Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук (джерело фінансуання згідно наказу №463)
Очікувана вартість
19 200,00 UAH
UA-2019-07-02-000421-a 62d6007a693e465b99c892c5f39418a4
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Можайська Олена Сергіївна

+380961209347 festivalnyy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган саоорганізації населення "Комітет мікрорайону "Фестивальний"
Код ЄДРПОУ: 35735401
Місцезнаходження: 02222, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Беретті, 18
Контактна особа: Можайська Олена Сергіївна
+380961209347
festivalnyy@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2019 15:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 15:06
Початок аукціону: 08 липня 2019 12:04
Очікувана вартість: 19 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Беретті, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 15:01
Тендер Фестивальний.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 липня 2019 10:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-02-000421-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КЕНФРАНТ", Код ЄДРПОУ:30552256
Дата подання: 18 липня 2019 15:13
Не відповідність вимогам замовника
Шановний замовнику!
Якщо ви хочете придбати товар, що визначений умовами документації, ноутбук у конкретного постачальника по конкретній встановленій ціні, яка є вищою за середню ринкову по даним, наприклад, відомого моніторингового порталу цін www.hotline.ua, то для цього не потрібно проводити аукціон, а достатньо підписати договір між двома суб’єктами господарювання, домовитись про вартість товару, навіть за один мільйон гривень можете купити ноутбук, провести розрахунок, це ваша особиста справа, як замовника, і тих хто відповідає за фінансування та контроль даної покупки. Створювати імітацію відкритості та прозорості не потрібно, оскільки не дотримання основних принципи державних закупівель, таких як: справедливість і рівність по відношенню до учасників торгів, ефективне використання державних коштів, відповідальність , зводить нанівець зусилля держави по створення конкурентного середовища, під час тендерних закупівель, шляхом впровадження ефективної системи - ProZorro. Залишається не зрозумілим, чому із шести учасників по закупівлі, п’ять із яких є системними, тобто ті, які мають реальні кейси з поставок товару, який є предметом даної закупівлі - ноутбук , фактично деякі допустити тільки формальні помилки та запропонували ринкову ціну, визначається переможцем, по протоколу №6 від 16.07.20190, учасник, що не має досвіду з поставки товару, який є предметом закупівлі, по даних самої системи ProZorro та запропонував найвищу серед всіх учасників ціну. А тепер по суті.
Ми, як учасник торгів, далі – Учасник, по закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-02-000421-a Ноутбук в кількості згідно умов документації) проводиться замовником Орган саоорганізації населення "Комітет мікрорайону "Фестивальний" (Код за ЄДРПОУ: 35735401), далі - Замовник, маємо право вимагати відкритість і прозорість, а також контролювати додержання основних принципів державних закупівель. Всім постачальникам, які беруть участь у конкурсі, мають надаватись рівні права, можливості участі та рівний доступ до інформації. Пропозиція подана ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам Документації.
Згідно умов документації п. 4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, всі учасники мали надати в електронному сканованому (в форматі pdf) вигляді наступні документи, виконати вимоги Замовника:
1. Надати, дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Однак, ТОВ "Жуляни Торг Сервіс", у своїй пропозиції не надало ані дозволу, ані ліцензії, а також не надало у довільній формі лист-роз’яснення чому у складі своєї пропозиції не надаються відповідні документи, що прямо передбачено умовами документації. Відповідно, даний учасник не виконав вимоги Замовника.
2. Передбачено надання короткої довідки про діяльність підприємства. Дивно такі речі читати, оскільки наша пропозиції, як Учасника була по протоколу 2 від 16.07.2019р відхилена по причині: «Надана Довідка про діяльність фірми не задовольняє вимогам Замовника, а саме інформація надана не в повному обсязі, що унеможливлює встановити сутність діяльності Учасника». Хоча нами, як Учасником, на виконання вимог документації було надано чітке формулювання у листі Вих. № 89/ТД-05 від 05.07.2019р. Коротка довідка про діяльність підприємства, де викладено: Одним із напрямків роботи підприємство є поставка ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Нагадуємо Замовнику, що предметом закупівлі є саме поставка ноутбука , який визначений по державному класифікатору, як «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Враховуючи, що окремої форми подання даної довідки не передбачено та відсутній перелік відомостей, які б мали надати учасники, вважаємо дії Замовника відкритою дискримінацією учасника по цій причині. З листа б/н, що наданий ТОВ "Жуляни Торг Сервіс", випливає: «Повідомляє про неодноразову участь у закупівлі машин для обробки даних (ноутбуків) для задоволення робочих потреб протягом 5 років самостійно. Але у 2019 році "Жуляни Торг Сервіс" прийняли рішення прийняти участь у тендері, щодо закупівлі машин для обробки даних (ноутбуків).» У Замовника, логічно, мало б виникнути питання, так як всі учасники мають рівні права та кваліфікаційні вимоги мають бути застосовані однаково, яке відношення має виходячи з тексту листа учасника - закупівля ноутбуків для власних робочих потреб до комплексних робіт по поставці ноутбука іншому суб’єкту господарювання. Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не виконав вимоги Замовника .
3. Учасники мали надати - копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб). Одна , учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не надав зазначену довідку та не надав відповідні пояснення, чим не виконав вимоги Замовника.
4. Учасники мали надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з
реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Однак, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не надав жодного документу з якого можна встановити платником якого податку він є (платником єдиного податку чи платник ПДВ). Надана форма 4-ОПП не підтверджує статус платника оскільки вона скасована, згідно наказу Мінфіна від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість». Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не виконав вимоги Замовника .
5. Не надав в повному об’ємі, підтвердження повноважень щодо підпису документів Учасника закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів. Так, ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" у складі своєї пропозиції надало тільки Наказ про призначення директора від 21.04.2012р., але протокол № 1 загальних зборів від 21.04.2012р, який згадується у наказі про призначення директора та згідно якого призначено директора, відсутній у складі пропозиції учасника. Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" дану вимогу виконав частково.
6. Заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1. Однак, пропозиція подана учасником ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" заповнена не повність, відсутня ціна за одиницю товару та ПДВ. Якщо даний товар звільнюється від ПДВ, то учасник мав би вказати законодавчі підстави, одна ніяких підстав та роз’яснень не було надано. Наша пропозиція, як Учасника була по протоколу 2 від 16.07.2019р відхилена по причині: «некоректно заповнена Відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі (ціна за одиницю товару без ПДВ та з ПДВ однакова)», що є фактично формальною помилкою, яка не впливає на кінцеву вартість товару, бо кінцева вартість товару та сама сума ПДВ зазначена вірно. В даному випадку Замовником застосовано вибірковість під час оцінки, тобто для одних учасників не заповнення форми або заповнення форми з помилкою є підставою для відхилення, а для інших є підставою для визначення переможцем. Такі дії є дискримінаційними до учасника. Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" дану вимогу виконав частково.
7. Не надав в повному об’ємі у вигляді листа в довільній формі контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон)). А саме, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" виконав дану вимогу частково, оскільки не виконав вимогу замовника в повній мірі, не надав – поштову адресу, що прямо передбачено документацією.
8. Згідно, п. 5 Технічні вимоги документації, Замовником передбачено закупівля ноутбука, виробника – Dell, моделі - Inspiron 3576, згідно технічної частини викладеної в табличній частині колонка 3 (характеристики). Наша пропозиція, як Учасника була по протоколу 2 від 16.07.2019р відхилена по причині: «не вказана вага товару, що становить під сумнів поставку потрібного товару». Нами, як Учасником, був наданий лист Вих. No 89/ТД-07від 05.07.2019р., де надані розгорнуті технічні характеристики, які повністю ідентичні тим, що викладені замовником у документації, оскільки пропонується не аналог (чи еквівалент), а модель визначена Замовником. Натомість, Замовника не бентежить та не викликає сумніву те, що учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" зовсім не надав у складі своєї пропозиції технічні характеристики товару, що пропонується. Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не виконав вимоги Замовника .


Опираючись на вище викладене та п.12 Наказу № 10 від 19.03.2019р. ДП «ПРОЗЗОРРО вимагаємо усунути порушення та провести повторну оцінку з визначенням переможця по даній закупівлі

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 17:45
Скаргу на вимогу відхилення ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" відхилено.

Документи

19 липня 2019 17:45
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 18 889,00
UAH з ПДВ
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КЕНФРАНТ" 15 499,00
UAH з ПДВ
15 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" 18 248,00
UAH з ПДВ
17 489,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 18 408,00
UAH з ПДВ
17 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 18 574,20
UAH з ПДВ
18 574,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" 19 000,00
UAH з ПДВ
18 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 23:25
ПРОПОЗИЦІЯ_15000_00.pdf
08 липня 2019 23:23
ПРОПОЗИЦІЯ_15000.00.pdf
05 липня 2019 14:41
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 липня 2019 14:41
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

05 липня 2019 12:03
I_Статут.pdf
05 липня 2019 12:03
F_Протокол_КЕНФРАНТ.pdf
05 липня 2019 12:03
D_Св_плат_ПДВ.pdf
05 липня 2019 12:03
C_копія_Витяг.pdf
05 липня 2019 12:03
B_Виписка.pdf
05 липня 2019 12:03
A_Свідоцтво_реєстр.pdf
05 липня 2019 12:03
5_коротка довідка.pdf
05 липня 2019 12:03
4_Конф_інф.pdf
05 липня 2019 12:03
3_ліцензування.pdf
05 липня 2019 12:03
2-Інф_учасника.pdf
05 липня 2019 12:03
1_Пропозиція.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 14:16
Лист-згода.pdf
05 липня 2019 14:16
реквизиты.pdf
05 липня 2019 14:16
с_docum_02.jpg
05 липня 2019 14:16
с_docum_01.jpg
05 липня 2019 14:16
код.jpg
05 липня 2019 14:16
Довідка платника.pdf
05 липня 2019 14:16
Свідоцтво платника.pdf
05 липня 2019 14:16
Свідоцтво.pdf
05 липня 2019 14:16
Витяг 2019.pdf
05 липня 2019 14:16
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 12:20
висновок СЕС ACER.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 10:56
Vityag.PDF
05 липня 2019 10:56
Pasport 1ST.PDF
05 липня 2019 10:56
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
05 липня 2019 10:56
ID KOD.PDF
05 липня 2019 10:56
Vipiska.PDF
05 липня 2019 10:56
Pasport 12-13ST.PDF
05 липня 2019 10:56
ДОВІДКА документи.pdf
05 липня 2019 10:56
Vipiska2.PDF
05 липня 2019 10:56
Dovidka SCHET.PDF
05 липня 2019 10:56
Витяг розширений.pdf
05 липня 2019 10:56
Pasport 2ST.PDF
05 липня 2019 10:56
Технічні вимоги.pdf
05 липня 2019 10:56
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 14:53
статут Жуляни.pdf
05 липня 2019 14:53
Статистика.pdf
05 липня 2019 14:53
рс.pdf
05 липня 2019 14:53
пропозиція (1).pdf
05 липня 2019 14:53
Про взяття на облік.pdf
05 липня 2019 14:53
Лист Ж.pdf
05 липня 2019 14:53
Жтс (1).pdf
05 липня 2019 14:53
ЖТ.pdf
05 липня 2019 14:53
виписка Жуляни.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ПП "КЕНФРАНТ"

ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "КомпаКом"

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

ТОВ "Жуляни Торг Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 15 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 18:54
ПП "КЕНФРАНТ"
#30552256
Відхилено 15 499,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 19:01
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#2374106008
Відхилено 17 489,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 19:03
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 17 490,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 19:04
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Відхилено 18 574,20
UAH з ПДВ
17 липня 2019 19:05
ТОВ "Жуляни Торг Сервіс"
#38214563
Переможець 18 616,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 19:06

Документи

17 липня 2019 18:54
Протокол відхилення

Документи

17 липня 2019 19:01
Протокол відхилення

Документи

17 липня 2019 19:03
Протокол відхилення

Документи

17 липня 2019 19:04
Протокол відхилення

Документи

17 липня 2019 19:05
Протокол відхилення

Документи

17 липня 2019 19:06
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 19:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Жуляни Торг Сервіс"
#38214563
18 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2019 19:06
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 13:16
Договір укладений
28 серпня 2019 16:24