Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельних робіт по технічному переоснащенню по об'єкту: "Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів на енергоблоці №4 Рівненської АЕС"- етап 1
Очікувана вартість
100 000 000,00 UAH
UA-2019-07-02-001142-c 17d118c7afe94ecfb8deb33dad73782d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огребчук Галина Іванівна

03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Огребчук Галина Іванівна
03636-64-6-20
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 11:25
Очікувана вартість: 100 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання будівельних робіт по технічному переоснащенню по об'єкту: "Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів на енергоблоці №4 Рівненської АЕС"- етап 1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Виконання будівельних робіт по технічному переоснащенню по об'єкту: "Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів на енергоблоці №4 Рівненської АЕС"- етап 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Авансування. Розмір попередньої оплати (авансування) становить 30% (тридцять відсотків) від суми будівельних робіт. Погашення Підрядником авансових платежів, отриманих для виконання будівельних робіт, проводиться поетапно на протязі 90 календарних днів. При несвоєчасному поверненні суми непогашеного авансу Підрядник зобов’язаний сплатити пеню у розмірі подвійної ставки НБУ за весь період прострочення повернення авансу. У випадку прострочення повернення авансу більше ніж на 30 днів від дати погашення за договором, додатково стягується штраф у розмірі 20% від обсягу неповерненої суми авансу. Повернення попередньої оплати (авансування) забезпечується банківською гарантією або страховою гарантією, або фінансовою порукою, або заставою. Джерело фінансування: кошти підприємства. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані будівельні роботи здійснюються Замовником на підставі двосторонньо підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. Джерело фінансування: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:24
4859-19-ВТ_дод_зм_2.pdf
19 липня 2019 16:24
4859-19-ВТ_ПО_зм_2.pdf
19 липня 2019 16:24
4859-19-ВТ_ТД_Р_зм_2.doc
19 липня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:24
4859-19-ВТ_дод_зм_2.pdf
16 липня 2019 16:35
4859-19-ВТ_дод_зм.pdf
19 липня 2019 16:24
4859-19-ВТ_ПО_зм_2.pdf
16 липня 2019 16:35
4859-19-ВТ_зм.doc
19 липня 2019 16:24
4859-19-ВТ_ТД_Р_зм_2.doc
16 липня 2019 16:35
4859-19-ВТ_ТД_Р_зм.doc
02 липня 2019 15:32
4859-19-ВТ_ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови оплати
Дата подання: 05 липня 2019 15:01
Дата відповіді: 10 липня 2019 14:03
Предметом закупівлі є цілий комплекс робіт з використанням матеріалів і складного промислового обладнання різних виробників, що передбачає поетапне виготовлення, випробування і поставку продукції з подальшим виконанням монтажних робіт. Відповідно, виробники обладнання та матеріалів при роботі з такого роду масштабними проектами передбачають або 100% передоплату, або розбивку на поетапну оплату за товар на різних стадіях виробництва та готовності. З огляду на такі фактори, як сума закупівлі та терміни виконання робіт, що значно перевищують 30 днів з моменту підписання контракту, просимо передбачити авансування проекту на рівні 50% від суми закупівлі. Це дозволить мінімізувати ризики затримки термінів, передбачених виробничими процесами, і гарантувати постачання обладнання / матеріалів і виконання робіт у відповідності з термінами, встановленими Замовником
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При розробці тендерної документації на дану закупівлю Замовником не не передбачалося здійснення авансування для можливості придбання ТМЦ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО» 99 600 000,00
UAH
99 600 000,00
UAH
Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне управління "Електропівденмонтаж" 99 900 000,00
UAH
99 900 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 11:08
Технічна пропозиція.pdf
24 липня 2019 11:08
Копія Статуту.pdf
24 липня 2019 11:08
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
24 липня 2019 11:08
Лист заявка.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 11:36
Технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне управління "Електропівденмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»
#23891483
Переможець 99 600 000,00
UAH
09 серпня 2019 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»
#23891483
99 600 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2022 10:44
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 10:33
20-122-01-19-08531 від 14.05.2020 (1).pdf зміни до договору
15 травня 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 16:00
4859-19-ВТ_ДУ2 (1).pdf зміни до договору
10 квітня 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:07
4859-ВТ_ДУ_1 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:07
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 16:37
4859-19-ВТ_ТД_договір.pdf укладений
29 серпня 2019 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строків виконання робіт (закінчення – березень 2020 р.) та продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 20-122-01-19-08531
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання зобов'язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 20-122-01-19-08531
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до умов: зменшення ціни договору на суму 1920000,00 грн. (з ПДВ) та коригування технічних вимог до договору в частині Додатку А1 "Обсяги виконання будівельних робіт". Вартість договору р19.12.190 від 12.08.2019 з урахуванням додаткової угоди р3/ 20-122-01-19-08531 від 14.05.2020 складає 117600000,00 грн. з ПДВ. Випадки для внесення змін: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 20-122-01-19-08531
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 96 478 468,78
UAH