Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи (ноутбук, принтер МФУ, ламінатор)
Очікувана вартість
129 000,00 UAH
UA-2019-07-02-000883-c ● 13676e71028d4c7daed3aa6be361bd6f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02146162 |
Місцезнаходження: | 64600, Україна , Харківська обл., Лозова, ВУЛИЦЯ ЛОЗОВСЬКОГО, будинок 10-А |
Контактна особа: |
Олійник Вікторія Федорівна +380574523811 loz_rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2019 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2019 15:58 |
Очікувана вартість: | 129 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 645,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи (ноутбук, принтер МФУ, ламінатор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64600, Україна, Харківська обл., Лозова, згідно дислокації закладів освіти Лозівського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2019 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2019 14:26 |
Оголошення.doc | |
02 липня 2019 14:26 |
Допороги.doc |
02 липня 2019 16:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 липня 2019 14:26 |
Оголошення.doc
|
|||
02 липня 2019 14:26 |
Допороги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 липня 2019 10:39
Дата відповіді: 04 липня 2019 12:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ № 89
засідання тендерного комітету управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації щодо надання відповіді учаснику закупівлі: ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи: ноутбук, принтер МФУ, ламінатор)
«04» липня 2019 року м. Лозова
Присутні:
Голова тендерного комітету:
Сапецьких О.Є. – начальник групи централізованого
господарського обслуговування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Заступник голови тендерного комітету: Погуляй Т.Л. – заступник головного бухгалтера управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Секретар тендерного комітету:
Олійник В.Ф. – економіст централізованої бухгалтерії
управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Члени тендерного комітету:
Винник І.В. – юрист методичного центру юридичного та кадрового забезпечення управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Житкова Л.В. – начальник відділу організації харчування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Челомбітько О.М. - бухгалтер матеріального відділу управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації.
Порядок денний:
Щодо надання відповіді учаснику закупівлі ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи: ноутбук, принтер МФУ, ламінатор).
Слухали:
Голову тендерного комітету, начальник групи централізованого господарського обслуговування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації Сапецьких О.Є., яка повідомила про те, що 03.07.2019 через електронний майданчик надійшли наступні запитання стосовно закупівлі ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи: ноутбук, принтер МФУ, ламінатор):
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Члени тендерного комітету, розглянувши дані запитання вирішили надати наступні відповіді:
- стосовно першого запитання: у Додатку 3 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель прописано, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
- стосовно другого запитання: Учасники фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Замовник розглядатимете цінову пропозицію ФО-П неплатника ПДВ як остаточну, до ціни сума ПДВ 20% (не платника ПДВ) додаватися не буде.
Ухвалили:
1. Надати вищевказані відповіді шляхом розміщення їх на електронному торговому майданчику «SmartTender.biz»
Результати поіменного голосування членів тендерного комітету:
Склад комітету Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»)
Голова тендерного комітету Сапецьких О.Є. «За»
Заступник голови тендерного комітету Погуляй Т.Л. «За»
Секретар тендерного комітету Олійник В.Ф. «За»
Член тендерного комітету Винник І.В. «За»
Член тендерного комітету Житкова Л.В. «За»
Член тендерного комітету Челомбітько О.М. «За»
Голосували: «ЗА» - 6. «ПРОТИ» - 0. «УТРИМАВСЯ» - 0.
Щодо даного питання, винесеного на голосування, тендерний комітет проголосував одноголосно «за».
Голова тендерного комітету:
Начальник групи централізованого
господарського обслуговування
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ О.Є. Сапецьких
Заступник голови тендерного комітету:
Заступник головного бухгалтера
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ Т.Л. Погуляй
Секретар тендерного комітету:
Економіст централізованої бухгалтерії
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ В.Ф. Олійник
Члени тендерного комітету:
Юрист методичного центру юридичного та кадрового
забезпечення управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ І.В. Винник
Начальник відділу організації харчування
управління освіти, молоді та спорту Лозівської
районної державної адміністрації _________________ Л.В. Житкова
Бухгалтер матеріального відділу управління
освіти, молоді та спорту Лозівської районної
державної адміністрації ________________ О.М. Челомбітько
засідання тендерного комітету управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації щодо надання відповіді учаснику закупівлі: ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи: ноутбук, принтер МФУ, ламінатор)
«04» липня 2019 року м. Лозова
Присутні:
Голова тендерного комітету:
Сапецьких О.Є. – начальник групи централізованого
господарського обслуговування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Заступник голови тендерного комітету: Погуляй Т.Л. – заступник головного бухгалтера управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Секретар тендерного комітету:
Олійник В.Ф. – економіст централізованої бухгалтерії
управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Члени тендерного комітету:
Винник І.В. – юрист методичного центру юридичного та кадрового забезпечення управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Житкова Л.В. – начальник відділу організації харчування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Челомбітько О.М. - бухгалтер матеріального відділу управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації.
Порядок денний:
Щодо надання відповіді учаснику закупівлі ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи: ноутбук, принтер МФУ, ламінатор).
