Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-07-02-002393-b cb4d35df920c45898da6d181d1ff12b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваницький Андрій

+380484731369 tarutinoviddil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тарутинської районної державної адмінистрації
Код ЄДРПОУ: 02145292
Місцезнаходження: 68500, Україна , Одеська обл., Тарутинський р-н, смт Тарутине, пр-т Миру, буд. 18
Контактна особа: Іваницький Андрій
+380484731369
tarutinoviddil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 12:26
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
530 тони
Вугілля марки АКО 25-100 (Джерело фінансування: кошти дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок додаткової дотації з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 15:59
Перелік змін, що вносяться 15.07.pdf
15 липня 2019 15:59
ТД вугілля АКО 25-100 від 01.07 (зміни від 15.07).doc
10 липня 2019 11:49
ТД вугілля АКО 25-100 від 01.07 (зміни від 10.07).doc
02 липня 2019 17:23
ТД вугілля АКО 25-100 від 01.07.doc
15 липня 2019 15:59
Протокол про внесення змін до ТД 15.07.pdf
10 липня 2019 11:49
Протокол про внесення змін до ТД 10.07.pdf
10 липня 2019 11:49
Перелік змін, що вносяться 10.07.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо аналогічних договорів
Дата подання: 03 липня 2019 11:54
Дата відповіді: 06 липня 2019 18:44
В розумінні даної тендерної документації аналогічними договорами є договори з постачання вугілля кам’яного будь-яких марок?
Відповідь: Так
Щодо повірки
Дата подання: 03 липня 2019 11:58
Дата відповіді: 06 липня 2019 18:44
Шановний Замовнику, чинним законодавством України за результатами повірки вагового обладнання не передбачено видачу протоколу про повірку. Відмітка про повірку проставляється або в експлуатаційних документах на обладнання, або видається свідоцтво про повірку. Просимо внести зміни та привести положення п.1.2. Додатку 2 у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені
Стосовно транспортних засобів
Дата подання: 03 липня 2019 12:16
Дата відповіді: 06 липня 2019 18:39
Пунктом 1.3. Додатку 2 передбачено надання учасниками копій документів, що підтверджують наявність в учасника власних чи орендованих транспортних засобів або копії договору на перевезення вугілля кам’яного за місцем поставки (передачі) товару. Пунктом 10 Додатку 4 передбачено, що учасник повинен забезпечити поставку замовленого обсягу Товару в навчальні заклади відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації власним або орендованим транспортом Учасника відповідно до заявок, наданих Замовником. Тобто, в пункті 1.3. Додатку 2 передбачено можливість постачання товару замовнику на підставі договору перевезення, а пунктом 10 Додатку 4 така можливість виключається, оскільки передбачено поставку власним або орендованим автотранспортом. Просимо замовника у п.10 Додатку 4 передбачити можливість поставки товару транспортом, залученим на підставі договору перевезення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до ТД
Дискримінаційна умова
Дата подання: 03 липня 2019 12:21
Дата відповіді: 06 липня 2019 18:40
Тендерною документацією передбачено надання гарантійного листа від учасника про наявність необхідної кількості вугілля для виконання договору на складах учасника. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки наше підприємство не має в наявності товару на складі, а планує його придбання у разі перемоги в торгах та укладання договору за результатами процедури закупівлі для конкретного Замовника, а тому Замовник даною вимогою надає перевагу тим учасникам, які вже мають в наявності заявлений товар та унеможливлює участь в торгах інших учасників, які закуповують вугілля для потреб конкретного Замовника. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації та добросовісної конкуренції серед учасників. Отже, просимо Вас виключити дані вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до ТД
Дискримінаційні умови
Дата подання: 03 липня 2019 12:26
Дата відповіді: 06 липня 2019 17:50
Додатком 4 (п.10) передбачено, що учасник-переможець має забезпечити здійснення зважування товару, що відпускається, на території Тарутинського району Одеської області. Встановлена вимога позбавляє значну кількість потенційних учасників, що мають можливість постачання товару з інших областей України прийняти участь у тендері, що призведе до спотворення закупівлі шляхом обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення, щодо визнання подібних вимог дискримінаційними. Вимагаємо внести відповідні зміни та виключити дану вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 4., п 10 передбачено, учасник повинен забезпечити поставку замовленого обсягу Товару в навчальні заклади відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації власним або орендованим транспортом Учасника відповідно до заявок, наданих Замовником. Учасник –переможець має забезпечити здійснення зважування товару, що відпускається, на території Тарутинського району Одеської області у присутності уповноваженого представника Замовника.
При чому тут дискримінаційні умови? В Тарутинському району Одеської області функціонує безліч фемерских господарств, на яких встановлені сертифіквані зважувальні комплекси. Ціна такої послуги становить від 200 до 300 гривень. Яким чином дана вимога створює дискримінаційні умови? Що може завадити учаснику-переможцю з іншої області перед доставкою товару до навчального закладу разом із представником відділу освіти зважитись на одному із зважувальних комплексів Тарутинського району?
Щодо копій документів
Дата подання: 03 липня 2019 12:37
Дата відповіді: 06 липня 2019 17:40
Тендерною документацією передбачено надання учасниками кольорових скан-копій. Чи допускається надання учасниками копій документів у наступному вигляді: чорно-білі копії документів, завірені підписом та печаткою учасника, і при цьому на скан-копії підпис та печатка учасника будуть кольоровими?
Відповідь: Допускається
Зміна предмету Закупівлі
Дата подання: 05 липня 2019 15:02
Дата відповіді: 06 липня 2019 17:39
Шановний Замовнику, а чому Вами змінено предмет закупівлі? Ви змінили обладнання?
Відповідь: Предметом цієї закупівлі визначенно вугілля марки АКО (25-100) ДК 021:201509110000-3 - Тверде паливо. Предмет закупівлі не змінювався
Річний план
Дата подання: 05 липня 2019 15:12
Дата відповіді: 06 липня 2019 17:33
На яку суму затвердженно річний план на закупівлю вугілля? Просимо вказати інформацію, де можна побачити інфорацію про річний план.
Відповідь: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-07-02-004787-b
Роз'яснення до тендерної документації
Дата подання: 05 липня 2019 23:44
Дата відповіді: 10 липня 2019 09:24
Відповідно до пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасники в складі пропозиції повинні надати копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля що є предметом закупівлі. Також, в Додатку 4 передбачено, що Товар повинен відповідати вимогам Державних стандартів (надати копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик або посвідчення якості на вугілля кам’яне, що передбачене для закупівлі замовником). Просимо Вас надати роз’яснення чи буде підставою для відхилення надання в складі пропозиції для підтвердження технічним вимогам надати тільки посвідчення якості на вугілля кам’яне, що передбачене для закупівлі замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До п. 6 Додатку 4 ТД будуть внесені зміни. Надання у складі ТП тільки посвідчення якості на вугілля кам’яне не буде підставою для відхилення ТП
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-02-002393-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010, Код ЄДРПОУ:37234636
Дата подання: 09 серпня 2019 18:07
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії тендерного камітету під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю "Вугілля марки АКО 25-100" (ДК 021:2015 09110000-3-Тверде паливо)"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 серпня 2019 09:47
рішення від 13.08.2019 № 11093.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 09:47
рішення від 30.08.2019 № 12123.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 20:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відділ освіти Тарутинської районної державної адміністрації скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" переможцем за процедурою закупівлі – " ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо",
Дата виконання рішення замовником: 06 вересня 2019 13:56
Номер скарги: UA-2019-07-02-002393-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41750087
Дата подання: 13 вересня 2019 20:01
Скарга
На офіційному веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) 02.07.2019 року Відділом освіти Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області розміщено оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-02-002393-b про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля марки АКО 25-100). Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій, для участі у даній процедурі закупівлі свої пропозиції надали: 1) ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010»; 2) ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД»; 3) ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД»; 4) ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД». За результатами вказаної процедури відкритих торгів замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» (протокол засідання тендерного комітету №б/н від 06.09.2019р.). Вважаємо, що рішення тендерного комітету про визначення переможцем зазначеної процедури закупівлі ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» є таким, що суперечить вимогам тендерної документації та статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню з наступних підстав: 1. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4 Тендерної документації; інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками Тендерної документації. Частиною 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено наступне: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4 Тендерної документації: -підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації); - копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля що є предметом закупівлі або посвідчення якості на вугілля кам’яне, що передбачене для закупівлі замовником), або оригінал, або нотаріально завірена копія протоколу випробувань, виданого незалежною лабораторію на ім’я учасника торгів не раніше 2018 року, яка акредитована національним агентством з акредитації України. - інформацію (складену учасником в довільній формі) про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля; - інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців). Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі), згідно з частиною другою статті 22 Закону, зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації». У Додатку 4 містить інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Предмет закупівлі: Вугілля марки АКО 25-100» (ДК 021:201509110000-3 - Тверде паливо) Найменування предмета закупівлі, фракція Одиниця виміру Кількість Зольність, % Вологість, % Вугілля марки АКО (25-100) тон 530 До 13,0 До 6,0 Пунктом 6 Додатку 4 до Тендерної документації визначено, що товар повинен відповідати вимогам Державних стандартів (надати копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик або посвідчення якості на вугілля кам’яне, що передбачене для закупівлі замовником), або оригінал, або нотаріально завірена копія протоколу випробувань, виданого незалежною лабораторію на ім’я учасника торгів не раніше 2018 року, яка акредитована національним агентством з акредитації України. Проте, в порушення вищенаведених норм Тендерної документації, у складі своєї пропозиції ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010»: 1)надало протокол випробувань від 20.02.2019р., виданий ТОВ СП «ІНКОЛАБ СЕРВІСЕЗ» Україна (файл «Протокол випробувань, атестат, додатки.pdf), з якого вбачається, що було проведено аналіз антрациту «АКО». Інформація про фракцію антрациту «АКО» у вказаному протоколі взагалі відсутня, тоді як предметом даної закупівлі є вугілля марки АКО з фракцією 25-100, а тому ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» не підтвердило, що запропонований ним товар відповідає технічним характеристикам предмету закупівлі, яким є вугілля марки АКО з фракцією 25-100. 2)не надало підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації), що вимагалось частиною 6 розділу ІІІ Тендерної документації. 2. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно Таблиці 2 Додатком 2 Тендерної документації; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4 Тендерної документації; інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками Тендерної документації. Згідно із п.п. 1.2. п.1 Додатку 2 до Тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники повинні надати копії документів (копія документу на право власності та/або копію договору оренди, який є діючим, та/або копію договору про надання послуг по зважуванню, який є діючим), що підтверджують наявність в учасника автоваг, за допомогою яких буде здійснюватися зважування вугілля кам’яного (не пересувних/пересувних (мобільних)), інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника. Виходячи із змісту вказаної вимоги тендерної документації, копії документів, повинні бути надані в повному обсязі, а не окремі їх аркуші, які учасник вирішить за необхідне надати. ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» на підтвердження можливості забезпечити зважування вугілля надало копію договору-доручення №18 транспортного експедирування від 01.02.2019р. між ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» та ТОВ «Дунайська Логістична компанія» (файл «7 Довідка про наявність обладнання, додатки.pdf»). У п.6.4. вказаного Договору зазначено, що зміни та доповнення, додатки до Договору, вчинені у письмовій формі та підписані уповноваженими особами, є невід’ємною частиною Договору. Натомість ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» надано копії підписаних представниками сторін додатків до договору-доручення №18 від 01.02.2019р., а саме: Додаток №1 від 01.02.2019р., Додаток №2 від 15.02.2019р., Додаток №3 від 21.02.2019р., Додаток №4 від 28.03.2019р. (файл «7 Довідка про наявність обладнання, додатки.pdf») без надання копій актів виконаних робіт, які згідно із п.6 вказаних додатків є невід’ємною частиною договору-доручення транспортного експедирування №18 від 01.02.2019р. Проте, в порушення положень п.п.1.2. п.1 Додатку 2 до тендерної документації, ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» копію договору-доручення транспортного експедирування №18 від 01.02.2019р. надало не в повному обсязі. Окрім того, відповідно до п. 10 Додатку 4 до Тендерної документації, учасник –переможець має забезпечити здійснення зважування товару, що відпускається, на території Тарутинського району Одеської області у присутності уповноваженого представника Замовника. У довідці за вих.№ 7 від 11.07.2019р. (файл «7 Довідка про наявність обладнання, додатки»), ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» зазначило, що для виконання зобов’язань стосовно зважування вугілля кам’яного будуть залучені ваги автомобільні тип 2102ВА-507, заводський №2, розташовані за адресою: Одеська область, м.Ізмаїл. Також, як вбачається із копії технічного засобу вимірювальної техніки (стор.3, файл «7 Довідка про наявність обладнання, додатки_р28-35.pdf»), місце розташування вказаних вагів: ДП «Ізмаїльський МТП». Натомість ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» не підтвердило виконання ним вимоги тендерної документації щодо забезпечення учасником здійснення зважування товару, що відпускається, на території Тарутинського району Одеської області у присутності уповноваженого представника Замовника, оскільки у ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» відсутні автомобільні ваги (пересувні/не пересувні), за допомогою яких вказаний Учасник забезпечить зважування товару на території Тарутинського району Одеської області. 3. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно Таблиці 2 Додатком 2 Тендерної документації. Згідно із п.п. 3.2. п.3 Додатку 2 до Тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати копію аналогічного договору щодо предмету закупівлі, необхідних замовнику. Виходячи із змісту вказаної вимоги тендерної документації, копії документів, повинні бути надані в повному обсязі, а не окремі їх аркуші, які учасник вирішить за необхідне надати. ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» на підтвердження наявності у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надало копію договору поставки №13/07-02 від 13.07.2018р. (файл «9 Довідка виконання аналогічного договору, відгук, договір.pdf»). Проте, в порушення положень п.п.3.1. п.3 Додатку 2 до тендерної документації, ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» надало копію договору поставки №13/07-02 від 13.07.2018р. не в повному обсязі, а саме без письмових Бланків замовлення Товару, які відповідно до п.2.5. вказаного договору є невід’ємною його частиною. 4. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, документи відповідно до Таблиці 3 Додатку 2 Тендерної документації. Відповідно до Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації, учасники повинні надати копію діючої ліцензії (з додатком) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). У пункті б) Примітках до Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що документи, які не передбачені законодавством для Учасників, не подаються останніми в складі своєї пропозиції. У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» надало у складі своєї пропозиції лист-пояснення про відсутність ліцензії за вих.№13 від 11.07.2019р. (файл «13 Лист-пояснення про відсутність ліцензії.pdf»), в якому не зазначило жодної законодавчої підстави ненадання ліцензії, що є порушенням вимог Тендерної документації. 5. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, заповнений та підписаний Учасником проект договору про закупівлю за формою згідно Додатку 3 Тендерної документації. Частиною 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки* (у разі наявності фірмового бланку та печатки). Натомість ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» у складі своєї пропозиції надало Проект договору (файл «18.1 Проект договору про закупівлю.pdf»), який складено в порушення вказаних вимог Тендерної документації, а саме: не заповнено п.5.1. Проекту договору (не зазначено максимальної кількості (в тоннах) вугілля в партії, що буде поставлятись); не містить вихідного № та дати документа, оформлено не на фірмовому бланку Учасника. Таким чином, рішенням Замовника про визначення переможцем процедури відкpитих торгів ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» та прийняття рішення про укладення з ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» договору про закупівлю за наявності законних та обґрунтованих підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010», порушують право ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» на розгляд його тендерної пропозиції, яка є наступною економічно вигідною пропозицією. На підставі вищенаведеного та керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати тендерний комітет Відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації скасувати рішення, оформлене протоколом тендерного комітету № б/н від 06.09.2019р., про визначення переможцем ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010», та повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2019р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2019 17:00
рішення від 18.09.2019 № 13160.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 16:59
рішення від 27.09.2019 № 13819.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 22:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 13819 -р/пк-пз від 27.09.2019. рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010" переможцем за процедурою закупівлі - " ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-02-002393-b було скасоване
Дата виконання рішення замовником: 03 жовтня 2019 10:12

