Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук (джерело фінансуання згідно наказу №463)
Очікувана вартість
19 200,00 UAH
UA-2019-07-02-000421-a ● 62d6007a693e465b99c892c5f39418a4
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган саоорганізації населення "Комітет мікрорайону "Фестивальний" |
Код ЄДРПОУ: | 35735401 |
Місцезнаходження: | 02222, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Беретті, 18 |
Контактна особа: |
Можайська Олена Сергіївна +380961209347 festivalnyy@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2019 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2019 15:06 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 15:06 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 12:04 |
Очікувана вартість: | 19 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 192,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Беретті, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2019 15:01 |
Тендер Фестивальний.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 липня 2019 10:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-02-000421-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КЕНФРАНТ", Код ЄДРПОУ:30552256
Дата подання: 18 липня 2019 15:13
Не відповідність вимогам замовника
Шановний замовнику!
Якщо ви хочете придбати товар, що визначений умовами документації, ноутбук у конкретного постачальника по конкретній встановленій ціні, яка є вищою за середню ринкову по даним, наприклад, відомого моніторингового порталу цін www.hotline.ua, то для цього не потрібно проводити аукціон, а достатньо підписати договір між двома суб’єктами господарювання, домовитись про вартість товару, навіть за один мільйон гривень можете купити ноутбук, провести розрахунок, це ваша особиста справа, як замовника, і тих хто відповідає за фінансування та контроль даної покупки. Створювати імітацію відкритості та прозорості не потрібно, оскільки не дотримання основних принципи державних закупівель, таких як: справедливість і рівність по відношенню до учасників торгів, ефективне використання державних коштів, відповідальність , зводить нанівець зусилля держави по створення конкурентного середовища, під час тендерних закупівель, шляхом впровадження ефективної системи - ProZorro. Залишається не зрозумілим, чому із шести учасників по закупівлі, п’ять із яких є системними, тобто ті, які мають реальні кейси з поставок товару, який є предметом даної закупівлі - ноутбук , фактично деякі допустити тільки формальні помилки та запропонували ринкову ціну, визначається переможцем, по протоколу №6 від 16.07.20190, учасник, що не має досвіду з поставки товару, який є предметом закупівлі, по даних самої системи ProZorro та запропонував найвищу серед всіх учасників ціну. А тепер по суті.
Ми, як учасник торгів, далі – Учасник, по закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-02-000421-a Ноутбук в кількості згідно умов документації) проводиться замовником Орган саоорганізації населення "Комітет мікрорайону "Фестивальний" (Код за ЄДРПОУ: 35735401), далі - Замовник, маємо право вимагати відкритість і прозорість, а також контролювати додержання основних принципів державних закупівель. Всім постачальникам, які беруть участь у конкурсі, мають надаватись рівні права, можливості участі та рівний доступ до інформації. Пропозиція подана ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам Документації.
Згідно умов документації п. 4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, всі учасники мали надати в електронному сканованому (в форматі pdf) вигляді наступні документи, виконати вимоги Замовника:
1. Надати, дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Однак, ТОВ "Жуляни Торг Сервіс", у своїй пропозиції не надало ані дозволу, ані ліцензії, а також не надало у довільній формі лист-роз’яснення чому у складі своєї пропозиції не надаються відповідні документи, що прямо передбачено умовами документації. Відповідно, даний учасник не виконав вимоги Замовника.
2. Передбачено надання короткої довідки про діяльність підприємства. Дивно такі речі читати, оскільки наша пропозиції, як Учасника була по протоколу 2 від 16.07.2019р відхилена по причині: «Надана Довідка про діяльність фірми не задовольняє вимогам Замовника, а саме інформація надана не в повному обсязі, що унеможливлює встановити сутність діяльності Учасника». Хоча нами, як Учасником, на виконання вимог документації було надано чітке формулювання у листі Вих. № 89/ТД-05 від 05.07.2019р. Коротка довідка про діяльність підприємства, де викладено: Одним із напрямків роботи підприємство є поставка ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Нагадуємо Замовнику, що предметом закупівлі є саме поставка ноутбука , який визначений по державному класифікатору, як «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Враховуючи, що окремої форми подання даної довідки не передбачено та відсутній перелік відомостей, які б мали надати учасники, вважаємо дії Замовника відкритою дискримінацією учасника по цій причині. З листа б/н, що наданий ТОВ "Жуляни Торг Сервіс", випливає: «Повідомляє про неодноразову участь у закупівлі машин для обробки даних (ноутбуків) для задоволення робочих потреб протягом 5 років самостійно. Але у 2019 році "Жуляни Торг Сервіс" прийняли рішення прийняти участь у тендері, щодо закупівлі машин для обробки даних (ноутбуків).» У Замовника, логічно, мало б виникнути питання, так як всі учасники мають рівні права та кваліфікаційні вимоги мають бути застосовані однаково, яке відношення має виходячи з тексту листа учасника - закупівля ноутбуків для власних робочих потреб до комплексних робіт по поставці ноутбука іншому суб’єкту господарювання. Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не виконав вимоги Замовника .
3. Учасники мали надати - копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб). Одна , учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не надав зазначену довідку та не надав відповідні пояснення, чим не виконав вимоги Замовника.
4. Учасники мали надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з
реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Однак, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не надав жодного документу з якого можна встановити платником якого податку він є (платником єдиного податку чи платник ПДВ). Надана форма 4-ОПП не підтверджує статус платника оскільки вона скасована, згідно наказу Мінфіна від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість». Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не виконав вимоги Замовника .
5. Не надав в повному об’ємі, підтвердження повноважень щодо підпису документів Учасника закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів. Так, ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" у складі своєї пропозиції надало тільки Наказ про призначення директора від 21.04.2012р., але протокол № 1 загальних зборів від 21.04.2012р, який згадується у наказі про призначення директора та згідно якого призначено директора, відсутній у складі пропозиції учасника. Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" дану вимогу виконав частково.
6. Заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1. Однак, пропозиція подана учасником ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" заповнена не повність, відсутня ціна за одиницю товару та ПДВ. Якщо даний товар звільнюється від ПДВ, то учасник мав би вказати законодавчі підстави, одна ніяких підстав та роз’яснень не було надано. Наша пропозиція, як Учасника була по протоколу 2 від 16.07.2019р відхилена по причині: «некоректно заповнена Відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі (ціна за одиницю товару без ПДВ та з ПДВ однакова)», що є фактично формальною помилкою, яка не впливає на кінцеву вартість товару, бо кінцева вартість товару та сама сума ПДВ зазначена вірно. В даному випадку Замовником застосовано вибірковість під час оцінки, тобто для одних учасників не заповнення форми або заповнення форми з помилкою є підставою для відхилення, а для інших є підставою для визначення переможцем. Такі дії є дискримінаційними до учасника. Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" дану вимогу виконав частково.
7. Не надав в повному об’ємі у вигляді листа в довільній формі контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон)). А саме, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" виконав дану вимогу частково, оскільки не виконав вимогу замовника в повній мірі, не надав – поштову адресу, що прямо передбачено документацією.
8. Згідно, п. 5 Технічні вимоги документації, Замовником передбачено закупівля ноутбука, виробника – Dell, моделі - Inspiron 3576, згідно технічної частини викладеної в табличній частині колонка 3 (характеристики). Наша пропозиція, як Учасника була по протоколу 2 від 16.07.2019р відхилена по причині: «не вказана вага товару, що становить під сумнів поставку потрібного товару». Нами, як Учасником, був наданий лист Вих. No 89/ТД-07від 05.07.2019р., де надані розгорнуті технічні характеристики, які повністю ідентичні тим, що викладені замовником у документації, оскільки пропонується не аналог (чи еквівалент), а модель визначена Замовником. Натомість, Замовника не бентежить та не викликає сумніву те, що учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" зовсім не надав у складі своєї пропозиції технічні характеристики товару, що пропонується. Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не виконав вимоги Замовника .
Опираючись на вище викладене та п.12 Наказу № 10 від 19.03.2019р. ДП «ПРОЗЗОРРО вимагаємо усунути порушення та провести повторну оцінку з визначенням переможця по даній закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Якщо ви хочете придбати товар, що визначений умовами документації, ноутбук у конкретного постачальника по конкретній встановленій ціні, яка є вищою за середню ринкову по даним, наприклад, відомого моніторингового порталу цін www.hotline.ua, то для цього не потрібно проводити аукціон, а достатньо підписати договір між двома суб’єктами господарювання, домовитись про вартість товару, навіть за один мільйон гривень можете купити ноутбук, провести розрахунок, це ваша особиста справа, як замовника, і тих хто відповідає за фінансування та контроль даної покупки. Створювати імітацію відкритості та прозорості не потрібно, оскільки не дотримання основних принципи державних закупівель, таких як: справедливість і рівність по відношенню до учасників торгів, ефективне використання державних коштів, відповідальність , зводить нанівець зусилля держави по створення конкурентного середовища, під час тендерних закупівель, шляхом впровадження ефективної системи - ProZorro. Залишається не зрозумілим, чому із шести учасників по закупівлі, п’ять із яких є системними, тобто ті, які мають реальні кейси з поставок товару, який є предметом даної закупівлі - ноутбук , фактично деякі допустити тільки формальні помилки та запропонували ринкову ціну, визначається переможцем, по протоколу №6 від 16.07.20190, учасник, що не має досвіду з поставки товару, який є предметом закупівлі, по даних самої системи ProZorro та запропонував найвищу серед всіх учасників ціну. А тепер по суті.
Ми, як учасник торгів, далі – Учасник, по закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-02-000421-a Ноутбук в кількості згідно умов документації) проводиться замовником Орган саоорганізації населення "Комітет мікрорайону "Фестивальний" (Код за ЄДРПОУ: 35735401), далі - Замовник, маємо право вимагати відкритість і прозорість, а також контролювати додержання основних принципів державних закупівель. Всім постачальникам, які беруть участь у конкурсі, мають надаватись рівні права, можливості участі та рівний доступ до інформації. Пропозиція подана ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам Документації.
Згідно умов документації п. 4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, всі учасники мали надати в електронному сканованому (в форматі pdf) вигляді наступні документи, виконати вимоги Замовника:
1. Надати, дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Однак, ТОВ "Жуляни Торг Сервіс", у своїй пропозиції не надало ані дозволу, ані ліцензії, а також не надало у довільній формі лист-роз’яснення чому у складі своєї пропозиції не надаються відповідні документи, що прямо передбачено умовами документації. Відповідно, даний учасник не виконав вимоги Замовника.
2. Передбачено надання короткої довідки про діяльність підприємства. Дивно такі речі читати, оскільки наша пропозиції, як Учасника була по протоколу 2 від 16.07.2019р відхилена по причині: «Надана Довідка про діяльність фірми не задовольняє вимогам Замовника, а саме інформація надана не в повному обсязі, що унеможливлює встановити сутність діяльності Учасника». Хоча нами, як Учасником, на виконання вимог документації було надано чітке формулювання у листі Вих. № 89/ТД-05 від 05.07.2019р. Коротка довідка про діяльність підприємства, де викладено: Одним із напрямків роботи підприємство є поставка ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Нагадуємо Замовнику, що предметом закупівлі є саме поставка ноутбука , який визначений по державному класифікатору, як «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Враховуючи, що окремої форми подання даної довідки не передбачено та відсутній перелік відомостей, які б мали надати учасники, вважаємо дії Замовника відкритою дискримінацією учасника по цій причині. З листа б/н, що наданий ТОВ "Жуляни Торг Сервіс", випливає: «Повідомляє про неодноразову участь у закупівлі машин для обробки даних (ноутбуків) для задоволення робочих потреб протягом 5 років самостійно. Але у 2019 році "Жуляни Торг Сервіс" прийняли рішення прийняти участь у тендері, щодо закупівлі машин для обробки даних (ноутбуків).» У Замовника, логічно, мало б виникнути питання, так як всі учасники мають рівні права та кваліфікаційні вимоги мають бути застосовані однаково, яке відношення має виходячи з тексту листа учасника - закупівля ноутбуків для власних робочих потреб до комплексних робіт по поставці ноутбука іншому суб’єкту господарювання. Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не виконав вимоги Замовника .
3. Учасники мали надати - копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб). Одна , учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не надав зазначену довідку та не надав відповідні пояснення, чим не виконав вимоги Замовника.
4. Учасники мали надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з
реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Однак, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не надав жодного документу з якого можна встановити платником якого податку він є (платником єдиного податку чи платник ПДВ). Надана форма 4-ОПП не підтверджує статус платника оскільки вона скасована, згідно наказу Мінфіна від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість». Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не виконав вимоги Замовника .
5. Не надав в повному об’ємі, підтвердження повноважень щодо підпису документів Учасника закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів. Так, ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" у складі своєї пропозиції надало тільки Наказ про призначення директора від 21.04.2012р., але протокол № 1 загальних зборів від 21.04.2012р, який згадується у наказі про призначення директора та згідно якого призначено директора, відсутній у складі пропозиції учасника. Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" дану вимогу виконав частково.
6. Заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1. Однак, пропозиція подана учасником ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" заповнена не повність, відсутня ціна за одиницю товару та ПДВ. Якщо даний товар звільнюється від ПДВ, то учасник мав би вказати законодавчі підстави, одна ніяких підстав та роз’яснень не було надано. Наша пропозиція, як Учасника була по протоколу 2 від 16.07.2019р відхилена по причині: «некоректно заповнена Відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі (ціна за одиницю товару без ПДВ та з ПДВ однакова)», що є фактично формальною помилкою, яка не впливає на кінцеву вартість товару, бо кінцева вартість товару та сама сума ПДВ зазначена вірно. В даному випадку Замовником застосовано вибірковість під час оцінки, тобто для одних учасників не заповнення форми або заповнення форми з помилкою є підставою для відхилення, а для інших є підставою для визначення переможцем. Такі дії є дискримінаційними до учасника. Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" дану вимогу виконав частково.
7. Не надав в повному об’ємі у вигляді листа в довільній формі контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон)). А саме, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" виконав дану вимогу частково, оскільки не виконав вимогу замовника в повній мірі, не надав – поштову адресу, що прямо передбачено документацією.
8. Згідно, п. 5 Технічні вимоги документації, Замовником передбачено закупівля ноутбука, виробника – Dell, моделі - Inspiron 3576, згідно технічної частини викладеної в табличній частині колонка 3 (характеристики). Наша пропозиція, як Учасника була по протоколу 2 від 16.07.2019р відхилена по причині: «не вказана вага товару, що становить під сумнів поставку потрібного товару». Нами, як Учасником, був наданий лист Вих. No 89/ТД-07від 05.07.2019р., де надані розгорнуті технічні характеристики, які повністю ідентичні тим, що викладені замовником у документації, оскільки пропонується не аналог (чи еквівалент), а модель визначена Замовником. Натомість, Замовника не бентежить та не викликає сумніву те, що учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" зовсім не надав у складі своєї пропозиції технічні характеристики товару, що пропонується. Відповідно, учасник ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" не виконав вимоги Замовника .
Опираючись на вище викладене та п.12 Наказу № 10 від 19.03.2019р. ДП «ПРОЗЗОРРО вимагаємо усунути порушення та провести повторну оцінку з визначенням переможця по даній закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 17:45
Скаргу на вимогу відхилення ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" відхилено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
18 889,00
UAH з ПДВ
|
15 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КЕНФРАНТ" |
15 499,00
UAH з ПДВ
|
15 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" |
18 248,00
UAH з ПДВ
|
17 489,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
18 408,00
UAH з ПДВ
|
17 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ |
18 574,20
UAH з ПДВ
|
18 574,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" |
19 000,00
UAH з ПДВ
|
18 616,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
15 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 18:54
|
ПП "КЕНФРАНТ" #30552256 |
Відхилено |
15 499,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 19:01
|
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" #2374106008 |
Відхилено |
17 489,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 19:03
|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
17 490,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 19:04
|
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ #3212502058 |
Відхилено |
18 574,20
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 19:05
|
ТОВ "Жуляни Торг Сервіс" #38214563 |
Переможець |
18 616,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 19:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 13:16
|
Договір | укладений |
28 серпня 2019 16:24
|