Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення (Миючі засоби та засоби для чищення)
Очікувана вартість
1 181 653,00 UAH
UA-2019-07-03-000645-c f6734dc1cd7f4ad5ace007bb0a3872ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлов Богдан Олександрович

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Бєлов Богдан Олександрович
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 13:01
Очікувана вартість: 1 181 653,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 908,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35449.59 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23095 од
Продукція для чищення (Миючі засоби та засоби для чищення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:08
зміни миючі 19.07.2019.doc
19 липня 2019 16:08
Тендерна документація мило 2 зі змінами 19.07.2019.docx
12 липня 2019 15:49
зміни миючі 12.07.2019.doc
19 липня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:08
зміни миючі 19.07.2019.doc
19 липня 2019 16:08
Тендерна документація мило 2 зі змінами 19.07.2019.docx
12 липня 2019 15:49
Тендерна документація мило 2 зі змінами 12.07.2019.docx
03 липня 2019 16:32
Тендерна документація мило 2.docx
12 липня 2019 15:49
зміни миючі 12.07.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Колір позиції №8
Дата подання: 04 липня 2019 17:44
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:52
Доброго дня. В чому принциповість кольору цієї позиції? Чи дозволите запропонувати інший колір при умові дотримання технічних параметрів? Дякуємо
Відповідь: До тендерної документації внесені зміни
Одиниця виміру позиції №10
Дата подання: 04 липня 2019 17:46
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:52
Доброго дня. Із шкільної програми всі ми пам'ятаємо, що одиниця виміру рідини - це Літри. А ця позиція у Вас зазначена в Кг, а в описі "однорідна рідина" Просимо скорегувати одиницю виміру на Літри. Дякуємо
Відповідь: До тендерної документації внесені зміни
Колір позиції №12
Дата подання: 04 липня 2019 17:47
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:52
Доброго дня. Засіб для чищення чому сірого кольору? Можливо світлого чи біло ? Просимо дозволити білий. Дякуємо
Відповідь: До тендерної документації внесені зміни
Щодо надання документації на продукцію
Дата подання: 05 липня 2019 14:38
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:53
Шановний Замовнику! Чому на позиції 1-7 предмету закупівлі Ви вимагаєте надати Учаснику один перелік документів на продукцію, а на позиції 8-14 - лише протокол випробувань ДП "Укрметртестандарт"??? Ні наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, ні сертифікату якості, сертифікату відповідності, сертифікату на управління якістю ДСТУ ISO Вас не цікавить. Чому? Так підказав писати "свій" постачальник, з яким у вас, мабуть, корупційні домовленості і пропозицію якого Ви так старанно і вже не в першому аукціоні намагаєтесь протягти до перемоги? При чому, якщо Учасник наважиться запропонувати еквіваленти, чого Ви так боїтеся, треба надати повний пакет документів, включаючи нормативну документацію та протокол випробування акредитованої лабораторії на підтвердження технічних характеристик! Чому такі різні вимоги до закуповуємої продукції???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесені зміни
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000023 ● a27946ff10f8415dbe9a69d276933a28
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
21.07.2020 №39
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 14 липня 2020 року №003100-18/2288-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.07.2020 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-07-03-000645-с 03.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-23 16:14:32

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі миючих засобів та засобів для чищення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-07-03-000645-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. З яких підстав річний план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель ID: UA-P-2019-07-03-003366-b, не містить інформацію щодо коду КЕКВ у п.5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)»?
2. Яким чином замовником виконано вимоги частини першої статті 23 Закону про надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня їх оприлюднення?
3. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 21 серпня 2019 року №32?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-28 17:39:54

Надання пояснень

На час проведення даної процедури закупівлі, уповноваженою особою Департаменту була особа, яка на даний час звільнена і зв'язок з нею відсутній. З приводу цього надати пояснення на дане питання немає можливості

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2019-07-03-000645-c, повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.

