Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютери в комплекті
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2019-07-02-000312-b 6d2f3f00224c4f3590d8890adf23bf66
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круковська Валерія

+380639386837 odndise@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ СУДОВИХ ЕКСПЕРТИЗ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 02883110
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЛАНЖЕРОНІВСЬКА, будинок 21
Контактна особа: Круковська Валерія
+380639386837
odndise@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 12:46
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Ланжеронівська 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється у розмірі 100% загальної вартості товару, здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання видаткової накладної у повному обсязі, підписаного уповноваженими особами обох Сторін. Оплата здійснюється за умови наявності в видаткової накладної на товар у повному обсязі, посилання на повний номер і дату укладання цього Договору (останнього додаткового договору до цього Договору) та вказаної вартості товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 09:59
ТД ОНДІСЕ МЮУ (02_07_19 публ).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 липня 2019 11:32
Дата відповіді: 05 липня 2019 14:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) п. 4 додатку №3 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ": "Будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника у цій тендерній документації слід читати з виразом "або еквівалент", а кожна позиція частини "Технічні вимоги до предмету закупівлі" містить вираз "або еквівалент". Прикінцевою частиною додатку №3 визначено значення слова "еквівалент". "Еквівалент" - предмет або частина предмета іншого виробника, технічні та якісні характеристики якого не гірше ніж характеристики предмета, визначеного у пропозиції".
2) Фізичні особи-підприємці не платники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Пропозицію ФО-П не платника ПДВ, будемо розглядати за ціною з додаванням суми ПДВ 20%. Причина цього полягає у наступному. Як зазначено у п. 12 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій (у нашому випадку це ціна). З огляду на ту обставину що при закупівлі використовуються кошти спец. фонду а сума ПДВ буде поставлена як податковий кредит (буде повертатися Замовнику). Тому, порівнюючи пропозиції всіх учасників, незалежно від того платники вони ПДВ чи ні, ми все одно будемо додавати суму ПДВ 20% до цін, що вказані без врахування ПДВ.
Уточнення
Дата подання: 04 липня 2019 11:15
Дата відповіді: 05 липня 2019 14:15
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Поставка товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 156 886,94
UAH з ПДВ
155 736,94
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 184 842,84
UAH з ПДВ
156 886,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 221 760,00
UAH з ПДВ
221 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" 227 793,10
UAH з ПДВ
227 793,10
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 229 488,00
UAH з ПДВ
229 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 10:57
Електронний підпис

Публічні документи

14 серпня 2019 17:06
Електронний підпис
17 липня 2019 10:55
Електронний підпис
16 липня 2019 22:15
Електронний підпис
16 липня 2019 22:14
Проект договору.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 12:23
Тендерна пропозиція.pdf
16 липня 2019 12:23
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
16 липня 2019 12:23
Копія витягу з ПДВ.pdf
16 липня 2019 12:23
Копія Витягу з ЄДР.pdf
16 липня 2019 12:23
Довідка п.6 част 1 ст.17.pdf
16 липня 2019 12:23
Довідка п.5 част 1 ст.17.pdf
16 липня 2019 12:23
Довідка п.4 част 1 ст.17.pdf
16 липня 2019 12:23
Довідка п.2 част 1 ст.17.pdf
16 липня 2019 12:23
Довідка част 2 ст.17.pdf

Публічні документи

15 липня 2019 12:54
Установчі документи.rar
15 липня 2019 12:54
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 155 736,94
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 15:44
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 156 886,80
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
156 886,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2019 16:48
Електронний підпис
14 серпня 2019 16:47
19-12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2019 18:20
Доп 2.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 18:19
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 23:30
Доп 1 (2).pdf зміни до договору
30 серпня 2019 23:30
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 21:57
Дог.pdf укладений
30 серпня 2019 18:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-УІІ1 (із змінами), та у зв’язку з: -продовженням Замовником терміну розгляду пропозицій учасників закупівлі, що призвело до фактичного скорочення часу поставки товару. -затримкою поставки деяких комп’ютерних комплектуючих на територію України. Сторони договору вирішили внести зміни до п. 1.4. Договору, та викласти його у наступній редакції: «1.4. Строк поставки Товару до 30.09.2019 року, місце поставки: вул. Ланжеронівська, 21, м. Одеса, Одеська обл. Україна, 65026. Факт передачі товару за цим Договором підтверджується видатковою накладною на товар у повному обсязі, підписаним уповноваженими особами обох Сторін.»
Номер договору про закупівлю: Б/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-УІІ1 (із змінами), та у зв’язку з: -отримання Замовником погодження завданя (проекту) на рік, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31 серпня 1998 р. № 1352, що призвело до фактичного скорочення часу поставки товару. -затримкою поставки деяких комп’ютерних комплектуючих на територію України
Номер договору про закупівлю: Б/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML