Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт високовольтної комірки КРУВ-6
Overhaul of the high-voltage cell KRUV-6
Overhaul of the high-voltage cell KRUV-6
Очікувана вартість
5 330 000,00 UAH
UA-2019-07-02-000618-c ● 62a0c872e6504beaa54c5681afaaaa0b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство «Шахта ім. М.С. Сургая» |
Код ЄДРПОУ: | 40695853 |
Місцезнаходження: | 85670, Україна , Донецька область обл., Вугледар, Вугледар |
Контактна особа: |
Сівцов Сергій Валентинович 380627364177 postmaster@udon3.donetsk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Enterprise " Mine M.S. Surhaya " |
National ID: | 40695853 |
Contact point: |
Sivcov Sergiy Valentinovich 380627364177 postmaster@udon3.donetsk.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 липня 2019 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2019 12:29 |
Очікувана вартість: | 5 330 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 02 липня 2019 12:48 |
Enquiries until: | 23 липня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 29 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 серпня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 5 330 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 53 300 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Капітальний ремонт високовольтної комірки КРУВ-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85670, Україна, Донецька область, Вугледар, Вугледар
ДК 021:2015: 50000000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування
Overhaul of the high-voltage cell KRUV-6
CPV: 50000000-5
Період постачання:
з 19 серпня 2019 по 30 червня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2019 13:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2019 13:12 |
ТД кап. ремонт високовольтної комірки КРУВ-6.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-02-000618-c.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП-РУДПРОМАВТОМАТИКА", Код ЄДРПОУ:33355209
Дата подання: 23 серпня 2019 16:40
Щодо безпідставного недопущення до аукціону.
Згідно протоколу від 22.08.2019р. розгляду тендерних пропозицій учасників на закупівлю (прекваліфікація) товару за кодом ДК 021:015 (CPV): 50000000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування», зазначаємо наступне:
1. Стосовно ненадання до складу документів пропозиції виписки протоколу засновників, наказу про призначення, довіреності, доручення, підтверджуючого повноваження посадової особи на підписання документів (відповідно до ч.1 розділу 3 тендерної документації закупівлі UA-2019-07-02-000618-c).
До складу тендерної документації ТОВ "НВП-Рудпромавтоматика" було надано довідку за вих. 69-07 від 31.07.2019р. змістом якої визначено службових (посадових) осіб ТОВ «НВП-РУДПРОМАВТОМАТИКА», яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме:
*має право підпису тендерної пропозиції - Целобанов Василь Миколайович, директор;
*має право підпису договору -Целобанов Василь Миколайович, директор.
Зазначена довідка скріплена печаткою підприємства та оформлена у відповідності до вимог тендерної документації.
Крім того, у вільному безкоштовному доступі працює Інтернет ресурс «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», який надає вичерпну інформацію стосовно юридичної особи, підписантів та осіб, обраних до органів управління товариства та поточний стан підприємства.
2. Стосовно ненадання довідки про розрахунок цін та усіх витрат (п.2.1.1., розділ 4 тендерної документації закупівлі UA-2019-07-02-000618-c).
До складу тендерної документації ТОВ "НВП-Рудпромавтоматика" було надано довідку за вих. № 67-07 від 31.07.2019р. відповідно до змісту якої було надано погодження нас, як Учасника на усі істотні умови договору Замовника. Так, відповідно до проекту договору на виконання робіт (додаток №4 тендерної документації закупівлі UA-2019-07-02-000618-c) розділ «5. Передача обладнання в ремонт» чітко передбачається, що всі необхідні супутні витрати, необхідні для надання послуг з капітального ремонту сплачуються Виконавцем (п. 5.1.). Таким чином, відповідно до викладеної інформації у довідці ТОВ "НВП-Рудпромавтоматика" за замовчуванням повідомляє, що всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника враховані в ціну закупівлі.
3. Стосовно ненадання кольорової сканованої копії витягу з реєстру платників податків на додану вартість зазначаємо, що ТОВ "НВП-Рудпромавтоматика" було завантажено на торговий майданчик свідоцтво про реєстрацію платника податків, дія якого є актуальною - не скасованою. Пред`явлення свідоцтва платника ПДВ не означає, що ТОВ "НВП-Рудпромавтоматика" втратило статус платника ПДВ і не може бути допущено до участі у закупівлі.
Крім того, у вільному доступі працює Інтернет ресурс Державної фіскальної служби, який щоденно оновлює дані і надає актуальну інформацію стосовно платників ПДВ.
З огляду на вказане, ТОВ "НВП-Рудпромавтоматика" було надано усі документи, підтверджуючі кваліфікаційні вимоги працівників та досвід виконання аналогічних робіт; надана інформація про необхідне обладнання для виконання робіт, що є найбільш преференційним показником для проходження Учасника закупівля на стадії прекваліфікації.
У порівняні з довідками про матеріально – технічну базу та наявність кваліфікованих працівників, поданими ТОВ «Драгарем» та ТОВ «Вейтон Компані – вбачається певна упередженість до нашого підприємства та дискримінація як потенційного Учасника – виробника.
Враховуючи викладене, вважаємо що зазначені у протоколі від 22.08.2019р. розгляду тендерних пропозицій учасників на закупівлю (прекваліфікація) товару за кодом ДК 021:015 (CPV): 50000000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування» причини для недопущення до аукціону дискримінаційними та упередженими.
Просимо розглянути вимогу та допустити до участі у аукціоні.
Розгорнути
Згорнути
1. Стосовно ненадання до складу документів пропозиції виписки протоколу засновників, наказу про призначення, довіреності, доручення, підтверджуючого повноваження посадової особи на підписання документів (відповідно до ч.1 розділу 3 тендерної документації закупівлі UA-2019-07-02-000618-c).
До складу тендерної документації ТОВ "НВП-Рудпромавтоматика" було надано довідку за вих. 69-07 від 31.07.2019р. змістом якої визначено службових (посадових) осіб ТОВ «НВП-РУДПРОМАВТОМАТИКА», яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме:
*має право підпису тендерної пропозиції - Целобанов Василь Миколайович, директор;
*має право підпису договору -Целобанов Василь Миколайович, директор.
Зазначена довідка скріплена печаткою підприємства та оформлена у відповідності до вимог тендерної документації.
Крім того, у вільному безкоштовному доступі працює Інтернет ресурс «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», який надає вичерпну інформацію стосовно юридичної особи, підписантів та осіб, обраних до органів управління товариства та поточний стан підприємства.
2. Стосовно ненадання довідки про розрахунок цін та усіх витрат (п.2.1.1., розділ 4 тендерної документації закупівлі UA-2019-07-02-000618-c).
До складу тендерної документації ТОВ "НВП-Рудпромавтоматика" було надано довідку за вих. № 67-07 від 31.07.2019р. відповідно до змісту якої було надано погодження нас, як Учасника на усі істотні умови договору Замовника. Так, відповідно до проекту договору на виконання робіт (додаток №4 тендерної документації закупівлі UA-2019-07-02-000618-c) розділ «5. Передача обладнання в ремонт» чітко передбачається, що всі необхідні супутні витрати, необхідні для надання послуг з капітального ремонту сплачуються Виконавцем (п. 5.1.). Таким чином, відповідно до викладеної інформації у довідці ТОВ "НВП-Рудпромавтоматика" за замовчуванням повідомляє, що всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника враховані в ціну закупівлі.
3. Стосовно ненадання кольорової сканованої копії витягу з реєстру платників податків на додану вартість зазначаємо, що ТОВ "НВП-Рудпромавтоматика" було завантажено на торговий майданчик свідоцтво про реєстрацію платника податків, дія якого є актуальною - не скасованою. Пред`явлення свідоцтва платника ПДВ не означає, що ТОВ "НВП-Рудпромавтоматика" втратило статус платника ПДВ і не може бути допущено до участі у закупівлі.
Крім того, у вільному доступі працює Інтернет ресурс Державної фіскальної служби, який щоденно оновлює дані і надає актуальну інформацію стосовно платників ПДВ.
З огляду на вказане, ТОВ "НВП-Рудпромавтоматика" було надано усі документи, підтверджуючі кваліфікаційні вимоги працівників та досвід виконання аналогічних робіт; надана інформація про необхідне обладнання для виконання робіт, що є найбільш преференційним показником для проходження Учасника закупівля на стадії прекваліфікації.
У порівняні з довідками про матеріально – технічну базу та наявність кваліфікованих працівників, поданими ТОВ «Драгарем» та ТОВ «Вейтон Компані – вбачається певна упередженість до нашого підприємства та дискримінація як потенційного Учасника – виробника.
Враховуючи викладене, вважаємо що зазначені у протоколі від 22.08.2019р. розгляду тендерних пропозицій учасників на закупівлю (прекваліфікація) товару за кодом ДК 021:015 (CPV): 50000000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування» причини для недопущення до аукціону дискримінаційними та упередженими.
Просимо розглянути вимогу та допустити до участі у аукціоні.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-07-02-000618-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП-РУДПРОМАВТОМАТИКА", Код ЄДРПОУ:33355209
Дата подання: 23 серпня 2019 16:24
Щодо неналежно поданих документів
З огляду на подані документи ТОВ "ДРАГАРЕМ", деякі з них не відповідають вимога тендерної документації, а саме:
1. Не завірена належним чином копія Статуту (п.6, розділ 2, таблиця 1, додаток №2 до документації тендерних торгів).
2. Не завірена належним чином копія Дозволу, виданого уповноваженим органом на ремонт та обслуговування предмету закупівлі (п. 9 розділ 2, таблиця 1, додаток №2 до документації тендерних торгів).
3. Відсутня інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, передбачених тендерною документацією.
В учасника міститься довідка №28/07-2 від 28.07.2019р. про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід з інформацією лише про одного працівника – директора ТОВ «Драгарем», який жодним чином не є кваліфікованим працівником з необхідними знаннями для виконання робіт (послуг) передбачених тендерною документацією.
В той же час ТОВ «Драгарем» надає копію дилерського договору з виробником - ТОВ «Енергоресурс 36», але жодної інформації щодо кваліфікованих спеціалістів ТОВ "Енергоресурс 36" не міститься, що ставить під сумнів наявність кваліфікованого штату працівників для виконання робіт, а також реальність виконання робіт якісно та в зазначені терміни.
4. Відсутня інформація щодо наявності матеріально – технічної бази.
Матеріально – технічна база це сукупність необхідних для виробничого процесу засобів виробництва (устаткування, приладів, різноманітних транспортних засобів, допоміжних підприємств, під'їзних шляхів тощо) необхідних для виконання робіт (надання послуг) передбачених тендерною документацією.
З огляду на надану ТОВ «Драгарем» довідку за вих. № 28/07-1 від 28.07.2019р. має в оренді офісні, складські та виробничі приміщення, транспортна засоби. Але інформація щодо устаткування та приладів (наприклад – зварювальні автомати, гибочні преси), які будуть застосовані під час проведення капітального ремонту обладнання, відсутня.
Таким чином, наявність зазначених фактів ставить під сумнів об’єктивність участі ТОВ «ДРАГАРЕМ" у процедурі закупівлі в цілому, а також реальності виконання робіт у заявлені строки та з відповідною якістю.
Розгорнути
Згорнути
1. Не завірена належним чином копія Статуту (п.6, розділ 2, таблиця 1, додаток №2 до документації тендерних торгів).
2. Не завірена належним чином копія Дозволу, виданого уповноваженим органом на ремонт та обслуговування предмету закупівлі (п. 9 розділ 2, таблиця 1, додаток №2 до документації тендерних торгів).
3. Відсутня інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, передбачених тендерною документацією.
В учасника міститься довідка №28/07-2 від 28.07.2019р. про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід з інформацією лише про одного працівника – директора ТОВ «Драгарем», який жодним чином не є кваліфікованим працівником з необхідними знаннями для виконання робіт (послуг) передбачених тендерною документацією.
В той же час ТОВ «Драгарем» надає копію дилерського договору з виробником - ТОВ «Енергоресурс 36», але жодної інформації щодо кваліфікованих спеціалістів ТОВ "Енергоресурс 36" не міститься, що ставить під сумнів наявність кваліфікованого штату працівників для виконання робіт, а також реальність виконання робіт якісно та в зазначені терміни.
4. Відсутня інформація щодо наявності матеріально – технічної бази.
Матеріально – технічна база це сукупність необхідних для виробничого процесу засобів виробництва (устаткування, приладів, різноманітних транспортних засобів, допоміжних підприємств, під'їзних шляхів тощо) необхідних для виконання робіт (надання послуг) передбачених тендерною документацією.
З огляду на надану ТОВ «Драгарем» довідку за вих. № 28/07-1 від 28.07.2019р. має в оренді офісні, складські та виробничі приміщення, транспортна засоби. Але інформація щодо устаткування та приладів (наприклад – зварювальні автомати, гибочні преси), які будуть застосовані під час проведення капітального ремонту обладнання, відсутня.
Таким чином, наявність зазначених фактів ставить під сумнів об’єктивність участі ТОВ «ДРАГАРЕМ" у процедурі закупівлі в цілому, а також реальності виконання робіт у заявлені строки та з відповідною якістю.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-07-02-000618-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП-РУДПРОМАВТОМАТИКА", Код ЄДРПОУ:33355209
Дата подання: 23 серпня 2019 16:30
Щодо неналежно поданих документів
З огляду на подані документи ТОВ «ВЕЙТОН КОМПАНІ» документи, деякі з них не відповідають вимога тендерної документації, а саме:
1. Відсутня інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, передбачених тендерною документацією.
В учасника міститься довідка №25.07-32 від 25.07.2019р. про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід з інформацією лише про 4х менеджерів зі збуту, директора та водія, які жодним чином не є кваліфікованими працівниками з необхідними знаннями для виконання робіт (послуг) передбачених тендерною документацією.
В той же час ТОВ «Вейтон Компані» надає копію дилерського договору з виробником - ТОВ «Донецький завод «Углетех», але жодної інформації щодо кваліфікованих спеціалістів на ТОВ «Донецький завод «Углетех» не міститься, що ставить під сумнів наявність штату працівників для виконання робіт, а також реальність виконання робіт якісно та в зазначені терміни.
2. Відсутня інформація щодо наявності матеріально – технічної бази.
Матеріально – технічна база це сукупність необхідних для виробничого процесу засобів виробництва (устаткування, приладів, різноманітних транспортних засобів, допоміжних підприємств, під'їзних шляхів тощо) необхідних для виконання робіт (надання послуг) передбачених тендерною документацією.
З огляду на надану ТОВ «Вейтон Компані» довідку за вих. №25.07-3 від 25.07.2019р. має в оренді офісні, складські та виробничі приміщення, транспортна засоби. Але інформація щодо устаткування та приладів (наприклад – зварювальні автомати, гибочні преси), які будуть застосовані під час проведення капітального ремонту обладнання, відсутня.
Таким чином, наявність зазначених фактів ставить під сумнів ставить під сумнів об’єктивність участі ТОВ «Вейтон Компані» у процедурі закупівлі, а також реальності виконання робіт у заявлені строки та з відповідною якістю.
Просимо прийняти відповідні міри.
Розгорнути
Згорнути
1. Відсутня інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, передбачених тендерною документацією.
В учасника міститься довідка №25.07-32 від 25.07.2019р. про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід з інформацією лише про 4х менеджерів зі збуту, директора та водія, які жодним чином не є кваліфікованими працівниками з необхідними знаннями для виконання робіт (послуг) передбачених тендерною документацією.
В той же час ТОВ «Вейтон Компані» надає копію дилерського договору з виробником - ТОВ «Донецький завод «Углетех», але жодної інформації щодо кваліфікованих спеціалістів на ТОВ «Донецький завод «Углетех» не міститься, що ставить під сумнів наявність штату працівників для виконання робіт, а також реальність виконання робіт якісно та в зазначені терміни.
2. Відсутня інформація щодо наявності матеріально – технічної бази.
Матеріально – технічна база це сукупність необхідних для виробничого процесу засобів виробництва (устаткування, приладів, різноманітних транспортних засобів, допоміжних підприємств, під'їзних шляхів тощо) необхідних для виконання робіт (надання послуг) передбачених тендерною документацією.
З огляду на надану ТОВ «Вейтон Компані» довідку за вих. №25.07-3 від 25.07.2019р. має в оренді офісні, складські та виробничі приміщення, транспортна засоби. Але інформація щодо устаткування та приладів (наприклад – зварювальні автомати, гибочні преси), які будуть застосовані під час проведення капітального ремонту обладнання, відсутня.
Таким чином, наявність зазначених фактів ставить під сумнів ставить під сумнів об’єктивність участі ТОВ «Вейтон Компані» у процедурі закупівлі, а також реальності виконання робіт у заявлені строки та з відповідною якістю.
Просимо прийняти відповідні міри.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 серпня 2019
Найменування: | Державне підприємство «Шахта ім. М.С. Сургая» |
Код ЄДРПОУ: | 40695853 |
Місцезнаходження: | 85670, Україна, Донецька область обл., Вугледар, Вугледар |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП-РУДПРОМАВТОМАТИКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ДРАГАРЕМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ЕЛТЕКО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ВЕЙТОН КОМПАНІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДРАГАРЕМ" #42890227 |
Переможець |
5 171 232,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2020 08:46
|
171Т додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
24 червня 2020 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 10:57
|
171Т від 12.09.2019р., Драгарем, кап. ремонт КРУВ-6.PDF | укладений |
12 вересня 2019 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 171Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |