Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний навчальний заклад "Любарська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 13578054 |
Місцезнаходження: | 13101, Україна , Житомирська обл., Любар, вул. Райради, 1 |
Контактна особа: |
Манько Олена Олександрівна +380414721772 lyubar.sp.buh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2019 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 18 липня 2019 15:22 |
Очікувана вартість: | 384 180,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 920,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Замовником в українській валюті – гривні, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, після поставки Товару на склади Замовника та підписання Сторонами видаткової накладної, протягом 7-ми календарних днів після отримання Товару та в разі відсутності претензій щодо якості товару. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2019 12:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2019 12:18 |
ТД_паливна деревина.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 30 липня 2019 13:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-08-000012 ● 6de9738f44664c68a491aa1b4210751a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2019 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.08.2019
№ 43
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.08.2019 № 43.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
10. UA-2019-07-02-000228-a від 02.07.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку із виявленими порушеннями в результаті моніторингу, проведеним Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сторони договору дійшли згоди розірвати договір про закупівлю № 1 ПД від 05.08.2019 року додатковою угодою №1 від 29.082019 року, яка оприлюднена в системі електронних закупівель 29.08.2019 року, оскільки у Замовника відсутня технічна можливість усунути порушення зазначені в констатуючій частині висновку щодо моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житорській області.
2019-08-29 15:35:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2019-09-04 17:15:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2019 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "БЕРДИЧІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" |
355 950,00
UAH з ПДВ
|
321 825,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Герасимчук Петро Володимирович |
375 375,00
UAH з ПДВ
|
322 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РУДКОВСЬКА ОЛЕНА ПАВЛІВНА" |
369 999,00
UAH з ПДВ
|
329 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШРАМ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" |
384 180,00
UAH з ПДВ
|
353 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТЕРЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ЄВГЕНОВИЧ" |
382 725,00
UAH з ПДВ
|
382 725,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "БЕРДИЧІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" #00991806 |
Переможець |
321 825,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 16:03
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
29 серпня 2019 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2019 12:16
|
Договір_pdf.pdf | укладений |
05 серпня 2019 12:13
|