Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги ( послуги з постачання готової їжі для харчування хворих)
Очікувана вартість
2 750 000,00 UAH
UA-2019-07-02-000440-a aec6b86b9d0a4f0a8fad7fab21c657f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Серякова Ірина Богданівна

0505486604 I_zel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський клінічний ендокринологічний центр
Код ЄДРПОУ: 01993871
Вебсайт: http://kmkec.com.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ РЕЙТАРСЬКА, будинок 22
Контактна особа: Серякова Ірина Богданівна
0505486604
I_zel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 23:59
Початок аукціону: 19 серпня 2019 14:28
Початок аукціону: 19 серпня 2019 14:28
Очікувана вартість: 2 750 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Закупівля здійснюється за результатами відміни попередніх відкритих торгів.

Закупівля здійснюється за результатами відміни попередніх відкритих торгів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Кейтерингові послуги ( послуги з постачання готової їжі для харчування хворих)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ РЕЙТАРСЬКА, будинок 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 22:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 22:06
Перелік змін.pdf
09 серпня 2019 22:06
ТД зі змінами.pdf
09 серпня 2019 22:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 22:06
Перелік змін.pdf
09 серпня 2019 22:06
ТД зі змінами.pdf
02 липня 2019 15:12
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 12 липня 2019 15:07
Дата відповіді: 17 липня 2019 17:56
1. Наше Товариство має намір прийняти участь в процедурі закупівлі, але редакція підпункту 1.2. пункту 1. додатку 2 Тендерної Документації містить дискримінаційні вимоги, які порушують статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінують наше Товариство у порівнянні з іншими учасниками, та обмежують конкуренцію. Наше Товариство може виконати цю вимогу, але вона ставить вас в нерівне становище у порівнянні з іншими учасниками закупівель. Необхідно внести зміни до тендерної документації тому, що для надання цих послуг з урахуванням таблиці 1 (примірне 7-денне циклічне меню) додатку 4 Тендерної Документації не обов’язкова наявність саме цього обладнання та в цієї кількості. Ми пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме рівнозначну альтернативу, яка дозволить Вам досягнути поставленої законної мети та ще не порушувати статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Викласти підпункту 1.2. пункту 1. додатку 2 Тендерної Документації в наступній редакції: «1.2. Копій документів, що підтверджують наявність у Учасника обладнання необхідного для надання послуг відповідно до предмету закупівлі (зокрема, але не обмежуючись: гастроемкості (не менше 20 штук), м’ясорубка, пароконвекційна піч, плита, термос (не менше 2 штук), холодильні шафи (не менше 2 штук). У якості документального підтвердження наявності власного обладнання учасник надає довідку (виписку, відомість) за рахунками обліку основних засобів та інших необоротних активів, та документи, що підтверджують факт придбання відповідного обладнання (видаткові накладні). Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) надається по кожній одиниці зазначеній у довідці. Довідка про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази надається за підписом керівника Учасника (або особи, яка підписує пропозицію на підставі: довіреності). У раз використання орендованого (в користуванні) обладнання учасник має надати договори, шо підтверджують право користування — відповідним обладнанням (з метою уникнення надання у складі пропозицій фіктивних договорів, повідомляємо, що договір оренди має бути укладений не пізніше 01.06.2019 та по ньому має бути здійснена щонайменше одна оплата).» 2. Наше Товариство має намір прийняти участь в процедурі закупівлі, але редакція підпункту 1.4. пункту 1. додатку 2 Тендерної Документації містить дискримінаційні вимоги, які порушують статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінують наше Товариство у порівнянні з іншими учасниками, та обмежують конкуренцію. Наше Товариство не можете виконати цю вимогу, але при цьому ми можемо надати послуги, що закуповуються замовником. Необхідно внести зміни до тендерної документації тому, що для надання цих послуг не обов’язкова наявність власних транспортних засобів (мінімум 2 автомобіля). Тому що для надання цих послуг можливо використовувати транспортні засоби згідно договору оренди, або суборенди, або надання послуг із перевезення, експедирування. Ми пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме рівнозначну альтернативу, яка дозволить Вам досягнути поставленої законної мети та ще не порушувати статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Викласти підпункту 1.2. пункту 1. додатку 2 Тендерної Документації в наступній редакції: «1.4. Довідка в довільній формі за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність транспортних засобів (мінімум 2 автомобіля), які будуть залучені для виконання умов договору. До даної довідки додаються: - копії правовстановлюючих документів користування на праві власності або в інший законний спосіб, що до кожного транспортного засобу, зазначеного за довідкою (договору оренди, суборенди, надання послуг із перевезення, експедирування зі строком не менше ніж до 31.12.2019р.)» 3. Наше Товариство має намір прийняти участь в процедурі закупівлі, але редакція підпункту 2.1. пункту 2. додатку 2 Тендерної Документації містить дискримінаційні вимоги, які порушують статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінують наше Товариство у порівнянні з іншими учасниками, та обмежують конкуренцію. Наше Товариство не можете виконати цю вимогу, але при цьому ми можемо надати послуги, що закуповуються замовником. Необхідно внести зміни до тендерної документації тому, що для надання цих послуг з урахуванням таблиці 1 (примірне 7-денне циклічне меню) додатку 4 Тендерної Документації не обов’язкова наявність у штаті Товариства всіх зазначених працівників. Тому що для надання цих послуг можливо залучати спеціалістів відповідно цивільно-правових договорів. Ми пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме рівнозначну альтернативу, яка дозволить Вам досягнути поставленої законної мети та ще не порушувати статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Викласти підпункту 2.1. пункту 2. додатку 2 Тендерної Документації в наступній редакції: «2.