Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction of the territory of the production and warehouse base for the construction of dwellings and warehouse builders at the address: Kyiv, Solomensky district, st. Kachalova, 40 (VI stage of construction) (Construction work for multi-dwelling buildings and individual houses, under the CPV code PV 021: 2015-45211000-9)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення "Спецжитлофонд" |
Код ЄДРПОУ: | 31454734 |
Вебсайт: | http://sgf.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Оболонська, 34 |
Контактна особа: |
Ревель Олена Василівна 380444637287 tendersgf@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The municipal enterprise for maintenance and operation of special purpose housing fund "Spetszhytlofond" |
National ID: | 31454734 |
Contact point: |
Revel O.V. 380444637287 tendersgf@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2019 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2019 15:06 |
Очікувана вартість: | 426 047 081,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 213 023,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 425000 UAH |
Publication date: | 03 липня 2019 11:30 |
Enquiries until: | 26 липня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 серпня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 426 047 081 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 213 024 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,05 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті (гривні) на розрахунковий рахунок Генпідрядника. Джерело фінансування закупівлі робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та залучених у встановленому законодавством порядку. | Пiсляоплата | 181 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
умови оплати робіт: | 20% |
відстрочка платежу більше 180 календарних днів: | 20% |
відстрочка платежу від 180 календарного дня до 151 календарного дня: | 15% |
відстрочка платежу від 150 календарного дня до 121 календарного дня: | 10% |
відстрочка платежу від 120 календарного дня до 91 календарного дня: | 5% |
відстрочка платежу менше 91 календарного дня: | 0% |
25 липня 2019 15:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2019 15:21 |
Додаток 3.doc | |
25 липня 2019 15:06 |
зміни.doc | |
25 липня 2019 15:05 |
33813_ДЦ_ИВР.pdf | |
25 липня 2019 15:05 |
33813_ДЦ_ВОБ.pdf | |
25 липня 2019 15:05 |
Тендерна документація.doc | |
03 липня 2019 11:40 |
Додаток 4.pdf | |
03 липня 2019 11:39 |
Креслення 2.pdf | |
03 липня 2019 11:39 |
Креслення 1.pdf | |
03 липня 2019 11:39 |
Додаток 2 проект договору.pdf | |
03 липня 2019 11:38 |
Додаток 1.pdf |
25 липня 2019 15:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2019 15:21 |
Додаток 3.doc
|
|||
25 липня 2019 15:06 |
зміни.doc
|
|||
25 липня 2019 15:05 |
33813_ДЦ_ИВР.pdf
|
|||
25 липня 2019 15:05 |
33813_ДЦ_ВОБ.pdf
|
|||
25 липня 2019 15:05 |
Тендерна документація.doc
|
|||
03 липня 2019 11:40 |
Додаток 4.pdf
|
|||
03 липня 2019 11:39 |
Креслення 2.pdf
|
|||
03 липня 2019 11:39 |
Креслення 1.pdf
|
|||
03 липня 2019 11:39 |
Додаток 2 проект договору.pdf
|
|||
03 липня 2019 11:38 |
Додаток 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-27-000007 ● dea4f3e356e54694a67178fb0d5ace95
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2019 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2019 № 161
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-07-03-000447-a 03.07.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-11 14:24:31
Запит про надання пояснень
Яким чином тендерним комітетом комунального підприємства з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» перевірялась наявність в учасників товариства з обмеженою відповідальністю «БК РОЯЛ ХАУЗ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» документів передбачених вимогами п. 4 та п. 5 Додатку 1 до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-13 11:39:52
Відповідь Замовника на запит
Комунальним підприємством з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі КП «Спецжитлофонд» або Замовник) Ваш запит від 11.09.2019, по предмету закупівлі «Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Качалова, 40 (VІ черга будівництва)» (Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків – за кодом CPV за ДК 021:2015 — 45211000-9)» (далі Закупівля), номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-03-000447-a, розглянуто та повідомляємо наступне.
Вказану процедуру Закупівлі було оголошено відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон), оскільки очікувана вартість Закупівлі становить 426 047 081,00 грн. з ПДВ.
Згідно з положеннями абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону «у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі».
Крім того, абз. 1 ч. 5 ст. 28 Закону визначає, що «в разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій...»
Фактично Закон передбачає, що до аукціону Замовник розглядає відповідність тендерної пропозиції виключно технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям.
По-перше учасники надали інформацію, що підтверджує відповідність учасників кваліфікаційним критеріям (відповідні довідки, аналогічні договори тощо).
По-друге учасники надали інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі (технічне завдання, проект договору, довідки тощо).
Тобто інформація про ціну, а також документи у яких може міститися інформація про кошторисну вартість, не відкриваються до моменту аукціону.
Документи, передбачені вимогами п. 4 та п. 5 Додатку 1 до Тендерної документації, за своєю суттю є документами в яких має визначатися ціна, а саме:
- п. 4 Додатку 1 до Тендерної документації (Календарний графік виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві»), що передбачає визначення кошторисної вартості та суми в цілому. Таблиця 1. Календарний графік виконання робіт - колонка 5 (таблиця у вкладенні)
- п. 5 Додатку 1 до Тендерної документації (Розрахунки (виконані відповідно ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва»), що визначає вартість будівництва.
Крім того слід зазначити, що тендерні пропозиції Учасників містять реєстри пропозицій (реєстр наданих документів ТОВ «БК «РОЯЛ ХАУЗ» від 01.08.2019 № 64/08 та реєстрі документів ТОВ «БК фірма «Граніт» від 02.08.2019 № 19-4/01-35) у яких зазначені наявність вищевказаних документів.
Беручи до уваги вказане документи учасників розглядались відповідно до вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 вересня 2019 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення "Спецжитлофонд" |
Код ЄДРПОУ: | 31454734 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Оболонська, 34 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК РОЯЛ ХАУЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" |
395 350 765,84
UAH з ПДВ
|
395 350 765,84
UAH з ПДВ
|
1.25 | 316 280 612.67 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК РОЯЛ ХАУЗ" |
420 309 670,17
UAH з ПДВ
|
395 312 500,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 316 250 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК РОЯЛ ХАУЗ" #42044574 |
Переможець |
395 312 500,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 16:37
|
ДУ 3 до договору 99-2019-Т.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2021 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2020 16:50
|
ДУ 2 до договору 99-2019-Т.PDF | зміни до договору |
16 листопада 2020 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 14:34
|
ДУ 1 до договору 99-2019-Т.PDF | зміни до договору |
29 вересня 2020 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2019 16:44
|
Договір 99-2019-Т.PDF | укладений |
07 жовтня 2019 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 99-2019-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування та банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 99-2019-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 99-2019-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |