Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Будівництво футбольного майданчику розміром 42х22 метра з штучним синтетичним покриттям за адресою: вул. Сумська, 127 с. Нижня Сироватка Сумського району, Сумської області (коригування) (код ДК 021-2015: 45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 831 452,00 UAH
UA-2019-07-03-000904-a 44f946df970c4a8bb5082f61a7cfa7cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябко Тетяна Вікторівна

+380542694202 rada16@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нижньосироватська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04391457
Місцезнаходження: 42356, Україна , Сумська обл., село Нижня Сироватка, вулиця Сумська, 167
Контактна особа: Рябко Тетяна Вікторівна
+380542694202
rada16@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 20:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 13:18
Очікувана вартість: 1 831 452,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Будівництво футбольного майданчику розміром 42х22 метра з штучним синтетичним покриттям за адресою: вул. Сумська, 127 с. Нижня Сироватка Сумського району, Сумської області (коригування) (код ДК 021-2015: 45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт) (джерело фінансуваня - державний бюджет))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42356, Україна, Сумська область, с. Нижня Сироватка, вул. Сумська, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Джерело фінансування - державний бюджет Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування - державний бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація (технічний опис закупівлі)
Дата подання: 08 липня 2019 17:20
Дата відповіді: 12 липня 2019 10:51
Доброго дня. Деякі позиції в технічному завданні не мають повного визначення технічних характеристик. Просимо надати відповіді. 1. Розділ 2 Футбольне поле. позиція 6 " Улаштування основи зі щебеню: за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норм 27-13-1 – 27-13-3". Вкажіть товщину основи із щебню . 2. Розділ 2 Футбольне поле. позиція 8. Улаштування бетонної підготовки т.130мм. Вкажіть марку бетону. 3. Розділ 2 Футбольне поле. позиція 14 Гумове покриття (резинова плитка) 20мм. Вкажіть чи вірно вказано одиницю виміру, оскільки зазвичай гумове покриття такого типу вимірюється в метрах квадратних. 4. Розділ 5 Монтаж воріт. позиція 34 "Улаштування бетонних фундаментів загального призначення об'ємом: до 5 м3" Вкажіть марку бетону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Ваші запитання будуть детально опрацьовані. У разі доцільності до технічного задання будуть внесені зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-03-000904-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ "Сумбуд", Код ЄДРПОУ:14017843
Дата подання: 04 липня 2019 08:50
Відсутність технічного завдання
У технічному завданні відсутній повний перелік робіт по кошторису (крім земляних).Необхідно вказати технічні характеристики ( специфікацію) на обладнання (сидіння, ворота , інше).Необхідно додати підсумкову відомість ресурсів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 липня 2019 11:47
Шановні учасники! В тендерну документацію будуть внесені зміни. Додаток 1 буде доповнено розділом 7 - Загальнобудівельні роботи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" 1 784 711,35
UAH з ПДВ
1 781 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ПРИВАТНА ФІРМА "УНІКОМ" 1 794 983,00
UAH з ПДВ
1 781 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 18:48
Електронний підпис
08 серпня 2019 18:16
Довідка з МВС.pdf
08 серпня 2019 18:16
Довідка з ДФС.pdf
30 липня 2019 16:28
Електронний підпис
29 липня 2019 18:25
Електронний підпис
29 липня 2019 18:22
Тендерна_пропозицiя.pdf
29 липня 2019 18:22
ст. 17.pdf
29 липня 2019 18:22
Проект Договiр.pdf
29 липня 2019 18:22
Г.Л. про санкцii.pdf
29 липня 2019 18:22
Рiшення Тендер.pdf
29 липня 2019 18:22
Штатний_розпис.pdf
29 липня 2019 18:22
Довiдка про склад.pdf
29 липня 2019 18:22
Довiдка МТБ.pdf
29 липня 2019 18:22
Розрахунок ч2.pdf
29 липня 2019 18:22
Розрахунок ч1.pdf
29 липня 2019 18:22
Розрахунки ЗВВ адмін.pdf
29 липня 2019 18:22
Календарний_графiк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ПРИВАТНА ФІРМА "УНІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
Переможець 1 781 500,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
1 781 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 09:34
Договір укладений
21 серпня 2019 09:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:33
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 11:03
Додаткова угода іплан.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни в п.2 "Строки виконання робіт" договору №19 від 21.08.2019р. та викласти у наступній редакції: 2.1. Підрядник розпочне виконання робіт після набрання чинності цього Договору та протягом 7-ми днів з дня виконання Замовником зобов'язань щодо сплати авансу і завершить виконання робіт до 31.12.2019 року. ; 2.2.Початок та закінчення робіт визначається календарним графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору (додаток№2)
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 781 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 296 916,67 UAH)