ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Капітальний ремонт фасадів (корпусів №3; №5; №6-7; №8; №12), покрівлі корпусу №8; сантехнічних мереж та благоустрою території обласної клінічної лікарні в м. Чернівці»
Очікувана вартість
2 322 385,00 UAH
UA-2019-07-02-002000-b d81f08c85f5b493da792c263bde0f739
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження замовника: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа замовника: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору
Обгрунтування
Наявність додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті. Відповідно до наради на об’єкті (протокол від 25.10.2018 року) обговорено проблемні питання, які виникли в процесі виконання робіт. Зокрема, у зв’язку з тим, що корпуси ОКУ «Чернівецька обласна клінічна лікарня» тривалий час перебували в експлуатації без ремонту фасадів, під час проведення ремонтно-будівельних робіт було виявлено потребу в збільшенні обсягів. Зважаючи на це було прийнято рішення Департаментом, підрядною та проектною організацією спільно детально обстежити об’єкт на предмет додаткових обсягів та передати в проектний інститут для коригування проектно-кошторисної документації
У червні 2019 року відбулася виїзна нарада, на якій інженером з технічного нагляду було зазначено, що роботи виконанні якісно та відповідно до проектно-кошторисної документації, однак з метою забезпечення в майбутньому захисту від впливу природних чинників необхідно провести ряд додаткових робіт, а саме:
- Відремонтувати ділянки дахів, ринв, водостічних труб, які на даний час є зношеними, є затікання;
- Для захисту від замокання стін фасаду та цоколю на інфекційному корпусі №12, необхідно виконати роботи з гідроізоляції стін фундаментів після розкопки з зовнішньої сторони до відмітки підлоги підвалів, попередньо підготувавши поверхню стін поштукатуривши її;
- Провести заміну системи зовнішньої каналізації, яка в результаті тривалої експлуатації зносилася та потребує заміни.
Також варто зазначити, що згідно акту огляду технічного стану нежитлових приміщень комісією у складі головного лікаря хірургічної допомоги ОКУ «Чернівецька обласна клінічна лікарня», заступника головного лікаря з технічних питань ОКУ «Чернівецька обласна клінічна лікарня», директора ТОВ «Будторгінвест» та начальника відділу технічного нагляду Департаменту було підтверджено необхідність проведення додаткових робіт та вирішено залучити будівельного експерта для отримання висновку, щодо вирішення проблеми затікання стічних вод та руйнування фундаментів корпусу №12 інфекційного відділення ОКУ «Чернівецька обласна клінічна лікарня».
Згідно експертного висновку ФОП Крицул В.І. (свідоцтво про державну реєстрацію серія ВОО №491351 від 24.09.2004р.) № 077.73-71.20/ТЕ-9 за результатами обстеження будівлі рекомендовано: провести гідроізоляцію фундаменту, замінити каналізаційну систему, відновити вимощення навколо будівлі корпусу №12.
Проектною організацією здійснено коригування проектно-кошторисної документації та пройдено експертизу (експертний звіт №26-0429-19/2 від 24.06.2019 року).
З метою забезпечення виконання робіт по даному об’єкту вважаємо за доцільне та необхідне здійснити закупівлю по об’єкту «Капітальний ремонт фасадів (корпусів №3; №5; №6-7; №8; №12), покрівлі корпусу №8; сантехнічних мереж та благоустрою території обласної клінічної лікарні в м. Чернівці» шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «Будторгінвест», відповідно до пункту 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 13 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Капітальний ремонт фасадів (корпусів №3; №5; №6-7; №8; №12), покрівлі корпусу №8; сантехнічних мереж та благоустрою території обласної клінічної лікарні в м. Чернівці» (кошти державного та обласного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Головна, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. Підрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Документація

Тендерна документація

02 липня 2019 15:59
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
Переможець 2 322 385,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 16:03

Документи

02 липня 2019 16:03
sign.p7s
02 липня 2019 16:02
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 16:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
2 322 385,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 16:03
sign.p7s
02 липня 2019 16:02
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 липня 2019 11:01
Договір Обласна.pdf укладений
16 липня 2019 11:00
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 12:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 322 385,00
UAH (в тому числі ПДВ 387 064,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку