Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Бєлов Богдан Олександрович +380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2019 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 1 181 653,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 908,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35449.59 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 16:08 |
зміни миючі 19.07.2019.doc | |
19 липня 2019 16:08 |
Тендерна документація мило 2 зі змінами 19.07.2019.docx | |
12 липня 2019 15:49 |
зміни миючі 12.07.2019.doc |
19 липня 2019 16:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 липня 2019 16:08 |
зміни миючі 19.07.2019.doc
|
||||||
19 липня 2019 16:08 |
Тендерна документація мило 2 зі змінами 19.07.2019.docx
|
||||||
12 липня 2019 15:49 |
зміни миючі 12.07.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-21-000023 ● a27946ff10f8415dbe9a69d276933a28
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2020 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.07.2020 №39
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 14 липня 2020 року №003100-18/2288-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.07.2020 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-07-03-000645-с 03.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-23 16:14:32
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі миючих засобів та засобів для чищення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-07-03-000645-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. З яких підстав річний план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель ID: UA-P-2019-07-03-003366-b, не містить інформацію щодо коду КЕКВ у п.5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)»?
2. Яким чином замовником виконано вимоги частини першої статті 23 Закону про надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня їх оприлюднення?
3. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 21 серпня 2019 року №32?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-28 17:39:54
Надання пояснень
На час проведення даної процедури закупівлі, уповноваженою особою Департаменту була особа, яка на даний час звільнена і зв'язок з нею відсутній. З приводу цього надати пояснення на дане питання немає можливості
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2019-07-03-000645-c, повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
2020-08-14 21:39:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання стосовно своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2019 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НК Сервис" |
976 192,95
UAH з ПДВ
|
976 192,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
1 180 573,68
UAH з ПДВ
|
1 180 573,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС" |
1 181 650,00
UAH з ПДВ
|
1 181 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НК Сервис" #38985464 |
Відхилено |
976 192,95
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 14:59
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
Переможець |
1 180 573,68
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 15:02
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 02 серпня 2019 15:02
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
1 180 573,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 15:42
|
договір 32 від 21.08.2019.pdf | укладений |
21 серпня 2019 15:40
|