Чавунні вироби
Очікувана вартість
6 300 000,00 UAH
UA-2019-07-03-000620-c 427b95622b00423496836775523ea655
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Благоустрій міста" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35609280
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75, кімната 723
Контактна особа замовника: Кобозєв Олександр Володимирович
+380503632252
kpdmr@dmr.dp.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 17:40
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 17:40
Початок аукціону: 01 серпня 2019 12:54
Очікувана вартість: 6 300 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відновлення декоративної огорожі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 м
Чавунні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75/723
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 липня 2019 17:33
Електронний цифровий підпис
24 липня 2019 16:13
Перелік змін - V2.docx
24 липня 2019 16:13
Додаток 4-V2.doc
24 липня 2019 16:13
Додаток 2-V2.docx
24 липня 2019 16:13
Опис-V2.docx
03 липня 2019 16:18
Додаток 3.docx
03 липня 2019 16:18
Додаток 1.docx
24 липня 2019 17:33
Електронний цифровий підпис
03 липня 2019 16:29
Електронний цифровий підпис
24 липня 2019 16:13
Перелік змін - V2.docx
24 липня 2019 16:13
Додаток 4-V2.doc
03 липня 2019 16:18
Додаток 4.doc
24 липня 2019 16:13
Додаток 2-V2.docx
03 липня 2019 16:18
Додаток 2.docx
24 липня 2019 16:13
Опис-V2.docx
03 липня 2019 16:18
Опис.docx
03 липня 2019 16:18
Додаток 3.docx
03 липня 2019 16:18
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000025 ● ec4ea31a8d17419e839ed08a5c3680e6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-31
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-01 14:03:03
Рішення про початок моніторингу:

31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 147

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

25 UA-2019-07-03-000620-c 03.07.2019 Комунальне підприємство «Благоустрій міста» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-01 16:33:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-03-000620-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Частиною 4 статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро.
При цьому очікувана вартість закупівлі складає 6 300 000,00 грн та станом на 03.07.2019 перевищує суму еквівалентну – 133 тис.євро (курс валюти НБУ 29,584925 х 133 000 = 3 934 795,03 грн)
Поясніть причину оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі «відкриті торги» без обов’язкового додаткового оприлюднення англійською мовою, чим порушено вимоги ч.4 ст.10 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-08 17:18:04

Відповідь

Згідно оприлюдненої документації підприємство “Благоустрій міста” Дніпровської міської ради планувало закупівлю робіт, з виготовлення i встановлення нових секцій декоративної огорожі, а також реконструкції існуючих секцій. При закупівлі робіт обов’язковим є оприлюднення оголошення англійською мовою у разі якщо очікувана вартість складає більш ніж 5150 тисяч євро. Тобто станом на 03.07.2019 вартість закупівлі (при курсі НБУ 29,584925 грн. за 1 євро) становила 6 300 000,00 / 29,584925 = 212 946, 29 євро., що менше встановленого законом порогу для обов’язкового дублюючого повідомлення про закупівлю англійською мовою.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 06 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Благоустрій міста" Дніпровської міської ради, 35609280, Україна, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75, кімната 723
  2. Інформація про предмет закупівлі: Чавунні вироби, 6300000UAH, 44470000-5, ДК021, 350, м
  3. Інформація про оприлюднення: 427b95622b00423496836775523ea655, 2019-07-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 01 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФІТ» вимогам тендерної документації, правильність заповнення форм документів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ГРІФІТ», повідомлення про намір укласти договір, відповідь Замовника від 08.08.2019 оприлюднену через електронну систему закупівель, звернення громадської організації. Інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Центр Ейдос» від 22.07.2019 № 22/07-2 в частині не оприлюднення додаткового оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі, підтвердилась. Розділом ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 із змінами, предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 17 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, в оголошенні про проведення відкритих торгів, в повідомленні про намір укласти договір вид предмету закупівлі Замовником визначено як товар за кодом ДК 021:2015:4447000-5 «Чавунні вироби». В пункті 4.2 розділу І тендерної документації предмет закупівлі визначено як послуги. Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 6 300 000,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 03.07.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 29,584925 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі чавунних виробів перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 934 795,03 грн). Як наслідок Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого частини третьої статті 21 Закону та оприлюднено тендерну документацію з порушенням строків, визначених абзацем другим частини 1 статті 10 Закону. Відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації слідує, що Замовником визначено предмет закупівлі як роботи з відновлення декоративної огорожі, що не відповідає визначеному предмету закупівлі як товару за кодом ДК 021:2015:44470000-5 «Чавунні вироби», інформації викладеної в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір. Статтею 4 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів закупівлі чавунних виробів (код ДК 021:2015:44470000-5 «Чавунні вироби», очікуваною вартістю 6 300 000,00 грн при відсутності річного плану закупівлі на 2019 рік, чим порушив вимоги статті 4 Закону. Також моніторингом установлено, що Замовником на порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ № 490) в пункті 11 повідомлення про намір укласти договір не визначено джерело фінансування закупівлі. Крім того, моніторингом установлено, що на порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону в пункті 1 розділу ІV тендерної документації Замовником не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-2-1 – підтверджена., 20 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами відповідності тендерної пропозиції переможця торгів вимогам тендерної документації порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі в річному плані (додатку) встановлено порушення ст. 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі встановлено невідповідність Додатку 2 до тендерної документації визначеному предмету закупівлі та інформації, викладеної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір. Крім того встановлено порушення вимог наказу № 490 в частині заповнення форми повідомлення про намір укласти договір.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом установлено, шо Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір при відсутності річного плану закупівлі на 2019 рік, чим порушив вимоги статті 4 Закону.За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі встановлено невідповідність Додатку 2 до тендерної документації визначеному предмету закупівлі та інформації, викладеної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір.)

