Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-10 /Н-33/ - Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт. Сергіївка, км 0+000 – км 12+931
Current average repair of the road of general use of the state value T-16-10 / N-33 / - Primorsk - Yellow Yar - Tatarbunary with an entrance to the village. Sergeevka km 12 + 931 - km 27 + 189
Очікувана вартість
384 272 978,00 UAH
UA-2019-07-03-000274-b 333a88b150954f0caaf0dda59a811607
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487782580
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487782580
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:19
Очікувана вартість: 384 272 978,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,04 %
Publication date: 03 липня 2019 10:02
Enquiries until: 26 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 01 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 серпня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 384 272 978 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,04 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 4 000 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-10 /Н-33/ - Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт. Сергіївка, км 0+000 – км 12+931. (Джерело фінансування закупівлі - державний та/або місцевий та/або інші бюджети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road of general use of the state value T-16-10 / N-33 / - Primorsk - Yellow Yar - Tatarbunary with an entrance to the village. Sergeevka km 0+000 – km 12+931
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 липня 2019 10:13
Електронний цифровий підпис
03 липня 2019 09:59
проект договору +.docx
03 липня 2019 09:59
ТД Т-16-10 0-12.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-03-000274-b.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 07 вересня 2019 23:13
Скарга
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Миколаївбудцентр» та допущення до аукціону пропозицій інших учасників.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 19:39
Рішення від 11.09.2019 № 12713 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 19:39
Рішення від 26.09.2019 № 13763.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2019 23:37

Документи подані скаржником

07 вересня 2019 23:13
скарга UA-2019-07-03-000274-b.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-21-000005 ● 2ecd3fd6960948a09807db18e24bd4b5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-21 12:25:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.01.2020 Одеса № 21

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 21.01.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.01.2020.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.01.2020 № 21

Витяг з переліку процедур закупівель
2. UA-2019-07-03-000274-b 03.07.2019 Отримання інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-21 15:55:09

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
Як Замовник може пояснити невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.09.2019 № 13763-р/пк-пз, яке є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються в частині відміни процедури закупівлі?
Чи оскаржував Замовник у судовому порядку рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.09.2019 № 13763-р/пк-пз протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-24 16:30:41

Відповідь на запит Держаудитслужби України

Відповідно до част. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що Служба автомобільних доріг в Одеській області, як Замовник процедури закупівлі не погодилася з рішенням винесеним органом оскарження було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України ід 26.09.2019 № 13763-р/пк-пз. Копія позовної заяви додається.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-29 17:08:49

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Якою нормою законодавства керувався Замовник під час призупинення процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-07-03-000274-b (вказати пункт, частину, статтю, тощо нормативно-правового акту)?
2. Чи відповідають умовам сьогодення наявність фінансування вказаної процедури закупівлі, технічні умови (завдання)?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-05 17:41:53

Відповідь на запит Держаудитслужби України

1. Повідомляємо, що відповідно до част. 17 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження.
Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.
Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Після прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги про відмову в задоволенні скарги рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду електронна система закупівель автоматично, не раніше ніж через два дні з дня розміщення такого рішення в електронній системі закупівель, визначає дату та час проведення електронного аукціону та розсилає повідомлення усім особам, які подали тендерні пропозиції.
З усього вищевказаного легко зрозуміти, що саме електронна система закупівель Прозорро, а не Замовник призупиняє або продовжує хід процедури закупівлі. До завершення судової справи жодного впливу на хід проведення процедури закупівлі Замовник не має, вона залишається заблокованою системою Прозорро.


2. Фінансування буде виділено протягом 1-2 місяців, (звертаємо увагу, що зараз початок року). Технічне завдання актуальне.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба автомобільних доріг в Одеській області усунула порушення в спосіб, вказаний в констатуючій частині висновку. Детальна інформація зазначена в протоколі засідання тендерного комітету від 13.02.2020р. №б/н, що додається.

2020-02-14 09:52:04

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг в Одеській області, 25829550, Україна, Одеса, вул. М. Грушевського, 49
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-10 /Н-33/ - Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт. Сергіївка, км 0+000 – км 12+931. (Джерело фінансування закупівлі - державний та/або місцевий та/або інші бюджети), 384272978UAH, 45233142-6, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: 333a88b150954f0caaf0dda59a811607, 2019-07-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 21 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.07.2019, пояснення Замовника на запити Південного офісу Держаудитслужби, отримані 24.01.2020 та 05.02.2020 через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 26.09.2019 № 13763-р/пк-пз, позовну заяву Замовника від 31.10.2019 № 02-3263/06 про визнання протиправним та скасування рішення Колегії АМКУ від 26.09.2019 № 13763-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався. Відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель. Отже, з метою з’ясування причини призупинення процедури закупівлі за зазначеним предметом закупівлі під час оскарження рішення Колегії АМКУ від 26.09.2019 № 13763-р/пк-пз у Окружному адміністративному суді міста Києва, Замовнику 29.01.2020 було надіслано та оприлюднено в електронній системі закупівель запит про надання пояснення. Пояснення з даного питання Замовником, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону, оприлюднено через електронну систему закупівель 05.02.2020 (на п’ятий робочий день), чим не дотримано вимоги зазначеної норми Закону. Крім того, надана відповідь містить посилання на частини та статті Закону, яких не існує (частина 17 статті 18 Закону, частина 6 статті 33 та частина 7 статті 40 Закону).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено. За результатами моніторингу закупівлі установлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Пояснення Замовника оприлюднено через електронну систему закупівель всупереч вимогам частини п'ятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-07-03-000274-b333a88b150954f0caaf0dda59a811607
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 вересня 2019 16:16
ПР 3 розгл Т-16-10 02 09 19.pdf
02 вересня 2019 16:16
sign.p7s

Публічні документи

05 серпня 2019 09:44
заява Банк.pdf
04 серпня 2019 16:56
Транспортна схема.PDF
04 серпня 2019 16:56
Статут.pdf
04 серпня 2019 16:56
Скан витягу ПДВ.pdf
04 серпня 2019 16:56
Лицензия Ростдорстрой.pdf
04 серпня 2019 16:56
ЛИСТ покриття 13510-55.pdf
04 серпня 2019 16:56
Лист від ТФ Ескадор.PDF
04 серпня 2019 16:56
Лист від Ескадор.pdf
04 серпня 2019 16:56
Копії наказів Ескадор.PDF
04 серпня 2019 16:56
Копії дипломів.pdf
04 серпня 2019 16:56
КБ 42Б ч.4.PDF
04 серпня 2019 16:56
КБ 42Б ч.3.PDF
04 серпня 2019 16:56
КБ 42Б ч.2.pdf
04 серпня 2019 16:56
КБ 42Б ч.2-1.PDF
04 серпня 2019 16:56
КБ 42Б ч.1.pdf
04 серпня 2019 16:56
Договір РДС-ТФ Ескадор.PDF
04 серпня 2019 16:56
Договір Лабораторія.pdf
04 серпня 2019 16:56
Договір з Держдорнді.pdf
04 серпня 2019 16:56
Дог.№42Б.pdf
04 серпня 2019 16:56
Довідка про санкціїї.PDF
04 серпня 2019 16:56
Довідка про довкілля.pdf
04 серпня 2019 16:56
Довідка за ст 17.PDF
04 серпня 2019 16:56
Гарантійний лист.PDF
04 серпня 2019 16:56
Відгук.pdf
04 серпня 2019 16:56
Атестат АБЗ Дачное.pdf
04 серпня 2019 16:56
13510-55 Ростдорстрой p7s.7z

Документи

02 вересня 2019 16:17
ПР 3 розгл Т-16-10 02 09 19.pdf
02 вересня 2019 16:17
sign.p7s

Публічні документи

05 серпня 2019 07:53
sign.p7s
05 серпня 2019 00:33
МТБ ГД 10.pdf
05 серпня 2019 00:33
Довереность Ляшенко.pdf
05 серпня 2019 00:33
Fwd_ юр документы с ЕЦП.zip
05 серпня 2019 00:33
Fwd_ гарантия 553.zip
05 серпня 2019 00:33
11. Технічне завдання.pdf
05 серпня 2019 00:33
10. Проект договору.pdf
05 серпня 2019 00:33
8. Документи ТОВ.pdf
05 серпня 2019 00:33
6. Працівники.docx
05 серпня 2019 00:33
3. Довідка про МТБ.docx

Документи

02 вересня 2019 16:17
ПР 3 розгл Т-16-10 02 09 19.pdf
02 вересня 2019 16:17
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 09:44
заява Банк.pdf
04 серпня 2019 16:56
Транспортна схема.PDF
04 серпня 2019 16:56
Статут.pdf
04 серпня 2019 16:56
Скан витягу ПДВ.pdf
04 серпня 2019 16:56
Лицензия Ростдорстрой.pdf
04 серпня 2019 16:56
ЛИСТ покриття 13510-55.pdf
04 серпня 2019 16:56
Лист від ТФ Ескадор.PDF
04 серпня 2019 16:56
Лист від Ескадор.pdf
04 серпня 2019 16:56
Копії наказів Ескадор.PDF
04 серпня 2019 16:56
Копії дипломів.pdf
04 серпня 2019 16:56
КБ 42Б ч.4.PDF
04 серпня 2019 16:56
КБ 42Б ч.3.PDF
04 серпня 2019 16:56
КБ 42Б ч.2.pdf
04 серпня 2019 16:56
КБ 42Б ч.2-1.PDF
04 серпня 2019 16:56
КБ 42Б ч.1.pdf
04 серпня 2019 16:56
Договір РДС-ТФ Ескадор.PDF
04 серпня 2019 16:56
Договір Лабораторія.pdf
04 серпня 2019 16:56
Договір з Держдорнді.pdf
04 серпня 2019 16:56
Дог.№42Б.pdf
04 серпня 2019 16:56
Довідка про санкціїї.PDF
04 серпня 2019 16:56
Довідка про довкілля.pdf
04 серпня 2019 16:56
Довідка за ст 17.PDF
04 серпня 2019 16:56
Гарантійний лист.PDF
04 серпня 2019 16:56
Відгук.pdf
04 серпня 2019 16:56
Атестат АБЗ Дачное.pdf
04 серпня 2019 16:56
13510-55 Ростдорстрой p7s.7z

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 квітня 2020 14:14
Коментар щодо відміни: Відпала потреба.
Документи:
17 квітня 2020 14:14
ПР відміни Т-16-10 0-12.doc

Актуальні тендери

До пошуку