Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи (ноутбук, принтер МФУ, ламінатор)
Очікувана вартість
129 000,00 UAH
UA-2019-07-02-000883-c 13676e71028d4c7daed3aa6be361bd6f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Вікторія Федорівна

+380574523811 loz_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146162
Місцезнаходження: 64600, Україна , Харківська обл., Лозова, ВУЛИЦЯ ЛОЗОВСЬКОГО, будинок 10-А
Контактна особа: Олійник Вікторія Федорівна
+380574523811
loz_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 15:58
Очікувана вартість: 129 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи (ноутбук, принтер МФУ, ламінатор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська обл., Лозова, згідно дислокації закладів освіти Лозівського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 14:26
Оголошення.doc
02 липня 2019 14:26
Допороги.doc
02 липня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 14:26
Оголошення.doc
02 липня 2019 14:26
Допороги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 липня 2019 10:39
Дата відповіді: 04 липня 2019 12:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ № 89
засідання тендерного комітету управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації щодо надання відповіді учаснику закупівлі: ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи: ноутбук, принтер МФУ, ламінатор)

«04» липня 2019 року м. Лозова

Присутні:
Голова тендерного комітету:
Сапецьких О.Є. – начальник групи централізованого
господарського обслуговування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;

Заступник голови тендерного комітету: Погуляй Т.Л. – заступник головного бухгалтера управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;

Секретар тендерного комітету:
Олійник В.Ф. – економіст централізованої бухгалтерії
управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Члени тендерного комітету:
Винник І.В. – юрист методичного центру юридичного та кадрового забезпечення управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Житкова Л.В. – начальник відділу організації харчування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Челомбітько О.М. - бухгалтер матеріального відділу управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації.
Порядок денний:
Щодо надання відповіді учаснику закупівлі ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи: ноутбук, принтер МФУ, ламінатор).
Слухали:
Голову тендерного комітету, начальник групи централізованого господарського обслуговування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації Сапецьких О.Є., яка повідомила про те, що 03.07.2019 через електронний майданчик надійшли наступні запитання стосовно закупівлі ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи: ноутбук, принтер МФУ, ламінатор):
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Члени тендерного комітету, розглянувши дані запитання вирішили надати наступні відповіді:
- стосовно першого запитання: у Додатку 3 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель прописано, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
- стосовно другого запитання: Учасники фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Замовник розглядатимете цінову пропозицію ФО-П неплатника ПДВ як остаточну, до ціни сума ПДВ 20% (не платника ПДВ) додаватися не буде.
Ухвалили:
1. Надати вищевказані відповіді шляхом розміщення їх на електронному торговому майданчику «SmartTender.biz»
Результати поіменного голосування членів тендерного комітету:
Склад комітету Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»)
Голова тендерного комітету Сапецьких О.Є. «За»
Заступник голови тендерного комітету Погуляй Т.Л. «За»
Секретар тендерного комітету Олійник В.Ф. «За»
Член тендерного комітету Винник І.В. «За»
Член тендерного комітету Житкова Л.В. «За»
Член тендерного комітету Челомбітько О.М. «За»
Голосували: «ЗА» - 6. «ПРОТИ» - 0. «УТРИМАВСЯ» - 0.
Щодо даного питання, винесеного на голосування, тендерний комітет проголосував одноголосно «за».



Голова тендерного комітету:
Начальник групи централізованого
господарського обслуговування
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ О.Є. Сапецьких

Заступник голови тендерного комітету:
Заступник головного бухгалтера
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ Т.Л. Погуляй

Секретар тендерного комітету:
Економіст централізованої бухгалтерії
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ В.Ф. Олійник

Члени тендерного комітету:
Юрист методичного центру юридичного та кадрового
забезпечення управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ І.В. Винник

Начальник відділу організації харчування
управління освіти, молоді та спорту Лозівської
районної державної адміністрації _________________ Л.В. Житкова

Бухгалтер матеріального відділу управління
освіти, молоді та спорту Лозівської районної
державної адміністрації ________________ О.М. Челомбітько

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-02-000883-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 17 липня 2019 17:49
Скасування визначення переможця
До уваги замовника!
Шановний замовник, просимо звернути вашу увагу на те, що запропонована ФОП Виничук Ю.В. модель БФП Epson L3050 не відповідає технічним вимогам тендерної пропозиції, а саме "Кількість копій за цикл - 99". БФП Epson L3050 має кількість копій за цикл - 20. Таким чином ФОП Виничук Ю.В. надав свідомо неправдиву інформацію, чим ввів у оману замовника.
Посилання на офіційний сайт виробника: http://epson.ua/catalog/printers/epson-l3050/?page=characteristics, http://epson.ua/catalog/printers/epson-l3070/?page=characteristics.
Модель, яку пропонували ми, а саме БФП Epson L3070 повністю відповідає технічним вимогам тендерної пропозиції, оскільки обладнання ретельно підбиралось під вимоги замовника.
Вимагаємо скасування визначення переможцем ФОП Виничук Ю.В. та перейти до розгляду пропозицій інших учасників згідно технічно (якісних) вимог встановлених самим замовником та не дискримінацію інших учасників при розгляді тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2019 17:13
Скасувати рішення про визначення ФОП ВИНИЧУК Юрій Володимирович переможцем закупівлі код ДК 021 2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи: ноутбук, принтер МФУ, ламінатор).

Документи

22 липня 2019 17:13
Протокол 103.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 95 028,00
UAH з ПДВ
93 738,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гамалій Сергій Григорович" 96 209,64
UAH з ПДВ
94 382,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 100 476,00
UAH з ПДВ
95 026,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 107 100,00
UAH з ПДВ
107 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 17:45
ПРОПОЗИЦІЯ (1).pdf
09 липня 2019 16:56
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 липня 2019 16:56
Гарантійний лист.pdf
09 липня 2019 16:56
Проект договору.pdf
09 липня 2019 16:56
Згода.pdf
09 липня 2019 16:56
Довідка.pdf
09 липня 2019 16:56
відгук_page-0001.jpg
09 липня 2019 16:56
Відгук.pdf
09 липня 2019 16:56
Анал. дог..pdf
09 липня 2019 16:56
Довідка без печатки.pdf
09 липня 2019 16:56
Установчі доки підп.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 15:58
Сертифікати.pdf
09 липня 2019 15:58
Паспорт_ФОП Гамалій.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 15:27
Лист Гарантія (1).pdf
09 липня 2019 15:27
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 15:42
Електронний підпис
09 липня 2019 15:41
СЕС Epson.pdf
09 липня 2019 15:41
Microsoft Partner Network.pdf
09 липня 2019 15:41
Асер СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП "Гамалій Сергій Григорович"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2362405212
Рішення скасоване 93 738,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 10:47
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2362405212
Відхилено 93 738,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 09:20
ФОП "Гамалій Сергій Григорович"
#2498419135
Відхилено 94 382,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 16:20
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 95 026,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 16:24
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 107 100,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 16:27

Документи

17 липня 2019 17:02
Протокол 100.pdf

Документи

29 липня 2019 09:20
Протокол №106.pdf

Документи

29 липня 2019 16:20
Протокол №107.pdf

Документи

29 липня 2019 16:24
Пртокол №108.pdf

Документи

29 липня 2019 16:27
Протокол №109.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
107 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2019 16:27
Протокол №109.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 0708.pdf укладений
07 серпня 2019 14:30