Документи подані скаржником

09 серпня 2019 18:07
Скарга.pdf
09 серпня 2019 18:07
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

04 вересня 2019 20:56
рішення від 30.08.2019 № 12123.pdf

Документи подані скаржником

13 вересня 2019 20:00
Скарга
13 вересня 2019 20:00
Платіжне доручення

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

18 вересня 2019 16:59
рішення від 18.09.2019 № 13160.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010 2 915 000,00
UAH з ПДВ
2 808 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 2 946 800,00
UAH з ПДВ
2 809 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" 3 130 595,00
UAH з ПДВ
3 113 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 3 168 997,20
UAH з ПДВ
3 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 18:30
Електронний підпис
09 вересня 2019 18:30
public_doc (2).p7s
06 вересня 2019 13:29
Електронний підпис
22 липня 2019 15:20
Електронний підпис
21 липня 2019 12:44
Електронний підпис
21 липня 2019 12:44
21 Довідка.pdf
21 липня 2019 12:44
18.2 Довідки з банків.pdf
21 липня 2019 12:43
15 Лист-гарантія.pdf
21 липня 2019 12:43
14 Лист - згода.pdf
21 липня 2019 12:43
11.2 статут стр 2,8,9.pdf
21 липня 2019 12:43
11.1 статут.pdf
21 липня 2019 12:43
11 Довідка.pdf
21 липня 2019 12:43
10.4 копія витяг ПДВ.pdf
21 липня 2019 12:43
10.3 витяг.pdf
21 липня 2019 12:43
10.2 протокол.pdf
21 липня 2019 12:43
10.1 наказ.pdf
21 липня 2019 12:43
10 Довідка до ст.17 ЗУ.pdf
21 липня 2019 12:43
6.1 Паспорт директора.pdf
21 липня 2019 12:43
6 Виписка з протоколу.pdf
21 липня 2019 12:43
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 14:54
Довідка_ДПІ
07 жовтня 2019 17:53
Документи переможця
02 серпня 2019 15:04
Документи переможця
22 липня 2019 11:36
Електронний підпис
22 липня 2019 11:34
Тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2019 11:34
Проект договору.pdf
19 липня 2019 15:13
Електронний підпис
19 липня 2019 15:10
Тендерна пропозиція.pdf
19 липня 2019 15:10
Проект договору.pdf
19 липня 2019 15:10
Інші документи.pdf
19 липня 2019 15:10
Відповідність_ст.17.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 16:51
Електронний підпис
22 липня 2019 16:51
Витяг Постачальника.pdf
22 липня 2019 16:51
Виписка Виробник .pdf
22 липня 2019 16:51
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 липня 2019 16:51
ПРАЦІВНИКИ.pdf
22 липня 2019 16:51
Довідка АКТИВИ.pdf
22 липня 2019 16:51
Гарантія ДОГОВОР.pdf
22 липня 2019 16:51
1ДФ.pdf
22 липня 2019 16:51
Тех паспорт КАМАЗ.pdf
22 липня 2019 16:51
Паспорт ваги Сарата.pdf
22 липня 2019 16:51
Договір 4 ВАГТ Сарата.pdf
22 липня 2019 16:51
Статут з Описом .pdf
22 липня 2019 16:51
Статистика.pdf
22 липня 2019 16:51
Справка счет в БАНКЕ.pdf
22 липня 2019 16:51
Свідотство НДС.pdf
22 липня 2019 16:51
Паспорт директора .pdf
22 липня 2019 16:51
РІШЕННЯ 1 директор .pdf
22 липня 2019 16:51
Наказ директор .pdf
22 липня 2019 16:51
Витяг.pdf
22 липня 2019 16:51
ВИПИСКА.pdf

Публічні документи

18 липня 2019 18:00
Електронний підпис
18 липня 2019 17:59
32. Довідка з банку.pdf
18 липня 2019 17:59
21. Технічні вимоги.pdf
18 липня 2019 17:59
19. Довідка ст.17.pdf
18 липня 2019 17:59
6.2. Витяг з ЄДР.pdf
18 липня 2019 17:59
3.4. Опис документів.pdf
18 липня 2019 17:59
2.1. Модельний статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"

ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010
#37234636
Рішення скасоване 2 808 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 17:17
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Рішення скасоване 2 809 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 17:17
ТОВ "СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010
#37234636
Рішення скасоване 2 808 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 09:44
ТОВ "СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010
#37234636
Відхилено 2 808 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 10:16
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Переможець 2 809 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
2 809 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 12:47
Додаткова угода №4 продовження.pdf зміни до договору
10 лютого 2020 16:56
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:52
Додаткова №3 продовження 20 відсотків 26.12.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:51
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 14:19
Додаткова угода №2 вугілля 06.12.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:16
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2019 10:56
Додаткова угода №1 15.10 Топ Енерготрейд.pdf зміни до договору
15 жовтня 2019 10:50
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 10:31
Договір 15.10 Топ енерготрейд.pdf укладений
15 жовтня 2019 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару, у звя'зку з продовженням строку процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1449
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1449
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору до 31.03.2020 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми визначенної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1449
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до Додаткової угоди №3, поставка товару на початку 2020 року на суму 561778,8 грн
Номер договору про закупівлю: 1449
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML