Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Благоустрій міста" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35609280 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75, кімната 723 |
Контактна особа: |
Кобозєв Олександр Володимирович +380503632252 kpdmr@dmr.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2019 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2019 17:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 17:40 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2019 12:54 |
Очікувана вартість: | 6 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2019 16:13 |
Перелік змін - V2.docx | |
24 липня 2019 16:13 |
Додаток 4-V2.doc | |
24 липня 2019 16:13 |
Додаток 2-V2.docx | |
24 липня 2019 16:13 |
Опис-V2.docx | |
03 липня 2019 16:18 |
Додаток 3.docx | |
03 липня 2019 16:18 |
Додаток 1.docx |
24 липня 2019 17:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 липня 2019 16:13 |
Перелік змін - V2.docx
|
|||
24 липня 2019 16:13 |
Додаток 4-V2.doc
|
|||
24 липня 2019 16:13 |
Додаток 2-V2.docx
|
|||
24 липня 2019 16:13 |
Опис-V2.docx
|
|||
03 липня 2019 16:18 |
Додаток 3.docx
|
|||
03 липня 2019 16:18 |
Додаток 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000025 ● ec4ea31a8d17419e839ed08a5c3680e6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 14:03 |
31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 147
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
25 UA-2019-07-03-000620-c 03.07.2019 Комунальне підприємство «Благоустрій міста» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-01 16:33:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-03-000620-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Частиною 4 статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро.
При цьому очікувана вартість закупівлі складає 6 300 000,00 грн та станом на 03.07.2019 перевищує суму еквівалентну – 133 тис.євро (курс валюти НБУ 29,584925 х 133 000 = 3 934 795,03 грн)
Поясніть причину оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі «відкриті торги» без обов’язкового додаткового оприлюднення англійською мовою, чим порушено вимоги ч.4 ст.10 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-08 17:18:04
Відповідь
Згідно оприлюдненої документації підприємство “Благоустрій міста” Дніпровської міської ради планувало закупівлю робіт, з виготовлення i встановлення нових секцій декоративної огорожі, а також реконструкції існуючих секцій. При закупівлі робіт обов’язковим є оприлюднення оголошення англійською мовою у разі якщо очікувана вартість складає більш ніж 5150 тисяч євро. Тобто станом на 03.07.2019 вартість закупівлі (при курсі НБУ 29,584925 грн. за 1 євро) становила 6 300 000,00 / 29,584925 = 212 946, 29 євро., що менше встановленого законом порогу для обов’язкового дублюючого повідомлення про закупівлю англійською мовою.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом установлено, шо Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір при відсутності річного плану закупівлі на 2019 рік, чим порушив вимоги статті 4 Закону.За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі встановлено невідповідність Додатку 2 до тендерної документації визначеному предмету закупівлі та інформації, викладеної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СТОРМ БУД |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГРІФІТ |
6 200 000,00
UAH з ПДВ
|
2 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРО-СВІТ" |
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СПЛАВІНСТРУМЕНТ" |
6 200 000,00
UAH з ПДВ
|
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ЄВРОАТЛАНТБУД |
4 990 000,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ #33384123 |
Відхилено |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 09:02
|
ТОВ СТОРМ БУД #42783490 |
Відхилено |
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 09:08
|
ТОВ ГРІФІТ #36053114 |
Переможець |
2 480 000,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 17:45
|
Договір | укладений |
20 серпня 2019 17:22
|