Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне пальне
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-07-03-000178-c ● e3a54eb3a8f34d1c92cd00f24bc29a68
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРОКУРАТУРА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03528552 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Олександра Олегівна +380487319848 Lkopach@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2019 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 14:48 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Дизельне пальне в талонах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 л
Дизельне пальне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця, на підставі Договору та підписаної видаткової накладної Продавця, на протязі 14 робочих днів. Оплата здійснюється за кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2019 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2019 11:11 |
Додаток 5 (цінова пропозиція).docx | |
03 липня 2019 11:11 |
Додаток 4.doc | |
03 липня 2019 11:11 |
Додаток 3 (проект договору).docx | |
03 липня 2019 11:11 |
Додаток 2 (технічне завдвння).doc | |
03 липня 2019 11:11 |
Додаток 1 (ст.16, ст.17).docx | |
03 липня 2019 11:11 |
Тендерна документація (дизельне пальне).docx | |
03 липня 2019 11:11 |
ТД (дизельне пальне).pdf | |
03 липня 2019 11:11 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо терміну дії талонів
Дата подання: 08 липня 2019 17:29
Дата відповіді: 10 липня 2019 11:01
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-07-03-000178-c по предмету закупівлі 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо) в Тендерній документації Замовника Прокуратура Одеської області зазначені дискваліфікаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на дизельне паливо, повинен становити один рік, з моменту поставки товару Замовнику.
При моніторингу інформації про існуючі АЗС в Україні, було виявлено, що обмежена кількість АЗС має можливість індивідуально для кожного замовника випускати талони терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 1 рік після його отримання).
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.п. 3,4,5,6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерний комітет прокуратури Одеської області при підготовці тендерної документації дотримався усіх вимог зазначеної статті.
Тендерний комітет не вбачає у потребі талонів терміном дії не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливим продовженням терміну дії з метою використання їх у повному обсязі дискримінаційних вимог, оскільки талон – це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, яке зберігається на АЗС. В свою чергу, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії, так як відповідно до п. 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008, талон - це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Пунктом 10.3.3.1 вказаної Інструкції передбачено, що форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому, необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери. Таким чином, задля службової діяльності прокуратури Одеської області створюється резерв паливно-мастильних матеріалів. З огляду на вище викладене вимога Замовника щодо терміну дії талонів не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливим продовженням терміну дії з метою використання їх у повному обсязі не є такою, що має на меті дискваліфікувати Учасника та порушує принцип добросовісної конкуренції, а є законною та обґрунтованою з точки зору створення резерву для забезпечення службової діяльності прокуратури.
Також термін дії талонів – є технічною вимогою до предмету закупівлі, а не дискримінаційною вимогою до Учасників закупівлі.
Окрім того, відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Тобто продовження строку дії Договору є правом, а не обов’язком Постачальника. Частина 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлює обмежень щодо строків договорів, а регулює можливість продовження строку дії договору, якщо останній укладено до кінця року.
З огляду на викладене, запитання фізичної/юридичної особи не підлягає задоволенню, оскільки дії Замовника не порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також не порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель.
Тендерним комітетом прийнято рішення не вносити жодних змін до тендерної документації
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерний комітет прокуратури Одеської області при підготовці тендерної документації дотримався усіх вимог зазначеної статті.
Тендерний комітет не вбачає у потребі талонів терміном дії не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливим продовженням терміну дії з метою використання їх у повному обсязі дискримінаційних вимог, оскільки талон – це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, яке зберігається на АЗС. В свою чергу, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії, так як відповідно до п. 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008, талон - це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Пунктом 10.3.3.1 вказаної Інструкції передбачено, що форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому, необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери. Таким чином, задля службової діяльності прокуратури Одеської області створюється резерв паливно-мастильних матеріалів. З огляду на вище викладене вимога Замовника щодо терміну дії талонів не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливим продовженням терміну дії з метою використання їх у повному обсязі не є такою, що має на меті дискваліфікувати Учасника та порушує принцип добросовісної конкуренції, а є законною та обґрунтованою з точки зору створення резерву для забезпечення службової діяльності прокуратури.
Також термін дії талонів – є технічною вимогою до предмету закупівлі, а не дискримінаційною вимогою до Учасників закупівлі.
Окрім того, відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Тобто продовження строку дії Договору є правом, а не обов’язком Постачальника. Частина 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлює обмежень щодо строків договорів, а регулює можливість продовження строку дії договору, якщо останній укладено до кінця року.
З огляду на викладене, запитання фізичної/юридичної особи не підлягає задоволенню, оскільки дії Замовника не порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також не порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель.
Тендерним комітетом прийнято рішення не вносити жодних змін до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2019 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
77 940,00
UAH з ПДВ
|
77 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" |
78 120,00
UAH з ПДВ
|
78 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
89 640,00
UAH з ПДВ
|
89 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
89 970,00
UAH з ПДВ
|
89 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Відхилено |
77 940,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 11:19
|
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" #40257915 |
Відхилено |
78 120,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 11:21
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
89 640,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2020 15:14
|
додаткова угода № 4 (1) (1).pdf | зміни до договору |
22 квітня 2020 15:14
|
1_додаткова угода № 4.pdf | укладений |
22 квітня 2020 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2020 11:27
|
додаткова угода № 3 (дог.82) (1).pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 11:27
|
1_додаткова угода № 3 (дог.82).pdf | укладений |
24 січня 2020 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2020 10:15
|
додаткова угода № 2 Окко дизель (1).pdf | зміни до договору |
22 січня 2020 10:15
|
1_додаткова угода № 2 Окко дизель.pdf | укладений |
22 січня 2020 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:06
|
додаткова угода 1 (дизель) (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:05
|
1_додаткова угода 1 (дизель).pdf | укладений |
27 грудня 2019 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2019 12:46
|
Договір № 82 від 06.08.2019 (Дизельне пальне).pdf | укладений |
06 серпня 2019 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі про закупівлю товару за бюджетні кошти від 06.08.2019 № 82, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коливанням ціни палива на ринку нафтопродуктів України, Сторони дійшли згоди щодо зменшення ціни за одиницю товару та зменшити загальну суму Договору про закупівлю товару за бюджетні кошти від 06.08.2019 № 82 на 153,00 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |