Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний комплекс; цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс; лабораторне демонстраційне обладнання для кабінетів біології, хімії, математики
Очікувана вартість
555 000,00 UAH
UA-2019-07-02-000241-a 3dca422544bb4d4f9d5e083e6b36ce95
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ясна Наталія Євгенівна

+380385893286 kuhtasekretar12345@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смотрицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04406584
Місцезнаходження: 23432, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Смотрич, вул. Героїв Небесної сотні, 8
Контактна особа: Ясна Наталія Євгенівна
+380385893286
kuhtasekretar12345@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 12:58
Очікувана вартість: 555 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплекти
Інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32423, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький район, селище міського типу Смотрич, вулиця Грушевського , будинок 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32423, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький район, селище міського типу Смотрич, вулиця Грушевського , будинок 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Лабораторне демонстраційне обладнання для кабінетів біології, хімії, математики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32423, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький район, селище міського типу Смотрич, вулиця Грушевського , будинок 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється за кошти державного та місцевого бюджету. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2019 року. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 12:31
4 ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 липня 2019 11:16
Дата відповіді: 05 липня 2019 11:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду звернення можемо повідомити наступне. Відповідно до примітки додатку 2 до тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”. Разом з тим, Замовником в умовах тендерної документації не встановлено вимог щодо конкретної марки чи моделі. Додатково повідомляємо, що запропоновані учасниками товари повинні відповідати усім вимогам, що встановлені Замовником в додатку 2 до тендерної документації. У разі встановлення невідповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації така пропозиція Учасника буде відхилена з підстав встановлених Законом. Відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ. Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи положення Закону Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Така оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-02-000241-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 05 липня 2019 13:18
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п. 2.5 Копія чинного на дату подання сертифікату та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) навчальних кабінетів.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п. 2.5 Копія чинного на дату подання сертифікату та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) навчальних кабінетів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2019 10:47
Добрий день. Дякуємо за запитання.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, товар, який є предметом даної закупівлі, повністю відповідає усім вимогам та стандартам. Адже, системи управління якістю (стандарт ISO серії 9000) та системи екологічного управління (стандарт ISO серії 14000) є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи.
Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки використання продукту для майбутнього клієнта. Адже ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості продукції, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі компанії, а наявність екологічних сертифікатів ISO гарантує йому екологічність товарів та процесу їх виробництва.
По-друге, що теж дуже важливо, у розробці стандартів окрім виробників продукції та постачальників послуг участь беруть і споживачі з різних країн. Це дозволяє сертифікованим компаніям, повною мірою враховувати практично будь-які вимоги і побажання клієнтів та відповідати їм. Окрім цього, щороку організація, яка отримала сертифікат ISO, повинна його підтверджувати і проходити повторну перевірку аудиторами міжнародної компанії зі стандартизації.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати технічні характеристики товарів, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля ( п.3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»).
Оскільки, навчальне обладнання та приладдя закуповується для навчального закладу, з ним мають працювати діти, встановлення вимоги про надання міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 є обґрунтованим.
А тому, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-07-02-000241-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 05 липня 2019 13:19
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2019 10:51
На Ваше звернення повідомляємо наступне: Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту - Закон), зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Таким чином даний документ є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками таких документів повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. Тендерний комітет прийме до розгляду документи що мають дію на території України та видані відповідними уповноваженими органами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО" 520 631,00
UAH з ПДВ
520 631,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Штурма Сергій Вікторович 552 000,00
UAH з ПДВ
552 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 10:39
Довідка МВС.pdf
17 липня 2019 15:23
Електронний підпис
17 липня 2019 14:51
Електронний підпис
17 липня 2019 14:17
37. Проект договору.pdf
17 липня 2019 14:17
40 ТВ Смотрицька.pdf
17 липня 2019 14:17
44. Авторизація БІ-ПРО.pdf
17 липня 2019 14:17
39 ПЗ Смотрицька.pdf
17 липня 2019 14:17
30 Проектор Epson.pdf
17 липня 2019 14:17
46 EPSON EB 536 WI.pdf
17 липня 2019 14:17
38. Пропозиція.pdf
17 липня 2019 14:17
13. Довідка з кодом.pdf
17 липня 2019 14:17
12. Стаття 17.pdf
17 липня 2019 14:17
3. Довіреність.pdf
17 липня 2019 14:17
25. ІСО завірені.pdf
17 липня 2019 14:17
20 WI-FI vernier.pdf
17 липня 2019 14:17
24. Vernier.pdf
17 липня 2019 14:17
11. Доручення.pdf
17 липня 2019 14:17
23 Vernier.pdf
17 липня 2019 14:17
26 Висновок New line.pdf
17 липня 2019 14:17
9. Про субпідрядників.pdf
17 липня 2019 14:17
21. Гриф МОН.pdf
17 липня 2019 14:17
14. Гарантія на еко.pdf

Публічні документи

17 липня 2019 16:06
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО"

ФОП Штурма Сергій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО"
#40274333
Переможець 520 631,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 10:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО"
#40274333
520 631,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 15:38
додаткова угода.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 15:37
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 19:16
договір укладений
06 серпня 2019 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 520 631,00
UAH (в тому числі ПДВ 86 771,83 UAH)