Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання технічного нагляду по об’єкту: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція нежитлових приміщень прибудови гуртожитку №7 для кафедри мовної підготовки ДЗ «ДМА», розташованих за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А у м. Дніпро»
Очікувана вартість
300 045,60 UAH
UA-2019-07-02-000674-a 49dfbd8cce4c408db687d9f5011ed257
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євтушенко Світлана Миколаївна

+380567440726 vzalubovskaya@dma.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України"
Код ЄДРПОУ: 02010681
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9
Контактна особа: Євтушенко Світлана Миколаївна
+380567440726
vzalubovskaya@dma.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 19 липня 2019 12:43
Очікувана вартість: 300 045,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1500.23 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання технічного нагляду по об’єкту: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція нежитлових приміщень прибудови гуртожитку №7 для кафедри мовної підготовки ДЗ «ДМА», розташованих за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А у м. Дніпро»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 44А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати – по мірі надходження бюджетних коштів за виконану роботу, протягом п’яти діб з моменту зарахування бюджетних коштів на рахунок „Замовника”. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-10.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-9.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-8.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-7.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-6.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-5.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-4.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-3.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-2.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-1.docx
02 липня 2019 18:13
ТД технагляд гурт7.docx
05 липня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-10.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-9.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-8.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-7.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-6.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-5.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-4.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-3.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-2.docx
05 липня 2019 18:04
Кошторис _ 2-1-1.docx
02 липня 2019 18:13
ТД технагляд гурт7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо складу тендерної документації
Дата подання: 03 липня 2019 09:34
Дата відповіді: 05 липня 2019 18:07
У складі тендерної документації не надано: перелік робіт та обсяги, які наведені у локальних кошторисах. В тендерній документації вказано, що вони вкладені окремим файлом, прохаємо викласти відсутній файл.
Відповідь: Шановний Учаснику, до складу тендерної документації додано: перелік робіт та обсяги, які наведені у локальних кошторисах

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-02-000674-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3115711930
Дата подання: 23 липня 2019 14:17
Вимога про відхилення пропозиції ПП "ФЕНІКС"
Згідно додатку 3 до тендерної документації на "71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами (Виконання технічного нагляду по об’єкту: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція нежитлових приміщень прибудови гуртожитку №7 для кафедри мовної підготовки ДЗ «ДМА», розташованих за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А у м. Дніпро») " замовником чітко встановлена вимога: " Учасник повинен підтвердити, що він має можливість базування персоналу та матеріально- технічних ресурсів для проведення робіт у м. Дніпро". Серед документів ПП "ФЕНІКС" у складі пропозиції зазначеного підтвердження не надано. Крім того, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, ПП "ФЕНІКС" надано копії документів щодо здійснення технічного нагляду по об'єкту "Реконструкція будівлі (Старого приміщення) " дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №42 за адресою: вул. Пушкіна, 30-Г, м. Дніпродзержинськ, смт Карнаухівка", в тому числі : довідку №14 від 12.07.2019 р. де вказано , що Договір №1 від 7 липня 2016 р. виконано в повному обсязі. Згідно п. 3.1 цього договору вартість послуг складає 125 742,00 (Сто двадцять п'ять тисяч сімсот сорок дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% – 20 957,00 грн. Проте на підтвердження факту виконання договору надано Акт надання послуг бн від 25.10.2016 р. на суму 11 484,00 (Одинадцять тисяч чотириста вісімдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% – 1 914,00 грн. Навіть якщо фактична вартість послуг склала 11 484,00 грн, мала бути надана копія додаткової угоди на зменшення вартості договору, яка є невід'ємною частиною договору №1 від 7 липня 2016 р. Тобто підтвердження повного виконання договору не надано.
З огляду на вищезазначене, вважаємо що учасником ПП "ФЕНІКС" не виконано всіх умов викладених в тендерній документації та вимагаємо відхилити надану ним пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 липня 2019 15:11
Шановний учаснику, на сьогодні в даній закупівлі йде період кваліфікації переможця, нами здійснюється опрацювання документів, наданих учасником, який надав пропозицію з найменшою ціною. Результати розгляду нами буде опубліковано вчасно.
Номер вимоги: UA-2019-07-02-000674-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ФЕНІКС", Код ЄДРПОУ:32781303
Дата подання: 05 серпня 2019 09:57
У відповідності до п. 3 Розділу 5 тендерної документації тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. З огляду на вищезазначене Замовник повинен був відхилити пропозицію ФОП ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (код ЄДРПОУ 3115711930) як таку, що не відповідає умовам тендерної документації
Вимога Замовника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ФОП Іванюта Я.О. не виконана та вимога про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не виконана, що є порушенням умов тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2019 19:35
Шановний Учаснику на Вашу вимогу повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції учасником торгів ФОП « Іванюта Ярослав Олександрович» надано документи відповідно до умов технічного завдання Замовника, а саме:
• підтверджено досвід виконання аналогічних договорів (надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 17.07.2019р., копії договорів № 27/10-17 від 02.11.17, № 30/10-18 від 01.11.18, копії актів виконаних робіт та відгуки);
• підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації (надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.07.2019р., наказ від 02.11.2016р. №6 про прийняття на постійну роботу, кваліфікаційні сертифікати, свідоцтво від 21.05.2015р. №659 про підвищення кваліфікації).