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про працівників відповідної кваліфікацій, та мають необхідні знання та досвід, яких планується залучати до надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням П.І.П., посади, досвіду роботи та інформації про освіту щодо кожної особи, яку Учасник планує залучити до надання послуг в межах вказаної закупівлі. Обов’язкова наявність в Учасника: Кухонного робітника Кухаря (не менше двох працівників) Завідуючого виробництвом Лікаря-дієтолога (кваліфікація лікаря має бути підтверджена відповідним дипломом (сертифікатом спеціаліста) або сестри медичної з дієтичного харчування) Наявність вищеперерахованих працівників повинна бути підтверджена: копіями наказів або трудових книжок та/або копіями повідомлень про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №413 від 17.06.2015, що надаються у складі пропозиції)» 4. Наше Товариство має намір прийняти участь в процедурі закупівлі, але редакція пункту 3. додатку 2 Тендерної Документації містить дискримінаційні вимоги, які порушують статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінують наше Товариство у порівнянні з іншими учасниками, та обмежують конкуренцію. Наше Товариство не можете виконати цю вимогу, але при цьому ми можемо надати послуги, що закуповуються замовником. Необхідно внести зміни до тендерної документації тому, що для надання цих послуг не обов’язково аналогічний договір має бути укладений на суму не менше очікуваної вартості закупівлі. Ми пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме рівнозначну альтернативу, яка дозволить Вам досягнути поставленої законної мети та ще не порушувати статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Викласти пункту 3. додатку 2 Тендерної Документації в наступній редакції: «Відомості про успішне виконання аналогічного договору*, який повинен підтверджувати те, що Учасник має досвід надання кейтерингових послуг (за формою наведеною у Додатку 6 до тендерної документації, а також: 1. Копія виконаного аналогічного договору 2.Оригінал письмового листа-відгуку відповідного замовника оформлений на фірмовому бланку, підписаний керівником Замовника, щодо надання учасником аналогічних послуг, який підтверджує факт успішного виконання аналогічного договору, із зазначенням номеру договору, дати його укладення, предмету закупівлі та найменування послуг, інформацію про успішне виконання стосовно якості та строків, фактичну суму договору. *Аналогічний договір — договір, який повністю відповідає наступним вимогам: • виконаний у повному обсязі (що підтверджується актами надання послуг або листом-відгуком від Замовника) ; • укладений з Замовником у розумні Закону «Про публічні закупівлі • укладений щодо аналогічного предмета закупівлі відповідно до державного класифікатора) - має бути укладений з медичним закладом;» 5. Відповідно до підпункту «г» підпункту 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України операції з постачання послуг харчування громадян у закладах охорони здоров'я звільнені від оподаткування ПДВ. Витребування довідці про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника у Додатку № 5 «Проект договору» пункт 7.6. є недоцільним і таким, що потребує оформлення зайвих документів. Вимагаємо внести зміни до пункту 7.6. Додатку № 5 «Проект договору» та викласти його у наступній редакції : «За несвоєчасне перерахування грошових коштів за виконані Виконавцем зобов’язання Замовник сплачує на користь Виконавця пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми несвоєчасно перерахованих (неперерахованих) грошових коштів за кожний день існування такого прострочення».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо пункту 1 та 2 вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до ст.16 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії до Учасників, зокрема одним з таких критеріїв є: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Враховуючи виняткову важливість цієї закупівлі для якісної щоденної роботи медичного закладу та особливу роль якісного дієтичного харчування в процесі лікування хворих, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії , що не містять дискримінаційних вимог, але при цьому дозволяють здійснити відбір надійного та досвідченого постачальника дієтичного харчування для медичного закладу. При цьому, вказані в тендерній документації кількість та тип обладнання, а також наявність власних автомобілів не є дискримінаційними вимогами, а є мінімально необхідними критеріями для забезпечення якісного надання послуг.
Щодо пункту 3 вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до ст.16 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії до Учасників, зокрема одним з таких критеріїв є: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи виняткову важливість цієї закупівлі для якісної щоденної роботи медичного закладу та особливу роль якісного дієтичного харчування в процесі лікування хворих, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії , що не містять дискримінаційних вимог, але при цьому дозволяють здійснити відбір надійного та досвідченого постачальника дієтичного харчування для медичного закладу. Наявність штатних працівників відповідної кваліфікації, а також підтвердження їх працевлаштування не є дискримінаційними вимогами, а є мінімально необхідними критеріями для забезпечення якісного надання послуг.

Щодо пункту 4 вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до ст.16 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії до Учасників, зокрема одним з таких критеріїв є: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Враховуючи виняткову важливість цієї закупівлі для якісної щоденної роботи медичного закладу та особливу роль якісного дієтичного харчування в процесі лікування хворих, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії , що не містять дискримінаційних вимог, але при цьому дозволяють здійснити відбір надійного та досвідченого постачальника дієтичного харчування для медичного закладу. Наявність у потенційного учасника виконаного аналогічного (у тому числі по вартості) договору постачання харчування у медичний заклад, не є дискримінаційною вимогою, а є критерієм що підтверджує наявність у потенційного Учасника успішного досвіду виконання подібних договорів, що є виключно важливим для забезпечення якісного надання послуг .
Щодо пункту 5 вашої вимоги повідомляємо, що вимога щодо надання довідки в довільній формі про систему оподаткування Учасника не є дискримінаційною вимогою. Розглянувши запропоновану редакцію одного з пунктів проекту договору повідомляємо, що його положення не відповідають вимогам чинного законодавства, а отже він не може бути включеним до проекту договору.
Дякуємо за ваше звернення!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-02-000440-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Хелсі Смарт Фуд, Код ЄДРПОУ:39932303
Вимога
Дискримінаційні вимоги
Скасована
Дата: 12 липня 2019 15:05
Причина: не має

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-02-000440-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Хелсі Смарт Фуд, Код ЄДРПОУ:39932303
Дата подання: 19 липня 2019 21:12
Скарга
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2019 17:49
Рішення від 24.07.2019 №9991+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 17:49
Рішення від 05.08.2019 №10666.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 22:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення органу оскарження шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 12 серпня 2019 09:33

Документи подані скаржником

19 липня 2019 21:12
Скарга.pdf
19 липня 2019 21:12
Платіжне доручення.pdf
05 серпня 2019 16:42
ДКЛ № 1 Договір № 1.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Домашня кухня" 2 326 500,00
UAH
2 326 500,00
UAH
Документи
ФОП Клименко Ольга Павлівна 2 730 000,00
UAH
2 730 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 16:40
Довідка МВС.pdf
22 серпня 2019 16:40
Довідка ДФС.pdf
16 серпня 2019 17:01
Електронний підпис
16 серпня 2019 14:45
41 Квитанція 1-ДФ.pdf
16 серпня 2019 14:45
31_1ДФ.pdf
14 серпня 2019 14:15
Електронний підпис
14 серпня 2019 12:36
26 Договір оренди.pdf
24 липня 2019 14:30
Електронний підпис
24 липня 2019 14:00
41 Пояснення 1-дф.pdf
24 липня 2019 12:03
40 Розрахунок ціни.pdf
24 липня 2019 12:03
36 Довідка ст.17.pdf
24 липня 2019 12:03
31_1ДФ.pdf
24 липня 2019 12:03
30 Штатний розклад.pdf
24 липня 2019 12:03
29 Довідка працівники.pdf
24 липня 2019 12:03
26 Договір оренди.pdf
24 липня 2019 12:03
24 Довідка МТБ.pdf
24 липня 2019 12:03
12 Лист-згода.pdf
24 липня 2019 12:03
9 Паспорт директора.pdf
24 липня 2019 12:03
6 Статут.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 12:25
Технічна частина.zip
22 липня 2019 12:25
Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2019 12:25
Інші документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Домашня кухня"

ФОП Клименко Ольга Павлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Домашня кухня"
#35252260
Переможець 2 326 500,00
UAH
19 серпня 2019 17:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Домашня кухня"
#35252260
2 326 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 09:18
Договір від 30.08.19 р № 7.pdf укладений
30 серпня 2019 09:16