Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
290 540,00 UAH
UA-2019-07-03-000550-a 50b1eb201f344c8f9d4b27d372cfbe92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудас Олександра Сергіївна

+380552466097 cnpp6500@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 05392743
Вебсайт: http://www.cdd.ks.ua
Місцезнаходження: 73037, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Робоча 115
Контактна особа: Кудас Олександра Сергіївна
+380552466097
cnpp6500@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 290 540,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

03 липня 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 11:59
Форма тендерної пропозиції.doc
03 липня 2019 11:59
Проект договору.doc
03 липня 2019 11:59
Технічні характристики.doc
03 липня 2019 11:59
Кваліфікаційні критерії.doc
03 липня 2019 11:59
Тендерна_документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-03-000550-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 26 липня 2019 14:57
Не відповідає кваліфікаційним вимогам
Добрий день, шановний Замовнику, доводимо до Вашого відома, що тендерна пропозиція ФОП «КАЛІНІЧЕВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. П. 7 Додатку 4 Тендерної документації передбачено, що «товар обов’язково повинен бути «оригінальним» або його еквівалент. Учасник, який пропонує еквівалент товару, повинен надати в складі своєї пропозиції документацію від виробника товару із зазначенням його характеристик. Характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.». Однак, перевірити технічні характеристики товару, що пропонується ФОП «КАЛІНІЧЕВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» не можливо, оскільки, в пропозиції не вказується конкретна модель лінійно-матричного принтеру, а лише загальна назва Лінійно-матричні принтери PRINTRONIX серії OpenPrint Line Matrix Printer (PostScript i PDF);
2. ФОП «КАЛІНІЧЕВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» у тендерній пропозиції вказує «Стрічка- стандартного живого картриджа становить 30000 сторінок», проте, така інформація є хибною, адже зазначений показник є дійсним для картриджу підвищеного ресурсу і не йде в комплекті з принтером. Такі дії учасника можна кваліфікувати як введення Вас, Замовника, як споживача в оману, так як під час пропонування продукції надається інформація яка є недостовірною, двозначною, незрозумілою та нечіткою (ст. 19 Закону України «Про захист прав споживачів»);
3. П. 7 Розділу 1 Тендерної документації встановлено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі, якщо оригінали документів складені іншою мовою, разом з такими документами подається їх переклад українською мовою. Підпис перекладача має бути завірений нотаріально. Так, ФОП «КАЛІНІЧЕВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» подано зразок гарантійного талону та Паспорт відповідності (в тендерній пропозиції «Декларация соответствия») від 06 лютого 2018 року російською мовою, без належного перекладу українською мовою та нотаріального посвідчення підпису перекладача. Крім того, Сертифікат ISO 90001:2015 на Printronix від 10 вересня 2018 року та Сертифікат походження на Printronix від 06 травня 2019 року хоча й мають переклад документів викладений українською мовою, однак, відсутнє нотаріальне засвідчення підпису перекладача;
4. У П. 1 Розділ 3 Тендерної документації вказано: «Усі документи, як завантажені файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного(их) файлів у форматі .pdf, .jpg.». ФОП «КАЛІНІЧЕВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» подає довідку про присвоєння ідентифікаційного номера, яка сканована не в кольоровому режимі, тому не зрозуміло подається оригінал чи копія документу. У тому ж випадку, якщо учасником подається копія, то він повинен був її належним чином завірити;
5. П.п. 8.2. п. 8 Додатку 4 Тендерної документації передбачено: «Документи, скановані у форматі Portable Dokument Format (PDF), які учасник повинен надати для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції у відповідності до п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї документації : копія паспорту якості або копія сертифікату якості на товар (у разі, якщо товар підлягає обов’язковій сертифікації), який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою Учасника (вимога щодо печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства).» ФОП «КАЛІНІЧЕВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» подав у складі тендерної пропозиції паспорт відповідності, проте у ньому не міститься інформація про технічні показники предмета закупівлі, що вимагається Тендерною документацією;
6. У Розділі 3 Тендерної документації зазначено, що документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством для учасників юридичних осіб, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі своєї тендерної пропозиції, про що такі учасники повинні зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування причини неподання документів та інформації з посиланнями на норми відповідних законодавчих (нормативних) актів. Так, ФОП «КАЛІНІЧЕВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» мав надати інформацію та обґрунтовану причину не включення до Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відомостей, що зазначені у п. 6 Додатку 3 до Тендерної документації, а саме: «службові (посадові) особи(найменування Учасника), яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (ПІБ, посада) не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку».
Крім того, відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 Тендерної документації учасник мав у тендерній пропозиції підтвердити, що його тендерна пропозиція буде дійсною, протягом терміну, визначеного в п. 4 даного розділу, а також підтвердити, що він та його пропозиція не підпадає під дію рішень Ради національної безпеки і оборони щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), введених в дію Указом Президента, що ФОП «КАЛІНІЧЕВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» зроблено не було.
Просимо відхилити тендерну пропозицію ФОП «КАЛІНІЧЕВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ», як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації та положенням чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2019 16:14
За результатами розгляду вимоги про усунення порушення № UA-2019-07-03-000550-a.b1, яка надійшла від Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» щодо визнання ФОП «Калінічев Андрій Андрійович» переможцем за закупівлею «Комп’ютерне обладнання» за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV): 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» за лотом № 1 – «Лінійно-матричний принтер» визначено, що доводи не можуть слугувати підставою для відміни рішення щодо визначення переможця за закупівлею.
Вимога опрацьована в повному обсязі та встановлено наступне:
- лінійно-матричний принтер PRINTRONIX серії OpenPrint Line Matrix Printer (PostScript i PDF) згідно з інформацією офіційного сайту виробника http://printronix.com відноситься до модельного ряду Р8000, які відповідають зазначеним Замовником у Тендерній документації вимогам;
- запропонована Переможцем стрічка стандартного живого картриджу 30 000 сторінок відповідає зазначеним Замовником у Тендерній документації вимогам;
- оскільки наданою довідкою ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» від 15.07.2019 року №21-09/632 підтверджено, що лінійно-матричні принтери Printronix не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні у зв’язку з втратою з 01.01.2018 року чинності Декрету КМУК від 10.05.1993 р. № 46-93, подання інших сертифікатів (щодо походження, відповідності, системи управління якості) є альтернативним, не засвідчення перекладу даних сертифікатів нотаріально та неповна інформація у них щодо технічних характеристик не може бути обґрунтованою підставою для відхилення пропозиції;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного номера від фізичної особи-підприємця тендерною документацією не вимагалась; у свідоцтві про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, свідоцтві платника єдиного податку, довідці про відсутність заборгованості з платежів міститься інформація щодо ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця;
- у складі тендерної пропозиції ФОП «Калінічев Андрій Андрійович» надано інформацію від 15.07.2019 р. № 5 про те, що Учасника у даній закупівлі представлятиме виключно Калінічев А.А. (інших осіб, які мають право представляти його як фізичну особу-підприємця не визначено), тому інформація стосовно не засудження Калінічева А.А. за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого не знято або не погашено зазначена у п. 5 листа-гарантії від 15.07.19 № 3, а п. 6, передбачений у формі Додатку 3 до Тендерної документації, обґрунтовано Переможцем пропущений, оскільки інші посадові особи відсутні; додаткові пояснення не вимагаються;
- останнім положенням пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначені беззаперечні обставини, які підтверджуються Учасником самим фактом подання тендерної пропозиції; підтвердження цих обставин (за виключенням тих, що визначені у формах згідно з Додатком 1 та Додатком 3 до Тендерної документації) окремим листом або іншими документами не вимагається.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комп’ютерне та периферійне обладнання
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 50 540,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 505,40 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 липня 2019 15:03
Закінчення: 22 липня 2019 15:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 шт
Комп’ютерне та периферійне обладнання
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73037, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Робоча, 115
Дата доставки: 31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури згідно з законодавством протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування, призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 липня 2019 12:16
Дата відповіді: 04 липня 2019 13:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: нформація стосовно першого питання висвітлена у додатку 4 до тендерної документації.
Так, для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого Учасниками товару вимогам тендерної документації Замовника, Учасник подає у сканованому вигляді у форматі PDF заповнену форму Інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам предмету закупівлі.
Звертаємо увагу, що Вимогами щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі за лотом ІІ назва товару вказується із позначенням «або еквівалент», а у примітках до вищезазначених вимог передбачено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
П. 6 Вимог передбачено, що товар обов’язково повинен бути „оригінальним” або його еквівалент. Учасник, який пропонує еквівалент товару, повинен надати в складі своєї пропозиції документацію від виробника товару із зазначенням його характеристик.
Отже, для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, технічні характеристики яких не гірші, ніж ті, що зазначені у Вимогах щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, за умови надання Учасниками необхідної документації, зазначеної вище.

По другому питанню:
Відповідно до п. 5 розділу І Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Пунктом 1 розділу V Тендерної документації передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням ПДВ. Якщо Учасник не є платником ПДВ, ціна вказується без ПДВ. Додається відповідний підтверджувальний документ, що Учасник не є платником податку. Згідно з пунктом 2 вищезазначеного розділу Тендерної документації ціна пропозиції повинна враховувати, зокрема, усі види податків та зборів.
Отже, у даному випадку пропозиція фізичної особи-підприємця не платника ПДВ, що надасть відповідний підтверджувальний документ, розглядатиметься як остаточна ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 46 500,00
UAH з ПДВ
42 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 42 600,00
UAH з ПДВ
39 999,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 16:36
Сертифікати2.rar
23 липня 2019 16:36
Сертифікати.rar
23 липня 2019 16:36
Сертифікати1.rar
18 липня 2019 16:43
Установчі.pdf
18 липня 2019 16:43
Технічна частина.pdf
18 липня 2019 16:43
Витяг Комел 13.05.2019.pdf
18 липня 2019 16:43
06 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 39 999,96
UAH з ПДВ
25 липня 2019 13:53
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 42 599,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
42 599,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 14:45
Протокол тендерного комітету № 35 від 20 вересня 2019 року укладений
20 вересня 2019 14:29
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 14:20
Договір про закупівлю товарів №120 від 14 серпня 2019 року укладений
15 серпня 2019 14:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 42 599,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 099,83 UAH)