Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чавунні вироби
Очікувана вартість
6 300 000,00 UAH
UA-2019-07-03-000620-c 427b95622b00423496836775523ea655
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кобозєв Олександр Володимирович

+380503632252 kpdmr@dmr.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Благоустрій міста" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35609280
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75, кімната 723
Контактна особа: Кобозєв Олександр Володимирович
+380503632252
kpdmr@dmr.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 17:40
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 17:40
Початок аукціону: 01 серпня 2019 12:54
Очікувана вартість: 6 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відновлення декоративної огорожі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 м
Чавунні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75/723
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 16:13
Перелік змін - V2.docx
24 липня 2019 16:13
Додаток 4-V2.doc
24 липня 2019 16:13
Додаток 2-V2.docx
24 липня 2019 16:13
Опис-V2.docx
03 липня 2019 16:18
Додаток 3.docx
03 липня 2019 16:18
Додаток 1.docx
24 липня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 16:13
Перелік змін - V2.docx
24 липня 2019 16:13
Додаток 4-V2.doc
03 липня 2019 16:18
Додаток 4.doc
24 липня 2019 16:13
Додаток 2-V2.docx
03 липня 2019 16:18
Додаток 2.docx
24 липня 2019 16:13
Опис-V2.docx
03 липня 2019 16:18
Опис.docx
03 липня 2019 16:18
Додаток 3.docx
03 липня 2019 16:18
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000025 ● ec4ea31a8d17419e839ed08a5c3680e6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 14:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 147

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

25 UA-2019-07-03-000620-c 03.07.2019 Комунальне підприємство «Благоустрій міста» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-01 16:33:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-03-000620-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Частиною 4 статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро.
При цьому очікувана вартість закупівлі складає 6 300 000,00 грн та станом на 03.07.2019 перевищує суму еквівалентну – 133 тис.євро (курс валюти НБУ 29,584925 х 133 000 = 3 934 795,03 грн)
Поясніть причину оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі «відкриті торги» без обов’язкового додаткового оприлюднення англійською мовою, чим порушено вимоги ч.4 ст.10 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-08 17:18:04

Відповідь

Згідно оприлюдненої документації підприємство “Благоустрій міста” Дніпровської міської ради планувало закупівлю робіт, з виготовлення i встановлення нових секцій декоративної огорожі, а також реконструкції існуючих секцій. При закупівлі робіт обов’язковим є оприлюднення оголошення англійською мовою у разі якщо очікувана вартість складає більш ніж 5150 тисяч євро. Тобто станом на 03.07.2019 вартість закупівлі (при курсі НБУ 29,584925 грн. за 1 євро) становила 6 300 000,00 / 29,584925 = 212 946, 29 євро., що менше встановленого законом порогу для обов’язкового дублюючого повідомлення про закупівлю англійською мовою.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом установлено, шо Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір при відсутності річного плану закупівлі на 2019 рік, чим порушив вимоги статті 4 Закону.За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі встановлено невідповідність Додатку 2 до тендерної документації визначеному предмету закупівлі та інформації, викладеної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ 5 000 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТОРМ БУД 3 000 000,00
UAH з ПДВ
1 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРІФІТ 6 200 000,00
UAH з ПДВ
2 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРО-СВІТ" 6 000 000,00
UAH з ПДВ
2 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СПЛАВІНСТРУМЕНТ" 6 200 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ЄВРОАТЛАНТБУД 4 990 000,00
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 13:24
ТП.pdf
23 липня 2019 08:20
18 ст 17.pdf
23 липня 2019 08:20
17 Проект договору.pdf
23 липня 2019 08:20
14 про субпідрядників.pdf
23 липня 2019 08:20
13 про санкції.pdf
23 липня 2019 08:20
9 Копія наказу.pdf
23 липня 2019 08:20
8 копія ліцензії.pdf
23 липня 2019 08:20
7 копія витягу ПДВ.pdf
23 липня 2019 08:20
6 копії дозволів.pdf
23 липня 2019 08:20
4 працівники.pdf
23 липня 2019 08:20
3 лист-згода.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 17:18
Уставpdf.pdf
31 липня 2019 17:18
Лицензия 2.jpg
31 липня 2019 17:18
Лицензия 1.jpg
31 липня 2019 17:18
Витяг1.jpg
31 липня 2019 17:18
Витяг 2.jpg
31 липня 2019 17:17
IMG_0004.jpg
31 липня 2019 17:17
IMG_0003.jpg

Публічні документи

09 серпня 2019 08:47
Довідка з ДПІ
09 серпня 2019 08:47
Довідка про несудимість
02 серпня 2019 10:37
Тендерна пропозиція
02 серпня 2019 10:37
Довідка
25 липня 2019 13:07
12 Проект договору.pdf
24 липня 2019 05:43
18 про субпідрядника.pdf
24 липня 2019 05:43
13 Витяг платника ПДВ.pdf
24 липня 2019 05:43
12 Проект договору.pdf
24 липня 2019 05:43
7 ПРОТОКОЛ.pdf
24 липня 2019 05:43
5 Копія Ліцензії.pdf
24 липня 2019 05:43
4 Копії Дозволів.pdf
24 липня 2019 05:43
3 Статут.pdf
24 липня 2019 05:43
2 Інформація ст. 17.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 13:20
Довідка.pdf
24 липня 2019 13:20
Тендерна пропозиція.PDF
24 липня 2019 13:20
Скан договор краска.PDF
24 липня 2019 13:20
Изображение0006.JPG
24 липня 2019 13:20
Изображение0005.JPG
24 липня 2019 13:20
Изображение0004.JPG
24 липня 2019 13:20
Изображение0003.JPG
24 липня 2019 13:20
Изображение0002.JPG
24 липня 2019 13:20
Изображение0001.JPG
24 липня 2019 13:20
Изображение.JPG

Публічні документи

31 липня 2019 17:07
Статут.pdf
31 липня 2019 17:07
Директор - наказ.pdf
31 липня 2019 17:07
Виписка - юр особа.pdf
31 липня 2019 17:07
Співробітники.jpg
31 липня 2019 17:07
Будівельна ліцензія.pdf
31 липня 2019 17:07
Сотрудники.7z
31 липня 2019 17:07
Техніка.rar
31 липня 2019 17:07
Довідка з МВС.jpg
31 липня 2019 17:07
Ст17-2.jpg
31 липня 2019 17:07
Ст17-1.jpg
31 липня 2019 17:07
Пропозиція-2.jpg
31 липня 2019 17:07
Пропозиція-1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ

ТОВ СТОРМ БУД

ТОВ ГРІФІТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРО-СВІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СПЛАВІНСТРУМЕНТ"

ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ЄВРОАТЛАНТБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ
#33384123
Відхилено 1 500 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 09:02
ТОВ СТОРМ БУД
#42783490
Відхилено 1 790 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 09:08
ТОВ ГРІФІТ
#36053114
Переможець 2 480 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРІФІТ
#36053114
2 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 17:45
Договір укладений
20 серпня 2019 17:22