Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підводна багатофункціональна інспекційна система для ВП АРС
Underwater multifunctional inspection system for SS ARS
Underwater multifunctional inspection system for SS ARS
Очікувана вартість
38 222 078,62 UAH
UA-2019-07-02-000578-a ● 4bc202cb6a2d4a44ba8b6337198a601b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Касперович І. Л. (ВП АРС) +38(050)4654737 kasperovich@ars.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Skubrii Nataliia 206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Касперович І. Л. (ВП АРС) +38(050)4654737 kasperovich@ars.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 липня 2019 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 15:08 |
Очікувана вартість: | 38 222 078,62 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 191 110,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 382220.78 UAH |
Publication date: | 02 липня 2019 16:40 |
Enquiries until: | 01 жовтня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 07 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 жовтня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 38 222 079 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 191 110 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38820000-9: Пристрої дистанційного керування
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Підводна багатофункціональна інспекційна система для ВП АРС (джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38820000-9 — Пристрої дистанційного керування
Underwater multifunctional inspection system for SS ARS
CPV: 38820000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2019 13:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2019 13:09 |
6303 - ТД - 7.doc | |
01 жовтня 2019 13:09 |
6303- перелік ЗТД - 7.doc | |
24 вересня 2019 14:29 |
6303- перелік ЗТД - 6.doc | |
19 вересня 2019 11:53 |
6303- перелік ЗТД - 5.doc | |
12 вересня 2019 14:08 |
6303- перелік ЗТД - 4.doc | |
10 вересня 2019 16:03 |
Додаток 4 до ТД - ТВтаУП - 3.pdf | |
10 вересня 2019 16:03 |
6303- перелік ЗТД - 3.doc | |
28 серпня 2019 12:53 |
6303- перелік ЗТД - 2.doc | |
01 серпня 2019 12:10 |
6303- перелік ЗТД - 1.doc | |
02 липня 2019 16:37 |
6303 - procurement notice.docx | |
02 липня 2019 16:37 |
6303_витяг з протоколу ТК_02.07.2019.pdf | |
02 липня 2019 16:37 |
Додаток 6 до ТД - митні платежі.docx | |
02 липня 2019 16:37 |
Додаток 5 до ТД - досвід виконання.docx | |
02 липня 2019 16:37 |
Додаток 3 до ТД - проект договору.pdf | |
02 липня 2019 16:37 |
Додаток 2 до ТД - інформація про тех характеристики.docx | |
02 липня 2019 16:37 |
Додаток 1 до ТД - тендерна пропозиція цінова.docx |
01 жовтня 2019 13:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
01 жовтня 2019 13:09 |
6303 - ТД - 7.doc
|
|||||||||||||||||||||
01 жовтня 2019 13:09 |
6303- перелік ЗТД - 7.doc
|
|||||||||||||||||||||
24 вересня 2019 14:29 |
6303- перелік ЗТД - 6.doc
|
|||||||||||||||||||||
19 вересня 2019 11:53 |
6303- перелік ЗТД - 5.doc
|
|||||||||||||||||||||
12 вересня 2019 14:08 |
6303- перелік ЗТД - 4.doc
|
|||||||||||||||||||||
10 вересня 2019 16:03 |
Додаток 4 до ТД - ТВтаУП - 3.pdf
|
|||||||||||||||||||||
10 вересня 2019 16:03 |
6303- перелік ЗТД - 3.doc
|
|||||||||||||||||||||
28 серпня 2019 12:53 |
6303- перелік ЗТД - 2.doc
|
|||||||||||||||||||||
01 серпня 2019 12:10 |
6303- перелік ЗТД - 1.doc
|
|||||||||||||||||||||
02 липня 2019 16:37 |
6303 - procurement notice.docx
|
|||||||||||||||||||||
02 липня 2019 16:37 |
6303_витяг з протоколу ТК_02.07.2019.pdf
|
|||||||||||||||||||||
02 липня 2019 16:37 |
Додаток 6 до ТД - митні платежі.docx
|
|||||||||||||||||||||
02 липня 2019 16:37 |
Додаток 5 до ТД - досвід виконання.docx
|
|||||||||||||||||||||
02 липня 2019 16:37 |
Додаток 3 до ТД - проект договору.pdf
|
|||||||||||||||||||||
02 липня 2019 16:37 |
Додаток 2 до ТД - інформація про тех характеристики.docx
|
|||||||||||||||||||||
02 липня 2019 16:37 |
Додаток 1 до ТД - тендерна пропозиція цінова.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Трактування вимог ТД
Дата подання: 22 серпня 2019 10:53
Дата відповіді: 28 серпня 2019 09:30
Наше підприємство має намір прийняти участь в процедурі закупівлі. З метою усунення неоднозначних трактувань формулювання вимоги викладеної в п. 5.1 Тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» просимо замовника роз'яснити, як саме розуміти останнє речення вимоги: Аналогічними договорами вважаються договори на постачання інспекційних систем для корпусу реактора та внутрішньо корпусного обладнання на АЕС? Замовник вимагає у якості підтвердження надати договори на постачання інспекційних систем для корпусу реактора та внутрішньо корпусного обладнання в яких покупцем є АЕС, чи договори в яких зазначене обладнання реалізується для потреб АЕС?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку
Параметри середовища
Дата подання: 30 серпня 2019 10:28
Дата відповіді: 04 вересня 2019 10:18
Пункт 6.8 Технічних вимог містить вимогу "матеріали і компоненти не повинні бути корозійностійкими". Очевидно, що це є помилкою. Просимо внести відповідні зміни у пункт 6.8, тобто видалити "не"
Відповідь: У разі виробничої доцільності відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено роз’яснення до тендерної документації.
Щодо подовження строку поставки товарів
Дата подання: 03 вересня 2019 13:17
Дата відповіді: 06 вересня 2019 13:12
Відповідно до пункту 4.4, Розділу І Тендерної документації, необхідний строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - до 31.12.2019.
Час на проведення процедури закупівлі, що оприлюднена відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме розгляд тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, проведення аукціону, визначення переможця, укладання договору поставки - в сукупності становить 50-60 днів від кінцевої дати подання пропозицій до підписання договору з переможцем.
Таким чином договір поставки з переможцем може бути укладено не раніше ніж в першій половині листопада 2019 року.
Враховуючи, що технологічний строк виробництва підводної багатофункціональної інспекційної системи складає 5-6 місяців від дати підписання договору, часу на виробництво обладнання, проведення випробувань та оцінку на етапі виготовлення за участю представників Покупця (Кінцевого споживача) на майданчику Виробника не достатньо для виконання поставки у зазначений в тендерній документації строк.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині строку поставки товарів, та викласти в наступній редакції – протягом 6 місяців з дати підписання договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "За результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що відповідно до інформації наданої замовником, перенесення строку поставки є неможливим, у зв’язку з виробничою необхідністю використання даної системи у І кварталі 2020 року".
Матеріал пристрою всмоктування системи вилучення сторонніх предметів
Дата подання: 06 вересня 2019 08:59
Дата відповіді: 10 вересня 2019 15:47
Доброго дня. Чи може бути матеріал пристрою всмоктування системи вилучення сторонніх предметів бути виготовлений зі спеціального-прочного, прозорого, радіаційно-стійкого пластику? Це значно зменшить вагу (для більш легкої та точної орієнтації всмоктувального пристрою). Або поясніть необхідність використання нержавіючої сталі замість пластику як матеріал пристрою всмоктування системи вилучення сторонніх предметів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі: "Основним конструкційним матеріалом, який застосовується для обладнання 1-го контуру АЕС, є нержавіюча сталь. Це обумовлено її високою корозійною та радіаційною стійкістю і здатністю до легкої дезактивації із застосуванням дезактивуючих середовищ: лужні і кислотні розчини. Окрім того, нержавіюча сталь не має у складі компонентів, які можуть внести галогени, срібло, свинець, цинк, ртуть, сірку, мідь до води РУ та призвести до механічного чи хімічного забруднення води 1-го контуру РУ.
Таким чином, з урахуванням апробованої практики, пристрій всмоктування системи вилучення сторонніх предметів повинен виготовлятися з нержавіючої сталі".
Таким чином, з урахуванням апробованої практики, пристрій всмоктування системи вилучення сторонніх предметів повинен виготовлятися з нержавіючої сталі".
кут повороту 360 градусів для передньої камери
Дата подання: 06 вересня 2019 09:26
Дата відповіді: 10 вересня 2019 15:48
Доброго дня
Прошу пояснити необхідність куту повороту 360 градусів для передньої камери (як знімальної Кольорової радіаційно-стійкої так і знімальної монохромної радіаційно-стійкої відеокамери), адже для прототипів, які мають попередньо встановлену камеру (як більшість прототипів, наприклад DELFIN DEKRA GmbH) кути повороту більш ніж 180 градусів будут приводити до трансляції частин роботу (тому ща камера будет наведена на його частини а не на підводний простір). Винесення камери за корпус робота - призведе до збільшення розмірів а також до можливого пошкодження камери при зіткненнях с корпусом реактора та іншими конструкціями.
Пропоную видалити цей пункт (про необхідність куту повороту 360 градусів) як такого що не має практичного сенсу, але звужує конкуренцію та приводить до збільшення ваги ПБІС та значно збільшує вартість, складність системи. Камеру можна оріентувати за допомогою орієнтування самого робота враховуючи вимоги що до розмірів (довжина х ширина х висота для забезпечення можливості маневрування в обмеженому просторі радіусних переходів патрубків Ду830) та вимоги щодо переміщення в площинах та здатність підтримки на заданій глибині
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі: "Кут повороту 360 градусів в горизонтальній площині для передньої камери в сукупності з кутом нахилу донизу у вертикальній площині 110 градусів забезпечує можливість огляду простору під ПБІС. Ця функція є важливою під час вилучення сторонніх предметів зі стаканів шахти реактору і тому не може бути вилучена з технічних вимог та умов постачання".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-02-000578-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37269255
Дата подання: 22 серпня 2019 23:05
Щодо характеристик предмету закупівлі
Наша компанія представляє одного зі світових лідерів з виробництва обладнання для об’єктів ядерної енергетики (далі – Виробник), включаючи підводних багатофункціональних інспекційних систем (далі – Система), що застосовуються, зокрема на АЕС, для оперативного виконання візуальної інспекції внутрішньокорпусного простору реактора та вилучення сторонніх предметів з ВКП, БВтаП та ТВЗ.
Детально вивчивши Технічні вимоги та умови постачання 001-19-ТВтаУП-ІЦ (далі – ТВ) та виходячи з досвіду виробництва аналогічних систем Виробником для багатьох АЕС по всьому світу, стверджуємо, що частина характеристик Системи, що вимагаються у ТВ, є надлишковими.
Зокрема, наступне:
1. ТВ містять вимогу щодо швидкості системи, а саме, у п.6.6.2 зазначено значення: «до 0,5 м/с» та у Додатку 2: «0,3-0,5 м/с чи більший». Наразі, виходячи з досвіду Виробника, такі значення є надлишковими, тому системи проектуються для роботи з максимальною швидкістю 0,35 м/с. Аналогічні системи у світі не експлуатуються на швидкостях більше 0,35 м/с, так як це значенням є максимальним для ефективної та безпечної роботи систем. На це значення і орієнтуються світові виробники подібних систем. Таким чином, вимагаємо змінити максимальне значення у п.6.6.2 та у Додатку 2 ТВ на 0,35 м/с, що дозволить позбутись надлишкових вимог та розширити коло потенційних учасників.
2. ТВ містять вимогу щодо розподільної здатності зображення вбудованої кормової відеокамери, а саме, у п.6.6.6 та у Додатку 2 зазначено значення: «460і чи більше». Зазначаємо, що ця вимога є аналогічною до вимоги до знімальної монохромної радіаційно-стійкої відеокамери, що призначена безпосередньо для інспекції. Наразі, вбудована кормова відеокамера призначена для можливості безпечного керування системою в разі руху заднім ходом, тому не вимагає такого високого значення розподільної здатності. Для безпечного керування достатнім значенням розподільчої здатності є 360і. Таким чином, вимагаємо змінити вимогу щодо максимального значення розподільної здатності зображення вбудованої кормової відеокамери у п.6.6.6 та у Додатку 2 ТВ на 360і, що дозволить позбутись надлишкових вимог та розширити коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Детально вивчивши Технічні вимоги та умови постачання 001-19-ТВтаУП-ІЦ (далі – ТВ) та виходячи з досвіду виробництва аналогічних систем Виробником для багатьох АЕС по всьому світу, стверджуємо, що частина характеристик Системи, що вимагаються у ТВ, є надлишковими.
Зокрема, наступне:
1. ТВ містять вимогу щодо швидкості системи, а саме, у п.6.6.2 зазначено значення: «до 0,5 м/с» та у Додатку 2: «0,3-0,5 м/с чи більший». Наразі, виходячи з досвіду Виробника, такі значення є надлишковими, тому системи проектуються для роботи з максимальною швидкістю 0,35 м/с. Аналогічні системи у світі не експлуатуються на швидкостях більше 0,35 м/с, так як це значенням є максимальним для ефективної та безпечної роботи систем. На це значення і орієнтуються світові виробники подібних систем. Таким чином, вимагаємо змінити максимальне значення у п.6.6.2 та у Додатку 2 ТВ на 0,35 м/с, що дозволить позбутись надлишкових вимог та розширити коло потенційних учасників.
