №101398 від 20.08.19.pdf укладений
20 серпня 2019 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1, 3.1.1 Договору, Додатків 1, 4 та 6 до Договору, викладено їх в нових редакціях, що додаються до Додаткового договору
Номер договору про закупівлю: 101398
Договір:
Номер додаткової угоди: 101631
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 605 731,32
UAH (в тому числі ПДВ 1 267 621,89 UAH)