Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
723 510,00 UAH
UA-2019-07-03-000128-c 6a12cbd67ede44c6a85ea2dfd3ab106b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яцейко Оксана Михайлівна

+380323441189 vomostrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мостиської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144625
Місцезнаходження: 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вул. Грушевського, 22
Контактна особа: Яцейко Оксана Михайлівна
+380323441189
vomostrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 14:17
Очікувана вартість: 723 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21705.3 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 т
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81300, Україна, Львівська область, с. Вовчищовичі, с. Малнів, с.Черневе, с. Боляновичі , с.Великі Мокряни, с.Малнівська Воля, с.Мишлятичі, с.Старява, с.Мелешки, с.Підгать, с.Старява, установи відділу освіти Мостиської районної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Постачальником видаткової накладної на товар. Замовник зобов’язується повністю оплатити вартість (ціну) переданої у його власність (поставленої) партії Товару протягом 30 банківських днів з моменту підписання сторонами накладної (видаткової накладної) на поставлений у власність Товар, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2019 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 09:51
2-ТД-Вугілля.docx
04 липня 2019 09:51
2-Додатки до ТД-Вугілля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифікату генетичних і тд. характеристик
Дата подання: 05 липня 2019 12:29
Дата відповіді: 09 липня 2019 22:41
У Вашій документації вимога надати на кожну партію копію сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі згідно діючим ДСТУ, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» (або іншою установою, уповноваженою по сертифікації вугільної продукції, яка акредитована в національній системі управління якості), який посвідчений мокрою печаткою безпосереднього виробника вугілля та висновків аналізу проб вугілля по кожній окремій установі відділу освіти.Можливо Ви маєте на увазі якісні посвідчення які видаються на кожну виготовлену партію вугілля. .Сертифікат видається виробнику один на 4-5 років і він надається в складі пропозиції. ________________________________________________________________________
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. У відповідь на ваше питання повідомляємо. В даній вимозі малося на увазі подання при кожній поставці копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію та висновки аналізу проб вугілля. А також, згідно Додатку 4 передбачено, що для підтвердження якості товару по мірі поставок та по кожній окремій установі відділу освіти, Постачальник повинен надати замовнику якісне посвідчення на відповідну партію товару, яке завірене печаткою безпосереднього виробника вугілля та оригінал висновків аналізу проб вугілля

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ГАЛПРОМТОРГ" 697 820,00
UAH з ПДВ
697 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сузір'я 710 700,00
UAH з ПДВ
710 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 22:52
Електронний підпис
19 липня 2019 22:49
Технічна частина.rar
19 липня 2019 22:49
Стаття 17.pdf
19 липня 2019 22:49
Пропозиція.pdf
19 липня 2019 22:49
Проект договору.pdf
19 липня 2019 22:49
Інші документи.rar

Публічні документи

31 липня 2019 09:56
Електронний підпис
31 липня 2019 09:55
документи переможця
19 липня 2019 18:07
Електронний підпис
19 липня 2019 18:05
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГАЛПРОМТОРГ"

ПП Сузір'я

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ГАЛПРОМТОРГ"
#42304013
Відхилено 697 820,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 22:56
ПП Сузір'я
#22404614
Переможець 710 700,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 23:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 23:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Сузір'я
#22404614
710 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2019 23:04
Електронний підпис
29 липня 2019 23:03
Протокол переможець

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 09:13
Д_У _ 3( вугілля 2019).pdf зміни до договору
25 лютого 2020 08:34
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 14:11
Додаткова угода _ 2 (Вугілля).pdf зміни до договору
23 січня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
25 грудня 2019 14:20
Додаткова угода _ 1 Вугілля.PDF зміни до договору
25 грудня 2019 14:10
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 13:56
Договір укладений
13 серпня 2019 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії Договору на час, достатній Замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2020 року та викласти п. 12.1 Договору у такій редакції: “12.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до моменту завершення Замовником процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме до 01.03.2020 р.”
Номер договору про закупівлю: 228/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на суму яка не перевищує 20 % від суми визначеної за ним у 2019 році відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі».Викласти п. 3.1. Договору у новій редакції: «п.3.1 Ціна цього Договору з урахуванням суми 20%-ї угоди становить 852840 грн.,(без ПДВ). Викласти п. 12.1 Договору у такій редакції:“п. 12.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до моменту завершення Замовником процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме до 03.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 228/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із фактично закупленою кількістю вугілля Сторони за взаємною згодою, вирішили зменшити суму угоди № 2 від 22 січня 2020 року до Договору № 228/07-19 від 13 серпня 2019 року .Відповідно викласти п. 3.1. Договору у новій редакції: «п.3.1 Ціна цього Договору становить 710 700,00 грн.,(без ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 228/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 03 березня 2020
Сума оплати за договором: 710 700,00
UAH