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ 5 000 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТОРМ БУД 3 000 000,00
UAH з ПДВ
1 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРІФІТ 6 200 000,00
UAH з ПДВ
2 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРО-СВІТ" 6 000 000,00
UAH з ПДВ
2 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СПЛАВІНСТРУМЕНТ" 6 200 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ЄВРОАТЛАНТБУД 4 990 000,00
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 13:24
ТП.pdf
23 липня 2019 08:20
18 ст 17.pdf
23 липня 2019 08:20
17 Проект договору.pdf
23 липня 2019 08:20
14 про субпідрядників.pdf
23 липня 2019 08:20
13 про санкції.pdf
23 липня 2019 08:20
9 Копія наказу.pdf
23 липня 2019 08:20
8 копія ліцензії.pdf
23 липня 2019 08:20
7 копія витягу ПДВ.pdf
23 липня 2019 08:20
6 копії дозволів.pdf
23 липня 2019 08:20
4 працівники.pdf
23 липня 2019 08:20
3 лист-згода.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 17:18
Уставpdf.pdf
31 липня 2019 17:18
Лицензия 2.jpg
31 липня 2019 17:18
Лицензия 1.jpg
31 липня 2019 17:18
Витяг1.jpg
31 липня 2019 17:18
Витяг 2.jpg
31 липня 2019 17:17
IMG_0004.jpg
31 липня 2019 17:17
IMG_0003.jpg

Публічні документи

09 серпня 2019 08:47
Довідка з ДПІ
09 серпня 2019 08:47
Довідка про несудимість
02 серпня 2019 10:37
Тендерна пропозиція
02 серпня 2019 10:37
Довідка
25 липня 2019 13:07
12 Проект договору.pdf
24 липня 2019 05:43
18 про субпідрядника.pdf
24 липня 2019 05:43
13 Витяг платника ПДВ.pdf
24 липня 2019 05:43
12 Проект договору.pdf
24 липня 2019 05:43
7 ПРОТОКОЛ.pdf
24 липня 2019 05:43
5 Копія Ліцензії.pdf
24 липня 2019 05:43
4 Копії Дозволів.pdf
24 липня 2019 05:43
3 Статут.pdf
24 липня 2019 05:43
2 Інформація ст. 17.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 13:20
Довідка.pdf
24 липня 2019 13:20
Тендерна пропозиція.PDF
24 липня 2019 13:20
Скан договор краска.PDF
24 липня 2019 13:20
Изображение0006.JPG
24 липня 2019 13:20
Изображение0005.JPG
24 липня 2019 13:20
Изображение0004.JPG
24 липня 2019 13:20
Изображение0003.JPG
24 липня 2019 13:20
Изображение0002.JPG
24 липня 2019 13:20
Изображение0001.JPG
24 липня 2019 13:20
Изображение.JPG

Публічні документи

31 липня 2019 17:07
Статут.pdf
31 липня 2019 17:07
Директор - наказ.pdf
31 липня 2019 17:07
Виписка - юр особа.pdf
31 липня 2019 17:07
Співробітники.jpg
31 липня 2019 17:07
Будівельна ліцензія.pdf
31 липня 2019 17:07
Сотрудники.7z
31 липня 2019 17:07
Техніка.rar
31 липня 2019 17:07
Довідка з МВС.jpg
31 липня 2019 17:07
Ст17-2.jpg
31 липня 2019 17:07
Ст17-1.jpg
31 липня 2019 17:07
Пропозиція-2.jpg
31 липня 2019 17:07
Пропозиція-1.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ
#33384123
Відхилено 1 500 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 09:02
ТОВ СТОРМ БУД
#42783490
Відхилено 1 790 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 09:08
ТОВ ГРІФІТ
#36053114
Переможець 2 480 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРІФІТ
#36053114
2 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 серпня 2019 17:45
Договір укладений
20 серпня 2019 17:22

Актуальні тендери

До пошуку