Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Катетори, зонди, трубки інтубаційні, канюлі, голки, сечоприймачі та інші вироби медичного призначення
Очікувана вартість
68 393,60 UAH
UA-2019-07-03-001226-a d2651376ca0745f69134ef9add16d12a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Шуляк

+380542662127 sokdl_ekonom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 03338126
Місцезнаходження: 41835, Україна , Сумська обл., с. Кальченки, Білопільський р-н, вул. Центральна, буд. 2
Контактна особа: Оксана Шуляк
+380542662127
sokdl_ekonom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі не відбулись відкриті торги з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.Звіти про результати проведення процедури закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000485-a- дата формування звіту: 04.04.2019р., https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-25-000643-b- дата формування звіту: 12.05.2019р)В зв’язку з цим, відповідно до ч 2. п. 4 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" – «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації», замовник має право провести переговорну процедуру на дану закупівлю

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 15:15
Оскарження наміру укласти договір: 14 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Більш детальна інформація про опис продукції в протоколі тендерного комітету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 найменувань
Катетори, зонди, трубки інтубаційні, канюлі, голки, сечоприймачі та інші вироби медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Ковпака, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

03 липня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"
#39190161
Переможець 68 393,60
UAH з ПДВ
03 липня 2019 15:15

Документи

03 липня 2019 15:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 15:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"
#39190161
68 393,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 15:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 21:47
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 11:48
ДУ 1 від 28.11.2019 до дог 81.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 11:45
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 08:29
Договір 81 від 15.07.2019 Віджи.pdf укладений
15 липня 2019 08:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі в зв'язку з неможливістю поставки товару
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Не можливість поставки заявленого товару