2. ТВ містять вимогу щодо розподільної здатності зображення вбудованої кормової відеокамери, а саме, у п.6.6.6 та у Додатку 2 зазначено значення: «460і чи більше». Зазначаємо, що ця вимога є аналогічною до вимоги до знімальної монохромної радіаційно-стійкої відеокамери, що призначена безпосередньо для інспекції. Наразі, вбудована кормова відеокамера призначена для можливості безпечного керування системою в разі руху заднім ходом, тому не вимагає такого високого значення розподільної здатності. Для безпечного керування достатнім значенням розподільчої здатності є 360і. Таким чином, вимагаємо змінити вимогу щодо максимального значення розподільної здатності зображення вбудованої кормової відеокамери у п.6.6.6 та у Додатку 2 ТВ на 360і, що дозволить позбутись надлишкових вимог та розширити коло потенційних учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 15:59
Відповідь надана підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "ВП «Атомремонтсервіс» було проведено дослідження ринку інспекційних систем (далі – Система), що застосовується на АЕС для оперативного виконання візуальної інспекції внутрішньо корпусного простору реактора та вилучення сторонніх предметів з внутрішньо корпусного простору, басейну витримки та перевантаження, тепловиділяючих збірках, на підставі чого зроблено висновок, що новітні системи різноманітних світових виробників проектуються саме із зазначеними у технічних вимогах параметрами.
Оскільки вказане обладнання планується до використання у корпусі реактора, що відноситься до 1 класу безпеки, надзвичайно важливим є забезпечення коректного маневрування Системи у всіх напрямках руху. При цьому, якість зображення, яке отримує оператор обладнання, може бути вирішальним.
Враховуючи необхідність постачання найкращого та сучасного обладнання не вважаємо за доцільне занижувати вказані технічні параметри".
Оскільки вказане обладнання планується до використання у корпусі реактора, що відноситься до 1 класу безпеки, надзвичайно важливим є забезпечення коректного маневрування Системи у всіх напрямках руху. При цьому, якість зображення, яке отримує оператор обладнання, може бути вирішальним.
Враховуючи необхідність постачання найкращого та сучасного обладнання не вважаємо за доцільне занижувати вказані технічні параметри".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-02-000578-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВІВО ГРУП", Код ЄДРПОУ:42437428
Дата подання: 31 липня 2019 23:50
Дата подання: 31 липня 2019 23:50
СКАРГА, що стосуються тендерної документації
Скаржник звертається до Органу оскарження з проханням:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника виключити з ТД дискримінаційну вимогу «Аналогічними договорами вважаються договори на постачання інспекційних систем для корпуса реактора та внутрішньо корпусного обладнання на АЕС.» та викласти дану вимогу в наступній редакції «Аналогічними договорами вважаються договори щодо постачання інспекційних систем».
3. Зобов’язати Замовника виключити з ТД вимоги, що суперечать чинному законодавству, а саме викласти вимогу «Довідка встановленої форми (Додаток 5 до ТД), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного договору, разом з найменуванням суб’єкта, з яким було укладено такий договір, його адресою та контактними телефонами, номером та датою, загальною сумою, найменуванням продукції, обсягом поставки та інформацією про стан виконання (допускається зазначення одного або більше договорів).» в наступній редакції «Довідка встановленої форми (Додаток 5 до ТД), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного договору, разом з найменуванням суб’єкта, з яким було укладено такий договір, його адресою та контактними телефонами, номером та датою, найменуванням продукції, обсягом поставки та інформацією про стан виконання (допускається зазначення одного або більше договорів).» та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Додатку 5 до ТД, а саме: видалити стовпчик «Загальна сума договору».
4. Зобов’язати Замовника виключити з ТД дискримінаційну вимогу щодо надання відгуку кінцевого споживача.
5. Зобов’язати Замовника виключити з ТД дискримінаційні вимоги та вимоги, що суперечать чинному законодавству, та викласти вимогу «Додатково в підтвердження наявності позитивного досвіду постачання запропонованої продукції вказаного виробника, учасник у складі тендерної пропозиції надає референції (відгук) кінцевого споживача з зазначенням типу такої продукції, місце установки та результатів експлуатації.» в наступній редакції «Додатково в підтвердження наявності позитивного досвіду постачання запропонованої продукції вказаного виробника, учасник у складі тендерної пропозиції надає референції (відгук) контрагента(ів), який(і) зазначений(і) в довідці згідно Додатку 5 до ТД, з зазначенням типу такої продукції та результатів експлуатації.».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 серпня 2019 16:49
Рішення від 05.08.2019 № 10604 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 серпня 2019 16:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2019 № 11470.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 20:02
Рішення від 19.08.2019 № 11470.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2019 20:03
Номер скарги: UA-2019-07-02-000578-a.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ВІВО ГРУП", Код ЄДРПОУ:42437428
Дата подання: 15 вересня 2019 20:22
Дата подання: 15 вересня 2019 20:22
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 18.09.2019 № 13158.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 17:05
Номер скарги: UA-2019-07-02-000578-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Науково-виробниче підприємство Моноліт Енерго", Код ЄДРПОУ:33675000
Дата подання: 08 листопада 2019 18:53
Дата подання: 08 листопада 2019 18:53
Скарга, що стосується прийнятих рішень
Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП Моноліт Енерго» (далі – Скаржник) звертається до Антимонопольного комітету України (далі – Орган оскарження) з приводу наступного:
05.11.2019 р. на електронному майданчику PROZORRO була розміщена інформація про дискваліфікацію учасника торгів ТОВ «НВП Моноліт Енерго» через невідповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам тендерної документації (Додаток 2).
Вважаємо, що рішення про дискваліфікацію є помилковим і необґрунтованим.
В обґрунтування своєї позиції наводимо наступні аргументи:
1. Відповідно до п.п. 5.1 ч. I п. 5 р. III Тендерної документації на закупівлю товарів за темою: «ДК 021:2015 38820000-9 Пристрої дистанційного керування (Підводна багатофункціональна інспекційна система для ВП АРС)» (Додаток 3) (UA-2019-07-02-000578-a) в явному вигляді і однозначному трактуванні не пред'являються вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів від постачальника обладнання або від виробника.
ТОВ «НВП Моноліт Енерго», як учасник даних торгів, є виробником і постачальником складних інформаційно-керуючих систем для АЕС (в тому числі систем регулювання, контролю і діагностики). Проте, в конкурсній пропозиції була надана довідка про досвід виконання аналогічних договорів від підприємства-виробника обладнання VFTECH spol. s r.o., так як референтность його більш представницька як виробника і постачальника саме таких систем, який є світовим лідером з виробництва підводної робототехніки, в тому числі і з характеристиками, які повністю відповідають технічним вимогам конкурсної документації (Додаток 4).
Запропонована продукція виробництва підприємства VFTECH spol. s r.o. за функціональними властивостями є інспекційної системою для обстеження ядерних установок, але має відмінну від необхідної в конкурсі назву, а саме «дистанційно-керована система».
Кваліфікаційні критерії, що пред'являються до учасників торгів, встановлені ст. 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, є критеріями, що перешкоджають допуск до торгів недобросовісних учасників, учасників з низькою кваліфікацією і перешкоджають зриву торгів. Таким чином, при проведенні процедури кваліфікації, трактування вимог Закону України № 922 та тендерної документації були спотворені з метою надання конкурентних переваг певним учасникам і дискримінації інших учасників.
2. Крім того, на підставі неправдивої інформації про ненадання проекту ТУ (ТС), тендерним комітетом було прийнято рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «НВП Моноліт Енерго» тендерної документації. Проект ТЗ був представлений (Додаток 5).
На підставі вищевикладеного просимо Вас прийняти до розгляду скаргу, припинити процедуру торгів і зобов'язати тендерний комітет ДП «НАЕК «Енергоатом» переглянути своє рішення про дискваліфікацію учасника торгів ТОВ «НВП Моноліт Енерго».
Додатки: 1. Платіжне доручення № 548 про сплату за подання скарги.
2. Причина дискваліфікації
3. Тендерна документація на закупівлю товарів.
4. Файл «4.1_Довідка про наявність досвіду».
5. Файл «6.2_Технічна специфікація (Технічні пропозиції)»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2019 19:04
рішення від 13.11.2019 № 16570 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 19:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.11.2019 № 17387.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 18:36
рішення від 26.11.2019 № 17387 .pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 22:23
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 листопада 2019
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Коммодум" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Науково-виробниче підприємство Моноліт Енерго" | Документи |
Відхилено
Документи
|
B&M Promet s.r.o | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
B&M Promet s.r.o |
36 698 191,80
UAH з ПДВ
|
35 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" |
37 075 416,00
UAH з ПДВ
|
35 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Коммодум" |
38 200 056,00
UAH з ПДВ
|
35 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
B&M Promet s.r.o #36213870 |
Очікує рішення |
35 499 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 15:35
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 грудня 2019 17:07 |
Коментар щодо відміни: | Торги відмінено відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (через оскарження процедури закупівлі строк постачання продукції нереальний) |
Документи:
23 грудня 2019 17:07
|
6303_витяг з протоколу ТК_23.12.2019.pdf |