Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги
Очікувана вартість
377 617,00 UAH
UA-2019-07-03-000752-c 1e6a750f1ef246c8b2aa6a1cfd006f68
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голодюк Наталія Василівна

+380332787357 gu@vl.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 13358826
Місцезнаходження: 43026, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вул. Кравчука, 22-в
Контактна особа: Голодюк Наталія Василівна
+380332787357
gu@vl.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Зважаючи на Закон України від 21.06.2012 №4997-VI “Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв'язку, поштових марок та маркованих конвертів”, відповідно до якого закупівля послуг поштового зв'язку, поштових марок та маркованих конвертів здійснюється шляхом застосування процедури закупівлі в одного учасника. Згідно із ст. 1 Закону України ”Про поштовий зв'язок” національний оператор поштового зв'язку (національний оператор) – оператор, який в установленому законодавством порядку надає універсальні послуги поштового зв'язку на всій території України і якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв'язку. Також даною статтею зазначено, що пересилання поштових відправлень це сукупність операцій з приймання, обробки, перевезення та доставки (вручення) поштових відправлень. Статтею 15 Закону України ”Про поштовий зв'язок” передбачено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України “Про національного оператора поштового зв’язку” від 10 січня 2002 року № 10-р функції національного оператора поштового зв’язку покладено на АТ “Укрпошта”. Відповідно до підпункту 2 частини 2 статті 35: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, згідно до ч. 5 ст. 2 Закону України “Про публічні закупівлі» передбачено, що окремими законами України визначаються особливості здійснення закупівлі послуг поштового зв’язку. В чинній редакції Закону України “Про публічні закупівлі” процедура закупівлі в одного учасника набула назви переговорної процедури. У зв'язку з цим виникла необхідність укладення відповідного договору з АТ “Укрпошта”.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 18:26
Оскарження наміру укласти договір: 09 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 377617UAH з ПДВ
Послуги з пересилання письмової кореспонденції з використанням відбитка про оплату
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43026, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Кравчука 22В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг шляхом переказу коштів на рахунок виконавця на підставі акту наданих послуг Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

03 липня 2019 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 18:07
Протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Волинська дирекція АТ "Укрпошта"
#20134234
Переможець 377 617,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 18:26

Документи

03 липня 2019 18:25
Електронний підпис
03 липня 2019 18:24
Прийняття рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 18:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Волинська дирекція АТ "Укрпошта"
#20134234
377 617,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 18:25
Електронний підпис
03 липня 2019 18:24
Прийняття рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 16:21
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 15:18
додаткова угода №1 від 18.07.2019 зміни до договору
19 липня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 11:27
Договір №77/287/87 укладений
09 липня 2019 11:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з пересилання письмової кореспонденції з використанням відбитка про оплату 1 послуга 377 617,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 77/287/87
Договір:
Номер додаткової угоди: 77/287/87
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з пересилання письмової кореспонденції з використанням відбитка про оплату 1 послуга 377 617,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 359 616,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 936,00 UAH)