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-02-000674-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ФЕНІКС", Код ЄДРПОУ:32781303
Дата подання: 08 серпня 2019 18:52
Скарга
Перевірити дії Замовника на предмет наявності порушень при проведенні розгляду тендерних пропозицій ПП "ФЕНІКС" та ФОП "ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" по Процедурі закупівлі. Скасувати рішення про визнання ФОП "ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" переможцем Процедури закупівлі. Скасувати рішення (Протокол №б/н від 26.07.2019р.) про відхилення пропозиції ПП "ФЕНІКС" та прийняті після цього рішення по Процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2019 21:11
Рішення від 12.08.2019 № 10993 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 21:11
Запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 21:12
Запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2019 18:11
Рішення від 27.08.2019 № 11824.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 20:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №11824-р/пк-пз від 27.08.2019р. зобов'язуємося виконати
Дата виконання рішення замовником: 03 вересня 2019 15:04

Документи подані скаржником

08 серпня 2019 18:51
СКАРГА.pdf
08 серпня 2019 18:52
Квитанція.pdf
27 серпня 2019 11:24
Довіреність.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФЕНІКС" 150 022,80
UAH з ПДВ
53 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 168 205,13
UAH з ПДВ
54 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІК "ТБТ" 171 998,40
UAH з ПДВ
171 998,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ» 238 736,84
UAH з ПДВ
238 736,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕМСВІТ" 280 800,00
UAH з ПДВ
280 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 11:04
ТД 15-26.rar
17 липня 2019 11:04
ТД 1-14.rar
17 липня 2019 11:04
Забезпечення.rar

Публічні документи

17 липня 2019 17:56
Електронний підпис
17 липня 2019 16:18
Підписаний_Лицензия.pdf
17 липня 2019 16:18
Підписаний_gar4719.pdf
17 липня 2019 16:18
8. Витяг_1005526578.pdf
17 липня 2019 16:18
7. Проект договору.pdf
17 липня 2019 16:18
5.Довідки.pdf
17 липня 2019 16:18
4.Досвід.pdf
17 липня 2019 16:18
3. Працівник.pdf

Публічні документи

18 липня 2019 10:27
Електронний підпис
18 липня 2019 10:22
Лист НБУ по ліцензії.pdf
18 липня 2019 10:22
9.7.Витяг податкова 2019.pdf
18 липня 2019 10:22
9.6.Витяг ЄДРПОУ.pdf
18 липня 2019 10:22
9.1.Статут.pdf
18 липня 2019 10:21
19.1.Договір оренди.pdf
18 липня 2019 10:21
15.4.Наказ Медведев.pdf
18 липня 2019 10:21
15.2.Наказ Скрипаченко.pdf
18 липня 2019 10:21
15.1. Додаток Лист ДАБІ.pdf
18 липня 2019 10:21
12. Проект договору.pdf
18 липня 2019 10:21
0.Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2019 16:21
Електронний підпис
17 липня 2019 16:16
Аналогічні договори.PDF
17 липня 2019 16:16
БГ.rar
17 липня 2019 16:16
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

17 липня 2019 15:33
Установчі документи.pdf
17 липня 2019 15:33
Реєстр документів.pdf
17 липня 2019 15:33
Довідки, листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФЕНІКС"

ФОП "ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ "ВІК "ТБТ"

ТОВ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ»

ТОВ "БУДРЕМСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ФЕНІКС"
#32781303
Рішення скасоване 53 999,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 15:04
ФОП "ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3115711930
Рішення скасоване 54 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 15:04
ПП "ФЕНІКС"
#32781303
Переможець 53 999,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 18:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 18:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ФЕНІКС"
#32781303
53 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 09:11
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 05:57
сканирование0783.pdf зміни до договору
02 січня 2021 09:36
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 11:53
Epson_0825.pdf зміни до договору
10 лютого 2020 11:51
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 14:06
Epson_0739.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:02
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 18:59
Epson_1070.pdf укладений
23 вересня 2019 18:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): нова редакція п.2.1. розділу 2
Номер договору про закупівлю: 2309
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вартість договору на 2020р, 15773,23 грн., зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 2309
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2309
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 53 998,99
UAH (в тому числі ПДВ 8 999,83 UAH)