Слухали:
Голову тендерного комітету, начальник групи централізованого господарського обслуговування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації Сапецьких О.Є., яка повідомила про те, що 03.07.2019 через електронний майданчик надійшли наступні запитання стосовно закупівлі ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи: ноутбук, принтер МФУ, ламінатор):
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Члени тендерного комітету, розглянувши дані запитання вирішили надати наступні відповіді:
- стосовно першого запитання: у Додатку 3 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель прописано, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
- стосовно другого запитання: Учасники фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Замовник розглядатимете цінову пропозицію ФО-П неплатника ПДВ як остаточну, до ціни сума ПДВ 20% (не платника ПДВ) додаватися не буде.
Ухвалили:
1. Надати вищевказані відповіді шляхом розміщення їх на електронному торговому майданчику «SmartTender.biz»
Результати поіменного голосування членів тендерного комітету:
Склад комітету Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»)
Голова тендерного комітету Сапецьких О.Є. «За»
Заступник голови тендерного комітету Погуляй Т.Л. «За»
Секретар тендерного комітету Олійник В.Ф. «За»
Член тендерного комітету Винник І.В. «За»
Член тендерного комітету Житкова Л.В. «За»
Член тендерного комітету Челомбітько О.М. «За»
Голосували: «ЗА» - 6. «ПРОТИ» - 0. «УТРИМАВСЯ» - 0.
Щодо даного питання, винесеного на голосування, тендерний комітет проголосував одноголосно «за».
Голова тендерного комітету:
Начальник групи централізованого
господарського обслуговування
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ О.Є. Сапецьких
Заступник голови тендерного комітету:
Заступник головного бухгалтера
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ Т.Л. Погуляй
Секретар тендерного комітету:
Економіст централізованої бухгалтерії
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ В.Ф. Олійник
Члени тендерного комітету:
Юрист методичного центру юридичного та кадрового
забезпечення управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ І.В. Винник
Начальник відділу організації харчування
управління освіти, молоді та спорту Лозівської
районної державної адміністрації _________________ Л.В. Житкова
Бухгалтер матеріального відділу управління
освіти, молоді та спорту Лозівської районної
державної адміністрації ________________ О.М. Челомбітько
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-02-000883-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 17 липня 2019 17:49
Скасування визначення переможця
До уваги замовника!
Шановний замовник, просимо звернути вашу увагу на те, що запропонована ФОП Виничук Ю.В. модель БФП Epson L3050 не відповідає технічним вимогам тендерної пропозиції, а саме "Кількість копій за цикл - 99". БФП Epson L3050 має кількість копій за цикл - 20. Таким чином ФОП Виничук Ю.В. надав свідомо неправдиву інформацію, чим ввів у оману замовника.
Посилання на офіційний сайт виробника: http://epson.ua/catalog/printers/epson-l3050/?page=characteristics, http://epson.ua/catalog/printers/epson-l3070/?page=characteristics.
Модель, яку пропонували ми, а саме БФП Epson L3070 повністю відповідає технічним вимогам тендерної пропозиції, оскільки обладнання ретельно підбиралось під вимоги замовника.
Вимагаємо скасування визначення переможцем ФОП Виничук Ю.В. та перейти до розгляду пропозицій інших учасників згідно технічно (якісних) вимог встановлених самим замовником та не дискримінацію інших учасників при розгляді тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Шановний замовник, просимо звернути вашу увагу на те, що запропонована ФОП Виничук Ю.В. модель БФП Epson L3050 не відповідає технічним вимогам тендерної пропозиції, а саме "Кількість копій за цикл - 99". БФП Epson L3050 має кількість копій за цикл - 20. Таким чином ФОП Виничук Ю.В. надав свідомо неправдиву інформацію, чим ввів у оману замовника.
Посилання на офіційний сайт виробника: http://epson.ua/catalog/printers/epson-l3050/?page=characteristics, http://epson.ua/catalog/printers/epson-l3070/?page=characteristics.
Модель, яку пропонували ми, а саме БФП Epson L3070 повністю відповідає технічним вимогам тендерної пропозиції, оскільки обладнання ретельно підбиралось під вимоги замовника.
Вимагаємо скасування визначення переможцем ФОП Виничук Ю.В. та перейти до розгляду пропозицій інших учасників згідно технічно (якісних) вимог встановлених самим замовником та не дискримінацію інших учасників при розгляді тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2019 17:13
Скасувати рішення про визначення ФОП ВИНИЧУК Юрій Володимирович переможцем закупівлі код ДК 021 2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи: ноутбук, принтер МФУ, ламінатор).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2019 16:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
95 028,00
UAH з ПДВ
|
93 738,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Гамалій Сергій Григорович" |
96 209,64
UAH з ПДВ
|
94 382,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
100 476,00
UAH з ПДВ
|
95 026,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
107 100,00
UAH з ПДВ
|
107 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2362405212 |
Рішення скасоване |
93 738,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 10:47
|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2362405212 |
Відхилено |
93 738,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 09:20
|
ФОП "Гамалій Сергій Григорович" #2498419135 |
Відхилено |
94 382,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 16:20
|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
95 026,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 16:24
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
107 100,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 0708.pdf | укладений |
07 серпня 2019 14:30
|