Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кейтерингові послуги ( послуги з постачання готової їжі для харчування хворих)
Очікувана вартість
2 750 000,00 UAH
UA-2019-07-02-000440-a ● aec6b86b9d0a4f0a8fad7fab21c657f3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський клінічний ендокринологічний центр |
Код ЄДРПОУ: | 01993871 |
Вебсайт: | http://kmkec.com.ua |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ РЕЙТАРСЬКА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Серякова Ірина Богданівна 0505486604 I_zel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2019 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2019 14:28 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2019 14:28 |
Очікувана вартість: | 2 750 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Закупівля здійснюється за результатами відміни попередніх відкритих торгів.
Закупівля здійснюється за результатами відміни попередніх відкритих торгів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Кейтерингові послуги ( послуги з постачання готової їжі для харчування хворих)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, місто Київ, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ РЕЙТАРСЬКА, будинок 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 22:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2019 22:06 |
Перелік змін.pdf | |
09 серпня 2019 22:06 |
ТД зі змінами.pdf |
09 серпня 2019 22:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 серпня 2019 22:06 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
09 серпня 2019 22:06 |
ТД зі змінами.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 12 липня 2019 15:07
Дата відповіді: 17 липня 2019 17:56
1. Наше Товариство має намір прийняти участь в процедурі закупівлі, але редакція підпункту 1.2. пункту 1. додатку 2 Тендерної Документації містить дискримінаційні вимоги, які порушують статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінують наше Товариство у порівнянні з іншими учасниками, та обмежують конкуренцію.
Наше Товариство може виконати цю вимогу, але вона ставить вас в нерівне становище у порівнянні з іншими учасниками закупівель.
Необхідно внести зміни до тендерної документації тому, що для надання цих послуг з урахуванням таблиці 1 (примірне 7-денне циклічне меню) додатку 4 Тендерної Документації не обов’язкова наявність саме цього обладнання та в цієї кількості.
Ми пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме рівнозначну альтернативу, яка дозволить Вам досягнути поставленої законної мети та ще не порушувати статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Викласти підпункту 1.2. пункту 1. додатку 2 Тендерної Документації в наступній редакції: «1.2. Копій документів, що підтверджують наявність у Учасника обладнання необхідного для надання послуг відповідно до предмету закупівлі (зокрема, але не обмежуючись: гастроемкості (не менше 20 штук), м’ясорубка, пароконвекційна піч, плита, термос (не менше 2 штук), холодильні шафи (не менше 2 штук). У якості документального підтвердження наявності власного обладнання учасник надає довідку (виписку, відомість) за рахунками обліку основних засобів та інших необоротних активів, та документи, що підтверджують факт придбання відповідного обладнання (видаткові накладні). Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) надається по кожній одиниці зазначеній у довідці. Довідка про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази надається за підписом керівника Учасника (або особи, яка підписує пропозицію на підставі: довіреності). У раз використання орендованого (в користуванні) обладнання учасник має надати договори, шо підтверджують право користування — відповідним обладнанням (з метою уникнення надання у складі пропозицій фіктивних договорів, повідомляємо, що договір оренди має бути укладений не пізніше 01.06.2019 та по ньому має бути здійснена щонайменше одна оплата).»
2. Наше Товариство має намір прийняти участь в процедурі закупівлі, але редакція підпункту 1.4. пункту 1. додатку 2 Тендерної Документації містить дискримінаційні вимоги, які порушують статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінують наше Товариство у порівнянні з іншими учасниками, та обмежують конкуренцію.
Наше Товариство не можете виконати цю вимогу, але при цьому ми можемо надати послуги, що закуповуються замовником.
Необхідно внести зміни до тендерної документації тому, що для надання цих послуг не обов’язкова наявність власних транспортних засобів (мінімум 2 автомобіля). Тому що для надання цих послуг можливо використовувати транспортні засоби згідно договору оренди, або суборенди, або надання послуг із перевезення, експедирування.
Ми пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме рівнозначну альтернативу, яка дозволить Вам досягнути поставленої законної мети та ще не порушувати статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Викласти підпункту 1.2. пункту 1. додатку 2 Тендерної Документації в наступній редакції: «1.4. Довідка в довільній формі за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність транспортних засобів (мінімум 2 автомобіля), які будуть залучені для виконання умов договору. До даної довідки додаються:
- копії правовстановлюючих документів користування на праві власності або в інший законний спосіб, що до кожного транспортного засобу, зазначеного за довідкою (договору оренди, суборенди, надання послуг із перевезення, експедирування зі строком не менше ніж до 31.12.2019р.)»
3. Наше Товариство має намір прийняти участь в процедурі закупівлі, але редакція підпункту 2.1. пункту 2. додатку 2 Тендерної Документації містить дискримінаційні вимоги, які порушують статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінують наше Товариство у порівнянні з іншими учасниками, та обмежують конкуренцію.
Наше Товариство не можете виконати цю вимогу, але при цьому ми можемо надати послуги, що закуповуються замовником.
Необхідно внести зміни до тендерної документації тому, що для надання цих послуг з урахуванням таблиці 1 (примірне 7-денне циклічне меню) додатку 4 Тендерної Документації не обов’язкова наявність у штаті Товариства всіх зазначених працівників. Тому що для надання цих послуг можливо залучати спеціалістів відповідно цивільно-правових договорів.
Ми пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме рівнозначну альтернативу, яка дозволить Вам досягнути поставленої законної мети та ще не порушувати статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Викласти підпункту 2.1. пункту 2. додатку 2 Тендерної Документації в наступній редакції: «2.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про працівників відповідної кваліфікацій, та мають необхідні знання та досвід, яких планується залучати до надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням П.І.П., посади, досвіду роботи та інформації про освіту щодо кожної особи, яку Учасник планує залучити до надання послуг в межах вказаної закупівлі.
Обов’язкова наявність в Учасника:
Кухонного робітника
Кухаря (не менше двох працівників)
Завідуючого виробництвом
Лікаря-дієтолога (кваліфікація лікаря має бути підтверджена відповідним дипломом (сертифікатом спеціаліста) або сестри медичної з дієтичного харчування)
Наявність вищеперерахованих працівників повинна бути підтверджена: копіями наказів або трудових книжок та/або копіями повідомлень про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №413 від 17.06.2015, що надаються у складі пропозиції)»
4. Наше Товариство має намір прийняти участь в процедурі закупівлі, але редакція пункту 3. додатку 2 Тендерної Документації містить дискримінаційні вимоги, які порушують статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінують наше Товариство у порівнянні з іншими учасниками, та обмежують конкуренцію.
Наше Товариство не можете виконати цю вимогу, але при цьому ми можемо надати послуги, що закуповуються замовником.
Необхідно внести зміни до тендерної документації тому, що для надання цих послуг не обов’язково аналогічний договір має бути укладений на суму не менше очікуваної вартості закупівлі.
Ми пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме рівнозначну альтернативу, яка дозволить Вам досягнути поставленої законної мети та ще не порушувати статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Викласти пункту 3. додатку 2 Тендерної Документації в наступній редакції: «Відомості про успішне виконання аналогічного договору*, який повинен підтверджувати те, що Учасник має досвід надання кейтерингових послуг (за формою наведеною у Додатку 6 до тендерної документації, а також:
1. Копія виконаного аналогічного договору
2.Оригінал письмового листа-відгуку відповідного замовника оформлений на фірмовому бланку, підписаний керівником Замовника, щодо надання учасником аналогічних послуг, який підтверджує факт успішного виконання аналогічного договору, із зазначенням номеру договору, дати його укладення, предмету закупівлі та найменування послуг, інформацію про успішне виконання стосовно якості та строків, фактичну суму договору.
*Аналогічний договір — договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
• виконаний у повному обсязі (що підтверджується актами надання послуг або листом-відгуком від Замовника) ;
• укладений з Замовником у розумні Закону «Про публічні закупівлі
• укладений щодо аналогічного предмета закупівлі відповідно до державного класифікатора)
- має бути укладений з медичним закладом;»
5. Відповідно до підпункту «г» підпункту 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України операції з постачання послуг харчування громадян у закладах охорони здоров'я звільнені від оподаткування ПДВ.
Витребування довідці про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника у Додатку № 5 «Проект договору» пункт 7.6. є недоцільним і таким, що потребує оформлення зайвих документів.
Вимагаємо внести зміни до пункту 7.6. Додатку № 5 «Проект договору» та викласти його у наступній редакції : «За несвоєчасне перерахування грошових коштів за виконані Виконавцем зобов’язання Замовник сплачує на користь Виконавця пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми несвоєчасно перерахованих (неперерахованих) грошових коштів за кожний день існування такого прострочення».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо пункту 1 та 2 вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до ст.16 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії до Учасників, зокрема одним з таких критеріїв є: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Враховуючи виняткову важливість цієї закупівлі для якісної щоденної роботи медичного закладу та особливу роль якісного дієтичного харчування в процесі лікування хворих, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії , що не містять дискримінаційних вимог, але при цьому дозволяють здійснити відбір надійного та досвідченого постачальника дієтичного харчування для медичного закладу. При цьому, вказані в тендерній документації кількість та тип обладнання, а також наявність власних автомобілів не є дискримінаційними вимогами, а є мінімально необхідними критеріями для забезпечення якісного надання послуг.
Щодо пункту 3 вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до ст.16 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії до Учасників, зокрема одним з таких критеріїв є: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи виняткову важливість цієї закупівлі для якісної щоденної роботи медичного закладу та особливу роль якісного дієтичного харчування в процесі лікування хворих, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії , що не містять дискримінаційних вимог, але при цьому дозволяють здійснити відбір надійного та досвідченого постачальника дієтичного харчування для медичного закладу. Наявність штатних працівників відповідної кваліфікації, а також підтвердження їх працевлаштування не є дискримінаційними вимогами, а є мінімально необхідними критеріями для забезпечення якісного надання послуг.
Щодо пункту 4 вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до ст.16 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії до Учасників, зокрема одним з таких критеріїв є: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Враховуючи виняткову важливість цієї закупівлі для якісної щоденної роботи медичного закладу та особливу роль якісного дієтичного харчування в процесі лікування хворих, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії , що не містять дискримінаційних вимог, але при цьому дозволяють здійснити відбір надійного та досвідченого постачальника дієтичного харчування для медичного закладу. Наявність у потенційного учасника виконаного аналогічного (у тому числі по вартості) договору постачання харчування у медичний заклад, не є дискримінаційною вимогою, а є критерієм що підтверджує наявність у потенційного Учасника успішного досвіду виконання подібних договорів, що є виключно важливим для забезпечення якісного надання послуг .
Щодо пункту 5 вашої вимоги повідомляємо, що вимога щодо надання довідки в довільній формі про систему оподаткування Учасника не є дискримінаційною вимогою. Розглянувши запропоновану редакцію одного з пунктів проекту договору повідомляємо, що його положення не відповідають вимогам чинного законодавства, а отже він не може бути включеним до проекту договору.
Дякуємо за ваше звернення!
Щодо пункту 3 вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до ст.16 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії до Учасників, зокрема одним з таких критеріїв є: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи виняткову важливість цієї закупівлі для якісної щоденної роботи медичного закладу та особливу роль якісного дієтичного харчування в процесі лікування хворих, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії , що не містять дискримінаційних вимог, але при цьому дозволяють здійснити відбір надійного та досвідченого постачальника дієтичного харчування для медичного закладу. Наявність штатних працівників відповідної кваліфікації, а також підтвердження їх працевлаштування не є дискримінаційними вимогами, а є мінімально необхідними критеріями для забезпечення якісного надання послуг.
Щодо пункту 4 вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до ст.16 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії до Учасників, зокрема одним з таких критеріїв є: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Враховуючи виняткову важливість цієї закупівлі для якісної щоденної роботи медичного закладу та особливу роль якісного дієтичного харчування в процесі лікування хворих, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії , що не містять дискримінаційних вимог, але при цьому дозволяють здійснити відбір надійного та досвідченого постачальника дієтичного харчування для медичного закладу. Наявність у потенційного учасника виконаного аналогічного (у тому числі по вартості) договору постачання харчування у медичний заклад, не є дискримінаційною вимогою, а є критерієм що підтверджує наявність у потенційного Учасника успішного досвіду виконання подібних договорів, що є виключно важливим для забезпечення якісного надання послуг .
Щодо пункту 5 вашої вимоги повідомляємо, що вимога щодо надання довідки в довільній формі про систему оподаткування Учасника не є дискримінаційною вимогою. Розглянувши запропоновану редакцію одного з пунктів проекту договору повідомляємо, що його положення не відповідають вимогам чинного законодавства, а отже він не може бути включеним до проекту договору.
Дякуємо за ваше звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-02-000440-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Хелсі Смарт Фуд, Код ЄДРПОУ:39932303
Вимога
Дискримінаційні вимоги
Скасована
Дата: 12 липня 2019 15:05
Причина: не має
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-02-000440-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Хелсі Смарт Фуд, Код ЄДРПОУ:39932303
Дата подання: 19 липня 2019 21:12
Дата подання: 19 липня 2019 21:12
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2019 17:49
Рішення від 24.07.2019 №9991+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 17:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.08.2019 №10666.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 20:19
Рішення від 05.08.2019 №10666.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 22:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення органу оскарження шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 12 серпня 2019 09:33
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Домашня кухня" #35252260 |
Переможець |
2 326 500,00
UAH
|
19 серпня 2019 17:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 09:18
|
Договір від 30.08.19 р № 7.pdf | укладений |
30 серпня 2019 09:16
|