Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Планшетні комп’ютери)
Очікувана вартість
17 500,00 UAH
UA-2019-07-02-001391-c bad591671fa943aaa0cdc8b69fe639c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

М'якущак Ярослав Юрійович

380973329472 nwerbizh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нижньовербізька сільська рада об'єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 04354083
Місцезнаходження: 78218, Україна , Івано-Франківська обл., село Нижній Вербіж, Довбуша 1
Контактна особа: М'якущак Ярослав Юрійович
380973329472
nwerbizh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 15:25
Очікувана вартість: 17 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Планшетні комп’ютери (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78218, Україна, Івано-Франківська область, село Нижній Вербіж, Довбуша,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання партії Продукції, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної), наданих Покупцем при оформленні поставки. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 16:37
ТД 5 планшетів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 липня 2019 10:01
Дата відповіді: 08 липня 2019 08:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В Додатку 2 (стр. 21) тендерної документації на закупівлю UA-2019-07-02-001391-c міститься наступна інформація «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент";
2. Відповідно до розділу 1 тендерної документації (стр.2) «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах»;
3. У розділі 5 тендерної документації (стр. 8), міститься інформація наступного змісту «Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" 15 300,00
UAH з ПДВ
15 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 17 160,00
UAH з ПДВ
17 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 17:50
Електронний підпис
24 липня 2019 17:46
Довідка МВС.pdf
24 липня 2019 17:46
Пояснювальний лист.pdf
24 липня 2019 17:46
Довідка (2).zip
17 липня 2019 18:52
Електронний підпис
17 липня 2019 18:50
Статут.pdf
17 липня 2019 18:50
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 липня 2019 18:50
Рішення.pdf
17 липня 2019 18:50
Наказ.pdf
17 липня 2019 18:50
Витяг з ЄДР.pdf
17 липня 2019 18:50
Гарантійний талон.pdf
17 липня 2019 18:50
Довідка ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
Переможець 15 300,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 09:23

Документи

22 липня 2019 09:22
Електронний підпис
22 липня 2019 09:22
98 ІТ МАСТЕР СЕРВІС.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
15 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2019 09:22
Електронний підпис
22 липня 2019 09:22
98 ІТ МАСТЕР СЕРВІС.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 09:39
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 09:38
88 планшети.pdf укладений
05 серпня 2019 09:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 15 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 550,00 UAH)