Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво велосипедної доріжки по веломаршруту «Солом'янка-Центр» в м. Києві»
Очікувана вартість
4 828 844,22 UAH
UA-2019-07-02-001357-c d32bdb3439a84141858eebc18dba2591
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 21:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 12:05
Очікувана вартість: 4 828 844,22 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 144,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво велосипедної доріжки по веломаршруту «Солом'янка-Центр» в м. Києві» (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти здачі-приймання робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику. Умови оплати за Договором – по факту виконання робіт та при наявності надходження бюджетних коштів на закупівлю робіт на рахунок Замовника з бюджету м. Києва з відстрочкою платежу до 10 календарних днів. Оплата виконаних робіт виконується за фактично виконані роботи в розмірі до 60 % від стадії «Робочий проект» до отримання Замовником позитивного експертного звіту за результатом експертизи проектно-кошторисної документації та передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) і підписання Сторонами акту приймання – передачі. Подальші розрахунки за виконані роботи стадії «Робочий проект» здійснюються Замовником в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання – передачі виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Зобов’язання Замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за цим Договором виникає у разі наявності та в межах відповідного бюджетного асигнування. При виявленні в розрахунках визначення вартості виконаних робіт (Акти здачі-приймання робіт), які були оформлені та оплачені у попередні періоди, безперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості будівництва, загальна вартість виконаних робіт підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок з урахуванням термінів позовної давності згідно із законодавством України. Розрахунки за Договором будуть здійснюватися через Головне управління Державної казначейської служби України міста Києва, код банку 820019, ЄДРПОУ 03359026, свідоцтво ПДВ № 100015885, ІПН 033590226652. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство "Інститут просторового розвитку" 4 100 000,00
UAH з ПДВ
3 459 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" 4 732 267,00
UAH з ПДВ
3 460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 3 990 000,00
UAH з ПДВ
3 674 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА" 4 450 000,00
UAH з ПДВ
3 675 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 4 100 000,00
UAH з ПДВ
3 982 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 20:50
Кошториси_Солом'янка.pdf
26 липня 2019 10:10
п.10 ч.1 ст.17.pdf
26 липня 2019 10:10
Довідка МВС.pdf
26 липня 2019 10:10
п.4 ч.1 ст.17.pdf
26 липня 2019 10:10
п.2 ч.1 ст.17.pdf
17 липня 2019 18:25
Проект договору.pdf
17 липня 2019 18:25
Довідка по ст. 17.pdf
17 липня 2019 18:25
Витяг платників ПДВ.pdf
17 липня 2019 18:25
Опис до статуту.PDF
17 липня 2019 18:25
Довідка про санкції.pdf
17 липня 2019 18:23
Паспорт Ковбич.pdf
17 липня 2019 18:23
Паспорт Шведа .pdf
17 липня 2019 18:23
Паспорт директора.pdf
17 липня 2019 18:23
Наказ на бухгалтера.pdf
17 липня 2019 18:23
Договір АВК.pdf
17 липня 2019 18:23
Шеремета М.Д.pdf
17 липня 2019 18:23
Ліцензія АВК-5.pdf
17 липня 2019 18:23
Акт АВК-5.pdf
17 липня 2019 18:23
Рахунок АВК-5.pdf
17 липня 2019 18:23
Накладна на Digitals.pdf
17 липня 2019 18:23
Рахунок Digitals.pdf
17 липня 2019 18:21
Договір_ПКД_Двірцева.pdf
17 липня 2019 18:21
Акт 2 Двірцева.pdf
17 липня 2019 18:21
Акт 2017 рік Двірцева.pdf
17 липня 2019 18:21
Лист-відгук.pdf
17 липня 2019 18:21
Акт 1 Двірцева.pdf
17 липня 2019 18:20
Гарантійний лист.pdf
17 липня 2019 18:19
Заявка-пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2019 15:49
Електронний підпис
17 липня 2019 15:48
Електронний підпис
17 липня 2019 15:02
3. Технічне завдання.pdf
17 липня 2019 15:02
2.8. Довідка ст.17 ЗУ.pdf
17 липня 2019 15:02
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
17 липня 2019 15:02
2.12.1. АКТ договір 14906.pdf
17 липня 2019 15:02
2.10.1. Ліцензія АВК.pdf
17 липня 2019 15:02
2.14.4. Акт.pdf
17 липня 2019 15:02
2.4. Паспорт Директора.pdf
17 липня 2019 15:02
1. Заявка-пропозиція.pdf
17 липня 2019 15:02
2.6.1. Модельний Статут.pdf
17 липня 2019 15:02
2.10..2. Акт АВК.pdf
17 липня 2019 15:02
2.13.1. Сертифікати.pdf
17 липня 2019 15:02
5. Прооект договору.pdf
17 липня 2019 15:02
G0719-4850-GL_tender.pdf
17 липня 2019 15:02
2.14.5 Експертний звіт.pdf
17 липня 2019 15:02
Лицензия с эцп.pdf

Публічні документи

17 липня 2019 17:49
11_3_Договор_акт_на_ПЗ.7z
17 липня 2019 17:49
11_4_Повірки.7z
17 липня 2019 17:49
13_2_Досвід виконання.7z
17 липня 2019 17:49
G6324.19.7z
17 липня 2019 17:49
Ч_2.7z
17 липня 2019 17:49
Ч_1.7z

Публічні документи

17 липня 2019 19:38
Електронний підпис
17 липня 2019 19:28
БГ 4536-19Г.zip
17 липня 2019 19:28
Licence.zip
17 липня 2019 19:28
Dovirenist_Ryzhiy.zip
17 липня 2019 19:28
33. Проект договору.pdf
17 липня 2019 19:28
25. Лист-відгук.pdf
17 липня 2019 19:28
10. Витяг ПДВ.pdf
17 липня 2019 19:28
1. Заявка пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2019 17:36
Електронний підпис
17 липня 2019 17:15
Гарантия_4549.zip
17 липня 2019 17:15
Licence.zip
17 липня 2019 17:15
Dovirenist_Ryzhiy.zip
17 липня 2019 16:13
Статут.pdf
17 липня 2019 16:12
Скан Лицензия АВК.pdf
17 липня 2019 16:12
Сертификат Гриценко.PDF
17 липня 2019 16:12
протокол 16.PDF
17 липня 2019 16:12
Протокол 4.PDF
17 липня 2019 16:12
переклад AutoCad.pdf
17 липня 2019 16:12
Паспорт директор.pdf
17 липня 2019 16:12
Опис до Статуту.PDF
17 липня 2019 16:12
Договор Автокад.PDF
17 липня 2019 16:12
ВІДГУК.pdf
17 липня 2019 16:12
LicenseCertificate.pdf
17 липня 2019 16:12
5. Проект договору.pdf
17 липня 2019 16:12
3. довідки учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство "Інститут просторового розвитку"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА"

ТОВ Проектна компанія АРКОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство "Інститут просторового розвитку"
#30051908
Переможець 3 459 999,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 09:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство "Інститут просторового розвитку"
#30051908
3 459 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 14:20
145-10.pdf укладений
13 серпня 2019 14:20
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 13:30
Додаткова 5.pdf зміни до договору
29 липня 2021 13:28
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 15:48
Додаткова 4.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:41
Додаткова 3.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 12:11
Додаткова 2.pdf зміни до договору
23 червня 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 14:26
Додаткова 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшено обсяги фінансування (виконання) на 2019 рік 2. Додаток №2 - в новій редакції 3. Змінено реквізити Сторін
Номер договору про закупівлю: 145-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Обсяг фінансування виконання робіт на червень-жовтень 2020 рік, відповідно до бюджетних призначень, становлять: 960 000,00 грн. 2. Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" - в новій редакції 3. Реквізити Замовника - в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 145-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.2 Розділу 4 "Джерела та порядок фінансування" викладено в новій редакції 2. Внесено зміни до п. 17.2 - термін дії договору до 31.12.2021 3. Додаток №2 «Календарний план виконання робіт» викладено в новій редакції 4. Лист Департаменту транспортної інфрастуктури від 16.12.2020 № 053-19246
Номер договору про закупівлю: 145-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.4.1 та п.4.2 Розділу 4 «Джерела та порядок фінансування» Договору 2. Додаток №2 «Календарний план виконання робіт», що додається до Договору та є невід’ємною частиною, викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 145-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.2 Розділу 4 викладено в новій редакції 2. У зв'язку зі зміною вихідних даних на проектування (оформлено доповненням до завдання на розробку проектно-кошторисної документації по об'єкту) та відповідно до листа Львівського комунального підприємства «Інститут просторового розвитку» від 30.06.2021 №91, Сторони дійшли згоди викласти Додаток №2 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 145-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML