Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Качалова, 40 (VІ черга будівництва)» (Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків – за кодом CPV за ДК 021:2015 — 45211000-9)»
Reconstruction of the territory of the production and warehouse base for the construction of dwellings and warehouse builders at the address: Kyiv, Solomensky district, st. Kachalova, 40 (VI stage of construction) (Construction work for multi-dwelling buildings and individual houses, under the CPV code PV 021: 2015-45211000-9)
Очікувана вартість
426 047 081,00 UAH
UA-2019-07-03-000447-a 9a48a077d1304014aff9631b8a2565a9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ревель Олена Василівна

380444637287 tendersgf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення "Спецжитлофонд"
Код ЄДРПОУ: 31454734
Вебсайт: http://sgf.kiev.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Оболонська, 34
Контактна особа: Ревель Олена Василівна
380444637287
tendersgf@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The municipal enterprise for maintenance and operation of special purpose housing fund "Spetszhytlofond"
National ID: 31454734
Contact point: Revel O.V.
380444637287
tendersgf@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2019 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 15:06
Очікувана вартість: 426 047 081,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 213 023,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 425000 UAH
Publication date: 03 липня 2019 11:30
Enquiries until: 26 липня 2019 12:00
Complaints submission until: до 01 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 серпня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 426 047 081 UAH including VAT
Minimal lowering step: 213 024 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
«Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Качалова, 40 (VІ черга будівництва)» (Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків – за кодом CPV за ДК 021:2015 — 45211000-9)» (Джерело фінансування закупівлі робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та залучених у встановленому законодавством порядку)
Розгорнути Згорнути
Reconstruction of the territory of the production and warehouse base for the construction of dwellings and warehouse builders at the address: Kyiv, Solomensky district, st. Kachalova, 40 (VI stage of construction) (Construction work for multi-dwelling buildings and individual houses, under the CPV code PV 021: 2015-45211000-9)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Качалова, 40 (VІ черга будівництва)» (Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків – за кодом CPV за ДК 021:2015 — 45211000-9)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Оболонська, 34
ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків

Reconstruction of the territory of the production and warehouse base for the construction of dwellings and warehouse builders at the address: Kyiv, Solomensky district, st. Kachalova, 40 (VI stage of construction) (Construction work for multi-dwelling buildings and individual houses, under the CPV code PV 021: 2015-45211000-9)
CPV: 45211000-9
Період постачання: по 31 січня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті (гривні) на розрахунковий рахунок Генпідрядника. Джерело фінансування закупівлі робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та залучених у встановленому законодавством порядку. Пiсляоплата 181 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
умови оплати робіт: 20%
відстрочка платежу більше 180 календарних днів: 20%
відстрочка платежу від 180 календарного дня до 151 календарного дня: 15%
відстрочка платежу від 150 календарного дня до 121 календарного дня: 10%
відстрочка платежу від 120 календарного дня до 91 календарного дня: 5%
відстрочка платежу менше 91 календарного дня: 0%
25 липня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 15:21
Додаток 3.doc
25 липня 2019 15:06
зміни.doc
25 липня 2019 15:05
33813_ДЦ_ИВР.pdf
25 липня 2019 15:05
33813_ДЦ_ВОБ.pdf
25 липня 2019 15:05
Тендерна документація.doc
03 липня 2019 11:40
Додаток 4.pdf
03 липня 2019 11:39
Креслення 2.pdf
03 липня 2019 11:39
Креслення 1.pdf
03 липня 2019 11:39
Додаток 2 проект договору.pdf
03 липня 2019 11:38
Додаток 1.pdf
25 липня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 15:21
Додаток 3.doc
03 липня 2019 11:39
Додаток 3.pdf
25 липня 2019 15:06
зміни.doc
25 липня 2019 15:05
33813_ДЦ_ИВР.pdf
25 липня 2019 15:05
33813_ДЦ_ВОБ.pdf
25 липня 2019 15:05
Тендерна документація.doc
03 липня 2019 11:38
Тендерна документація.pdf
03 липня 2019 11:40
Додаток 4.pdf
03 липня 2019 11:39
Креслення 2.pdf
03 липня 2019 11:39
Креслення 1.pdf
03 липня 2019 11:39
Додаток 2 проект договору.pdf
03 липня 2019 11:38
Додаток 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектна документація
Дата подання: 10 липня 2019 16:38
Дата відповіді: 12 липня 2019 11:56
Для максимально коректного та точного розрахунку вартості робіт та цінової пропозиції учасника просимо додати до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (як додаток до тендерної документації) відомість обсягів робіт , локальний кошторис робіт без зазначення цін складових (нульовий кошторис в форматі інформаційного блоку диних або інформаційної моделі з зазначеними обсягами робіт). Заздалегідь дякуємо за співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання буде розглянуте на найближчому засіданні Тендерного комітету, після прийняття відповідного рішення, будуть опубліковані зміни до тендерної документації.
Проектна документація
Дата подання: 23 липня 2019 12:09
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:37
Шановний замовнику ми в черговий раз звертаємося до Вас з проханням про співпрацю та просимо Вас додати до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (як додаток до тендерної документації) відомість обсягів робіт, локальний кошторис робіт без зазначення цін складових (нульовий кошторис в форматі інформаційного блоку даних або інформаційної моделі з зазначеними обсягами робіт), щоб максимально коректного та точно розрахувати вартість робіт та цінову пропозицію учасника, а також повідомити про дату найближчого засідання Тендерного комітету. Заздалегідь дякуємо за співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
проектна документація
Дата подання: 24 липня 2019 17:33
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:37
Шановний замовнику! Звертаємося до вас з проханням про співпрацю та просимо вас додати до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі(як додаток до тендерної документації) локальний кошторис робіт без зазначення цін складових(нульовий кошторис в форматі інформаційного блоку даних або інформаційної моделі із зазначеними обсягами робіт з шифрами норм(розцінок)),щоб максимально коректно та точно розрахувати вартість робіт та цінову пропозицію учасника.Заздалегідь дякуємо за співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
обгрунтування найменування робіт та витрат
Дата подання: 25 липня 2019 18:02
Дата відповіді: 30 липня 2019 17:03
Шановний Замовнику,переглянуто зміни до ТД від 25.07.2019 року. Враховуючи обсяг робіт для розрахунку кошторисної документації цінової пропозиції просимо Вас у відомість обсягів робіт додати обгрунтування (шифр норми) найменування робіт та витрат. Також просимо Вас збільшити час подання цінових пропозицій у зв'язку зі змінами до ТД.
Відповідь: Технічне завдання по об’єкту: «Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Качалова, 40» (VІ черга будівництва) з додатками: креслення, відомість обсягів робіт, підсумкова відомість ресурсів, виконанні відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п. 6.2 «Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів», та є достатніми для необхідних розрахунків. Зміни, опубліковані 25.07.2019 року, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-27-000007 ● dea4f3e356e54694a67178fb0d5ace95
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2019 17:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.08.2019 № 161
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-07-03-000447-a 03.07.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-11 14:24:31

Запит про надання пояснень

Яким чином тендерним комітетом комунального підприємства з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» перевірялась наявність в учасників товариства з обмеженою відповідальністю «БК РОЯЛ ХАУЗ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» документів передбачених вимогами п. 4 та п. 5 Додатку 1 до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-13 11:39:52

Відповідь Замовника на запит

Комунальним підприємством з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі КП «Спецжитлофонд» або Замовник) Ваш запит від 11.09.2019, по предмету закупівлі «Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Качалова, 40 (VІ черга будівництва)» (Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків – за кодом CPV за ДК 021:2015 — 45211000-9)» (далі Закупівля), номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-03-000447-a, розглянуто та повідомляємо наступне.
Вказану процедуру Закупівлі було оголошено відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон), оскільки очікувана вартість Закупівлі становить 426 047 081,00 грн. з ПДВ.
Згідно з положеннями абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону «у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі».
Крім того, абз. 1 ч. 5 ст. 28 Закону визначає, що «в разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій...»
Фактично Закон передбачає, що до аукціону Замовник розглядає відповідність тендерної пропозиції виключно технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям.
По-перше учасники надали інформацію, що підтверджує відповідність учасників кваліфікаційним критеріям (відповідні довідки, аналогічні договори тощо).
По-друге учасники надали інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі (технічне завдання, проект договору, довідки тощо).
Тобто інформація про ціну, а також документи у яких може міститися інформація про кошторисну вартість, не відкриваються до моменту аукціону.
Документи, передбачені вимогами п. 4 та п. 5 Додатку 1 до Тендерної документації, за своєю суттю є документами в яких має визначатися ціна, а саме:
- п. 4 Додатку 1 до Тендерної документації (Календарний графік виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві»), що передбачає визначення кошторисної вартості та суми в цілому. Таблиця 1. Календарний графік виконання робіт - колонка 5 (таблиця у вкладенні)
- п. 5 Додатку 1 до Тендерної документації (Розрахунки (виконані відповідно ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва»), що визначає вартість будівництва.
Крім того слід зазначити, що тендерні пропозиції Учасників містять реєстри пропозицій (реєстр наданих документів ТОВ «БК «РОЯЛ ХАУЗ» від 01.08.2019 № 64/08 та реєстрі документів ТОВ «БК фірма «Граніт» від 02.08.2019 № 19-4/01-35) у яких зазначені наявність вищевказаних документів.
Беручи до уваги вказане документи учасників розглядались відповідно до вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 вересня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 вересня 2019
UA-2019-07-03-000447-a9a48a077d1304014aff9631b8a2565a9
Найменування: Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення "Спецжитлофонд"
Код ЄДРПОУ: 31454734
Місцезнаходження: 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Оболонська, 34
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК РОЯЛ ХАУЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 серпня 2019 15:41
Протокол 62.PDF
20 серпня 2019 15:42
Електронний підпис

Публічні документи

18 вересня 2019 17:03
Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2019 11:47
Електронний підпис
04 серпня 2019 11:47
Електронний підпис
04 серпня 2019 11:46
Електронний підпис
04 серпня 2019 11:43
Електронний підпис
04 серпня 2019 11:41
Електронний підпис
04 серпня 2019 11:39
Електронний підпис
04 серпня 2019 11:38
ГАРАНТІЯ_296.2019-НГЕ.7z
04 серпня 2019 11:38
Розрахунок 7.pdf
04 серпня 2019 11:38
Розрахунок 6.pdf
04 серпня 2019 11:38
Розрахунок 5.pdf
04 серпня 2019 11:37
Розрахунок 4.pdf
04 серпня 2019 11:37
Розрахунок 3.pdf
04 серпня 2019 11:37
Розрахунок 2.pdf
04 серпня 2019 11:37
Розрахунок 1.pdf
04 серпня 2019 11:37
Договірна ціна.pdf
04 серпня 2019 11:37
Дозвіл №525.14.15 ІК.pdf
04 серпня 2019 11:37
Дозвіл №161.15.15 ІК.pdf
04 серпня 2019 11:37
перелік ОтаМТЗ.pdf

Документи

20 серпня 2019 15:43
Протокол 64.PDF
20 серпня 2019 15:44
Електронний підпис

Публічні документи

05 серпня 2019 10:53
Електронний підпис
05 серпня 2019 10:53
Електронний підпис
05 серпня 2019 10:39
смета 6.pdf
05 серпня 2019 10:39
смета 9.pdf
05 серпня 2019 10:39
смета 9.1.pdf
05 серпня 2019 10:38
смета 4.PDF
05 серпня 2019 10:38
смета 1.pdf
05 серпня 2019 10:38
смета 1.1.pdf
05 серпня 2019 10:38
19.4Лицензия Лифт.pdf
05 серпня 2019 10:38
19.3Лицензия Лифт.pdf
05 серпня 2019 10:38
19.2Лицензия Лифт.pdf
05 серпня 2019 10:38
19.1Лицензия Лифт.pdf
05 серпня 2019 10:38
18 СУБПІДРЯД МЕНШЕ 20.PDF
05 серпня 2019 10:38
23. договір підряду.pdf
05 серпня 2019 10:38
16 дозвіл ТОВ Граніт.pdf
05 серпня 2019 10:38
21 гарантійний лист.pdf
05 серпня 2019 10:38
15 ліцензія ТОВ Граніт.pdf
05 серпня 2019 10:38
11 паспорт Корнєв.pdf
05 серпня 2019 10:38
1. реєстр.PDF
05 серпня 2019 10:38
Ліцензія.zip
05 серпня 2019 10:38
Гарантия_4916.zip
05 серпня 2019 10:38
26. графік.PDF
05 серпня 2019 10:38
смета 8.pdf
05 серпня 2019 10:38
смета 7.pdf
05 серпня 2019 10:38
смета 3.PDF
05 серпня 2019 10:38
смета 2.PDF
05 серпня 2019 10:38
смета 5.PDF
05 серпня 2019 10:38
30 відгук.pdf
05 серпня 2019 10:38
3 ПРАЦІВНИКИ.PDF
05 серпня 2019 10:38
2 МТБАЗА.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК РОЯЛ ХАУЗ"

ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" 395 350 765,84
UAH з ПДВ
395 350 765,84
UAH з ПДВ
1.25 316 280 612.67 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК РОЯЛ ХАУЗ" 420 309 670,17
UAH з ПДВ
395 312 500,00
UAH з ПДВ
1.25 316 250 000 Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 10:53
Електронний підпис
05 серпня 2019 10:53
Електронний підпис
05 серпня 2019 10:39
смета 6.pdf
05 серпня 2019 10:39
смета 9.pdf
05 серпня 2019 10:39
смета 9.1.pdf
05 серпня 2019 10:38
смета 4.PDF
05 серпня 2019 10:38
смета 1.pdf
05 серпня 2019 10:38
смета 1.1.pdf
05 серпня 2019 10:38
19.4Лицензия Лифт.pdf
05 серпня 2019 10:38
19.3Лицензия Лифт.pdf
05 серпня 2019 10:38
19.2Лицензия Лифт.pdf
05 серпня 2019 10:38
19.1Лицензия Лифт.pdf
05 серпня 2019 10:38
18 СУБПІДРЯД МЕНШЕ 20.PDF
05 серпня 2019 10:38
23. договір підряду.pdf
05 серпня 2019 10:38
16 дозвіл ТОВ Граніт.pdf
05 серпня 2019 10:38
21 гарантійний лист.pdf
05 серпня 2019 10:38
15 ліцензія ТОВ Граніт.pdf
05 серпня 2019 10:38
11 паспорт Корнєв.pdf
05 серпня 2019 10:38
1. реєстр.PDF
05 серпня 2019 10:38
Ліцензія.zip
05 серпня 2019 10:38
Гарантия_4916.zip
05 серпня 2019 10:38
26. графік.PDF
05 серпня 2019 10:38
смета 8.pdf
05 серпня 2019 10:38
смета 7.pdf
05 серпня 2019 10:38
смета 3.PDF
05 серпня 2019 10:38
смета 2.PDF
05 серпня 2019 10:38
смета 5.PDF
05 серпня 2019 10:38
30 відгук.pdf
05 серпня 2019 10:38
3 ПРАЦІВНИКИ.PDF
05 серпня 2019 10:38
2 МТБАЗА.PDF

Публічні документи

18 вересня 2019 17:03
Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2019 11:47
Електронний підпис
04 серпня 2019 11:47
Електронний підпис
04 серпня 2019 11:46
Електронний підпис
04 серпня 2019 11:43
Електронний підпис
04 серпня 2019 11:41
Електронний підпис
04 серпня 2019 11:39
Електронний підпис
04 серпня 2019 11:38
ГАРАНТІЯ_296.2019-НГЕ.7z
04 серпня 2019 11:38
Розрахунок 7.pdf
04 серпня 2019 11:38
Розрахунок 6.pdf
04 серпня 2019 11:38
Розрахунок 5.pdf
04 серпня 2019 11:37
Розрахунок 4.pdf
04 серпня 2019 11:37
Розрахунок 3.pdf
04 серпня 2019 11:37
Розрахунок 2.pdf
04 серпня 2019 11:37
Розрахунок 1.pdf
04 серпня 2019 11:37
Договірна ціна.pdf
04 серпня 2019 11:37
Дозвіл №525.14.15 ІК.pdf
04 серпня 2019 11:37
Дозвіл №161.15.15 ІК.pdf
04 серпня 2019 11:37
перелік ОтаМТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК РОЯЛ ХАУЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК РОЯЛ ХАУЗ"
#42044574
Переможець 395 312 500,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК РОЯЛ ХАУЗ"
#42044574
395 312 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 16:37
ДУ 3 до договору 99-2019-Т.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 16:50
ДУ 2 до договору 99-2019-Т.PDF зміни до договору
16 листопада 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 14:34
ДУ 1 до договору 99-2019-Т.PDF зміни до договору
29 вересня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 16:44
Договір 99-2019-Т.PDF укладений
07 жовтня 2019 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 99-2019-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування та банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 99-2019-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 99-2019-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML