Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бензин А-95
Очікувана вартість
810 000,00 UAH
UA-2019-07-03-000111-c abb046cfb64642d0be81e2275163bec3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Олегівна

+380487319848 Lkopach@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРОКУРАТУРА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03528552
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Олександра Олегівна
+380487319848
Lkopach@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 11:29
Очікувана вартість: 810 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


бензин А-95 у талонах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27000 л
бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця, на підставі Договору та підписаної видаткової накладної Продавця, на протязі 14 робочих днів. Закупівля товару проводиться за кошти державного бюджету. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо терміну дії талонів
Дата подання: 08 липня 2019 17:27
Дата відповіді: 10 липня 2019 11:04
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-07-03-000111-c по предмету закупівлі 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А-95) в Тендерній документації Замовника Прокуратура Одеської області зазначені дискваліфікаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на бензин А-95,повинен становити один рік, з моменту поставки товару Замовнику. При моніторингу інформації про існуючі АЗС в Україні, було виявлено, що обмежена кількість АЗС має можливість індивідуально для кожного замовника випускати талони терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 1 рік після його отримання). Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік. З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.п. 3,4,5,6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерний комітет прокуратури Одеської області при підготовці тендерної документації дотримався усіх вимог зазначеної статті.
Тендерний комітет не вбачає у потребі талонів терміном дії не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливим продовженням терміну дії з метою використання їх у повному обсязі дискримінаційних вимог, оскільки талон – це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, яке зберігається на АЗС. В свою чергу, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії, так як відповідно до п. 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008, талон - це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Пунктом 10.3.3.1 вказаної Інструкції передбачено, що форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому, необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери. Таким чином, задля службової діяльності прокуратури Одеської області створюється резерв паливно-мастильних матеріалів. З огляду на вище викладене вимога Замовника щодо терміну дії талонів не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливим продовженням терміну дії з метою використання їх у повному обсязі не є такою, що має на меті дискваліфікувати Учасника та порушує принцип добросовісної конкуренції, а є законною та обґрунтованою з точки зору створення резерву для забезпечення службової діяльності прокуратури.
Також термін дії талонів – є технічною вимогою до предмету закупівлі, а не дискримінаційною вимогою до Учасників закупівлі.
Окрім того, відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Тобто продовження строку дії Договору є правом, а не обов’язком Постачальника. Частина 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлює обмежень щодо строків договорів, а регулює можливість продовження строку дії договору, якщо останній укладено до кінця року.
З огляду на викладене, запитання фізичної/юридичної особи не підлягає задоволенню, оскільки дії Замовника не порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також не порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель.
Тендерним комітетом прийнято рішення не вносити жодних змін до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 722 520,00
UAH з ПДВ
722 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" 743 580,00
UAH з ПДВ
743 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 808 380,00
UAH з ПДВ
808 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 810 000,00
UAH з ПДВ
810 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 16:29
Електронний підпис
18 липня 2019 15:42
наказ (завірений_).PDF
18 липня 2019 15:42
Договір оренди офісу.rar
18 липня 2019 15:41
ст 17.pdf
18 липня 2019 15:41
всі АЗС ВОГ.PDF
18 липня 2019 15:41
А95 сертифікат (копія).pdf
18 липня 2019 15:41
Договір ШК 07103.pdf
18 липня 2019 15:41
Договір ПК 07517.pdf
18 липня 2019 15:41
Вог.rar
18 липня 2019 15:41
Договір ПК 07055.pdf
18 липня 2019 15:41
протокол(копія).PDF
18 липня 2019 15:41
паспорт Наді(копія).PDF
18 липня 2019 15:41
наказ (копія).PDF
18 липня 2019 15:41
талони Інтеркард.PDF
18 липня 2019 15:41
Витяг ПДВ(копія).PDF
18 липня 2019 15:41
виписка(копія).PDF
18 липня 2019 15:41
талони інтер кард 92.PDF
18 липня 2019 15:41
статут (оригінал).PDF
18 липня 2019 15:41
Установчі.rar
18 липня 2019 15:41
протокол завірений.PDF
18 липня 2019 15:41
паспорт Наді.PDF
18 липня 2019 15:41
Паспорт Наді (копія).pdf
18 липня 2019 15:41
наказ (завірений_).PDF
18 липня 2019 15:41
мвс.pdf
18 липня 2019 15:41
копія паспорта Наді.pdf
18 липня 2019 15:41
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 липня 2019 15:41
виписка завірена.PDF

Публічні документи

29 липня 2019 11:33
МВС Кучабська 02.07.pdf
29 липня 2019 11:32
ДФС до 01.08.pdf
18 липня 2019 12:28
Електронний підпис
18 липня 2019 12:05
Цінова пропозиція.pdf
18 липня 2019 12:05
Проект договору.pdf
18 липня 2019 12:05
Опис код документів.pdf
18 липня 2019 12:05
Ліцензія ОК.pdf
18 липня 2019 12:05
Договір ОККО-СХІД.pdf
18 липня 2019 12:05
Договір ОККО-Рітейл.pdf
18 липня 2019 12:05
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 13:05
Електронний підпис
19 липня 2019 13:02
копія статуту 08.07.19.pdf
19 липня 2019 13:02
Ліцензія ВОГ КАРД-ор.pdf
19 липня 2019 13:02
витяг ЄДРПОУ -к.pdf
19 липня 2019 13:02
OPYS-STVOREN - ОР.pdf
19 липня 2019 13:02
Довідка МТБ.pdf
19 липня 2019 13:02
протокол 19.19.18 - к.pdf
19 липня 2019 13:02
Ліцензія Вог Кард - к.pdf
19 липня 2019 13:02
довідка АЗК Одеса.pdf
19 липня 2019 13:02
паспорт директора-к.pdf
19 липня 2019 13:02
витяг ПДВ -к.pdf
19 липня 2019 13:02
довідка щодо ч2.pdf
19 липня 2019 13:02
перелік документів.pdf
19 липня 2019 13:02
Витяг ПДВ Вог Кард-ор.pdf
19 липня 2019 13:02
лист щодо санкцій.pdf
19 липня 2019 13:01
проект договору А95.pdf
19 липня 2019 13:01
сертифікат А95.pdf
19 липня 2019 13:01
пропозиція А95.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ТОВ "ІДЖІ ГРУП"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Відхилено 722 520,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 10:51
ТОВ "ІДЖІ ГРУП"
#40257915
Відхилено 743 580,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 10:54
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 808 380,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 10:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
808 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 13:43
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 15:05
додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
22 квітня 2020 15:04
1_додаткова угода № 4.pdf укладений
22 квітня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 11:31
додаток угода № 3 (дог.81) (1).pdf зміни до договору
24 січня 2020 11:31
1_додаток угода № 3 (дог.81).pdf укладений
24 січня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 10:11
додаткова угода № 2 Окко бензин (1).pdf зміни до договору
22 січня 2020 10:09
1_додаткова угода № 2 Окко бензин.pdf укладений
22 січня 2020 10:09
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:07
додаткова угода № 1 ( бензин А-95) (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:07
1_додаткова угода № 1 ( бензин А-95).pdf укладений
27 грудня 2019 14:07
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 12:40
Договір № 81 від 06.08.2019 (Бензин А-95).pdf укладений
06 серпня 2019 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі про закупівлю товару за бюджетні кошти від 06.08.2019 № 81, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коливанням ціни палива на ринку нафтопродуктів України, Сторони дійшли згоди щодо зменшення ціни за одиницю товару та зменшити загальну суму Договору про закупівлю товару за бюджетні кошти від 06.08.2019 № 81 на 207,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 969 849,00
UAH (в тому числі ПДВ 161 641,50 UAH)