Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Касова стрічка (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Очікувана вартість
1 722 984,00 UAH
UA-2019-07-03-001203-a 46a8f88d98da4718b966f0ea7eb9b1c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 12:46
Очікувана вартість: 1 722 984,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51660 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85150 шт
Касова стрічка квиткова для мобільних терміналів РРО СПЕКА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
85200 шт
Стрічка контрольна для мобільних терміналів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
68000 шт
Стрічка паперова для реєстраторів розрахункових операцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10000 шт
Стрічка паперова для реєстраторів розрахункових операцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10670 шт
Стрічка для касових апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 15:08
ТД_385-19_Касова стрічка.doc
03 липня 2019 15:08
Доаток 9 договір касова стрічка.doc
03 липня 2019 15:08
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 443 444,60
UAH з ПДВ
1 406 224,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 1 489 418,40
UAH з ПДВ
1 419 475,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Група компаній "Торгсервіс" 1 628 398,80
UAH з ПДВ
1 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 11:54
Електронний підпис
09 серпня 2019 11:54
доки переможця.pdf
22 липня 2019 16:39
Електронний підпис
22 липня 2019 16:39
ЦП 2.pdf
19 липня 2019 14:54
Електронний підпис
19 липня 2019 14:53
Документи частина 2.rar
19 липня 2019 14:53
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 13:34
Електронний підпис
19 липня 2019 13:30
+Додаток 5.pdf
19 липня 2019 13:30
+Додаток 4.pdf
19 липня 2019 13:30
+Додаток 1.pdf
19 липня 2019 13:30
+висновок Дсее на СК.pdf
19 липня 2019 13:30
Протокол НР.7Z
19 липня 2019 13:30
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 липня 2019 13:30
Лист для клієнтів.7z
19 липня 2019 13:30
Витяг із Статуту.7z
19 липня 2019 13:30
Банківська ліцензія.7z
19 липня 2019 13:30
Гарантія 13148-19.7z

Публічні документи

19 липня 2019 13:58
Електронний підпис
19 липня 2019 13:39
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 липня 2019 13:39
ТУ ПП.pdf
19 липня 2019 13:39
Т57 (35м) УКЗ.pdf
19 липня 2019 13:39
Т57 (25м).pdf
19 липня 2019 13:39
Т57 (23м).pdf
19 липня 2019 13:39
Т57 (17м).pdf
19 липня 2019 13:39
Т37 (19м).pdf
19 липня 2019 13:39
Сертифікати.pdf
19 липня 2019 13:39
рішення 17 ПП877(1).jpg
19 липня 2019 13:39
пдв.jpg
19 липня 2019 13:39
Наказ Директор.pdf
19 липня 2019 13:39
Лист-згода перс.дані.pdf
19 липня 2019 13:39
Лист-відгук.jpg
19 липня 2019 13:39
Лист про довкілля.pdf
19 липня 2019 13:39
Копія договору.pdf
19 липня 2019 13:39
ДОВІДКА ст 17.pdf
19 липня 2019 13:39
Довідка про МТБ.pdf
19 липня 2019 13:39
ДОВІДКА про договора.pdf
19 липня 2019 13:39
Дані на товар.pdf
19 липня 2019 13:39
Відомості учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ПП "Група компаній "Торгсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 1 406 224,20
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 08:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 08:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
1 406 224,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 08:26
ЗВІТ касова стрічка.docx укладений
24 липня 2020 08:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:55
ДУ-1 19604 26.12.19 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:55
Повідомлення на пролонгацию (1).doc зміни до договору
28 грудня 2019 16:55
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 15:34
УЗ-ЦЛ-19604ю.pdf укладений
23 серпня 2019 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацією №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) та внести відповіднізміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить: - 233 530,00грн. (двісті тридцять три тисячі п’ятсот тридцять грн. 00 коп.), ПДВ - 20% - 46 706,00грн. (сорок шість тисяч сімсот шість грн. 00 коп.), разом з ПДВ - 280 236,00грн. (двісті вісімдесят тисяч двісті тридцять шість грн. 00 коп.). Включити до Договору Специфікацію №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) на суму 280 236,00грн. з ПДВ. Внести зміни до п.6.2. розділуVI «Вартість товару та сума Договору», виклавшийого в наступнійредакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає – 1 405 383,50 грн. ( один мільйони чотириста п’ять тисяч триста вісімдесят три грн. 50 коп.), ПДВ - 20% - 281 076,70 грн. (двісті вісімдесят одна тисяча сімдесят шість грн. 70 коп.), разом з ПДВ - 1 686 460,20.грн. ( один мільйон шістсот вісімдесят шість тисяч чотириста шістдесят грн. 20 коп.).» Пункт 12.1. розділуXII «Строк дії Договору» прийняти в наступнійредакції: «12.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-19604/Ю/ду1 14. Сума договору післявнесеннязмін. - 1 686 460,20.грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19504/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19604/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 686 377,40
UAH (в тому числі ПДВ 281 062,90 UAH)