Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розробка «Схеми теплопостачання м. Києва на період до 2030 року»)
CPV - 71320000-7 Englneering design services (development of "Heat supply schemes of Kiev up to 2030"
CPV - 71320000-7 Englneering design services (development of "Heat supply schemes of Kiev up to 2030"
Очікувана вартість
18 000 000,00 UAH
UA-2019-07-02-000216-c ● 6abfde4c9c5446a8a17634743620b75e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33695540 |
Вебсайт: | http://dzki.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, Велика Житомирська, 15А |
Контактна особа: |
Ткач Юлія Вікторівна 380442790975 zki.buh@kievcity.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ткач Юлія Вікторівна 380442790975 zki.buh@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Communal Infrastructure |
National ID: | 33695540 |
Contact point: |
Tkach Yulia 380442790975 zki.buh@kievcity.gov.ua |
Additional contacts: |
Tkach Yulia 380442790975 zki.buh@kievcity.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 липня 2019 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 13:57 |
Очікувана вартість: | 18 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 02 липня 2019 10:18 |
Enquiries until: | 23 липня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 29 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 серпня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 18 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 90 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Scope of the procurement
Технічне завдання, перелік основних даних та вимог до предмета закупівлі визначені у Додатку 4 до Тендерної документації
The Terms of Reference, the list of basic data and requirements for the subject of procurement are specified in Annex 4 to the Tender Documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розробка «Схеми теплопостачання м. Києва на період до 2030 року»). Джерело фінансування закупівлі - бюджет міста Києва.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
CPV - 71320000-7 Englneering design services (development of "Heat supply schemes of Kiev up to 2030". Source of financing for purchases - the budget of the city of Kiev
CPV: 71320000-7
Період постачання:
по 20 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються після завершення відповідного етапу (підетапу) наданої послуги згідно Календарного плану, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг за умови фактичного надходження бюджетних коштів на відповідні цілі на рахунок Замовника. У разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні), розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів після надходження коштів на рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі - бюджет міста Києва. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 17:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 17:50 |
Тендерна документація_Схема 2030_Нова редакція.docx | |
15 липня 2019 17:49 |
Перелік змін до ТД від 15.07.2019.docx | |
15 липня 2019 17:49 |
Додаток 1_Нова редакція.docx | |
02 липня 2019 10:23 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
02 липня 2019 10:23 |
ANNOUNCEMENT.docx | |
02 липня 2019 10:22 |
Додаток 6.docx | |
02 липня 2019 10:22 |
Додаток 7.docx | |
02 липня 2019 10:22 |
Додаток 9.docx | |
02 липня 2019 10:22 |
Додаток 8.docx | |
02 липня 2019 10:22 |
Додаток 5 Проект Договору .docx | |
02 липня 2019 10:21 |
Додаток 4_ТЗ.docx | |
02 липня 2019 10:21 |
Додаток 2.docx | |
02 липня 2019 10:21 |
Додаток 3.docx |
15 липня 2019 17:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 липня 2019 17:50 |
Тендерна документація_Схема 2030_Нова редакція.docx
|
|||
15 липня 2019 17:49 |
Перелік змін до ТД від 15.07.2019.docx
|
|||
15 липня 2019 17:49 |
Додаток 1_Нова редакція.docx
|
|||
02 липня 2019 10:23 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
|||
02 липня 2019 10:23 |
ANNOUNCEMENT.docx
|
|||
02 липня 2019 10:22 |
Додаток 6.docx
|
|||
02 липня 2019 10:22 |
Додаток 7.docx
|
|||
02 липня 2019 10:22 |
Додаток 9.docx
|
|||
02 липня 2019 10:22 |
Додаток 8.docx
|
|||
02 липня 2019 10:22 |
Додаток 5 Проект Договору .docx
|
|||
02 липня 2019 10:21 |
Додаток 4_ТЗ.docx
|
|||
02 липня 2019 10:21 |
Додаток 2.docx
|
|||
02 липня 2019 10:21 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До тендерної документації
Дата подання: 09 липня 2019 16:44
Дата відповіді: 10 липня 2019 17:08
Якщо нерезидент не є платником ПДВ в Україні, як робити тендерну пропозицію? Відповідно, як буде заключена з ним Угода щодо ПДВ в разі перемоги?
