Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці офісні_8570008
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2019-07-02-002495-b 159dcd9ccf054fe2b8b89830bbaf2d3b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Шифрук

+380443232018 shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380443232018
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 20:00
Очікувана вартість: 99 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
294 штука
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару Джерело фінансування - кошти товариства Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 18:12
ТД Стільці офісні_8570008.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 липня 2019 09:53
Дата відповіді: 03 липня 2019 10:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання повідомляємо наступне: технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) обладнання. Також повідомляємо, що АТ "Укрпошта" проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 97 902,00
UAH з ПДВ
97 902,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 16:51
Електронний підпис
18 липня 2019 16:51
11 Лист-відгук Ромни.pdf
18 липня 2019 16:51
10 Договір Ромни.pdf
18 липня 2019 16:51
01 Видаткові.PDF
18 липня 2019 16:51
Форма 4-ОПП.pdf
18 липня 2019 16:51
Сан.-Гіг. єкспертиза.pdf
18 липня 2019 16:51
Право підпису.pdf
18 липня 2019 16:51
Паспорт Печений В.Б..pdf
18 липня 2019 16:51
Матер.технічна база.pdf
18 липня 2019 16:51
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
18 липня 2019 16:51
Довідка МВС 03.07.19.pdf
18 липня 2019 16:51
Довідка з НАЗК 26.04.19.pdf
18 липня 2019 16:51
Довідка з банку 27.06.19.pdf
18 липня 2019 16:51
Гарантійний лист.pdf
18 липня 2019 16:51
Витяг з реестру ПДВ.pdf
18 липня 2019 16:51
Витяг з ЄДР 27.06.19.pdf
18 липня 2019 16:51
Виписка з ЄДР.pdf
18 липня 2019 16:51
Види діяльності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 липня 2019 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій