Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери в зборі)
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2019-07-03-001149-b d890670a343a4c1ea586554eda1f3e66
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрієнко Юрій Георгійович

+380512373279 statist@nikgor.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056612
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська,20
Контактна особа: Андрієнко Юрій Георгійович
+380512373279
statist@nikgor.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 13:47
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 13:47
Початок аукціону: 22 липня 2019 12:57
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Персональні комп'ютери в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата наданого товару проводиться ЗАМОВНИКОМ після підписання сторонами видаткової накладної, протягом 10-и (десяти) банківських днів з моменту виставляння ВИКОНАВЦЕМ відповідного рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 13:43
Тендерна документація.pdf
03 липня 2019 13:43
Додаток 6.docx
03 липня 2019 13:43
Додаток 5.pdf
03 липня 2019 13:43
Додаток 4 Проект договору.doc
03 липня 2019 13:43
Додаток 3.docx
03 липня 2019 13:43
Додаток 2.pdf
03 липня 2019 13:43
Додаток 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 липня 2019 12:12
Дата відповіді: 04 липня 2019 15:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На ваші питання відповідаємо наступне.
1) Так, допускаємо. Для цього в технічних вимогах прописано "або еквівалент".
2) Так, допускаємо. Ціна усіх учасників буде розглядатися в остоточному вигляді за результатами аукціону без порівняння ціни всіх учасників без врахування ПДВ
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 04 липня 2019 13:17
Дата відповіді: 04 липня 2019 15:02
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На ваше питання відповідаємо наступне.
У Додатку 3 до тендерної документації-Технічні вимоги до предмета закупівлі, придбання будь-якої операційної системи не передбачено. Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 376 131,60
UAH з ПДВ
374 151,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 389 880,00
UAH з ПДВ
376 131,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 389 550,00
UAH з ПДВ
389 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мироненко Антон Леонідович 390 000,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

19 липня 2019 11:35
Електронний підпис
19 липня 2019 11:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 13:18
Електронний підпис
19 липня 2019 13:15
специфікація.pdf
19 липня 2019 13:15
пропозиція.pdf
19 липня 2019 13:15
проект договору.pdf
19 липня 2019 13:15
лист-згода з дог.pdf
19 липня 2019 13:15
кол скан витяг пдв.pdf
19 липня 2019 13:15
договір скадовськ.PDF
19 липня 2019 13:15
дог оренди оптовик.pdf
19 липня 2019 13:15
довідка санкції.pdf
19 липня 2019 13:15
довідка працівники.pdf
19 липня 2019 13:15
довідка підписант.pdf
19 липня 2019 13:15
довідка корупц.pdf
19 липня 2019 13:15
аналог догов (3).pdf
19 липня 2019 13:15
технічні вимоги.pdf

Публічні документи

18 липня 2019 17:33
Перелік документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ Сантарекс

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ФОП Мироненко Антон Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 374 151,60
UAH з ПДВ
25 липня 2019 13:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
374 151,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:33
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 10:38
Договір укладений
08 серпня 2019 10:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 374 151,60
UAH (в тому числі ПДВ 62 358,60 UAH)