Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Іванишина +380617086970 ea.ivanishina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2019 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2019 15:46 |
Очікувана вартість: | 41 290 234,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82 580,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 165160.94 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | на підставі актів виконаних робіт та реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2019 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2019 17:09 |
ТД_Капремонт 53 школа.docx | |
02 липня 2019 17:09 |
проект.rar |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Вимогою пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації було встановлено зазначення ПДВ в формі «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, зокрема, розміру ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.
Вимогою приміток Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція (цінова)» встановлено: «Cума з ПДВ зазначається лише тими учасниками, які є платниками ПДВ».
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» надано довідку «Тендерна (цінова) пропозиція», в якій зазначено ціну з ПДВ та ціну без ПДВ. Учасником не зазначено розмір ПДВ.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не виконано вимогу тендерної документації, щодо зазначення суми ПДВ.
2. Вимогою пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації було встановлено: «Ціна, запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки), відповідно до умов цієї документації. На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист.»
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не надано гарантійний лист, щодо врахування всіх затрат в запропонованій ціні.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не виконано вимогу пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
3. В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» надано довідку «Тендерна (цінова) пропозиція», в якій зазначено строк гарантії на виконані роботи складає один рік.
Натомість ч.1 ст.884 Цивільного кодексу України встановлено: «Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.»
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не відповідає вимогам діючого законодавства, а саме вимогам ч.1 ст.884 Цивільного кодексу України.
4. Вимогою пункту 2 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації було встановлено: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Замовник укладає договір про закупівлю з урахуванням всіх податків і зборів які сплачує учасник, у зв’язку з чим учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону.»
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не надано довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, визначеної за результатом аукціону.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не виконано вимогу пункту 2 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
5. Вимогою пункту 2 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації було встановлено: «Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.»
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не надано довідку в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
Також в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не надано копію документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не виконано вимогу пункту 2 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
6. Вимогою пункту 2 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації було встановлено: «Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.»
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не надано копію документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не виконано вимогу пункту 2 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
7. Вимогою пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, було встановлено надання інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу 3 та Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Вимогою пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, було встановлено надання локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу), як підтвердження відповідності запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації.
У пунктах 26, 133 та 218 локального кошторису 2-1-1 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не співпадають назви матеріалу з технічним завданням (ТЗ), а саме: за ТЗ «дюбелі», у кошторисі – «дюбелі з шурупом 6х40».
У п. 40 кошторису 2-1-1 одиниці виміру не відповідають вимогам Технічного завдання.
У п. 230 кошторису 2-1-1 обсяги не відповідають вимогам Технічного завдання (в ТЗ 4,8312 м3; в кошторисі учасника 4,831 м3).
У п. 266 кошторису 2-1-1 обсяги не відповідають вимогам Технічного завдання (в ТЗ 1,2 кг; в кошторисі учасника 0,6 кг.).
У п.58 локального кошторису 2-1-2 не співпадають назви матеріалу з технічним завданням (ТЗ) - за ТЗ: «дюбелі», у кошторисі – «дюбелі з шурупом 6х40».
У п.33 локального кошторису 2-1-12 обсяги не відповідають вимогам Технічного завдання (в ТЗ 0,07 т, у кошторисі 3,15 т.).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не відповідає технічним вимогам встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації.
Враховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі зазначеного ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) процедури закупівлі UA-2019-07-02-002350-b;
2. Скасувати повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784);
3. Відповідно до вимог ч.4 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" перейти до оцінки наступного учасника, пропозиція якого за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною.
В разі не виконання даної вимоги, ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження з відповідною скаргою.
Вимога про усунення порушень UA-2019-07-02-002350-b не містить вимог передбачених ч. 3 ст. 30 Закону.
Абзац 2 ч. 1 ст. 32 Закону передбачає, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Виходячи зі змісту наведених вище норм, звернення до Замовника може надавати Учасник, тендерна пропозиція якого розглядалася та по якій Замовником прийняте відповідне рішення. Оскільки, тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВОЇ ГРУПА БАЗИС» Замовником не розглядалася та відповідного рішення Замовником не приймалося, тому у вказаного Учасника відсутні підстави для звернення з такою вимогою.
Згідно з ч. 1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Строк подання тендерних пропозицій закінчився 18.07.2019 року в 17 год. 00 хв.
Строк на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі закінчився 08.07.2019 року.
Виходячи з наведеного, Учасник звернувся з вимогою не у спосіб передбачений нормами Закону та поза межами строку на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Таким чином, ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВОЇ ГРУПА БАЗИС» звернулось до Замовника з вимогою не передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі».
Згідно ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Отже, Замовник не має змоги розглядати таку вимогу відповідно до вимог Закону.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 серпня 2019 16:37
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-06-000007 ● fc8e2cdb12184b62b78490ebcac5460b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2019 11:27 |
НАКАЗ
06.08.2019 № 113
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-07-02-002350-b, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, яка проводиться Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-08 12:57:57
Про зупинення рішення про початок моніторингу
НАКАЗ
07.08.2019 № 116
Запоріжжя
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
Відповідно до частини 14 статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб'єктом оскарження скарги за номером UA-2019-07-02-002350-b.a2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-02-002350-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 06 серпня 2019 року), прийняте наказом управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.08.2019 №113 "Про початок моніторингу закупівлі", до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити опублікування даного наказу в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-20 09:44:55
Зупинення моніторингу
Прийнято до відома
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішення органу оскарження виконано
2019-09-06 14:50:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2019 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д" |
40 476 000,00
UAH з ПДВ
|
39 799 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" |
41 252 886,00
UAH з ПДВ
|
39 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА БАЗИС |
41 280 132,00
UAH з ПДВ
|
41 197 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" |
41 229 670,00
UAH з ПДВ
|
41 229 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д" #25514131 |
Рішення скасоване |
39 799 900,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 17:49
|
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" #34535784 |
Рішення скасоване |
39 800 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 17:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д" #25514131 |
Відхилено |
39 799 900,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 10:59
|
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" #34535784 |
Відхилено |
39 800 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 11:00
|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА БАЗИС #32400247 |
Відхилено |
41 197 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 17:50
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" #32417358 |
Відхилено |
41 229 670,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 11:38
|