ДСТУ Б.Д.1.1-2013 Реконструкція теплових мереж на ділянці від МК-1134 до МК-1136 по вул. Панцерника Потьомкін, від МК-1136 до МК-1136А по майд. Захисників України в м.Харків (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Очікувана вартість
13 290 008,00 UAH
UA-2019-07-02-002329-b 3eccefd8c31343269881494c420c82a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Харківські теплові мережі"
Код ЄДРПОУ: 31557119
Вебсайт замовника: http://hts.kharkov.ua
Місцезнаходження замовника: 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11
Контактна особа замовника: Валерій Олександрович Морозов
+380577588535
morozov.v.a@hte.vl.net.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 19 липня 2019 15:42
Очікувана вартість: 13 290 008,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 132 900,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-2013 Реконструкція теплових мереж на ділянці від МК-1134 до МК-1136 по вул. Панцерника Потьомкін, від МК-1136 до МК-1136А по майд. Захисників України в м.Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Панцерника Потьомкін, майд. Захисників України
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться після підписання Сторонами акта виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3), за наявності фінансування. Розрахунок за виконані Підрядником роботи Замовник здійснює протягом 5 банківських днів після отримання коштів фінансування даних робіт з місцевого бюджету. Передбачена можливість сплати авансу для придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів в сумі до 30% від вартості робіт за цим договором (згідно рахунку-фактури).Джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів (кошти бюджета м.Харкова) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "МИР" 13 280 700,00
UAH з ПДВ
13 145 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ" 13 284 307,00
UAH з ПДВ
13 151 406,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 14:33
sign.p7s
25 липня 2019 14:31
Документи переможця.pdf
17 липня 2019 14:22
sign.p7s
17 липня 2019 14:20
Установчі документи.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 11:22
Устав.....5.pdf
05 липня 2019 11:22
Протокол......2.pdf
05 липня 2019 11:22
Приказ.....4.pdf
05 липня 2019 11:22
Паспорт код.....3.pdf
05 липня 2019 11:22
Информация....7.PDF
05 липня 2019 11:22
Инфо от участника....8.PDF
05 липня 2019 11:22
Инфо - справки....6.PDF
05 липня 2019 11:22
Выписка......1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "МИР"
#23470569
Переможець 13 145 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 12:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "МИР"
#23470569
13 145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 серпня 2019 11:34
договір №68081206.pdf укладений
13 серпня 2019 11:26
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 13:57
ДУ №3 до договору 68081206.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:01
sign.p7s зміни до договору
28 листопада 2019 11:08
ДУ № 2 до дог. 68081206.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 14:49
sign.p7s зміни до договору
16 серпня 2019 10:34
ДУ № 1 до дог. 68081206.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума, кількість та обсяг залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 68081206
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 68081206
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума договору після внесення змін 13 140 000,00 грн. Обсяг без змін.
Номер договору про закупівлю: 68081206
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку