Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання технічного нагляду по об’єкту: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція нежитлових приміщень прибудови гуртожитку №7 для кафедри мовної підготовки ДЗ «ДМА», розташованих за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А у м. Дніпро»
Очікувана вартість
300 045,60 UAH
UA-2019-07-02-000674-a ● 49dfbd8cce4c408db687d9f5011ed257
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" |
Код ЄДРПОУ: | 02010681 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9 |
Контактна особа: |
Євтушенко Світлана Миколаївна +380567440726 vzalubovskaya@dma.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2019 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2019 12:43 |
Очікувана вартість: | 300 045,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1500.23 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування: Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання технічного нагляду по об’єкту: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція нежитлових приміщень прибудови гуртожитку №7 для кафедри мовної підготовки ДЗ «ДМА», розташованих за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А у м. Дніпро»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 44А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати – по мірі надходження бюджетних коштів за виконану роботу, протягом п’яти діб з моменту зарахування бюджетних коштів на рахунок „Замовника”. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2019 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-10.docx | |
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-9.docx | |
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-8.docx | |
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-7.docx | |
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-6.docx | |
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-5.docx | |
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-4.docx | |
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-3.docx | |
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-2.docx | |
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-1.docx | |
02 липня 2019 18:13 |
ТД технагляд гурт7.docx |
05 липня 2019 18:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-10.docx
|
|||
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-9.docx
|
|||
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-8.docx
|
|||
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-7.docx
|
|||
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-6.docx
|
|||
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-5.docx
|
|||
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-4.docx
|
|||
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-3.docx
|
|||
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-2.docx
|
|||
05 липня 2019 18:04 |
Кошторис _ 2-1-1.docx
|
|||
02 липня 2019 18:13 |
ТД технагляд гурт7.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо складу тендерної документації
Дата подання: 03 липня 2019 09:34
Дата відповіді: 05 липня 2019 18:07
У складі тендерної документації не надано: перелік робіт та обсяги, які наведені у локальних кошторисах. В тендерній документації вказано, що вони вкладені окремим файлом, прохаємо викласти відсутній файл.
Відповідь: Шановний Учаснику, до складу тендерної документації додано: перелік робіт та обсяги, які наведені у локальних кошторисах
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-02-000674-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3115711930
Дата подання: 23 липня 2019 14:17
Вимога про відхилення пропозиції ПП "ФЕНІКС"
Згідно додатку 3 до тендерної документації на "71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами (Виконання технічного нагляду по об’єкту: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція нежитлових приміщень прибудови гуртожитку №7 для кафедри мовної підготовки ДЗ «ДМА», розташованих за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А у м. Дніпро») " замовником чітко встановлена вимога: " Учасник повинен підтвердити, що він має можливість базування персоналу та матеріально- технічних ресурсів для проведення робіт у м. Дніпро". Серед документів ПП "ФЕНІКС" у складі пропозиції зазначеного підтвердження не надано. Крім того, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, ПП "ФЕНІКС" надано копії документів щодо здійснення технічного нагляду по об'єкту "Реконструкція будівлі (Старого приміщення) " дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №42 за адресою: вул. Пушкіна, 30-Г, м. Дніпродзержинськ, смт Карнаухівка", в тому числі : довідку №14 від 12.07.2019 р. де вказано , що Договір №1 від 7 липня 2016 р. виконано в повному обсязі. Згідно п. 3.1 цього договору вартість послуг складає 125 742,00 (Сто двадцять п'ять тисяч сімсот сорок дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% – 20 957,00 грн. Проте на підтвердження факту виконання договору надано Акт надання послуг бн від 25.10.2016 р. на суму 11 484,00 (Одинадцять тисяч чотириста вісімдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% – 1 914,00 грн. Навіть якщо фактична вартість послуг склала 11 484,00 грн, мала бути надана копія додаткової угоди на зменшення вартості договору, яка є невід'ємною частиною договору №1 від 7 липня 2016 р. Тобто підтвердження повного виконання договору не надано.
З огляду на вищезазначене, вважаємо що учасником ПП "ФЕНІКС" не виконано всіх умов викладених в тендерній документації та вимагаємо відхилити надану ним пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
З огляду на вищезазначене, вважаємо що учасником ПП "ФЕНІКС" не виконано всіх умов викладених в тендерній документації та вимагаємо відхилити надану ним пропозицію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 липня 2019 15:11
Шановний учаснику, на сьогодні в даній закупівлі йде період кваліфікації переможця, нами здійснюється опрацювання документів, наданих учасником, який надав пропозицію з найменшою ціною. Результати розгляду нами буде опубліковано вчасно.
Номер вимоги: UA-2019-07-02-000674-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ФЕНІКС", Код ЄДРПОУ:32781303
Дата подання: 05 серпня 2019 09:57
У відповідності до п. 3 Розділу 5 тендерної документації тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. З огляду на вищезазначене Замовник повинен був відхилити пропозицію ФОП ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (код ЄДРПОУ 3115711930) як таку, що не відповідає умовам тендерної документації
Вимога Замовника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ФОП Іванюта Я.О. не виконана та вимога про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не виконана, що є порушенням умов тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2019 19:35
Шановний Учаснику на Вашу вимогу повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції учасником торгів ФОП « Іванюта Ярослав Олександрович» надано документи відповідно до умов технічного завдання Замовника, а саме:
• підтверджено досвід виконання аналогічних договорів (надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 17.07.2019р., копії договорів № 27/10-17 від 02.11.17, № 30/10-18 від 01.11.18, копії актів виконаних робіт та відгуки);
• підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації (надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.07.2019р., наказ від 02.11.2016р. №6 про прийняття на постійну роботу, кваліфікаційні сертифікати, свідоцтво від 21.05.2015р. №659 про підвищення кваліфікації).
• підтверджено досвід виконання аналогічних договорів (надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 17.07.2019р., копії договорів № 27/10-17 від 02.11.17, № 30/10-18 від 01.11.18, копії актів виконаних робіт та відгуки);
• підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації (надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.07.2019р., наказ від 02.11.2016р. №6 про прийняття на постійну роботу, кваліфікаційні сертифікати, свідоцтво від 21.05.2015р. №659 про підвищення кваліфікації).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-02-000674-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ФЕНІКС", Код ЄДРПОУ:32781303
Дата подання: 08 серпня 2019 18:52
Дата подання: 08 серпня 2019 18:52
Скарга
Перевірити дії Замовника на предмет наявності порушень при проведенні розгляду тендерних пропозицій ПП "ФЕНІКС" та ФОП "ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" по Процедурі закупівлі. Скасувати рішення про визнання ФОП "ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" переможцем Процедури закупівлі.
Скасувати рішення (Протокол №б/н від 26.07.2019р.) про відхилення пропозиції ПП "ФЕНІКС" та прийняті після цього рішення по Процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2019 21:11
Рішення від 12.08.2019 № 10993 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 21:11
Запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 21:12
Запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2019 18:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2019 № 11824.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2019 14:36
Рішення від 27.08.2019 № 11824.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 20:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №11824-р/пк-пз від 27.08.2019р. зобов'язуємося виконати
Дата виконання рішення замовником: 03 вересня 2019 15:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2019 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ФЕНІКС" |
150 022,80
UAH з ПДВ
|
53 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
168 205,13
UAH з ПДВ
|
54 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІК "ТБТ" |
171 998,40
UAH з ПДВ
|
171 998,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ» |
238 736,84
UAH з ПДВ
|
238 736,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДРЕМСВІТ" |
280 800,00
UAH з ПДВ
|
280 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ФЕНІКС" #32781303 |
Рішення скасоване |
53 999,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 15:04
|
ФОП "ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3115711930 |
Рішення скасоване |
54 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 15:04
|
ПП "ФЕНІКС" #32781303 |
Переможець |
53 999,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 18:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 05:57
|
сканирование0783.pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 11:53
|
Epson_0825.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2020 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 14:06
|
Epson_0739.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 18:59
|
Epson_1070.pdf | укладений |
23 вересня 2019 18:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | нова редакція п.2.1. розділу 2 |
Номер договору про закупівлю: | 2309 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | вартість договору на 2020р, 15773,23 грн., зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2309 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 2309 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |