Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 виконання підрядних робіт на об'єкті "Капітальний ремонт вимощення та покрівлі житлового будинку №52 по вул. Франка, м. Жовті Води"
Очікувана вартість
384 798,78 UAH
UA-2019-07-02-000362-b a2ec7a44953b4155857c120428faa4d7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради

+380665258959
+380970766875
z.vodypr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36916734
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, бульвар Свободи 56/128
Контактна особа: Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради
+380665258959,+380970766875
z.vodypr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 виконання підрядних робіт на об'єкті "Капітальний ремонт вимощення та покрівлі житлового будинку №52 по вул. Франка, м. Жовті Води"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, бульвар Свободи, 56/128
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

02 липня 2019 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Бойченко Ігор Васильович
#2264104870
Переможець 384 798,78
UAH з ПДВ
02 липня 2019 10:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2019 15:29
IMG_0002.pdf зміни до договору
31 липня 2019 15:28
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 10:33
договір.pdf укладений
02 липня 2019 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв`язку зі збільшенням обсягу фінансування на виконання робіт Строни дійшли згоди збільшити вартість договору на 98 173,02 грн. Оплата виконаних підрядником будівельно-монтажних робіт по об`єкту здійснюється за динамічною договірною ціною та складає 482 971,80 грн., в т.ч. ПДВ - 80 495,30 грн.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML