Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24450000-3 Агрохімічна продукція ( Дезінфікуючи засоби )
Очікувана вартість
42 700,00 UAH
UA-2019-07-03-000604-b ● e902c256ca7c4b4681eee7e92e6555d6
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984501 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, будинок 29 |
Контактна особа: |
Ольга Володимирівна Харкевич +380563759983,+380563759984,+380679756804,+380631088812 degtyar_sp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2019 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 42 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,98% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
24450000-3 Агрохімічна продукція ( Дезінфікуючи засоби )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича , 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2019 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2019 11:13 |
Додаток 5_ДОГОВІР.doc | |
03 липня 2019 11:13 |
Оголошення + додатки.docx | |
03 липня 2019 11:13 |
Копия Додаток 6 Видаткова накладна.xls |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-03-000604-b.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 04 липня 2019 16:25
дискримінаційні вимоги
Замовник проводить чергову закупівлю у «свого» постачальника, після чого посадові особи отримають «подяку». В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам зазначеним в документації, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Предмет закупівлі максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, Зазначення КОНКРЕТНИХ дезінфікуючих засобів ( конкретний склад) щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця, отже свідчить про те, що закупівля носить договірний характер. Таким чином, викладені Вами вимоги суперечать основним принципам встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Переглядаючи закупівлі через систему просліджується слід договірних закупівель за найвищими цінами, отже жодної копійки економії із цих закупівель, Натомість відхиляються найнижчі пропозиції з одними й тими є аргументами : не відповідає складові та температурному режимі мінус 30-40градусів, це при тому що зараз плюс 30-40градусів. В цьому закладі не знають , що існують норми та правила зберігання дезінфікуючих засобів , як в опалювальних так і не опалювальних складських приміщеннях, і ніхто не відміняв а ні вологість приміщення , а ні кімнатну температуру. Тож перехляньте нормативні документи та видаліть вимоги до температурного режиму мінус 40 градусів. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо внести зміни в документацію , видалити обмеження діючих речовин , адже для цього у вас не має жодної законодавчої бази, не існує таких наказів і заборон, антисептичні засоби повинні відповідати вимогам наказу №236 та 798, а не вашим протизаконним вимогам до складу основних діючих та допоміжних речовин.
Розгорнути
Згорнути
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Переможець |
25 799,40
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 09:36
|
Договір Імед_деззасоби_.pdf | укладений |
24 липня 2019 09:35
|