2020-08-14 21:39:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання стосовно своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НК Сервис" 976 192,95
UAH з ПДВ
976 192,95
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" 1 180 573,68
UAH з ПДВ
1 180 573,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС" 1 181 650,00
UAH з ПДВ
1 181 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 09:49
Електронний підпис
29 липня 2019 09:27
ПД гарантия.pdf.p7s
29 липня 2019 09:27
IG-191139-001.pdf.p7s.p7s.p7s
29 липня 2019 09:27
IG-191139-001 Довідка.pdf.p7s
29 липня 2019 09:27
Цінова пропозиція.pdf
29 липня 2019 09:27
Статут.PDF
29 липня 2019 09:27
Протокол заг. зборів.pdf
29 липня 2019 09:27
Проект договору.pdf
29 липня 2019 09:27
Наказ на директора.PDF
29 липня 2019 09:27
квитанція 1ДФ.pdf
29 липня 2019 09:27
Довідка ст. 17.pdf
29 липня 2019 09:27
Довідка погодження.pdf
29 липня 2019 09:27
Довідка довкілля.pdf
29 липня 2019 09:27
Декларація Ваніш.PDF
29 липня 2019 09:27
Гарантійний лист.pdf
29 липня 2019 09:27
Витяг з реэстру ПДВ.PDF
29 липня 2019 09:27
Висновок Чистюня.PDF
29 липня 2019 09:27
Висновок Ваніш.PDF
29 липня 2019 09:27
1ДФ.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 19:00
Електронний підпис
02 серпня 2019 18:59
Інформація ЄДР.pdf
02 серпня 2019 18:59
Специфікація.pdf
02 серпня 2019 18:59
Dovidka_19205625120410350638.pdf
02 серпня 2019 18:59
public_doc.pdf
02 серпня 2019 18:59
Довідка (1).zip
02 серпня 2019 18:59
Довідка.zip
02 серпня 2019 18:59
Dovidka_19205625120410350638.pdf.p7s
02 серпня 2019 18:59
public_doc.p7s
28 липня 2019 19:52
Електронний підпис
28 липня 2019 19:52
Гарантійний лист3.pdf
28 липня 2019 19:40
Електронний підпис
28 липня 2019 19:38
3Гарантійний лист.pdf
28 липня 2019 19:23
Електронний підпис
28 липня 2019 19:22
3.Наказ Виговська2.pdf
26 липня 2019 21:41
Електронний підпис
26 липня 2019 21:40
1 Висновки.pdf
26 липня 2019 21:40
2 Паспорта.pdf
26 липня 2019 21:40
5 Декларації.pdf
26 липня 2019 21:40
14.pdf
26 липня 2019 21:40
6 Листи.pdf
26 липня 2019 21:40
Інформація.pdf
26 липня 2019 21:40
Специфікація.pdf
26 липня 2019 21:40
Лист ДСТУ.pdf
26 липня 2019 21:40
2 Трудова Джабарова.pdf
26 липня 2019 21:40
2 Трудова Виговська.pdf
26 липня 2019 21:40
копія Статут.pdf
26 липня 2019 21:40
2 Трудова Кречик.pdf
26 липня 2019 21:40
1ДФ+квитан.pdf
26 липня 2019 21:40
копія Опис 3.pdf
26 липня 2019 21:40
3Наказ Кречик.pdf
26 липня 2019 21:40
копія Рішення №30-01.pdf
26 липня 2019 21:40
Договір підписаний.pdf
26 липня 2019 21:40
Лист згода.pdf
26 липня 2019 21:40
Витяг 25.07.2019.pdf
26 липня 2019 21:40
ст. 17.pdf
26 липня 2019 21:40
Лист відгук 3.pdf
26 липня 2019 21:40
копія Опис 2.pdf
26 липня 2019 21:40
копія Опис 1.pdf
26 липня 2019 21:40
копія Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2019 21:40
копія Протокол №2-П.pdf
26 липня 2019 21:40
копія Наказ№ 2-Н.pdf
26 липня 2019 21:40
копія Протокол №1-П.pdf
26 липня 2019 21:40
копія ІНН Джабарова.pdf
26 липня 2019 21:40
6. Довідка п2 ч1 ст17.pdf
26 липня 2019 21:40
4. Лист.pdf
26 липня 2019 21:39
5. Лист.pdf
26 липня 2019 21:39
копія Наказ № 1-Н.pdf
26 липня 2019 21:39
3Наказ Виговська.pdf
26 липня 2019 21:39
Погодження.pdf
26 липня 2019 21:39
Гарантійний лист.pdf
26 липня 2019 21:39
копія ІНН Кречик.pdf
26 липня 2019 21:39
Довідка ст28.pdf
26 липня 2019 21:39
Довідка.pdf
26 липня 2019 21:39
Довкілля.pdf
26 липня 2019 21:39
7. Довідка ст17.pdf
26 липня 2019 21:39
3Наказ Гребеніченко.pdf
26 липня 2019 21:39
3Наказ Джабарова.pdf
26 липня 2019 21:39
Довідка (3).zip
26 липня 2019 21:39
Довідка (4).zip
26 липня 2019 21:39
Лист відгук 2.PDF
26 липня 2019 21:39
Лист відгук 1.pdf

Публічні документи

28 липня 2019 22:32
Свідотство.pdf
28 липня 2019 22:32
санкції.pdf
28 липня 2019 22:32
працівники.pdf
28 липня 2019 22:32
захист довкілля.pdf
28 липня 2019 22:32
відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НК Сервис"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НК Сервис"
#38985464
Відхилено 976 192,95
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 14:59
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"
#40653457
Переможець 1 180 573,68
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"
#40653457
1 180 573,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 15:42
договір 32 від 21.08.2019.pdf укладений
21 серпня 2019 15:40