Відповідь: Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Відповідно до пункту 1 Розділу V. «Оцінка тендерних пропозиції» тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій здійснюється за єдиним критерієм «ціна» (з урахуванням ПДВ). Питома вага критерію «ціна» - 100 %. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Тому, щоб дотримуватись базових принципів, що закріплені в статті 3 Закону та провести процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, оцінка пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, буде здійснюватися цілком однаково. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами тендерних пропозицій зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону.
До тендерної документації
Дата подання: 09 липня 2019 16:45
Дата відповіді: 10 липня 2019 17:05
Чи потрібно нерезиденту вказувати субпідрядні підприємства?
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг – повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Таким чином, вимога щодо надання учасником інформації про залучення субпідрядника зазначається замовником у тендерній документації з урахуванням статей 19 та 22 Закону.
До тендерної документації
Дата подання: 09 липня 2019 16:47
Дата відповіді: 10 липня 2019 17:07
Вимога в тендерній документації про накладення ЕЦП на тендерну пропозицію має дискримінаційний характер до учасників-нерезидентів. Просимо надати пояснення.
Відповідь: Пунктом 35 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі - учасник) – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Тендерна пропозиція завіряється електронним цифровим підписом (далі – ЕЦП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може накласти ЕЦП на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі підстави непроставляння такого ЕЦП.». Тобто учаснику-нерезиденту необхідно надати в складі тендерної пропозиції лист-пояснення, про неможливість накладання ЕЦП не тендерну пропозицію через відсутність нормативно-правового врегулювання щодо визнання в Україні міжнародних стандартів ЕЦП.
До тендерної документації
Дата подання: 09 липня 2019 17:09
Дата відповіді: 10 липня 2019 17:08
«*під аналогічним договором вважається договір, в якому учасник виступав в якості виконавця робіт (надавача послуг) з розробки схеми теплопостачання, яка була виконана у відповідності до положень «Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України», затверджених наказом Міністерства будівництва,
архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 року № 147.»
Нерезиденти не надавали аналогічних послуг в Україні. Як бути нерезиденту, який має повне порозуміння щодо виконання договору за такими вимогами, але не виконував аналогічних робіт саме в Україні? Чи не є це дискримінацією до нерезидентів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни, щодо підтвердження виконання аналогічного договору для учасників-нерезидентів.
До тендерної документації
Дата подання: 17 липня 2019 10:56
Дата відповіді: 18 липня 2019 15:36
Згідно п 2.3 Додатку 1:
"Кваліфікаційний(і) сертифікат(и) відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури, виданого Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України."
Це абсолютно дискримінайний пункт. Тому що послуга згідно закупівлі немає ніякого відношення до будівництва та архітектури.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. «Методичні рекомендації з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України», що затверджені наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 року № 147 (далі – Методичні рекомендації) установлюють склад, порядок розроблення та затвердження енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів. Звертаємо Вашу у вагу, що в Методичних рекомендаціях відсутні чітко визначені критерії до розробників схем теплопостачання, які здатні забезпечити якість розробки схеми, таким чином замовником самостійно визначено такі критерії в тендерній документації. Результат послуги має безпосереднє відношення до будівництва та архітектури. Схема теплопостачання є передпроектним документом, в якому обгрунтовується економічна доцільність та господарська необхідність проектування і будівництва нових, розширення та модернізації діючих джерел теплової енергії і теплових мереж та є важливою, відповідальною складовою всієї роботи з проектування модернізованої енергоефективної системи теплопостачання міста, що має виконуватися у відповідності до вимог Методичних рекомендацій, Закону України «Про теплопостачання», ДБН В.2.5-39:2008 «Теплові мережі» і виключно кваліфікованими спеціалістами у сфері проектування.
До тендерної документації
Дата подання: 19 липня 2019 09:12
Дата відповіді: 19 липня 2019 15:11
П 2.3, Додаток 1: "Кваліфікаційний(і) сертифікат(и) відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури, виданого Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України."
Як бути учасникам-нерезидентам в даному випадку? Чи не є це дискримиінацією?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов Тендерної документації, учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції заповнену форму пояснювальної записки із зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідних документів у відповідності до Додатку 8 до Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-02-000216-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: GLOBEMA SP. Z O.O., Код ЄДРПОУ:PL521-27-43-872
Дата подання: 30 серпня 2019 13:37
Скарга до торгів
Скарга щодо закупівлі (до торгів допущені учасники, що не відповідають умовам закупівлі)
Скасована
Дата: 30 серпня 2019 14:57
Причина: Скарга помилково подана як вимога
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-02-000216-c.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства", Код ЄДРПОУ:03363588
Дата подання: 30 вересня 2019 13:09
Дата подання: 30 вересня 2019 13:09
Скарга на процедуру закупівлі
Оскарження рішення замовника про визнання тендерної пропозиції Відокремленого підрозділу «Київський обласний експертний центр енергоефективності» ДП «Київоблбудінвест» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та допуск до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 03.10.2019 № 14165.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2019 21:26
Номер скарги: UA-2019-07-02-000216-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: GLOBEMA SP. Z O.O., Код ЄДРПОУ:PL521-27-43-872
Дата подання: 30 серпня 2019 14:55
Дата подання: 30 серпня 2019 14:55
Скарга
Скарга щодо закупівлі (до торгів допущені учасники, що не відповідають умовам закупівлі)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2019 13:30
рішення від 03.09.2019 № 12287 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 13:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2019 № 13243.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2019 15:54
рішення від 18.09.2019 № 13243.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 20:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Проведено повторну кваліфікацію учасника з урахуванням рішення від 18.09.2019 № 13243-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийнято рішення про відхилення тендерної пропозицій ДП «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 29.07.2019 № 600 (файл 6.Довідка_техн., якісні, характеристики .pdf), зміст якого не відповідає технічному завданню, зазначеному у додатку 4 Тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2019 15:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 вересня 2019
Найменування: | Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33695540 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, Велика Житомирська, 15А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПП "ТЕХЕНЕРГО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АТОН ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
GLOBEMA SP. Z O.O. | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ПІКЛ ПРОДЖЕКТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест" |
17 700 000,00
UAH з ПДВ
|
17 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТЕХЕНЕРГО" |
17 300 000,00
UAH з ПДВ
|
17 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест" #40983293 |
Переможець |
17 090 000,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 16:47
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 16:47
Учасник | Пропозиція | Документи |
Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест" #40983293 |
17 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 12:15
|
Додаткова угода_3 від 17.12.2020.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2020 17:03
|
Додаткова угода_2 від 29.01.2020.pdf | зміни до договору |
29 січня 2020 17:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2019 15:18
|
Додаткова угода_1 від 05.12.2019.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2019 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2019 16:45
|
Договір_73 від 22.10.2019.pdf | укладений |
22 жовтня 2019 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з перерозподілом видатків бюджету м. Києва на 2019 рік (рішення Київської міської ради від 07.11.2019 № 24/7597 «Про внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21 грудня 2017 року № 1042/4049 (у редакції рішення Київської міської ради від 13 грудня 2018 року № 415/6466)) внесено зміни до пункту 4.5. розділу 4 Договору та Додатку № 4 «Календарний план». |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі рішення Київської міської ради від 12.12.2019 № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» внесено зміни до пункту 4.5. розділу 4. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ Договору та Додатку № 4 «Календарний план». 2. Внесено зміни в розділ 16. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору та викладено його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі розпорядження виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації) від 19.10.2020 № 1655 «Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2020 рік» та протоколу засідання постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку від 10.12.2020 № 1/1, у зв’язку зі збільшенням видатків за КПКВК 1217350 по об’єкту «Схема теплопостачання м. Києва на період до 2030 року» внесено зміни до пункту 4.5. розділу 4. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ Договору та Додаток № 4 «Календарний план» Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |